Over het restaurant Shanthy

Beste gasten,
Hartelijk welkom bij restaurant Shanthy!
Al 15 jaar zijn wij het enige restaurant in Hilversum waar u in een sfeervolle ambiance kunt genieten van de rijkdom van zowel de Indiase als de Ceylonese keuken.

Zoveel mensen, zoveel smaken. Het aanbod in ons restaurant is zo gevarieerd dat ieder iets van zijn gading zal kunnen vinden. De liefhebber van de pittige keuken zal wellicht kiezen voor één van onze heerlijke Zuid-Indiase of Ceylonese curry's. Echter, ook voor wie het iets minder kruidig wil, bieden wij de keus uit een breed scala van vlees-, vis-, en vegetarische gerechten.
Al onze gerechten zijn op ambachtelijke wijze bereid uit dagverse eersteklas ingrediënten. Een bijzonder voorbeeld hiervan vormt de tandoori, een op houtskool gestookte kleioven die reeds in het zestiende eeuwse India werd gebruikt voor het bereiden van brood (“nan”), vlees, vis en gevogelte. Vandaag de dag kan in restaurant Shanthy nog volop genoten worden van deze gerechten uit een oeroude rijke traditie.
Uiteraard willen wij u graag van dienst zijn als u advies wenst bij het samenstellen van uw menu.
U bent van harte welkom in ons restaurant!

Uw gastvrouw en gastheer
Sitra en Radja

Meer informatie over restaurant Shanthy

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,6

Jouw recensie over het restaurant Shanthy

• Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Top tent, zeer fijn personeel. Ik kom hier graag
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Leuke entourage met gastvrije bediening. Het eten liet daarentegen flink wat te wensen over. Het meeste was erg droog en de Indiase kruiden smaken ver te zoeken. Veel te laf en droog allemaal. Was een tijdje geleden echt beter.
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Zeer vriendelijke bediening. Voorkomend, zonder opdringerig te zijn. Heerlijk eten!
Peggy G.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Heerlijk gegeten, fijne service. Advies, het was binnen te warm, doe iets aan de temperatuur.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
geweldig eten, je wordt echt als gast behandeld, alles om het je naar de zin te maken. nooit spijt van een avondje hier eten.
Margriet G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Al vaak schreef ik een recensie, altijd is het heerlijk eten bij Shanthy. De sfeer, de bediening, de kwaliteit van het eten constant en prima. Deze keer waren mijn zus en zwager uit Enkhuizen mee, zij genieten ook bijzonder van de Indiase of Ceylonese gerechten, net als wij al bijna 20 jaar. In december gaan we verhuizen naar Friesland, maar bij Shanthy zullen ze ons nog wel gaan zien!
K M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Zeer lekker gegeten!! We komen zeker terug!!
Chris Y.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk gegeten, alleen was één van de gerechten wel lekker, maar niet zo speciaal als mijn vrouw die elders eens had gegeten, dus dat viel wat tegen. Maar al met al hebben we 3 heerlijke curries op. Personeel is zeer vriendelijk (bijna te..). Voor 3 personen waren we voor twee voorgerechten en 3 hoofdgerechten en drankjes ca 95 Euro kwijt. Goede prijs dus.
Simon K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Totaal vernieuwd interieur! Het eten nog even heerlijk als altijd.
E.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Leuk en gezellig restaurant met heerlijk eten! De butterchicken is een aanrader, maar ook alle gerechten met lam en de voorgerechten. We werden hartelijk ontvangen en we werden goed verzorgd. We komen zeker snel terug!
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Zeer gastvrije ontvangst en heerlijke Sri Lankaanse gerechten
Richard T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima gegeten , smaakte heel goed!
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Het restaurant maakt een hele goede eerste indruk maar daar blijft het helaas bij. Het is mooi ingericht en heeft sfeerverlichting(erg fel). Het eten is lekker maar er wordt ontzettend veel olie gebruikt, waardoor je zeer snel vol zit en is het vrij ongezond. De aardige medewerkers maken een hoop goed, maar toch zou ik niet snel terugkeren, gezien de ervaring.
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Het was weer heerlijk eten in een mooie ambiance, en fijn personeel!
Aanrader.
Parkeren kost even moeite, maar lukt zeker.
Charlotte G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Wat is het hier mooi geworden! Het eten & service komt nu nog beter tot z'n recht. We worden hier altijd hartelijk ontvangen. Mooie, eerlijke gerechten op de kaart. Het eten ziet er niet alleen heerlijk uit, het smaakt ook echt zo! We gaan elke keer zeer tevreden naar huis en kijken al weer naar ons volgend bezoek uit.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2018
Zoals altijd heerlijk gegeten en goede service. Aantrekkelijk is ook het seizoensgebonden wisselende menu, zodat je een keer iets kunt proberen wat niet overal op de kaart staat.
H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Super lekker gegeten. De bediening is erg vriendelijk. Ook de nieuwe inrichting van de zaak is sfeervol en bevalt goed. Wij komen zeker terug.
Pepijn K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Wij komen al jarenlang met plezier bij shanthy vanwege het lekkere eten en vriendelijke eigenaars. De nieuwe inrichting is flink gemoderniseerd en herken er weinig shanthy in. Weinig indiaas en past het wel bij jullie, vroegen we ons af ? Het eten was weer goed , zoals voorheen.
Ties G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk restaurant met een mooie inrichting! We werden vriendelijk ontvangen, en hadden de tafel die we wilden hebben. Indiaas eten is altijd goed en hier wel bijzonder