Over het restaurant Shanthy

Beste gasten,
Hartelijk welkom bij restaurant Shanthy!
Al 15 jaar zijn wij het enige restaurant in Hilversum waar u in een sfeervolle ambiance kunt genieten van de rijkdom van zowel de Indiase als de Ceylonese keuken.

Zoveel mensen, zoveel smaken. Het aanbod in ons restaurant is zo gevarieerd dat ieder iets van zijn gading zal kunnen vinden. De liefhebber van de pittige keuken zal wellicht kiezen voor één van onze heerlijke Zuid-Indiase of Ceylonese curry's. Echter, ook voor wie het iets minder kruidig wil, bieden wij de keus uit een breed scala van vlees-, vis-, en vegetarische gerechten.
Al onze gerechten zijn op ambachtelijke wijze bereid uit dagverse eersteklas ingrediënten. Een bijzonder voorbeeld hiervan vormt de tandoori, een op houtskool gestookte kleioven die reeds in het zestiende eeuwse India werd gebruikt voor het bereiden van brood (“nan”), vlees, vis en gevogelte. Vandaag de dag kan in restaurant Shanthy nog volop genoten worden van deze gerechten uit een oeroude rijke traditie.
Uiteraard willen wij u graag van dienst zijn als u advies wenst bij het samenstellen van uw menu.
U bent van harte welkom in ons restaurant!

Uw gastvrouw en gastheer
Sitra en Radja

Meer informatie over restaurant Shanthy

Maandag 17:00 - 22:30
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:00 - 22:30

9,5

Jouw recensie over het restaurant Shanthy

Vani B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Kiara A.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Lekker eten, fijne sfeer en heel vriendelijk personeel! Dit is mijn favoriete Indiase restaurant en ik kan het iedereen aanraden.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2018
Met vrienden geweest, die erg tevreden waren en aangaven het veel fijner gezelliger en LEKKERDER te vinden dan in hun "eigen" restaurant.
Vonden we fijn, want je hoopt dat je vrienden tevreden zijn.
Fenna V.
margriet60 .
Marjolein .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Lekker gegeten en vriendelijk geholpen. De gerechten werden mooi opgediend en de bediening was gastvrij. Minpunten zijn dat je erg dicht opelkaar zit en dat het niet prettig is dat iemand die vlakbij je zit niet fris ruikt. Ook was het moeilijk om elkaar te verstaan.
K.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Het was wéér heerlijk eten en gezellig. Met een hartelijke en attente bediening door de familie! De afgelopen jaren regelmatig gegeten bij Shanty en nog nooit teleurgesteld: iedere keer is het goed!
ellen273 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Klein restaurantje met gezellige oosterse sfeer. De ontvangst door de eigenaar en de bediening door gezinsleden was hartelijk. Er is een uitgebreide menukaart met zowel Indiase als Sri Lankaanse gerechten, variërend van mild tot pittig gekruid. De smaak van de gerechten die wij hadden gekozen, was authentiek en heel goed, de porties ruim voldoende. De wijn (rood) zou wat voller van smaak mogen zijn.
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Shanthy is een klein maar fijn restaurant: een juweeltje in Hilversum. In dit familiebedrijfje wordt je zeer hartelijk ontvangen, krijg je goede adviezen over de kaart en is het eten heerlijk. Rustig eten want de porties zijn behoorlijk ruim. Je krijgt absoluut waar voor je geld en je zult zien dat je graag terug wilt !
Jan Thomas E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Zeer vriendelijk personeel. Men is echt blij je van dienst te zijn.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gevarieerd gegeten met een ontspannen sfeer en zeer vriendelijke bediening. Ook de porties zijn goed: zelfs als grote eter nam ik eten mee naar huis! Je krijgt écht waar voor je geld. Voor zowel vegetariërs als vleesliefhebbers een zeer prettige ervaring!
Lieke M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ik ben erg tevreden over dit restaurant. Wat een service! Ook tijdens een drukke avond als Valentijnsdag wisten de dames in de bediening het uitstekend te regelen. De sfeer was gezellig en het speciale menu was erg lekker met als afsluiter het zuid-indiase mango dessert!
S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gastvrijheid staat in een hoog vaandel bij Shanthy. Heerlijk eten, wij kozen het Shanthy menu! Ruim voldoende voor twee goede eters :).
Ella T.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Dit noem ik nou puur Indiaas eten! Alle gerechten vers a la minute bereid en super heerlijke smaken. Wij hebben genoten en komen graag terug!
Friederike P.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heel vriendelijk ontvangst & heerlijk gegeten! Veel vegetarische gerechten en bijna alle vleesgerichten ook als vegetarische versie te bestellen. De porties zijn best groot en de menu's voor één persoon bijna niet te redden. Leftovers meenemen is echter geen probleem! We gaan er zeker weer eten!
ramon D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker gegeten voor een uitstekende prijs. Hartelijke ontvangst van famillie en mooie grote wijnglazen.. Het eten was lekker en gevarieerd en de porties waren voldoende. Enig punt is dat je heel dicht op andere mensen zit , dat is een beetje storend.
Anita D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Ontzettend heerlijk eten en een zeer hartelijke bediening. Het vegetarische menu en het thali menu zijn zeker een aanrader. We eten vaak Indiaas en dit is onze favoriete plek. Het is iedere keer een feest om hier te genieten!
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Aanrader op gebied van Indiaas en Sri Lankaans eten! Verfijnde smaken en ze hebben heerlijke mango lassi’s. De bediening is ook top!
marbb .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We komen hier geregeld, en gráág.
Voorgerechtjes zijn goed ( en leuk ) om gedeeld te worden zodat je met je tafelgenoten veel soorten kunt proeven.
Heerlijk eten en lieve mensen die je warm ontvangen.
m.duurland .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening. klein restaurantje, tenminste geen massa tent , waardoor er een relaxte knusse sfeer heerst.
Kortom weer een super avond gehad.