Shanghai Garden Restaurant

6,6
6,8
K-H-K .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Ik logeer in prachtig Shanghai hotel in Delft en de restaurant op de eerste etage trok mij uitnodigend binnen te stappen.
Mooi Shanghai Garden Restaurant, marmeren vloeren, grote ronde tafels bedekt met witte tafelkleden en mooie witte stoelen, prachtige lampen hangen de plafond vol en restaurant vol met grotendeels de chinenese gasten, gezellig drukte rond om me heen.
Ik ben heel hartelijk ontvangen door twee vriendelijke mannelijke obers. Ik werd naar de tafel begelijd en werd gevraagd als ik iets zou willen drinken. Ik vroeg als er Chinees wijn of bier geschonken werd. Ik heb Tsingtao bier genomen, ober vertelde dat deze iets lichter qua smaak is en niet bitter; was een zeer goede keuze moet ik zeggen; proost. Als voorgerecht geb ik 'corn crab soup' gekozen (normale menukaart) lekker licht gebonden soep. Ik wou dim sums eten, dat zijn kleine hapjes uit een aparte kaart. Ik had 4 verschillende dim sums in mijn gedachten maar ober adviseerde eerst 2 te nemen en als ik nog meer wil en kon eten, later bij er bestellen (1 portie Dim Sum bestaat namelijk uit á 2-4 stuks). Al Chinese gerechten zijn niet altijd kleurrijk, niet schrikken op het uiterlijk.... dus ik eet geen Hollandse pot vandaag. De soep was smakelijk en dim sum nr 23 bestaat uit 3 doorzichtige rijstflensjes welke rijkelijk gevuld zijn met garnalen, varkensvlees en rundvlees (lijken op grote witte slijmerige rollen) en nr 35 zijn gefrituurde dim sums, dat zijn garnalen is krokante jasje geserveerd op slabedje en zoetzure dipsaus. Je eet met stokjes en voor de soep krijg je een schattig porselein lepeltje. Eten was verrukkelijk !!! Als desert nam ik Dim Sum nr 55, lekkere pompoen taart met rode bonen pasta, heerlijk????. Mijn tafel werd opgeruimd door vriendelijk Chinese vrouw. Geen haastig gedoe, neem de tijd en relax. Eerlijk prijs voor wat je eet, dus niet duur. Hier kom ik garandeerd weer terug. Locatie is ideaal, gratis parkeren, alleen 15 minuten uit Den Haag.
Jenny1234 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Enorme teleurstelling door de slechte bediening. Geen oogcontact maken met de klanten. Tafel in een hoekje gekregen terwijl met z'n z'n 10en waren. Er waren wel andere tafels vrij, maar na een lange tijd nog niet opgeruimd.
Ons tafel was gewoon nog niet gedekt. Hij kwam met borden, kommen en kopjes aan en gooide zowat op de tafel en liep weg. We moesten dus zelf alles verdelen en goed zetten.
We wilden drinken bestellen, maar dat duurde heel lang. Ze maakten maar geen oogcontact en als je gaat roepen, zeggen ze dat ze zo komen.
Een duo spek en eend Gerecht besteld, maar was gewoon niet doorgegeven aan de keuken.
Bij t afrekenen, kreeg ik de verkeerde rekening voorgeschoteld. Ik wilde een bakje om wat als doggiebag mee te nemen, maar dat werd beantwoord door een gebaar nr de tafel ergens bij de uitgang. Moest t dus zelf daar maar halen. Alles self service dus.
