Shanthy

Havenstraat 36 1211 KM Hilversum Nederland Kaart
31-356219660

Over restaurant Shanthy

De heerlijke Indiase en Ceylonese keuken

Bij Shanthy in Hilversum geniet je in een warme, sfeervolle ambiance van de heerlijke Indiase en Ceylonese keuken. Het aanbod is enorm gevarieerd, of je nou van pittig of mild houdt. In de zo kenmerkende kleioven wordt het vlees perfect geroosterd, vis sappig gegaard en verrukkelijk naanbrood gebakken. Geen idee wat je nou moet kiezen? Het attente personeel adviseert je graag!

Meer informatie over restaurant Shanthy

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Voordelig
Anne777 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Aardige mensen, prettige bediening, open sfeer, eten prima! de entourage wat eenvoudig maar dan loop je misschien wel/niet graag naar binnen (..) Als ik in de buurt ben dan zou ik zo weer binnen lopen.
D.quispel .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Super gastvrij, ruime keuze, goede informatie (over oa soorten bier en mate van 'heetheid' van diverse gerechten , leuke bediening en heerlijk gegeten! Reserveren aan te raden, niet groot en helemaal vol
Wolstje .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Warm en knus restaurant, ik voel me hier altijd erg gastvrij en welkom. Het eten is goed tot zeer goed. Voorgerecht onion bahji - erg goed, alleen de muntsaus was vervangen door 2 andere sausjes. Tandoori kipfilet als hoofdgerecht was voortreffelijk. Wijnen ook top, wij blijven komen.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We hebben een heerlijke mixed tandoori en een Ceylonese (Shri Lanka toch??) curry gegegten. Het is een klein restaurant, je zit al gauw wat op elkaar. De bediening is erg goed, wat een vrolijke aardige behulpzame dames.
We maakten gebruik van de AH-actie, daar werd soepel mee omgegaan, je kon gewoon van de kaart kiezen.
Martina-w .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Dit is een schattig familie restaurant waar je rustig kunt eten in het begin van de avond en op doordeweekse dagen, vrijdag, zaterdag en zondag is het drukker.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Uitstekend gegeten hier gisteravond (3 personen) Is absoluut een aanrader!
Geweldige smaken allemaal en..... niet te duur!
Charles E.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Lekker eten in een gezellige en ontspannen sfeer. Je wordt vriendelijk ontvangen. Ze hebben een uitgebreide kaart, maar kunnen ook iets voor je samenstellen als je wilt.
JMG V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Het restaurant is vol fijne energie; Heerlijke Indiase gerechten; Echt puur fijn eten van hoge kwaliteit. De bediening is plezierig en fijn. Kom er regelmatig en is absoluut aan te raden voor de fijnproevers. Opvallend dat de vrouwelijke gastvrouwen in Sarie bedienen en maakt het Indiase gevoel helemaal compleet. Ben zelf een echte liefhebber van het spiritueel India en overheerlijke vega voedsel.
JMG V.
Yanis K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Beetje teleurgesteld na bezoek aan Shanthy. De ontvangst was hartelijk en vriendelijk. Dit wordt voortgezet gedurende avond. De samosa is lekker van smaak, de mixed grill teveel aangepast aan de Hollandse smaak. De huiswijn is goed op smaak, ook qua temperatuur. Wachttijden waren vrij lang, neem de tijd als je hier komt. Het mag van mij wel wat meer uitgesproken Indiaas mogen zijn.
Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Heel aardig/beleefd ontvangen. We waren met onze 2 jonge zoontjes en mochten zelf een plekje uitkiezen. De kinderwagen werd netjes ergens in een hoekje gestald. We hebben echt heeerrrrrlijk gegeten!!! Mijn man is nogal kieskeurig met eten maar zelfs hij vond alles erg lekker. Hij is een echte vleeseter en ik ben een vegetarier, maar elk voor van ons was er meer dan voldoende keus op het menu. Onze zoontjes hadden een kindermenu, dus zij hebben ook erg genoten. Royale porties en goede/snelle bediening. Jammer dat we niet echt in de buurt wonen anders zouden we daar zeker vaker gaan eten.
Mascotte .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Heerlijk gegeten in dit gezellige familierestaurant. Hoewel het druk was, kwamen de gerechten snel door en de bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. We komen zeker terug. Bedankt voor een gezellige avond.
Piri1000 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Van voorafje tot dessert was alles van zeer goede kwaliteit en overheerlijk. Wij komen hier absoluut terug!
Wij hebben al vele verschillende Indiase restaurants bezocht: voor ons staat Shanty nummer 1!
Elsie H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Ik heb hier inmiddels 2x gegeten met de AH-dinerbon. Het eten is verrukkelijk. Het is een echt familierestaurant en iedereen staat en gaat ervoor. Porties zijn ruim (wij hadden een doggie bag nodig). Super dus. Alleen de lassie heb ik wel een lekkerder op, die was hier wat zoet - maar dat is een kwestie van smaak
Marrekah2 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Met zn drieen heerlijk gegeten, het was een combinatie menu dus we kregen van alles en nog wat. Van het moment dat we binnen stapten werden we ontzettend vriendelijk ontvangen en dit gold voor de rest van de avond.

