Shan Yi

Plaza 2 3012 CW Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Shan Yi

Modern bij Shan Yi

Inderdaad, Shan Yi staat voor trendy en modern. Hier bestel je heerlijke gerechten uit verschillende wereldkeukens via een tablet. Voor de digibeten onder ons; geen zorgen, de vriendelijke bediening legt je met plezier uit hoe je deze digitale menukaart bespeelt. Geniet in een chique omgeving van heerlijke hapjes en bestel zoveel als je wilt!

Meer informatie over restaurant Shan Yi

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

6,9
7,2
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Vandaag met een vriendin voor het eerst hier gegeten. Mooie zaak en vriendelijk personeel. Buffet was niet heel bijzonder heb daar ook niet voor gekozen,.wij gingen voor sushi. De sushi was lekker, maar de keus was ook niet heel uigebreid. Er was wel voor ieder wat wils, van sushi tot lasagna tot friet met kaasaoufle. Ik zal niet heel snel terugkeren als sushiliefhebster
Emily D.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteravond erg lekker gegeten bij Shan Yi. Het was niet onze eerste keuze, maar werden verrast door de kwaliteit van het eten. Sushi en grillgerechten smaakten goed en vers.
Wat ik alleen niet begrijp, is dat er ook pasta en frikandellen op het menu staan. Dat geeft het nou net de verkeerde uitstraling en was een van de redenen dat het niet onze eerste keuze was om er te gaan eten.
Het ziet er leuk uit maar de verlichting kan nog wel iets gezelliger. De bediening is verder erg vriendelijk en het bestellen met de iPad is ook handig en werkt prima. Al met al positief verrast en een leuke avond gehad!
Rianvanmerode .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Aardige bediening en lekker gegeten vooral de eend was goed. Gekozen om via de tab gerechten te bestellen. Heerlijke sushi.
Makkelijk bereikbaar.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
de cijfers spreken voor zich. We zijn na lange tijd niet te zijn geweest weer voor de 2e keer bij jullie wezen eten en was net zo goed als de 1e keer. Maar heb toch nog een suggestie !! Doe ook de intvisringen in het all you can eat concept. Want we zijn gek op inktvisringen maar konden die alleen bestellen als je het lopend buffet deed. Maar voor de rest prima prima !!
Arnohagemans .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Shan Yi heeft een goede all you can eat formule, dit keer gekozen voor een lunchbuffet van 1 uur.
Ruim aanbod van gerechten, met name de sate is een aanrader.
Prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed (prijs is 10 euro inclusief onbeperkt frisdrank, water).
Voldoende zitplaatsen, locatie nabij Weena / Rotterdam CS en Lijnbaan is perfect.
Verdient meer aandacht en bezoek.
Ikky .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Super heerlijke verschillende soorten eten !! Goede service, aardige bedoening en veel keuzes uit de menu Super heerlijke verschillende soorten eten !! Goede service, aardige bedoening en veel keuzes uit de menu
Willem P.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Het was bomvol vanavond. Ondanks onze late reservering, welke niet was doorgekomen, hebben ze toch een plekje voor ons gevonden. Bediening op zich was heel vlot. Door de drukte moesten we wel iets langer wachten op sommige gerechtjes, maar dat kwam ook weer goed. Heerlijk gegeten, vooral de kipsaté en de kip tepanyaki, maar ook de eendenborst en de ossenhaas.
Zeker van herhaling vatbaar. De prijs is ook goed te doen (in ons geval zeker met de Ah actie).
Iris1996 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Wat een bijzondere avond. We hadden nog nooit eerder bij dit restaurant gegeten en waren erg benieuwd. Toen we aankwamen bleek echter dat onze reservering via de Albert Heijn actie niet goed doorgekomen was. We hadden niet gezien dat er op de website van Shan Yi staat dat er bij reservering ook even gebeld moet worden ter bevestiging. Gelukkig konden we na kort wachten toch een tafeltje krijgen. Doordat er veel meer mensen zoals ons waren was het extra druk, waardoor je langer op je eten moest wachten en het restaurant heel vol zat. Ook verliep de bediening hierdoor niet helemaal soepel, maar als je je eten kreeg was het wel echt genieten. We hebben allerlei soorten gerechten geprobeerd en stuk voor stuk waren ze erg lekker. Ook was het leuk dat je je eten via een iPad kon bestellen en er een hele uitgebreide menukaart aanwezig was. Al met al toch zeker een gezellige avond met erg lekker eten.