MandySun .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Als ze een goed lopend restaurant willen hebben, dan moeten ze nieuwe bediening hebben. Chagrijnig, lui en onprofessioneel is zijn de obers. Uren wachten op een bestelling. Ik kom om lekker en gezellig te eten. En niet om geld uit te geven aan zuurpruimen.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Met mn Chinese schoonzusje naar dit restaurant gegaan. Ze was er enthousiast en keek uit naar de dumplings waar ze beroemd om zouden zijn. Bij aankomst was er niemand om ons te ontvangen, dat duurde even. De medewerker was niet bepaald vrolijk. Er kon geen lachje af. Uiteindelijk bleken de dumplings niet meer geserveerd te worden. Naar later bleek dat vanwege enorme populariteit er niet voldoende ingekocht was. Erg slecht als je daar geen rekening mee houdt. Uiteindelijk van de reguliere kaart gekozen. Jammer dat de gerechten overgoten waren met saus. Dat kan zeker een stuk minder. Ondanks dat smaakte het wel. Service laat te wensen over. Decor is ook niet heel erg gezellig. Eerder een uitvergrote kantine dan een gezellig restaurant. Wij zijn dan ook direct na het eten weer weg gegaan. Prijs/kwaliteitsverhouding is mwah. Je krijgt wel een flinke maal voor de prijs die je betaalt.
John R.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Uitstekende Kantonese keuken wat ook wordt onderschreven door het grote aantal aanwezige Chinese gasten. De bediening is een van de betere in Chinese restaurants, is snel, vriendelijk en attent. Alleen de locatie weerhoudt me om terug te komen. Interieur is luxe, schoon en nieuw, alleen bevindt het resraurant zich op de eerste verdieping van een hotel wat er zeer ongezellig uitziet. Kijkt uit over de snelweg waardoor je het gevoel hebt in een wegrestaurant te zitten.
Ben C.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Slechtste service die ik heb gezien bij een restaurant. Mannelijke bediening onvriendelijk en totaal niet service gericht. Moet hem roepen voor die reageert en dan negeert die je en loopt door. Komt die later en sprak ik hem erop aan en bied die geen eens excuus aan. Eten is verder matig en weinig keuzes. Beter naar de stad
Frans1966 .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Het eten is puur, verse ingrediënten, en dat proef je. Dim sum heerlijk. Gratis parkeren en goed bereikbaar, dus een zeer goed alternatief als je echt Chinees wilt eten maar niet in de binnenstad van Den Haag. Het kan soms erg druk zijn met veel Chinese gasten en dan kan het zijn dat je erg lang moet wachten voordat je wordt geholpen.
Interieur glamour wit, nette tafels en stoelen.
Jojo P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Prachtig restaurant in een hotel. Hier dim sum gegeten wat van goede kwaliteit was. De bediening was beleefd. Prijs-kwaliteit is dik in orde. € 31,20 afgerekend voor 6 gerechten en gratis thee en koffie!
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Enkele jaren geleden hier eens geweest met een Groupon voor een verbazingwekkend lage prijs voor een buffet. Het was ook helaas zo'n ontstellend slechte ervaring dat wij na ongeveer 5 minuten zijn vertrokken.
Nu heeft het restaurant (en vermoedelijk het hotel ook) een flinke verbouwing en opknapbeurt gekregen en laatst met een gezelschap gaan dineren in Shanghai Garden omdat wij Chinees wilden eten. Eerlijk is eerlijk: ik stond met de slechte ervaring die ik er heb gehad niet echt te springen, maar geen van ons had zin om nog naar de binnenstad van Den Haag te rijden.
Bij Shanghai Garden is er volop gratis parkeergelegenheid (ook de overdekte rokersruimte is bij de parkeerplaats en dat ziet er best mooi en gezellig uit en dat zeg ik als niet-roker) en en door de hotellobby loop je zo naar de lift voor de 1e etage waar het restaurant gevestigd is.

