Over het restaurant Shanthy

De heerlijke Indiase en Ceylonese keuken

Bij Shanthy in Hilversum geniet je in een warme, sfeervolle ambiance van de heerlijke Indiase en Ceylonese keuken. Het aanbod is enorm gevarieerd, of je nou van pittig of mild houdt. In de zo kenmerkende kleioven wordt het vlees perfect geroosterd, vis sappig gegaard en verrukkelijk naanbrood gebakken. Geen idee wat je nou moet kiezen? Het attente personeel adviseert je graag!

Meer informatie over restaurant Shanthy

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,3

Jouw recensie over het restaurant Shanthy

Erik Z.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Geweldig gastvrij restaurant. Gerechten zijn zeer goed gekruid en pittig is gelukkig ook echt pittig. Steekt met kop en schouders boven andere Indiase restaurants uit.
Hillie S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Echt in tijden niet zo lekker gegeten. Gezellig familie restaurant. Goede vriendelijke bediening en heerlijk eten. Prettige sfeer.
jozef D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Shanthy is een klein restaurant. Bediening is prima zo lang het niet te druk is, anders kan de bediening en keuken wel eens in de knoop komen. Het duurde vrij lang voor de gerechten op tafel kwamen. Interessante kaart. Het eten was enigszins teleurstellend in dat het voelde niet authentiek Sri Lankaanse die was wat ik had gehoopt . De kartai curry was heel flauw
Yvette W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Hier hebben ze het lekkerste Indiase eten van Hilversum. Niet aangepast op de Nederlandse smaak zoals anderen dat wel doen. De Vindalu curry is hier geweldig, goed op smaak en tenminste echt pittig. Als je van authentieke curry's houdt, dan is dit echt een aanrader!
tiesebe .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
altijd lekker eten bij Shanti, het is genieten, ontvangst is gastvrij, en ondanks drukte is er aandacht voor de gasten.
Ook voldoende vegetarische gerechten.
Pravind B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Ik eet hier regelmatig en neem dan vaak de Tandoori garnalen, garnalen Madras en linzen (Dal Tarka). Voortreffelijk op smaak gebracht en constant van hoge kwaliteit. Het restaurant is klein maar gezellig, de bediening is altijd hartelijk en vriendelijk.
Liesbeth R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Lekker gegeten met een zeer vriendelijke bediening en een goede prijs.
Ondanks drukte niet te lang hoeven wachten.
Zeker aan te raden ook zonder AH zegels.
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Zoals we van Shanty gewend zijn was het eten voortreffelijk, de wijn smaakvol en de bediening voorkomend en charmant. Dit alles in een plezierige ambiance van rust en prettige achtergrondmuziek. De prijs-kwaliteitverhouding is - zeker wanneer gebruik wordt gemaakt van de AH-restaurantactie - zeer goed. Al met al een aanrader en een gelegenheid waar je zeker terugkomt.
geovanni T.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ondanks dat het personeel vriendelijk is en dat ze drankjes aanbieden , is het eten niet van topkwaliteit waar ik op had gehoopt. Het is zeker niet het meest lekkere Indiaas voedsel wat ik heb gegeten. De smaken waren wat flauw en het vlees niet beter dan een lokale kebabtent. Wat wel goed en smaakvol was, was de brood. Ik heb daar wel heerlijk van gesmuld. Voor mij was het voornamelijk net dat extra gevoel wat ik heb gemist van echt authentiek Indiaas eten. Zeker na lang wachten waarin verwachtingen alleen maar hoger zijn geworden.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten wat een geweldige gerechten
Wij waren met vier personen en hadden diverse gerechten echt super voor een zeer vriendelijke prijs.
En aardige keurige bediening.
Echt een aanrader.
Enige min punt dat het heel warm binnen is.
Pinke P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Lekker indiaas gegeten. De sfeer en het eten was precies wat we er van verwachten. We hadden gezeg, zet maar wat lekkers op tafel en dat was het ook. Ook de 20% korting via Iens was keurig zonder vragen van de rekening afgetrokken waardoor het ook nog een voordelige avond was. Het enige minpuntje was dat het erg warm was.
martin-b .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Een groot uitgevallen huiskamer waar je warm ontvangen wordt. De gerechten zijn goed op smaak. Uitleg over de maaltijd (heet/niet heet) prima. Een smakelijk avontuur in een voor ons onbekende keuken.
Een herhaling waard!
Y M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben hier geweldig gegeten zoals altijd. Goede en attente bediening. De sfeer was prima, ietwat druk maar het was dan ook een vrijdagavond. De naan is superlekker en er is veel keus op de menukaart.
AR-Kreeft69 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Komen hier graag, altijd vriendelijke bediening, eten waar zorg aan besteed is hetgeen terug te vinden is in de smakelijkheid van de gerechten. Grote aanrader!
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Vrij klein 2 tafeltjes in het looppad, zit je wel erg te kijk, niet zo prettig, benauwd warm en 3 dagen later ruiken je kleren nog naar eten. Verder erg lekker gegeten en bediening erg aardig. We gaan beslist nog eens
willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Een gezellig en gemoedelijk restaurant . Bediening en kwaliteit eten staan in verhouding met de prijs ! Zeker een aanrader om een even makkelijk en lekker te kunnen genieten van de gastvrijheid en de heerlijke keuken!
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gegeten met de AH restaurant aktie.Het Eten was lekker en de bediening vriendelijk en goed. We hebben heel gezellig gegeten. Voor herhaling zeker vatbaar.
Nettal B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
We komen hier al jaren en of je hier nu elke dag komt of even een tijdje niet, de kwaliteit is iedere keer subliem! We hebben al zoveel Indiase restaurants geprobeerd, ook in het buitenland. Shanthy is ongeëvenaard.
Thera D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk Indiaas eten en zeer attente en vriendelijke bediening! Altijd gezellige sfeer en meestal vol. Tafels wel wat dicht op elkaar geplaatst maar niet hinderlijk.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Prettige huiskamerachtige sfeer, goede bediening, mooi aangekleed personeel en locatie. Zou zelf meer echte Indiase Muziek willen horen. Uitgebreide menukaart. We komen zeer binnenkort terug om andere gerechten te proberen. Jonge bediening is hoogopgeleid, of nog studerend. Eigenaar/ vader zwaait de scepter in de keuken. Smaakvol.