Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Shanthy

De heerlijke Indiase en Ceylonese keuken

Bij Shanthy in Hilversum geniet je in een warme, sfeervolle ambiance van de heerlijke Indiase en Ceylonese keuken. Het aanbod is enorm gevarieerd, of je nou van pittig of mild houdt. In de zo kenmerkende kleioven wordt het vlees perfect geroosterd, vis sappig gegaard en verrukkelijk naanbrood gebakken. Geen idee wat je nou moet kiezen? Het attente personeel adviseert je graag!

Meer informatie over restaurant Shanthy

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,3

Jouw recensie over het restaurant Shanthy

willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Een gezellig en gemoedelijk restaurant . Bediening en kwaliteit eten staan in verhouding met de prijs ! Zeker een aanrader om een even makkelijk en lekker te kunnen genieten van de gastvrijheid en de heerlijke keuken!
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gegeten met de AH restaurant aktie.Het Eten was lekker en de bediening vriendelijk en goed. We hebben heel gezellig gegeten. Voor herhaling zeker vatbaar.
Nettal B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We komen hier al jaren en of je hier nu elke dag komt of even een tijdje niet, de kwaliteit is iedere keer subliem! We hebben al zoveel Indiase restaurants geprobeerd, ook in het buitenland. Shanthy is ongeëvenaard.
Thera D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk Indiaas eten en zeer attente en vriendelijke bediening! Altijd gezellige sfeer en meestal vol. Tafels wel wat dicht op elkaar geplaatst maar niet hinderlijk.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prettige huiskamerachtige sfeer, goede bediening, mooi aangekleed personeel en locatie. Zou zelf meer echte Indiase Muziek willen horen. Uitgebreide menukaart. We komen zeer binnenkort terug om andere gerechten te proberen. Jonge bediening is hoogopgeleid, of nog studerend. Eigenaar/ vader zwaait de scepter in de keuken. Smaakvol.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Wi komen hier al meer dan 15 jaar en zijn nog nooit met een slecht gevoel vertrokken. het eten is altijd heerlijk..!! Ook voor wat betreft de bediening geen opmerkingen, het is een familierestaurant en dat heeft een bepaalde charme.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Heerlijk eten en goede, vriendelijke en professionele bediening. Grote keus aan verschillende gerechten, uitgebreide menukaart met pure Indiase gerechten.
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Zoals altijd ook deze keer weer heerlijk gegeten. Genoten van de verfijnde smaken en geuren van deze keuken. De prettige sfeer en de charmante en attente bediening maken het geheel tot een absolute aanrader!
david S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
We kwamen vroeger vaak bij Shanthy , altijd een hartelijke bediening en heerlijk eten. Zo , dit keer ook naar Shanthy geweest om te dineren, alleen vonden we het eten minder goed van smaak en meer vettig dan vroeger? Nieuwe kok? Ook werd het eten snel( te snel ) geserveerd, in een snel tempo. De bediening was , overigens zoals altijd, hartelijk en heel gastvrij. We komen graag terug om het weer te proberen.
Wiard G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Uitstekend. Vriendelijke bediening. Aanrader !
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heerlijk gegeten en zeer gastvrij ontvangen! Je hebt echt het gevoel dat je erg welkom bent. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Heerlijk gegeten
Complimenten aan de eigenaar en de meisjes
Bediening was erg attent! We komen zeker een keertje terug
Ga zo door!
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Moony .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten, veel variatie in de gerechten, fijn dat de AHactie gewoon a la carte was,alles was vers ook naan en pappadum waren heerlijk, we werden gewaarschuwd dat de hotwings echt heet waren en dat klopte! maar heel lekker, ook het oorgerechtje met lam en tika lam erg lekker en ceylonees heerlijk !
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heel lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Het was ook te merken aan de vele bezoekers voor wie in het restaurant geen plaats meer was. We komen zeker een keer weer terug.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk eten met een goede bediening. Alles schoon en netjes. Ontvangst en vertrek hartelijk en persoonlijk.
Is zeker voor herhaling vatbaar.
nick G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Op uitnodiging met de buren gegeten bij Shanty. We kregen een aantal voorgerechten om te delen, lekker, goed begin. Hoofdgerechten, met name de curry schotels, waren vettig (lees;olie). Dat was jammer omdat de smaak prima waren, maar erg olie achtig. De bediening was voorkomend, vriendelijk en in traditionele kleding. Verder hebben we een prima avond gehad.
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heel gastvrij, goede aanbevelingen en een heerlijke keuken!!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Verse, mooie producten, goed gekruid. Authentiek. Vriendelijke bediening. Veel aparte gerechten. Prima! Wij komen zeker nog eens terug.
freek B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Klein restaurant met heel vriendelijke gastheer. Bij begin kregen we soort van kroepoek op tafel met dipjes, lekker, goed begin. Wij bestelden een balti gerecht en een tandoori gerecht, uit de klei oven. Het balti gerecht, met kip, was smakelijk, maar wel erg vettig, de kip was aan de droge kant. De gerechten uit de klei oven waren prima maar ook aan de droge kant. De rekening was overigens wat we hadden verwacht, decor precies wat je verwacht van een indiase restaurant, authentiek.