Shanghai Corner

Meer informatie over restaurant Shanghai Corner

• Amex , MasterCard , Visa card
Trudy B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Eten thuis laten bezorgen prima service heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar speciaal aanbevolen menu genomen gooed verzorgd
JAM N.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
We komen hier al jaren. Ons bezoek is uitgegroeid tot een traditionele ontmoetingsplek wanneer we met vrienden uit diverse windstreken naar het voetballen (Sparta-Rotterdam) gaan. Zeer vriendelijke bediening, uitstekend eten voor een goede prijs. Is zeker een bezoek waard!
Tim D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Klassiek Chinees restaurant zoals je het van vroeger nog kent. Aan de ene zijde een afhaal deel aan de andere kant het restaurant deel voorzien van ronde lampions, bruin fineer, spiegeltegels en een tafelsetje met peper, zout, sambal en maggi.

Op de kaart een ruim assortiment aan rijsttafels plus specialiteiten uit de keukens van Canton en Sichuan. Zelf koos ik vooraf voor de kipsate en bij het hoofdgerecht voor een prima bereide Pekingeend. De gerechten stonden op tafel uiteraard warm op 't rechaud. Ook de desertkaart is een feest der herkenning; dame blanche, sorbets en cocktailvruchtjes.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Prima Chinees restaurant met alles wat je van een gemiddeld Chinees restaurant verwacht. Een uitgebreide kaart, rode lampionnen, gevouwen servetten enzovoort. Het eten, inktvis met groenten en peper, was goed geslaagd. De bediening was eerst uitstekend maar was ons aan het einde van de avond een beetje vergeten, waardoor we naar de serveerster toe moesten lopen om de aandacht te vragen.