Sherlock Holmes

9,2

Jouw recensie over het restaurant Sherlock Holmes

Inge V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuk cafe met een apart eet gedeelte, goede vlotte bediening.
Had me verheugd op de fish and chips, maar die stond niet meer op het bord, maar was totaal geen punt.
Heerlijk gegeten.
Nella B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten en meer dan genoeg: dus een doggybag gevraagd en een hele mooie gekregen! Met zelfs alles in aparte bakjes. Hier ga ik vaker eten.
Kirsten W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Erg gezellige en betrokken bediening. Lekker ongekunsteld en goed eten.
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wat een vriendelijke en vakkundige personeel . Lekker gegeten en gedronken in een gezellige sfeer . Wij komen graag en vaak terug.
Yoeri D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Zeer enthousiaste bediening die ons na een heerlijke diner een prima dessert aanraadde.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Leuke, originele pub in Den Haag met typisch Engels eten...
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gezellige pub, goed voedsel en zeer vriendelijk personeel! Heerlijk Brits :).
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met ons gezin (2volw. met 3 pubers) in dit leuke restaurantje. Gevonden via IENS en voor herhaling vatbaar! Leuke pub, goede ontvangst en bediening (Engels sprekend), heerlijke, betaalbare gerechten. Iedereen happy. We'll come back!
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuke kennismaking gehad met het café. Ontvangst was hartelijk, de bediening vriendelijk en het eten erg lekker. Wij hadden de keuze uit 3 gangen met de AH actie. We namen uiensoep en broccolisoep vooraf, de chicken-mushroom pie en chili sin carne en een apple crumble met custard na. Na het eten gebleven voor de pubquiz. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Al met al een aanrader!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten bij dit super leuke barretje. Heel gezellige sfeer. De pea soup was erg lekker, net als de chili sin carne en de chicken en mushroom pie. En de apple pie met custard als dessert was geweldig. Service was ook echt een 10 waard,: hielden er rekening mee dat we op tijd weg moesten, ongeacht dat het zeker niet rustig was!
greetcrum .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was heel gezellig alsof we in een huiskamer zaten met boekenkasten om ons heen.
De bediening was goed en het 3 gangen menu beviel ons goed.
d.van.lingen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een leuk ingerichte kroeg met zeer vriendelijke (engelstalige) bediening. Het eten viel echter zwaar tegen. We (2) kozen verschillende elementen uit het menu. Afbakbroodjes, veel te vette friet en vis en toetje-uit-een-pakje. Voor een leuk gesptek en drankje: doen. Eten ergens anders.
Gaby D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker en gezellige pubsfeer! Zeer vriendelijke bediening en zeer verse ingrediënten . Goed te parkeren in de buurt, we gaan er nog een keer naartoe
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Sherlock Holmes na een dagje Den Haag en Wassenaar. De broccolisoep was erg lekker en ook de hoofdgerechten waren uitstekend. De bediening was ook erg aardig.
Eric_36 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Pub gevonden op iens.nl om goedkoop een lekker maaltje te kunnen eten. Lekker gegeten (chicken-mushroom pie, met peas en fries)
Wat met name opviel was de (engel sprekende) serveerster: voorkomend en vriendelijk met een lieve glimlach.
carrypaul .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Met de AH bonnen hier na middagje strand gegeten met 4 + kind. Leuke Engelse buurtpub met lekkere "fish and chips" en goede "pies". Ze tappen hier ook een lekkere guinness! Ook handig; Vanaf 17.00 gratis parkeren, weekend gratis. Madurodam dichtbij.
Brian W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Gezellige Engelse pub. Vriendelijk personeel. Kleine kaart, goed eten. De vegetarische Chili Sin Carne is een aanrader. Wij komen zeker terug!
jefslottje .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Lekker gegeten in een Engelse sfeer.. vriendelijke ongedwongen sfeer.
Engels stoofpotje met bladerdeeg en friet is een aanrader.
Ligtje .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Sfeer was goed, eten was basic maar prima prijs kwaliteitsverhouding voor 3 gangen menu met ah dinerbonactie. Bediening was erg gastvrij. Locatie was goed, in centrum en toch gratis parkeren na 17.00 uur.
IlseLv .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Het was een erg leuke avond, de service was erg goed en het is een leuke plek om een keer geweest te zijn. Een aanrader!