Shanghai Noodle

Donderdag t/m Zaterdag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Wi-Fi
Edgar V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2014
Shanghai Noodle aan het Rokin in Amsterdam is een Chinese fastfood formule. Je bestelt en betaalt vooraf. Er is een ruime keuze uit rijst en (gebakken) noodle gerechten die worden geserveerd met gewokte groenten, vis of vlees. De kwaliteit van het eten voldoet aan de verwachting die je mag hebben in een Chinees fastfood restaurant. De bediening is attent en vriendelijk. Het decor van het restaurant bestaat uit gemakkelijk schoon te maken tafels en stoelen. Het interieur en de open keuken wekken de indruk van een nette en schone zaak. De dominante kleur in de zaak is mintgroen (rustgevend!). Kortom, Shanghai Noodle is een prima plek voor een snelle en gezonde hap!
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2014
Ik had goede herinneringen aan deze zaak en het was alweer ruim twee jaar geleden ... en we hadden haast. Dus werd het Shanghai Noodle. De kaart met Chinese en fusiongerechten hangt bij binnenkomst aan de muur. Bestellen, betalen en gaan zitten. Na enkele minuten staan er uiterst verse gerechten voor je neus. Zeer goed op smaak en wat mij betreft perfect qua portie. De Thaise salade met kip, de kip teriyaki, de vegetarische soep en het wokgerecht met garnalen waren heerlijk. De prijs-kwaliteitverhouding is uitzonderlijk goed en de bediening uitstekend. En drie euro voor een flesje Tsingtao is zeker niet duur. Eens in de twee jaar is echt te weinig.
Marcp .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Weinig tijd en toch goed en betaalbaar eten. Dat is de formule van Shanghai Noodle aan het Rokin. Het restaurant is strak ingericht en dat is voor een chinese formule misschien even wennen. De keuze is makkelijk te maken dankzij de originele menukaart op de muur. Zeer redelijke (lees goedkope prijzen). Je rekent meteen af en dan is het genieten. Het eten is lekker en vers voor je bereid. Een prima prijs/prestatie verhouding.
KaMen W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Mijn vriend en ik hadden allebei noodlesoep: BBQ Honey Pork en Crispy Pork Belly. Bediening is simpel: je bestelt en betaalt bij de kassa, vervolgens neem je plaats en wacht je om je bestelling op te halen bij de counter.

We konden snel beginnen met eten, het was lekker, maar niet al te bijzonder.

Het decor is simpel, er is een semi-open keuken. De inrichting en wat we van de keuken konden zien, zag er schoon uit.

Grote porties voor een prima prijs. Hier zullen we waarschijnlijk wel vaker terugkomen.
Mark_en_els .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2012
Afgelopen vrijdag Shanghai Noodle bezocht en met drie mensen gegeten. Inrichting doet aan een Mcdonalds denken, is schoon en verzorgd. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Eten is uitstekend. Gestoomde dimsums met garnaal waren heerlijk en de Shanghai Noodle schotel mooi vers en zeer smakelijk. We komen er beslist terug.