Shanghai Bistro Asian Streetfood

Van Woustraat 110 1073 Amsterdam Nederland Kaart
31-202358815

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Shanghai Bistro Asian Streetfood

VAN DE DUMPLINGS EN BUNS TOT DE VULLINGEN, SAUZEN, SOEPEN EN DE REST VAN HET MENU; BIJ SHANGHAI BISTRO WORDT ALLES DAGELIJKS VERS GEMAAKT. GEÏNSPIREERD OP DE SMAKEN VAN CHINA.

Meer informatie over restaurant Shanghai Bistro Asian Streetfood

Trams 4 en 10
  • : In de Van Woustraat zelf tot 16:00 uur en na 19:00 uur. In alle zijstraten van de Van Woustraat. www.parkeren-amsterdam.com/de-pijp

Dinsdag t/m donderdag: 18:00 tot 23:00 uur
Vrijdag, zaterdag & zondag: 12:00 tot 23:00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Per boot te bereiken , Spaans gesproken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,3

Jouw recensie over het restaurant Shanghai Bistro Asian Streetfood

Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Geweldig eten! Servicetechnisch moeten er nog wat puntjes op de i (met name qua wachttijd) maar het zowel het personeel als het keukenpersoneel is ontzettend en enthousiast en het heerlijke eten maakt veel goed. Ik kom hier zeker terug.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Geweldig gegeten met leuke, spontane bediening. Inrichting kan iets comfortabeler. Absolute aanrader!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Leuke zaak en lekker eten! Bediening was erg vriendelijk.
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Wat is dit een fijn restaurant, Super kwaliteit Street Food. Enthousiaste jonge bediening. Adres om te onthouden en vaker terug te komen
Sylvia S.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Lekkere vegetarische gerechten gegeten met prima wijn erbij.
Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
De smaak van het eten was uitstekend! We waren met een iens 50% deal en hadden ieder twee gerechten. Voor de volle prijs zou ik de porties wel te klein vinden. Goede keuze uit aparte biertjes en je zit lekker op het terras achter.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
Wauw wij waren echt overdonderd door de gerechten. Zo mooi en lekker! Goede, vriendelijke en leuke bediening en je kunt zelfs buiten zitten. Laat de prijs je niet tegenhouden, de kok maakt het het echt waard. Ga hierheen voordat de toeristen het overspoelen...
Milan B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk eten
Onno D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Voor tweede maal hier gegeten. Eerste keer was het net aantal dagen open en het was te merken dat ze nog niet helemaal hun draai hadden gevonden. Nu voor tweede maal gegeten met IENS actie (50% korting). Eten en service is gewoon goed. Het patatje stoofvlees is top! Als we hier zonder korting hadden gegeten, ben ik van mening dat het een erg dure tent is. Even een hapje eten met 2 personen en dan 80 euro afrekenen. Vind ik veel voor wat je krijgt.
Louise P.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Erg lekker eten. Wel meer een “eethuisje” dan een bistro.
Marleen K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Super lekker gegeten, aanwinst in de van wou!
Beste Marleen,

Dank je wel voor je beoordeling! We hopen je snel weer te zien in de Van Wou!

Michael G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij waren gisteren in het restaurant. wij hadden de crispy kip, de kabeljauw en een broodje met krokante garnaal. Wij vonden de gerechten erg smakelijk en de bediening uiterst vriendelijk, gelukkig konden wij met het warme weer achter buiten zitten.
Beste Michael,

Dank je wel en leuk te lezen dat jullie het naar jullie zin hadden in onze Hidden Garden! We zien jullie heel graag nog eens terug!

Petra D.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk!! En ontzettend leuke kok, die vol passie over zijn kunsten praat ????
Best Petra,

Namens de Chef ook nogmaals bedankt dat jullie er waren!

Heel hartelijke groeten,
lorenzo L.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Het eten was absoluut lekker. Wat betreft de prijzen vind ik het nogal duur voor wat je op je bord krijgt.
Robert S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Wij hebben heerlijk gegeten en we komen hier zeker nog eens terug. De gerechten waren heerlijk en de bediening was goed en vriendelijk.
Dank je wel voor het geven van je recensie, en goed te horen dat jullie genoten hebben.
Hopelijk tot snel ziens!

C. V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Blij verrast met de overheerlijke gerechtjes. Chinese tappas noemde de vriendelijke serveester het zelf.
Twee keer hebben we het garnalen bapao broodje besteld, zo lekker.

Gaan graag nog een keer! Goede chardonnay.
Geachte heer/mevrouw Van Tent Beekijng,

Fijn te lezen dat u zo heerlijk genoten hebt van o.a. de Bao met gamba en de Chardonnay! We hopen van harte dat u nog eens terugkomt.

Maroescha W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
In een woord: wauw! Echt heerlijk gegeten, elk gerecht is weer verrassend lekker en probeer zeker de pork belly als je er bent.
Beste Maroescha,

Dank je wel voor je review! Erg goed om te lezen dat je de pork belly van Chef Francis (een specialiteit van hem) zo lekker vond.
Hopelijk tot snel ziens!
Hartelijke groeten,
Marcel T.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Ooooh wat heerlijk, supersmakelijke buns, en overheerlijke soft shell crab .. enthousiast en behulpzaam personeel, kip met gember en sesam top, bun met sweet en spice koriander - tot snel !!!
Beste Marcel,

Heel erg bedankt voor je mooie review, daar zijn we hartstikke trots op!
We hopen je snel weer eens te mogen begroeten!

NNYA G.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk! Wat een verfrissende keuken. Fris ruik je niet als je het pandje verlaat (kleine ruimte, veel keuken), maar dat mag de pret niet drukken.
Beste NNYA Gent,

We wilden je graag laten weten dat onze afzuiging gerepareerd en aangepast is!
Hopelijk zien we je nog eens terug, we hebben we heerlijke nieuwe gerechten op de kaart.

Heel hartelijke groeten,