Sherpa

Korte Leidsedwarsstraat 58III 1017 RD Amsterdam Nederland Kaart
31-202230562

Over het restaurant Sherpa

Lekker eten bij Sherpa

Bij Sherpa komen de Tibetaanse en Nepalese keuken op een bijzondere manier samen, best of both worlds dus. De huisgemaakte ravioli wordt met de allerbeste kruiden op smaak gebracht en ook van de wijnen zul je niet snel genoeg krijgen. Een heerlijke culinaire ervaring om nog lang van na te genieten.

Meer informatie over restaurant Sherpa

Uitmuntend
9,3
9,3

Jouw recensie over het restaurant Sherpa

Chris V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Helemaal goed!
Liliane F.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Zeer tevreden over de service. Het was de eerste keer dat we deze keuken leerden kennen en we hebben ons laten leiden door de baas. Goede keuze want het eten was zeer lekker. Niets op aan te merken. ????
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Klein maar knus restaurant.
Aandacht voor de klant, vlotte bediening.
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Voor de tweede keer bij sherpa gegeten en het was geen teleurstelling. Vooral de momo's zijn erg lekker. Ook voor vegetariërs zijn er veel gerechten aanwezig. De bediening is vriendelijk en behulpzaam, ook al is het druk in het restaurant. We komen zeker een derde, vierde... keer terug!
mandy L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Authentiek restaurant met heerlijke gerechten. Beetje vol en krap waardoor het soms wat lawaaiig is. Er werd gevraagd of we "nederlands spicy" of "echt spicy" wilden eten. Heel fijn want wij houden erg van echt pittig eten.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Goed gegeten bij Sherpa. Eten werd razendsnel geserveerd, in uitstekende porties voor een prima prijs. Ondanks het toeristische gebied, voelde deze zaak authentiek aan. Aanrader!
Ted G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Basic restaurant in en levendige wijk, vriendelijk personeel, dat vooraf vraagt hoe spicy het eten mag zijn. En de huiswijn was heel lekker. Dat alles tegen faire prijzen.
Evaline E.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Eten was heerlijk. Bediening vriendelijk. Het was alleen wat krap en vol.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg lekker en verrassend goedkoop.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Super gegeten! Goede keuze. Zeer vriendelijke bediening. Aankleding is netjes.
Birgit_2 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was druk bij Sherpa op een zaterdagavond, maar gelukkig hadden wij gereserveerd. Het is een klein restaurant in een oud pand, waar men het beste vanheeft gemaakt. Zeer schoon, ook de wc en leuke foto's aan de helgele muur. Uiteraard Tibetaanse vlaggetjes.
De menukaart is uitgebreid. We hadden de Onion Baji en Samosa vooraf en de Tshel Momo en Lusha Sherpa Feast als hoofdmaaltijd. Heerlijk en de bediening was ondanks de drukte toegewijd en superaardig.
Hier komen we zeker weer terug!
Godelieve V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Heel erg lekker gegeten. Echt nepali dinner. Bij de dal bhaat tarkari zat relatief weinig dal, maar ze gaven ons een extra bakje. Helaas duurde het wat lang voordat het eten kwam, maar het was het wachten meer dan waard. Bovendien verontschuldigden ze zich hiervoor. Een echte aanrader dit restaurant als je echt nepalees wilt eten.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Ontzettend lekker gegeten en de bediening was fantastisch! Wij wonen in Leeuwarden maar een volgende keer in Amsterdam komen wij hier zeker terug!!
Astrid M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Amazing food!
Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening. Na haar verblijf van 2 maanden in Nepal wilde onze dochter ons het nepalese eten laten proeven. Helemaal gelukt.
A. L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Gekozen op basis van de recensies en zeker niet teleurgesteld. Ga er zeker nog een keer terug.
Menno S.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Nieuw management, nog steeds lekker en super aardige attente bediening! Je kan de gerechten nu in verschillende pittigheden bestellen, erg fijn. De vorige keer konden we slechts de verschillende soorten pepers proeven, nu ook de gerechten zelf. Het ziet er strak en schoon uit.
Martijn V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Fantastische service. Echt een aanrader. Alleen jammer van de kleine tafeltjes en tochtstroom van de deur.
Trea R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Goed eten, aardige bediening en goede prijs kwaliteit verhouding. Dit was onze 2e keer, en weer prima bevallen.
Josje H.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk gegeten. Inrichting is wat saai maar daar kom je ook niet voor. De bediening is uiterst vriendelijk en gastvrij. Dit restaurant ga ik zeker onthouden voor een volgende keer.