Shangrila

Kaaistraat 15 4484 CS Kortgene Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Shangrila

Jeanette V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Ontvangst en service was correct, maar vriendelijk vonden wij het niet. Wij schokken van de prijs, voor zo'n bedrag kan je heerlijk Kreeft eten met een goed glas wijn. Na de bestelling hebben wij exact 32 minuten gewacht voor onze soep, bijzonder vond ik het niet, zelfs aan de flauwe kant. Het hoofdgerecht hadden wij 41 minuten moeten wachten en namen wij beide ti pan met ossenhaas en de saus was veel te overheersend en de ossenhaas erg waterig, leek alsof het uit de diepvries kwam. Saus niet uitgebalanceerd en de groeten leken vers, maar wij proefde dat het niet zo is. 3 tot 4 dagen en zeker ingevroren en dat vinden wij echt jammer, de bediening verzekerde ons dat zij met verse groenten werken, op deze manier voelde wij enigszins bedonderd en zeker voor die prijs. Na enige discussie gaf zij aan dat groenten van 4 dagen gewoon vers zijn in hun beleving, heel erg jammer! Het decor is ver gedateerd, versleten, maar het ergste het was ontzettend vies. Mocht na veel geklaag toch heel even in de keuken kijken en werkelijk waar het is echt om van te huilen, dat voedsel en warenautoriteiten hen nog niet hebben gesloten! Absoluut geen aanrader!
KB1 .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2014
Gisteravond hier uitstekend gegeten! Wist niet dat Chinees eten zo geweldig lekker kon zijn! Eigenaresse staat zelf in de keuken en bereidt met super verse groenten heerlijke gerechten. Alles komt in een zgn Ti pan (gietijzeren ovaal pannetje) sissend heet op tafel. Snel op tafel & prima service. Aanrader!!
René B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2012
Voor een chinees bovengemiddeld goed ! Maar wat ongelofelijk duur voor de portionering !! Twijfelachtig zelfs, voor dit geld eet je in een grote stad bij een twee sterren restaurant !
Enfin, redelijke wijnen, maar wie wil dit bij een chinees ?? De Hot pot is erg goed, de ti-pan gerechten zijn zeer goed, vers, mooie groentes, kwaliteit zeer hoog. € 24,-- voor een simpel hoofdgerecht is hoog. Zeer gedateerd interieur, een affiche aan de muur van een vermelding in de Lekker uit 2001...maar wanneer je trek hebt in chinees, meer dan goed.