Sherlock Holmes

9,3

Jouw recensie over het restaurant Sherlock Holmes

Heintje1957 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Ontvangen door een zeer vriendelijk, Engels sprekend, meisje. Erg enthousiast.
De sfeer was erg prettig. De muziek was ook goed. En het eten was ook goed. Prijs/kwaliteit zeer goed.
We waren in ieder geval aangenaam verrast! Als we nog een keertje in Den Haag komen is dit beslist voor herhaling vatbaar.
Iris R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Hier komen wij zeker terug! Het personeel is zeer zorgvuldig en begaan. Ze doen alles om het goed naar de zin te maken. De sfeer in de pub is precies zoals je hem verwacht. Het eten was onbeschrijflijk lekker, "helaas" moeten wij nog een keer terug om ook van het toetje te genieten, door een andere afspraak en het wat langer moeten wachten op ovengerechten hebben we deze over moeten slaan. Niet dat het waarschijnlijk gepast had want we zaten goed vol!
Kay B.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekkere traditionele Britse gerechten: pie en fish & chips. Met cider erbij. Attente ontvangst. Tafeltje in de (boeken)kelder, sfeervol. Wel wat rumoerig, maar ja, het is tenslotte een pub!
Yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten. Leuke Britse pub met Britse gerechten die niet onderdoen van een Britse pub in Engeland! Zeker een aanrader en kom hier zeker nog terug.
Douwe W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk cafe/restaurant. eerst een biertje aan de bar, daarna prima gegeten. Bediening absoluut top, kan geen sterren restaurant tegenop. Informeel, peronal touch, super avond.
Douwe W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk cafe/restaurant. eerst een biertje aan de bar, daarna prima gegeten. Bediening absoluut top, kan geen sterren restaurant tegenop. Informeel, peronal touch, perfect evening.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Leuk cafe met een apart eet gedeelte, goede vlotte bediening.
Had me verheugd op de fish and chips, maar die stond niet meer op het bord, maar was totaal geen punt.
Heerlijk gegeten.
Nella B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Lekker gegeten en meer dan genoeg: dus een doggybag gevraagd en een hele mooie gekregen! Met zelfs alles in aparte bakjes. Hier ga ik vaker eten.
Kirsten W.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Erg gezellige en betrokken bediening. Lekker ongekunsteld en goed eten.
R.L. L.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Wat een vriendelijke en vakkundige personeel . Lekker gegeten en gedronken in een gezellige sfeer . Wij komen graag en vaak terug.
Yoeri D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Zeer enthousiaste bediening die ons na een heerlijke diner een prima dessert aanraadde.
Joost S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Leuke, originele pub in Den Haag met typisch Engels eten...
Bijman S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Gezellige pub, goed voedsel en zeer vriendelijk personeel! Heerlijk Brits :).
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten met ons gezin (2volw. met 3 pubers) in dit leuke restaurantje. Gevonden via IENS en voor herhaling vatbaar! Leuke pub, goede ontvangst en bediening (Engels sprekend), heerlijke, betaalbare gerechten. Iedereen happy. We'll come back!
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Leuke kennismaking gehad met het café. Ontvangst was hartelijk, de bediening vriendelijk en het eten erg lekker. Wij hadden de keuze uit 3 gangen met de AH actie. We namen uiensoep en broccolisoep vooraf, de chicken-mushroom pie en chili sin carne en een apple crumble met custard na. Na het eten gebleven voor de pubquiz. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar. Al met al een aanrader!
Charlotte V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Echt heerlijk gegeten bij dit super leuke barretje. Heel gezellige sfeer. De pea soup was erg lekker, net als de chili sin carne en de chicken en mushroom pie. En de apple pie met custard als dessert was geweldig. Service was ook echt een 10 waard,: hielden er rekening mee dat we op tijd weg moesten, ongeacht dat het zeker niet rustig was!
greetcrum .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Het was heel gezellig alsof we in een huiskamer zaten met boekenkasten om ons heen.
De bediening was goed en het 3 gangen menu beviel ons goed.
d.van.lingen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Een leuk ingerichte kroeg met zeer vriendelijke (engelstalige) bediening. Het eten viel echter zwaar tegen. We (2) kozen verschillende elementen uit het menu. Afbakbroodjes, veel te vette friet en vis en toetje-uit-een-pakje. Voor een leuk gesptek en drankje: doen. Eten ergens anders.
Gaby D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker en gezellige pubsfeer! Zeer vriendelijke bediening en zeer verse ingrediënten . Goed te parkeren in de buurt, we gaan er nog een keer naartoe
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Sherlock Holmes na een dagje Den Haag en Wassenaar. De broccolisoep was erg lekker en ook de hoofdgerechten waren uitstekend. De bediening was ook erg aardig.