Shangri-La

Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:30

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Bowie484 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Heerlijk gegeten bij restaurant Shangri-La in Middelburg. Dit is echt de moeite waard. Alles is heerlijk vers en is met liefde klaargemaakt. Van voor tot nagerecht alles is heerlijk, allemaal verschillende smaakjes. Als je een avondje wil genieten, dit is de plek. Wij komen zeer zekr nog eens terug. DE bediening is ook erg vriendelijk. Echt een aanrader.
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Fantastische ontdekking: hartelijke ontvangst, rustige eetgelegenheid, kleinschalig, sublieme kwaliteit, uitstekend zelfs verrassend aanbod (zoals verse oesters, eendenborst), prima bediening, ruime parkeergelegenheid. Eenvoudig, schoon, én betaalbaar.
Schippertje .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2014
Wat een verademing, warm aangekleed restaurant!!
Goede bediening, heerlijk vers eten, ruim voldoende uitzoek. een van de betere zaken in Middelburg.
Eten wordt met liefde perfect klaargemaakt.
Een omweg waard, gratis en voldoende ruimte om te parkeren.
Zin in een avondje uit................... doen!! Schippertje.
Abrand .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Nieuw restaurant in Middelburg volgens het bekende all-you-can -eat principe en zeker de beste waar ik ooit ben geweest. Kleinschaliger dan de reguliere soortgelijke restaurants maar veel meer klantgericht en een perfect kwaliteit, ga dat vooral zelfs eens ondervinden!
Heerlijke (bij)gerechten uit de buffetbakken, een aparte sushibar met verschillende lekkere sushi's, vers klaargemaakt. Daarnaast in een koeling gerechten als verse oesters, krabpoten, gerookte zalm, zeekraal. Vervolgens het wok-gedeelte met echt verse producten en keus uit lekkere sauzen, hiernaast de teppanyaki met veel verschillende en zeer verse vlees- en visproducten en dan het dessert..... geweldig. Lekker ijs, verse vruchten en gebakjes van een bekende Middelburgse bakker.
Ik ga zeker vaker terug!