Shanthy

Havenstraat 36 1211 KM Hilversum Nederland Kaart
31-356219660

Over het restaurant Shanthy

De heerlijke Indiase en Ceylonese keuken

Bij Shanthy in Hilversum geniet je in een warme, sfeervolle ambiance van de heerlijke Indiase en Ceylonese keuken. Het aanbod is enorm gevarieerd, of je nou van pittig of mild houdt. In de zo kenmerkende kleioven wordt het vlees perfect geroosterd, vis sappig gegaard en verrukkelijk naanbrood gebakken. Geen idee wat je nou moet kiezen? Het attente personeel adviseert je graag!

Meer informatie over restaurant Shanthy

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,2
Roelie W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Zeer gastvrij restaurant .
De eigenaar had ons een gevarieerde maaltijd voorgezet
Echt voortreffelijk
Zeker een aanrader om heen te gaan
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij komen hier al jaren. Het favoriete restaurant van mijn vrouw en mijzelf als we eens lekker en authentiek Indiaas willen eten. Top familie restaurant , wat leuk
yvogelenzang .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten. Er staan ook andere dingen op de kaart dan bij de meeste Indiase restaurants. De Ceylonese gerechten zijn een aanrader! De bediening is heel erg vriendelijk!
cremebruleetje .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met de AH actie gegeten bij Shanthy. Was heerlijk, divers qua gerechten smaak. Tevreden met volle buik weer naar huis toe.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met een vriendin hier wezen eten. Zeer vriendelijk personeel. Deden mee met AH actie, waar ze zeer flexibel mee omgaan. Als hoofdgerecht grote garnalen (tandoori curry) en lam curry. Helaas was de lam wat droog. Aan de smaken lag het niet, heerlijk!
Manon .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vandaag bij Shanty gegeten met de AH Restaurant actie. We kregen de mogelijkheid om van de kaart te bestellen dus deden we dat dit keer maar. Ik had de Samosa en de Kartai curry gekozen en mijn moeder de Marakarisoep en de Tandoori Lam Tikka. Daarnaast kregen we nanbrood, een groente curry, rijst, een kleine salade en vooraf papadam met twee sausjes. Als desert hadden we Kulfi en Rijstpudding. De bediening is altijd enorm vriendelijk. We zijn zoals altijd zeer tevreden naar huis gegaan en komen graag nog eens terug!
arjen59 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Met mijn zoon prima gegeten bij Shanthy via de AH restaurant aktie. Lekker eten, vriendelijke bediening, goede sfeer. We komen zeker terug.
Maxime G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijke avond gehad! Je zou haast voor het personeel al terug willen komen. Het eten was ook lekker, vooral de lam met spinazie en het kokosijs!
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wat is het altijd weer fijn en heerlijk om bij Shanthy te eten. Heerlijke curry's en een enorm goede service, stelt nooit teleur!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, fijne service, vriendelijk personeel. We konden kiezen uit de hele kaart. Snelle bediening, gewoon geweldig!
Jiska V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het was lekker, gezellig, en leuk personeel en goede service. Persoonlijk vond ik dat het echt wel pittiger mocht, het eten - het was een beetje erg Hollands, maar desondanks wel heel lekker! Wij komen zeker weer terug.
Everhard V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Bijzonder vriendelijke bediening voor gewoon maar niet heel bijzonder Indiaas eten. Lekkere voorgerechten, maar heel standaard hoofdgerecht.
We deden mee aan de AH-actie die best duur uitviel. Per saldo echter wel betaalbaar hoor. Normaal ben je niet verl duurder uit als je, zoals in ons geval, geen dessert neemt.
anne777 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Aardige mensen, prettige bediening, open sfeer, eten prima! de entourage wat eenvoudig maar dan loop je misschien wel/niet graag naar binnen (..) Als ik in de buurt ben dan zou ik zo weer binnen lopen.
d.quispel .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super gastvrij, ruime keuze, goede informatie (over oa soorten bier en mate van 'heetheid' van diverse gerechten , leuke bediening en heerlijk gegeten! Reserveren aan te raden, niet groot en helemaal vol
Wolstje .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Warm en knus restaurant, ik voel me hier altijd erg gastvrij en welkom. Het eten is goed tot zeer goed. Voorgerecht onion bahji - erg goed, alleen de muntsaus was vervangen door 2 andere sausjes. Tandoori kipfilet als hoofdgerecht was voortreffelijk. Wijnen ook top, wij blijven komen.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben een heerlijke mixed tandoori en een Ceylonese (Shri Lanka toch??) curry gegegten. Het is een klein restaurant, je zit al gauw wat op elkaar. De bediening is erg goed, wat een vrolijke aardige behulpzame dames.
We maakten gebruik van de AH-actie, daar werd soepel mee omgegaan, je kon gewoon van de kaart kiezen.
Martina-w .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Dit is een schattig familie restaurant waar je rustig kunt eten in het begin van de avond en op doordeweekse dagen, vrijdag, zaterdag en zondag is het drukker.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Uitstekend gegeten hier gisteravond (3 personen) Is absoluut een aanrader!
Geweldige smaken allemaal en..... niet te duur!
Charles E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Lekker eten in een gezellige en ontspannen sfeer. Je wordt vriendelijk ontvangen. Ze hebben een uitgebreide kaart, maar kunnen ook iets voor je samenstellen als je wilt.
JMG V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het restaurant is vol fijne energie; Heerlijke Indiase gerechten; Echt puur fijn eten van hoge kwaliteit. De bediening is plezierig en fijn. Kom er regelmatig en is absoluut aan te raden voor de fijnproevers. Opvallend dat de vrouwelijke gastvrouwen in Sarie bedienen en maakt het Indiase gevoel helemaal compleet. Ben zelf een echte liefhebber van het spiritueel India en overheerlijke vega voedsel.