Shanty's Kitchen

Maandag t/m Vrijdag 12:00 - 21:00
Zaterdag en Zondag 12:30 - 21:30

Erik R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gisteren hier gegeten met de AH actie. De service was super. Heel vrolijk en attent. Echt zoals het hoort. Het eten was ook erg lekker. We hadden verschillende gerechten dus konden wat onderling ruilen. Alles was goed op smaak. Gekozen voor de wat meer bijzondere gerechten ipv standaard curry of vlees. Was echt super was, was dat je zelf je menu mocht samenstellen met de AH actie. Dit restaurant is echt een aanrader!
Lianne1991 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Na mijn verhuizing kom ik hier niet vaak meer maar nu was ik samen met mijn vriend in de buurt en we hadden best wel trek. Een rijsttafel voor 2 personen was in de aanbieding voor
€ 25,-. Deze hebben we besteld. De tafel was bijna te klein voor alle gerechten en we wisten niet waar te beginnen. Alles was heerlijk en de vriendelijke juffrouw heeft 2 keer gevraagd of alles naar wens was. We konden niet alles op maar dat mochten we gelukkig meenemen. Volgende keer rijden we speciaal om om hier naar toe te gaan. Dikke pluim.
José Antonio R.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Al een paar keer een nasi rames gegeten. Niet duur. Hoeveelheid, en dan met name het vlees, is erg karig en staat niet echt in verhouding met de prijs. Er zijn Indonesische zaken waar deze verhouding veel beter is. Smaak is ok, niet bijzonder. Ook is het personeel niet heel snel en lijkt het alsof ze zo druk hebben dat ze niet echt weten wat ze doen, frappant is dan wel dat als ik er ben er nooit meer dan 4/5 mensen zijn. Zo druk kan het dus niet zijn. De enige reden dat ik hier af en toe kom is eigenlijk omdat je hier wel gezellig kan zitten en het niet duur is. Als ik thuis Indonesisch wil eten dan haal ik bij veel betere in de buurt.
Noor W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Deze week hier twee grote maaltijden afgehaald. De service was top en de man die ons hielp erg aardig. De prijs/kwaliteit verhouding was goed, erg prijzig is het eten niet en het smaakte allemaal lekker. Maar van alle indonesen waar ik tot nu toe heb afgehaald haalt deze de top 3 niet. Wil niet zeggen dat ik hier niet nog een keer langs ga.
Janine P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Lekker eten en gezellige mensen.......heerlijk je eigen combi maken.....eet het elke x weer met smaak op.....een goed bord eten voor weinig geld.....keep going on
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
we belden om een rijsttafel voor twee personen te bestellen. Ik werd goed geholpen bij de keuzes en kon het al na tien minuten halen...! Toen ik daar arriveerde werd alles voor mijn neus opgewarmd in de magnetron, vreselijk. Toch maar meegenomen maar het was vreselijk slecht. Ik had niet pittig besteld en bij sommige gerechten, waar je overal twee happen van kreeg behalve van de rijst, stonden de tranen in onze ogen. De andere gerechten waren vooral heel smakeloos. Kraak nog smaak. Tot slot proefde ik nog een bal meel, geen idee wat het voor moest stellen, en een afschuwelijk smakeloos ei!