Dit is zeker een restaurant waar we nog een keer zullen komen, ontzettend bedankt voor de vriendelijke sfeer en het heerlijke menu.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Voor de 2e keer
(weer met ah actie je bent tenslotte hollander)bij shanty wezen eten en het was weer smullen we kregen al snel onze drankjes en pappadum met 2 dipsausjes waarvan de munt het lekkerst was.
We konden kiezen uit alle gerechten en hebben de mulagawati-soep en garnalen-cocktail vooraf genomen beide erg op hoog smulniveau daarna de hoofdgerechten lam met spinazie 1 maal "gewoon" de ander vindoola (voor de liefhebbers van hot)hierbij lekkere rijst,warme gekruide groenten en heerlijk warm naanbrood met knoflook en als toet beide café Brasil.
de bediening vertelde dat zij ons herkende van de vorige keer! waarop ik zei dat het toen ook al zo goed was en bediend werden door die man! dat was haar vader zei ze trots het blijkt een familiebedrijf te zijn: ik zeg doorgaan en wij komen hier zeker terug!
Bhotten .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het eten was heerlijk en zeer werden gastvrij ontvangen. We zijn dan ook zeer tevreden en komen hier zeker weer terug.
Mees D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
We hebben gegeten via de AH-actie. Kregen advies over de keuze en waren benieuwd naar de gerechten op de kaart-actiemenu. Kregen daarbij de mogelijkheid direct aangeboden om af te wijken van het actiemenu maar dat was niet nodig. We raden deze locatie aan om eens iets anders te eten en zijn bijzonder tevreden met de gemaakte keuze. Lekker eten, met zorg bereid en de service is zoals je mag verwachten. Dus prima voor een iets anders!
HenkWJ .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het is een netjes restaurant met een super beleefd en vriendelijk personeel. Met de AH kaart mag je ook kiezen uit het menu. Als entree hebben wij de mix starters genomen en als hoofdgerecht de Rachi Keerai en de kip Masala. Het zijn ruime porties (de mix starter is al bijna voldoende) en de smaak is erg goed. De bediening is snel, binnen twee uur stonden we al weer buiten maar dat deed niets af aan kwaliteit en service. We komen hier nog wel een keer eten.
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Wij hebben weer heerlijk gegeten bij Shanty. Door de AH actie kwamen we een keertje extra. Dat het een actie betrof merkte je alleen aan de drukte, maar het eten was zoals altijd geweldig. Opvallend is de vriendelijkheid van het personeel! Je gunt ze echt een vol restaurant. Harde werkers en niets is ze te veel. We blijven komen!