Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Shanthy

De heerlijke Indiase en Ceylonese keuken

Bij Shanthy in Hilversum geniet je in een warme, sfeervolle ambiance van de heerlijke Indiase en Ceylonese keuken. Het aanbod is enorm gevarieerd, of je nou van pittig of mild houdt. In de zo kenmerkende kleioven wordt het vlees perfect geroosterd, vis sappig gegaard en verrukkelijk naanbrood gebakken. Geen idee wat je nou moet kiezen? Het attente personeel adviseert je graag!

Meer informatie over restaurant Shanthy

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,3
Moony .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten, veel variatie in de gerechten, fijn dat de AHactie gewoon a la carte was,alles was vers ook naan en pappadum waren heerlijk, we werden gewaarschuwd dat de hotwings echt heet waren en dat klopte! maar heel lekker, ook het oorgerechtje met lam en tika lam erg lekker en ceylonees heerlijk !
Djoen T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
We hebben heel lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Het was ook te merken aan de vele bezoekers voor wie in het restaurant geen plaats meer was. We komen zeker een keer weer terug.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk eten met een goede bediening. Alles schoon en netjes. Ontvangst en vertrek hartelijk en persoonlijk.
Is zeker voor herhaling vatbaar.
Jennifer D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Heel gastvrij, goede aanbevelingen en een heerlijke keuken!!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Verse, mooie producten, goed gekruid. Authentiek. Vriendelijke bediening. Veel aparte gerechten. Prima! Wij komen zeker nog eens terug.
freek B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Klein restaurant met heel vriendelijke gastheer. Bij begin kregen we soort van kroepoek op tafel met dipjes, lekker, goed begin. Wij bestelden een balti gerecht en een tandoori gerecht, uit de klei oven. Het balti gerecht, met kip, was smakelijk, maar wel erg vettig, de kip was aan de droge kant. De gerechten uit de klei oven waren prima maar ook aan de droge kant. De rekening was overigens wat we hadden verwacht, decor precies wat je verwacht van een indiase restaurant, authentiek.
Jacqueline M.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zeer vriendelijke bediening, goed advies bij het afstemmen van de onderlinge gerechten en het eten was overheerlijk!
k.vandenbovenkamp1 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Prima gegeten en vriendelijke bediening. De ambiance correspondeert wat je van een restaurant in Sri Lankaanse en Indiase sfeer mag verwachten.
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Het eten was heerlijk, en dat voor een prima prijs! Maar voornamelijk was de vriendelijkheid van het personeel wat mij ten positieve opviel. Een warm onthaal, leuke bediening en een net afscheid.

Een absolute aanrader!
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Een verrassing,we hadden onze bedenkingen over de AH actie ,maar niets is minderwaar voor het eerst indiaans eten en echt lekker bij Shanthy ,fijne bediening en goede uitleg en wat het voorbeeld menu betreft echt lekker gegeten,anders evt keuze genoeg, dus wel of geen ah actie het is voor herhaling vatbaar
Tea R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Met een bijzondere gastvrijheid in authentieke kleding was het voor ons een feestje!
Dit willen we nog eens beleven! De voor ons niet bekende gerechten werden nader
uitgelegd, wat het heel prettig maakte! We voelden ons "Wanakkam"!
Olivier D.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Shanty, Altijd lekker en altijd gezellig! Super leuke sfeer, onwijs vriendelijke mensen en altijd een warm welkom! We komen er graag terug! Eten was top, super lekker. Zelfs indische mensen zaten er te eten, een aanwijzing dat het in vergelijking tot andere indische restaurants top is!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Klein knus restaurant met vriendelijke vlotte bediening. Advies en uitleg over het eten wordt duidelijk en goed gegeven. De pittigheid kan persoonlijk worden aangepast indien gewenst met de meeste gerechten en anders kan een beetje extra hete saus wonderen doen. Het eten is erg smaakvol en de porties zijn ruim.
edwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Shanty met de familie, goede service en hartelijke ontvangst. Diversen gerechten op tafel en natuurlijk warm naambrood.
Marianne M.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijke avond gehad bij Restaurant Shanty. Hartelijke ontvangst, heerlijk eten, uitstekende bediening. Echte aanrader!
K P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Een warm welkom toen we binnenkwamen. Heel erg vriendelijk en het eten is verrukkelijk! Ontzettend veel keuzes op het menu. Ik kom zeker gauw terug.
Patrick S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Zeer goed authentiek reataurant met heerlijk eten. Genoten ! Konden kiezen van vele gerechten uit kaart . Bediening was persoonlijk en zeer attent .
SV. J.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Een klein opvallend restaurantje, maar zeker de moeite waard. Zeer smakelijke grill gerechten en heerlijke curry's. Het personeel is gastvrij en vriendelijk. Minpuntje: Geen passende desserts op de kaart.
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Andermaal erg lekker gegeten bij Shanty. Wat een vriendelijke mensen (familie) in de bediening en aan de telefoon. De eerste keer dat we er aten kozen we voor het Shanty chef's special menu en gisteravond kozen we voor de Thali (verschillende currygerechten) en onze tafelgenoot voor het Laxmi (vegetarisch diner). In één woord: verrukkelijk!
Manon .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag heb ik hier gegeten samen met mijn ouders en oma ter viering van hun verjaardag. We hebben zeer lekker gegeten, zoals altijd. De bediening is ook altijd enorm vriendelijk.

Een gedeelte van het eten kregen we niet op, dus vroegen we of we dit mee naar huis mochten nemen. Gelukkig was dit geen probleem. We zijn zeer tevreden naar huis gegaan en komen graag nog vaak terug.