Het was er wel heel rustig op zaterdagavond wat het ergste doet vermoeden, maar dat bleek absoluut onterecht. Hoewel het restaurant Shanghai in de naam heeft, is de kaart overwegend Kantonees, zowel qua dimsum als hoofdgerechten. Roergebakken verse Ho fan met rundvlees was lekker, evenals de roergebakken verse groenten met knoflook. De gefrituurde durianpasteitjes zijn ook lekker, evenals de gestoomde kippenpootjes met tausi en de shui kau soep. De mihoen Singapore was uitstekend met een volle kerriesmaak.
De bediening was geruisloos en vriendelijk, het meubilair schoon en comfortabel en een fijne ambiance ondanks de vrij lege zaal.

De prijzen zijn wel iets hoger dan bij restaurants die ook de Kanton keuken serveren, maar toch is Shanghai Garden een aanrader als je lekker, rustig en comfortabel wilt eten.
Colik .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Eerder geweest in het verleden, maar dat beviel niet altijd goed. Dit maal zeker wel! En het eten is echt verbeterd zowel qua smaak als porties. We hadden nergens gereserveerd, en bij gebrek aan inspiratie maar weer een poging hier gewaagd. We schrokken bij binnenkomst. Het restaurant was op 3 tafels na helemaal leeg.....en dat voor een zaterdagavond. Maar het eten was verrassend goed! Een authentiek Chinees restaurant waardig. Uit stomme verbazing vroeg ik maar aan de bediening hoe ze dit volhouden. En begreep dat ze met name grote feesten en bruiloften doen. Gratis parkeren, lekker ruim ontspannen zitten, kids lekker rondrennen. Weer eens wat anders dan in een overvol geprakte tent te zitten. We gaan zeker vaker (hoop stiekempjes dat het dan weer zo rustig is....)
Musopia .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Voorgerechtjes erg lekker. De 4 hoofdgerechten die we hadden waren allen minder. Ook veel te veel. De ambiance is echt Chinees; grote zaal. De vele Chinese gasten maken dat je je zomaar China waant.
KatieAz .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Ziet er erg modern uit, vooral vergeleken met andere chinese restaurants die ik heb gezien. En erg groot!
Eten smaakte goed. En bij de reservering vroegen wij om twee kinderstoeltjes, en die kregen we er netjes bij.
Prijs kwaliteit was prima.
Ecofrancoise .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
laatste week hier gegeten. zeer goede dim sum. Vers en lekker en gevariëerd (keuze uit ong. 50 dim sum!). Ook de kart is fijn : echte chinese gerechten en er is keuze genoeg. Ook voor de kinderen (wie stir-fried rice...). De bediening is ook perfect. Wij waren 4 en alle waren tevreden. Het was mijn tweede maal, en ik kom zeker terug!
Austin C.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Met een hele groep vrienden gegeten in de VIP zaal, de eerste in druk was zeer goed. Mooi afgewerkt decor. Wij zaten aan een zeer grote tafel waar wij met 18 gezelschappen makkelijk konden aanschuiven. Personeel was vriendelijk, maar in mijn ogen niet professioneel genoeg.
Wij hadden een 10 gangen menu genomen, sommige gangen krijgen van mij een onvoldoende. Maar het gemiddelde voor het eten was wel een 7 waard.
Bai F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Samen met mijn moeder hier dim sum gegeten en het was erg lekker. De gerechten waren vers en je kon echt proeven dat de dim sum huisgemaakt waren. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Service was vriendelijk en het restaurant was erg schoon. Locatie is ook goed want vlak bij is er een aziatische supermarkt waar we daarna zijn geweest. Dus twee vliegen in een klap en tevens gratis parkeren. Kom hier snel weer.
John D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Mijn vrouw is Chinees en we vonden het eten (onbeperkt bestellen) allebei heerlijk dus wij komen nog wel een keertje.

Ga hier niet naar toe voor bapi pangang en andere niet-Chinese gerechten, wat je hier eet is redelijk authentiek, in tegenstelling tot de gemiddelde Chinees in Nederland. We werden ook goed bediend en hoewel patat niet op de kaart stond (voor de kleine) was dat geen probleem. Een paar jaar terug hadden we hier een mindere ervaring bij het onbeperkt buffet (slechte service, eten was okee) maar dit keer was het prima.

Wat opviel vergeleken met andere all-you-can-eat restaurants, is dat de gerechten hier echt gevarieerd smaken. Bij die andere restaurants smaakt het toch vaak allemaal een beetje hetzelfde...
Henryn .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
Echt een drama. Voor 2 personen een paar uitgedroogde stukjes varkensvlees-huid zonder groente of iets erbij voor 80 euro en voor 14,95 extra! kreeg ik op verzoek een schaaltje met een paar stukjes broccoli erbij.
Na klacht alleen de opmerking ´ik zal het doorgeven aan de kok´ (dieptepunt )nooit eerder meegemaakt.
Pantoni .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
We zijn hier samen gaan eten met een Groupon voor 4 gangen. Mijn vriendin is Chinese en vondt de dim-sum gang geweldig. De soep daarvoor en de Beijing-eend erna waren tevens erg lekker. Na de laatste gang ook weer een aardig vleesgerecht te hebben gekozen, beseften we ons wel dat we eigenlijk geen groenten op hadden, aangezien een vleesgerecht ook alleen dat gerecht betekent. Alles samen wel erg lekker gegeten en de bediening was ook okee. Mijn vriendin voelde zich helemaal in China.
We hebben bij de volgende aanbieding wederom een Groupon van dit restaurant aangeschaft.
Hendricks .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Weer eens uit eten geweest met me meisje, na gezellig hebben gekart en zag tegenover een chinees hotel zitten en een dim sum kon eten.
kwamen binnen bij de receptie gevraagd of er ook van buiten af kunnen komen eten en was mogelijk dus zijn we gezellig naar de 1 ste verdieping gegaan.
We werden vriendelijk begroet en aan tafel geleid.
Gegeten te hebben was lekker waar ik gerechten tegenkwam wat ik dacht doe eens gek en probeer gewoon geroosterde druif lekkerder dan chicken wings achteraf bijna letterlijk mijn vinger afgelikt haha. En uit de oven coquille in schelp met kaas erop gesmolten was echt lekker.
lekker gegeten een echte aanrader om zeker eens te eten krijg er geen spijt van klasse.
Chay .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2012
Wat een topper! Heb onlangs met een gezelschap van 6 personen gegeten bij dit 4* restaurant. De bediening van snel en sprak goed nederlands. Het eten was boven de verwachting echt vers en authentiek chinees. Ik dacht dat je dat alleen in de Wagenstraat kon eten(beter bekend als Chinatown) De eigenaar kwam zelfs een praatje maken en had ons zeer goed geadviseerd. Kan ook niet anders want deze eigenaar is tevens uitgekozen en een goede 2de geworden onder 250 internationale chefkoks.Wij hebben echt genoten! En komen zeker snel weer terug. Absolute aanrader.