Sherlock Holmes

Zondag Gesloten

Voordelig
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten bij dit super leuke barretje. Heel gezellige sfeer. De pea soup was erg lekker, net als de chili sin carne en de chicken en mushroom pie. En de apple pie met custard als dessert was geweldig. Service was ook echt een 10 waard,: hielden er rekening mee dat we op tijd weg moesten, ongeacht dat het zeker niet rustig was!
Greetcrum .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was heel gezellig alsof we in een huiskamer zaten met boekenkasten om ons heen.
De bediening was goed en het 3 gangen menu beviel ons goed.
D.van.lingen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een leuk ingerichte kroeg met zeer vriendelijke (engelstalige) bediening. Het eten viel echter zwaar tegen. We (2) kozen verschillende elementen uit het menu. Afbakbroodjes, veel te vette friet en vis en toetje-uit-een-pakje. Voor een leuk gesptek en drankje: doen. Eten ergens anders.
Gaby D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker en gezellige pubsfeer! Zeer vriendelijke bediening en zeer verse ingrediënten . Goed te parkeren in de buurt, we gaan er nog een keer naartoe
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Sherlock Holmes na een dagje Den Haag en Wassenaar. De broccolisoep was erg lekker en ook de hoofdgerechten waren uitstekend. De bediening was ook erg aardig.
Eric_36 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Pub gevonden op iens.nl om goedkoop een lekker maaltje te kunnen eten. Lekker gegeten (chicken-mushroom pie, met peas en fries)
Wat met name opviel was de (engel sprekende) serveerster: voorkomend en vriendelijk met een lieve glimlach.
Carrypaul .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met de AH bonnen hier na middagje strand gegeten met 4 + kind. Leuke Engelse buurtpub met lekkere "fish and chips" en goede "pies". Ze tappen hier ook een lekkere guinness! Ook handig; Vanaf 17.00 gratis parkeren, weekend gratis. Madurodam dichtbij.
Brian W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gezellige Engelse pub. Vriendelijk personeel. Kleine kaart, goed eten. De vegetarische Chili Sin Carne is een aanrader. Wij komen zeker terug!
Jefslottje .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lekker gegeten in een Engelse sfeer.. vriendelijke ongedwongen sfeer.
Engels stoofpotje met bladerdeeg en friet is een aanrader.
Ligtje .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Sfeer was goed, eten was basic maar prima prijs kwaliteitsverhouding voor 3 gangen menu met ah dinerbonactie. Bediening was erg gastvrij. Locatie was goed, in centrum en toch gratis parkeren na 17.00 uur.
IlseLv .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het was een erg leuke avond, de service was erg goed en het is een leuke plek om een keer geweest te zijn. Een aanrader!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Een stukje Engeland in Den Haag. 80 procent van de gasten is Engelstalig en dat geeft een bijzondere sfeer. Het eten past bij de sfeer van de pub: Eenvoudig en smakelijk. En dat heerlijke Engelse bier......
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Hier een paar weken geleden een heerlijke chili con carne gegeten, ook nog eens zeer betaalbaar, hetgeen niet onvermeld hoeft te blijven, een 10 voor ons.
Op zich een leuk cafe, het interieur is wat verouderd/ouderwets.
Veel internationale gasten, en dat is altijd gezellig.
Humphry V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Ik ben hier al meerdere malen geweest op verschillende dagen van de week. Het is een hele leuke pub waar veel expats te vinden zijn. Er is keuze uit verschillende soorten bier. Het eten is ook zeer smakelijk. Pie's, Fish & Chips, allemaal lekker. Ook de tapas kaart is uitgebreid. De bediening is ook heel plezierig. Er wordt regelmatig rondgelopen zodat je dus nooit lang tegen een leeg glas zit te kijken. Al met al, een pub waar je je welkom en thuis voelt en waar het plezierig vertoeven is. Een aanrader als je ongedwongen wat wilt drinken en wat wilt eten (of snacken!).
Jeroen N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2013
Een warme gezellige Engelse bar, waar je lekker kan eten.
Voor het eten kan je aan een tafeltje gaan zitten en er is dan er serveerster die langs komt met een krijt bord waar het menu op staat.
Op de Pie moet je iets langer wachten, maar dat is het wachten meer dan waard
Je kan lekker de hele avond aan de tafel blijven zitten en het personeel houdt goed in de gaten wanneer je glas leeg is.