Shanthy

Havenstraat 36 1211 KM Hilversum Nederland Kaart
31-356219660

Over het restaurant Shanthy

De heerlijke Indiase en Ceylonese keuken

Bij Shanthy in Hilversum geniet je in een warme, sfeervolle ambiance van de heerlijke Indiase en Ceylonese keuken. Het aanbod is enorm gevarieerd, of je nou van pittig of mild houdt. In de zo kenmerkende kleioven wordt het vlees perfect geroosterd, vis sappig gegaard en verrukkelijk naanbrood gebakken. Geen idee wat je nou moet kiezen? Het attente personeel adviseert je graag!

Meer informatie over restaurant Shanthy

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,3
Manon .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag heb ik hier gegeten samen met mijn ouders en oma ter viering van hun verjaardag. We hebben zeer lekker gegeten, zoals altijd. De bediening is ook altijd enorm vriendelijk.

Een gedeelte van het eten kregen we niet op, dus vroegen we of we dit mee naar huis mochten nemen. Gelukkig was dit geen probleem. We zijn zeer tevreden naar huis gegaan en komen graag nog vaak terug.
C R.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk kip tandoori gegeten mijn man de curry garnalen. Het is niet echt pittig gekruid deze curry dus volgende keer de iets pittigere variant. De courgetteschotel als bijgerecht is heerlijk. Heerlijk indiaas getafeld en komen terug.
Polleke17 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hele vriendelijk bediening. De ober heeft ons verrast met een samenstelling van allerlei gerechten. Kip, garnalen in balti en jalfrezi curries. Als voorgerecht hadden we ook een samenstelling van salade, kip, garnaal, aardappel etc. Allemaal heel smakelijk, kon iets kruidiger. Qua pittigheid precies goed.
Hagar P.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Altijd heerlijk eten bij Shanthy en vriendelijke bediening. Een absolute aanrader.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heel prettige vriendelijke bediening. Niet al te groot en daardoor voelt het heel knus en gezellig.
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Shanthy stelt nooit teleur - altijd lekker eten en een zaak die gezellig vol zit. De service is zeer vriendelijk en altijd even attent!
AKobus .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het eten was heerlijk, met name de vleesgerechten. We hadden verwacht dat als je hier thee besteld, je zelf kon kiezen. Er werd een gewone thee geserveerd.
Jelle G.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Ondanks de drukte heel vriendelijk en goed geholpen. Advies gekregen voor vegetarische keuze, meer dan genoeg te eten en heerlijk op smaak!
Roelie W.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Zeer gastvrij restaurant .
De eigenaar had ons een gevarieerde maaltijd voorgezet
Echt voortreffelijk
Zeker een aanrader om heen te gaan
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij komen hier al jaren. Het favoriete restaurant van mijn vrouw en mijzelf als we eens lekker en authentiek Indiaas willen eten. Top familie restaurant , wat leuk
yvogelenzang .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk eten. Er staan ook andere dingen op de kaart dan bij de meeste Indiase restaurants. De Ceylonese gerechten zijn een aanrader! De bediening is heel erg vriendelijk!
cremebruleetje .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Met de AH actie gegeten bij Shanthy. Was heerlijk, divers qua gerechten smaak. Tevreden met volle buik weer naar huis toe.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met een vriendin hier wezen eten. Zeer vriendelijk personeel. Deden mee met AH actie, waar ze zeer flexibel mee omgaan. Als hoofdgerecht grote garnalen (tandoori curry) en lam curry. Helaas was de lam wat droog. Aan de smaken lag het niet, heerlijk!
Manon .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Vandaag bij Shanty gegeten met de AH Restaurant actie. We kregen de mogelijkheid om van de kaart te bestellen dus deden we dat dit keer maar. Ik had de Samosa en de Kartai curry gekozen en mijn moeder de Marakarisoep en de Tandoori Lam Tikka. Daarnaast kregen we nanbrood, een groente curry, rijst, een kleine salade en vooraf papadam met twee sausjes. Als desert hadden we Kulfi en Rijstpudding. De bediening is altijd enorm vriendelijk. We zijn zoals altijd zeer tevreden naar huis gegaan en komen graag nog eens terug!
arjen59 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Met mijn zoon prima gegeten bij Shanthy via de AH restaurant aktie. Lekker eten, vriendelijke bediening, goede sfeer. We komen zeker terug.
Maxime G.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijke avond gehad! Je zou haast voor het personeel al terug willen komen. Het eten was ook lekker, vooral de lam met spinazie en het kokosijs!
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wat is het altijd weer fijn en heerlijk om bij Shanthy te eten. Heerlijke curry's en een enorm goede service, stelt nooit teleur!
Anja V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten, fijne service, vriendelijk personeel. We konden kiezen uit de hele kaart. Snelle bediening, gewoon geweldig!
Jiska V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Het was lekker, gezellig, en leuk personeel en goede service. Persoonlijk vond ik dat het echt wel pittiger mocht, het eten - het was een beetje erg Hollands, maar desondanks wel heel lekker! Wij komen zeker weer terug.
Everhard V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Bijzonder vriendelijke bediening voor gewoon maar niet heel bijzonder Indiaas eten. Lekkere voorgerechten, maar heel standaard hoofdgerecht.
We deden mee aan de AH-actie die best duur uitviel. Per saldo echter wel betaalbaar hoor. Normaal ben je niet verl duurder uit als je, zoals in ons geval, geen dessert neemt.