Shanghai Paradise

Utrechtsestraatweg 21 3445 AL Woerden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Shanghai Paradise

ChristiaanLeendert .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
De familie komt na de jaarwisseling in de eerste weken van het jaar bij elkaar. Een van de broers of zussen zorgt bij hem of haar thuis voor de inwendige mens. Deze keer hebben mijn vrouw en ik op woensdag 7 januari een af te halen buffet maaltijd besproken voor 14 personen en besteld voor zondagmiddag 13.00 uur. We hebben alles klaar gezet in schalen en bakken om het warm te houden en daarna er van gesmuld!!!! Het was echt geweldig, je kon echt merken dat het met liefde die ochtend vers was bereid en alles was perfect, iedereen was vol lof. Bami Nasi Babi pangang (zeer mals) koe loe kai (lekker krokant, Tjap tjoy (allemaal verse groenten) Foe jong hai voortreffelijke sateh en mini loempias.
Net restaurant, aardige mensen, prima service dus dit is voor herhaling vatbaar echt een aanrader en sowieso om te gaan eten cq af te halen!!! Chris Klootwijk Woerden
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Vandaag hier eten opgehaalt.

Het was zeker lekker en vooral heel veel.
We hadden een maand menu genomen.
Soep en Loempias en Babi Pangang en kip en nog een hete kip prut.

Het is mij niet tegen gevallen het was erg lekker allemaal
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Heden hier geweest met vier mensen. Ik had een haaievinnensoep (geen echte) die aangekleed was met reepjes krab. Daar varkensvlees Szechuan die als erg pittig op de kaart stond. Was 'ie niet, wel lekker
Daar na een dame blanche met slagroom uit de spuitbus, een min punt, maar ook met rozijntjes, een pluspunt
Koffie goed, wijn matig, bediening erg vriendelijk, interieur niet verrassend maar wel comfortabel.