Wij doen dit dus nooit meer!
Wij vinden het erg jammer dat een aantal mensen ons concept niet kennen. We maken dagverse producten welke koud worden gepresenteerd en worden opgewarmd in een professionele magnetron oven. Jammer als iemand dan tegen het gebruik van de magnetron is en vervolgens gaat aangeven dat het eten slecht is. Gelukkig weten we beter en hebben we vooral erg veel vaste klanten die telkens terug komen. U kunt met klachten natuurlijk altijd rechtstreeks bij ons terecht.
Selamat Makan! Shanty.
Veronique1984 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Echt een aanrader! Heerlijk gegeten tijdens happy hour voor maar € 5,- een complete maaltijd! En nog veel ook! Was super lekker, ik ga zeker nog eens terug! Erg vriendelijk personeel, konden mij goed adviseren qua vlees en groente, ik hou namelijk niet van pittig en het decor was echt chill ingericht leuk al die kleurtjes en kussens.
Jill2014 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2014
Zeer tevreden! Goede service met vriendelijk personeel. Werden goed en snel geholpen. Heb het wk menu gehaald en dat is zeker een aanrader. Kreeg alles netjes apart verpakt met veel verschillende gerechten. Wij hadden rijst als basis gekozen gecombineerd met oa boontjes en ayam kecap. Dit was ook meer dan genoeg met zijn 2e. Wij hebben het afgehaald maar het is daar sfeervol ingericht met een eet mogelijkheid.
Joerivanbeurden .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
Super lekker eten voor een goede prijs! Het eten wordt altijd authentiek klaargemaakt door Shanty zelf. Ze beheerst de Aziatische kookkunsten als geen ander! Het personeel is altijd vriendelijk. Ik ben een grote eten en heb altijd ruim voldoende aan een maaltijd die ik daar krijg.
Je kan het eten daar opeten in de gezellig ingerichte ruimte, of gewoon meenemen natuurlijk.
Ik vind Shanty's Kitchen een echt aanrader!
Catharina B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Een maaltijd is rijst/mihoen met twee soorten vlees, twee groenten, en een ei. Dat is 8,50, voor tien euro krijg je er een sateetje en een aardappel frikadel (?!) bij. De maaltijd voor een tientje bestelde ik. Waar je bij veel toko's een bakje met rijst krijgt en apart een bakje met je groenten en vlees, werd hier tot mijn grote schrik het bakje tot de rand gevuld met rijst, en ipv dat er braaf een deksel opging, moest toen alles er nog bij!

Dus dat is een heel klein lepeltje van dit, een paar dobbelsteentjes vlees dat, saus met twee stukjes kip, en nog een schraapseltje rauwkost in hoekje nr. 4. In het midden werd het ei geduwd.
Oh ja, het was tien euro, bedacht het meisje zich. 1 minuscuul sate-stokje en een gefrituurde lepel aardappel puree werden er bij geperst.
Het dekseltje brak toen ze het dicht drukte, maar dat maakte niet uit. Plastic zakje erom en wegwezen.
Een smakeloze doorgekookte hap. Drie (!) sperzieboontjes - want 1 van mijn kezuzes was de sajoer boontjes. Te triest voor woorden. Echt nooit en nooit meer.
AnoukVe .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
Echt superlekker eten en voor een goede prijs. Een maaltijd van 8,50 is echt ruim voldoende, ook voor de grote eter! Het eten is altijd vers en het is er altijd druk, dus dat is een goed teken. Aardige bediening en neem een keer een zakje kroepoek erbij, heerlijk! Kortom, echt een aanrader!
Lianne1991 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Gevonden een klein restaurantje in de buurt van David Lloyd sportcentrum waar je voor weinig geld even lekker kunt zitten eten. Zelf ben ik half Indonesisch en ik proef de heerlijke kruiden en specerijen die ik ook op Java heb ervaren. Heerlijk.
Vanaf nu ga ik vaker na het sporten hier naar toe en gewoon even lekker daar zitten eten.
Zo te zien ruime keus en tot nu toe elke keer erg lekker.
Pisbogaz .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Als liefhebber van de Indonesische keuken ken ik de meeste restaurants van deze keuken in Amsterdam. Helaas was Shanty mijn slechtste ervaring wat betreft eten. Het vlees (rendang en Bali) was zeer taai en 'slijmerig'. De witte rijst leek droge snelkookrijst van lage kwaliteit en de groenten en het ei'tje waren ok. De service was ok, maar vrij kortaf. Niets bijzonders. En het deco is bescheiden maar kleurrijk en gezellig. In tegenstelling tot vele andere afhaalplekken kan je rustig zitten en eten hier. Er is genoeg plek. Maar helaas is er voor mij geen tweede keer omdat de kwaliteit van het eten bar slecht was. Jammer.
Sprintergerard .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Via facebook achter het adres gekomen en helemaal uit Amsterdam Noord hier naar toe. Het was gelukkig zeer de moeite waard. Wat kan die Shanty lekker koken en zoveel keus.
Zodra ik in de buurt ben ga ik weer eens lekker afhalen voor m'n gezin.
KarlAns .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
We hebben hier al diverse keren eten gehaald. Een echte aanrader is de Indonesische Rijsttafel voor 2 personen. Dat is echt genieten. Je kan deze uitbreiden of wijzigen naar eigen smaak.
Verder heft Shanty ook éénpersoonsgerechten en kan je top eten voor minder dan 10 euro per keer.

Wij vinden het een must om bij Shanty's Kitchen te eten of te halen als je van de heerlijke Indonesische keuken houdt.