Sherida's

Zaterdag 16:00 - 19:00

• Af te huren , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen
Mardeb .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Komen hier al een heel aantal jaren. Altijd heerlijk. vandaag 2x roti kipfilet en 1x vega gehaald, heerlijke pompoen erbij besteld en pittige mangochutney/peper. alles is altijd zo goed op smaak dat je niet verder hoeft te zoeken. Ook de prijs is zodanig dat je er prima kan halen.
Sherida en haar man zijn altijd erg vriendelijk. En als ik vooraf bel, staat het altijd op de afgesproken tijd klaar. Who needs amsterdams best roti als je de lekkerste kan halen in almere?!
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Saté en roti kipfilet waren echt heerlijk! Roti zelfs met aardappelplaat. En als groente pompoen. Peper ook heerlijk.
Een adresje om te onthouden.
Sushi M. .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Eens in de zoveel tijd hebben wij geen zin om te koken en halen we wat op bij Sherida's. Afgelopen weekend was dit weer eens het geval. Bij Sherida's hebben we Sherida's bruine nassi opgehaald met rund en kousenband, nassi met garnalen, kip en kousenband. Daar kunnen we 2 avonden van smullen. Zo lekker is het! De roti en de bami op de kaart is ook erg goed. Verder zijn de eigenaren erg vriendelijk met een service met een grote S. Sherida's is net een klein stukje Suriname in Almere. We komen zeker nog vaker terug!
Harry D.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Super, aardige mensen en lekker eten. Zit een beetje uit de route maar ze bezorgen ook. Wij nemen meestal de roti en de bakkeljauw.