Shanthy

Havenstraat 36 1211 KM Hilversum Nederland Kaart
31-356219660

Over het restaurant Shanthy

Beste gasten,
Hartelijk welkom bij restaurant Shanthy!
Al 15 jaar zijn wij het enige restaurant in Hilversum waar u in een sfeervolle ambiance kunt genieten van de rijkdom van zowel de Indiase als de Ceylonese keuken.

Zoveel mensen, zoveel smaken. Het aanbod in ons restaurant is zo gevarieerd dat ieder iets van zijn gading zal kunnen vinden. De liefhebber van de pittige keuken zal wellicht kiezen voor één van onze heerlijke Zuid-Indiase of Ceylonese curry's. Echter, ook voor wie het iets minder kruidig wil, bieden wij de keus uit een breed scala van vlees-, vis-, en vegetarische gerechten.
Al onze gerechten zijn op ambachtelijke wijze bereid uit dagverse eersteklas ingrediënten. Een bijzonder voorbeeld hiervan vormt de tandoori, een op houtskool gestookte kleioven die reeds in het zestiende eeuwse India werd gebruikt voor het bereiden van brood (“nan”), vlees, vis en gevogelte. Vandaag de dag kan in restaurant Shanthy nog volop genoten worden van deze gerechten uit een oeroude rijke traditie.
Uiteraard willen wij u graag van dienst zijn als u advies wenst bij het samenstellen van uw menu.
U bent van harte welkom in ons restaurant!

Uw gastvrouw en gastheer
Sitra en Radja

Meer informatie over restaurant Shanthy

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,5

Jouw recensie over het restaurant Shanthy

Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Erg vriendelijk personeel. Tafels mooi gedekt en wat fijn was, stoffen servetten! Eten werd geserveerd en op warmhoudplaten gezet. Wij waren met 7 personen en gevraagd om verschillende gerechten zodat wij van de diverse gerechten konden proeven. Ook met heerlijke voorafjes. Het dessert werd door mijn familie erg lekker bevonden.
Kortom een zeer geslaagde avond.
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Leuk restaurant in Hilversum met echt LEKKER Indiaas eten en vriendelijke en geduldige bediening. Het Chef's menu voor twee is ruim!....
margriet60 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Ook deze keer wéér heerlijk gegeten in ons favoriete restaurant. Altijd een hartelijk welkom door de hele familie en de gerechten zeer smakelijk en van een constante kwaliteit. Ook een vriend, die we voor het eerst meenamen, en de indiaaase keuken niet kende, heeft genoten.
Leunenserik L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. We komen hier al dertien jaar en gaan steeds voldaan naar huis.
Elise J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Overheerlijk Indiaas eten en heel gastvrije bediening!! De butter chicken is een topper, nergens zo lekker gegeten als hier :)
Y M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Weer geweldig gegeten zoals altijd. Kraanwater in een grote kan met ijs is geen probleem. Langer blijven zitten mag altijd, er wordt niet steeds gevraagd om weer iets te bestellen. Gastvrij restaurant en heerlijk eten.
Fam C.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Een enorm gezellig restaurant waar je nog echt te gast bent. Vriendelijke bediening en je hoeft niet lang te wachten. Het eten is heerlijk en wij hebben er altijd ruim genoeg aan. De tafels staan dicht bij elkaar maar niet hinderlijk. Het is een soort huiskamer. We komen er graag. Er zijn maar weinig restaurants waar je zo hartelijk wordt ontvangen, dat is al de helft van de beleving!
H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Prima zaak, vriendelijk personeel dat goed inspeelt op verzoeken van de klant. Eten ook uistekend, menu zelfs te veel voor 1 persoon.
V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Hebben zoals eerder smakelijk en gezellig gegeten. De gratis entree wekt reeds verlangen op naar meer en dat meer selt niet teleur.
margriet60 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Zoals, altijd heerlijk gegeten! De gerechten zijn van constante, prima kwaliteit en vers bereid. Onze favorieten zijn Chicken chad en Sheek kebab als voorgerechten, Rachi keerai met lamsvlees en Tandoori kip als hoofdgerechten. Daarnaast, als altijd heel vriendelijk en gastvrij ontvangen door de familie. Wij kennen gewoon geen beter Indiaas restaurant dan “ onze” Shanty.
H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Zeer plezierige ambiance in dit familiebedrijf, relaxte ontvangst, oog voor de klant, uitleg van ingredienten en zeker voor herhaling vatbaar !
Ida W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Leuk restaurant, fijn voorproefje op onze reis naar Sri Lanka!
Hillie S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
Gisteren heerlijk gegeten. Het maandmenu is een aanrader. We konden niet alles op. Maar al voor dat wij er om vroegen kwam van de eigenaar zelf de vraag of hij wat over was moest inpakken voor thuis. Dus straks gaan we nog een keer opnieuw genieten.
Manon .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Afgelopen zaterdag hier weer gegeten met het gezin. Wij kijken er elke keer weer naar uit om hier te kunnen eten. De bediening is zeer vriendelijk en de gerechten erg lekker. De Tandoori Lam is het favoriete gerecht van een van de tafelgenoten, en zelf heb ik inmiddels al verschillende curry's geprobeerd. Allemaal erg lekker!

Wij zijn zeer tevreden over de grootte van de porties; we houden altijd wel wat over en er wordt dan niet moeilijk over gedaan als wij wat overgebleven is mee naar huis willen nemen. Kort samengevat: wij zijn zeer tevreden en komen graag snel weer!
Waqar M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
Gister hier gegeten.
Gastheer en vrouw waren zeer vriendelijk.
Duurde niet lang voordat de eten er was.
Er was aandacht voor de kleine details waardoor dit een geslaagde etentje is geworden.
melany H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lief personeel, dat mag gezegd worden, ze zorgen echt voor je. Mijn man vond zijn pittige curry te pittig, maar wel lekker. Jammer dat er kipfilet wordt gebruikt, kippendij is vele zachter, dat is helaas in veel horecagelegenheden zo. De malabar curry was niet zoals in kerala.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Weer een geweldige ervaring gister bij Shanthy. Wat hebben wij weer heerlijk kunnen smullen van de Tandoori Mix Grill en de butter chicken! Ook het nagerecht was heerlijk (de rijstpudding en kulfi).
rein Z.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Op een plek waar je het niet verwacht zo maar een fijn goed restaurant. Met mensen die hart hebben voor de zaak. De porties vonden we alleen niet erg groot. Ik voelde me wel vol, maar zeker niet voldaan. Prijs kwaliteit was voor ons prima.
K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Shanthy is een gezellig, gastvrij familierestaurant met geweldig Indiaas eten. Ook zeer geschikt voor vegetariërs. We komen hier al jaren en de kwaliteit van het eten en de vriendelijkheid van de bediening is altijd van hoog niveau.
gary J.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
We hebben best lekker gegeten, maar de smaken zouden wat uitgesprokener kunnen wat mij betreft. Niets speciaals, gemiddeld. Hoofdgerechten kwamen snel. Porties net voldoende, grote eters komen tekort. Vindaloo staat op de kaart als zeer heet. Vond ik meevallen, mag echt heter. Kortom goed maar niet speciaal.