Shanthy

Havenstraat 36 1211 KM Hilversum Nederland Kaart
31-356219660

Over het restaurant Shanthy

Beste gasten,
Hartelijk welkom bij restaurant Shanthy!
Al 15 jaar zijn wij het enige restaurant in Hilversum waar u in een sfeervolle ambiance kunt genieten van de rijkdom van zowel de Indiase als de Ceylonese keuken.

Zoveel mensen, zoveel smaken. Het aanbod in ons restaurant is zo gevarieerd dat ieder iets van zijn gading zal kunnen vinden. De liefhebber van de pittige keuken zal wellicht kiezen voor één van onze heerlijke Zuid-Indiase of Ceylonese curry's. Echter, ook voor wie het iets minder kruidig wil, bieden wij de keus uit een breed scala van vlees-, vis-, en vegetarische gerechten.
Al onze gerechten zijn op ambachtelijke wijze bereid uit dagverse eersteklas ingrediënten. Een bijzonder voorbeeld hiervan vormt de tandoori, een op houtskool gestookte kleioven die reeds in het zestiende eeuwse India werd gebruikt voor het bereiden van brood (“nan”), vlees, vis en gevogelte. Vandaag de dag kan in restaurant Shanthy nog volop genoten worden van deze gerechten uit een oeroude rijke traditie.
Uiteraard willen wij u graag van dienst zijn als u advies wenst bij het samenstellen van uw menu.
U bent van harte welkom in ons restaurant!

Uw gastvrouw en gastheer
Sitra en Radja

Meer informatie over restaurant Shanthy

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,5

Jouw recensie over het restaurant Shanthy

M.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Geweldige nieuwe inrichting, nieuwe kaart en zoals altijd gastvrij en heerlijk eten. Gaan we binnenkort nog een keer heen!
David M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Voor de tweede keer gegeten, dit keer in een andere omgeving. Aparte vormgeving op de vloer. Niet zo zeer indiaas. Gastvrije eigenaar en medewerkers. Lekker gegeten, vers eten en dit keer voldoende. Wel jammer dat er veel olie wordt gebruikt. De wijn is lekker maar past niet bij het eten.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Het is een pas prachtig nieuw verbouwd gezellig restaurant met lieve mensen.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Daarnaast is de inrichting helemaal opgefrist. Mooi geworden. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en attent. Een van de betere Indiase restaurants.
Rob W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Een van de beste restaurants van Hilversum. Zeer vriendelijke bediening, goede gerechten en wijnen tegen zeer schappelijke prijzen.
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het was weer heerlijk als altijd.
M. H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd! Interieur is super mooi geworden. Mis alleen de Indiase uitstraling. Maar alles was top en bediening is super vriendelijk en willen je echt een onvergetelijke avond bezorgen!
Caroline en Wouter T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Liefdevolle familie die kwaliteit en zorg geeft aan de mensen. Zowel voor het lichaam en de geest een heerlijke plek om te zijn . De inrichting is prachtig en de muziek brengt u in hogere sferen! De gerechten zijn voortreffelijk en met passie bereid. Ook voor mensen met allergieën The Place to be!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten in een prettige ambiance en een perfecte bediening.
We komen zeker weer terug. Ook zullen we doorgaan met het aanbevelen van het restaurant.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Voor de eerste keer sinds de zaak opnieuw is ingericht. Het is prachtig geworden, eigentjids modern en heel sfeervol ! Nieuwe gerechten op de kaart : we hebben de oude vertrouwde voorgerechten genomen, zoals altijd geweldig. Als hoofdgerecht wat nieuws geprobeerd (onze vaste gerechten (Kartai) zijn verdwenen...), en niet teleurgesteld, heerlijk ! De service zoals altijd : snel, supervriendelijk en gezellig ! We'll be back....
Margriet G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Wat is het restaurant prachtig verbouwd, heringericht. Geweldige kleuren, de bar, de banken, verlichting, glazen, servies; alles heel smaakvol! Wat, gelukkig niet is veranderd zijn jullie hartelijkheid, de ontvangst en gezelligheid. Het is altijd weer fijn jullie te ontmoeten. Natuurlijk hebben we, zoals altijd, weer genoten van voortreffelijke Indiase gerechten, ook die bleven van de constante kwaliteit die we van jullie gewend zijn. Heerlijke wijn; die Pinot Grigio! goede vervanger van "Torresje" Tot de volgende keer. De familie uit Enkhuizen wil ook graag weer eens komen.
edwin V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het eten en de ontvangst was zoals altijd weer zeer goed. Shanty heeft deze zomer een nieuw interieur gekregen, het is prachtig.
Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Erg vriendelijk personeel. Tafels mooi gedekt en wat fijn was, stoffen servetten! Eten werd geserveerd en op warmhoudplaten gezet. Wij waren met 7 personen en gevraagd om verschillende gerechten zodat wij van de diverse gerechten konden proeven. Ook met heerlijke voorafjes. Het dessert werd door mijn familie erg lekker bevonden.
Kortom een zeer geslaagde avond.
Sarah T.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Leuk restaurant in Hilversum met echt LEKKER Indiaas eten en vriendelijke en geduldige bediening. Het Chef's menu voor twee is ruim!....
Margriet G.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Ook deze keer wéér heerlijk gegeten in ons favoriete restaurant. Altijd een hartelijk welkom door de hele familie en de gerechten zeer smakelijk en van een constante kwaliteit. Ook een vriend, die we voor het eerst meenamen, en de indiaaase keuken niet kende, heeft genoten.
Leunenserik L.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Weer heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. We komen hier al dertien jaar en gaan steeds voldaan naar huis.
Elise J.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Overheerlijk Indiaas eten en heel gastvrije bediening!! De butter chicken is een topper, nergens zo lekker gegeten als hier :)
Y M.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Weer geweldig gegeten zoals altijd. Kraanwater in een grote kan met ijs is geen probleem. Langer blijven zitten mag altijd, er wordt niet steeds gevraagd om weer iets te bestellen. Gastvrij restaurant en heerlijk eten.
Fam C.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Een enorm gezellig restaurant waar je nog echt te gast bent. Vriendelijke bediening en je hoeft niet lang te wachten. Het eten is heerlijk en wij hebben er altijd ruim genoeg aan. De tafels staan dicht bij elkaar maar niet hinderlijk. Het is een soort huiskamer. We komen er graag. Er zijn maar weinig restaurants waar je zo hartelijk wordt ontvangen, dat is al de helft van de beleving!
H.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Prima zaak, vriendelijk personeel dat goed inspeelt op verzoeken van de klant. Eten ook uistekend, menu zelfs te veel voor 1 persoon.