Karin81V .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
We hadden voor zaterdag gereserveerd voor 6 personen. We hadden nog 2 AH bonnen, 2e persoon gratis. Helaas werkt dat in dit restaurant niet zo, ze rekenen € 34,95 voor 2 personen, terwijl het voor 1 persoon in het weekend € 26,95 kost. Degene die ons ontving dacht dat hij mij 2 keer had gesproken aan de telefoon en dat ik had afgezegd. Dat was niet het geval en gelukkig hadden ze nog wel plek voor ons. We waren er om 17.00 uur, toen liep de bediening van de lekkere hapjes nog erg goed. hoe drukker het werd, hoe slechter de bediening. 2 keer een gerecht niet gekregen, ook na 3 keer vragen niet gekregen. Bij het afrekenen gemeld, maar toen zei de beste man in gebrekking Nederlands dat de rest wel was gekomen en lekker was toch? Ja, dat wel maar we bestellen het niet voor niks. geen sorry of iets. De bediening was erg jong! Jammer eten was goed, maar de prijs en drukte vielen erg tegen!
Marcel_Bakker .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
AH restaurantactie, er stond een wachtrij, ober maakte ons er op attent dat de huis actie goedkoper was als de AH actie, nadat ie eerst een personeelslid waar wij bijstonden had afgezeken. We hadden gereserveerd, maar er moest nog een tafel georganiseerd worden van links en rechts staande stoelen en een tafel uit een andere hoek van het restaurant. We kozen voor het buffet, stom stom, stom vele bakken waren leeg geschept, en bijvullen had blijkbaar geen prioriteit. De bediening liep schots en scheef door elkaar, 't leek wel of ieder personeelslid zes chefs had. 'n Rommelig geheel. Ze hadden het beter 'all you can get' of 'Op=OP' moeten noemen met meer dan helft van de warm houd bakken leeg! Beslist niet voor herhaling vatbaar!
Ritu_rani .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Gisteren heerlijk gegeten met nichten. Het was rustig en een heel leuk restaurant. Hier komen we zeker nog een keer terug.
Yusuf_a68 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Ben vandaag in de middag gaan eten bij Shan Yi. Het eten was heel lekker. Allerlei soorten (gemarineerd) vlees, nasi/bami en sushi. Allemaal lekker. Ik vond het personeel ook heel vriendelijk. Ze deden echt hun best om ons op ons gemak te laten voelen. Je kan een heel leuk gesprek aangaan met het personeel. Tot slot is de locatie ook gewoon perfect, direct naast het centraal station. Prijs/kwaliteit verhouding is gewoon buitengewoon! Ik ga zeker nog een keer.
Sahidansetoe .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
zeer vriendelijke bediening,goede service,mooie locatie en restaurant
even wennen aan het menukaart , maar heel interesant om het menu zo te zien ,ene... het eten was heerlijk , we hebben echt gesmult
komen beslist nog een keer terug ,
Renu K.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Met 2 personen gelunched, á la carte all you can eat.
Niet voor de eerste keer. We komen hier graag omdat dit restaurant midden in het centrum ligt en in de parkeergarage dichtbij geparkeerd kan worden.
Het eten is redelijk goed,veel lekkere kline hapjes en vriendelijk personeel.
Je heb veel keuzen en het lunchmenu is lekker en betaalbaar.
Tegenwoordig is er ook een buffet, waar veel gebruik van wordt gemaakt.
Wij hebben veel restaurant bezocht van duur tot goedkoop,dit restaurant heeft een goede prijs- kwaliteit verhouding . Een aanbeveling waard.
Kim...
Mlvanwijhe .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Goeie sushi, leuke plek. Maar de zaak zelf vind ik een beetje eentonig, het zou er met wat meer kleur en elementen die bij het thema/eten passen al veel uitnodiger zijn!
Wilmakalkman .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
eten was aardig, bediening erg onwetende
en als het de 18 haalde zn we spekkopers.
wat wel een grote tegenvaller is/was is dat je met de AHbon v 35 eur eet met 2 man ( 2e diner gratis) en er op het raam staat 17.95 pp all you can eat. Dus wordt je als klant genaaid want ook met de bon betaal je dus voor 2 man ipv 1. goeie les hoop ik voor iedereen die nog moet gaan en zeker voor ons .
Geer S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Vandaag met mijn dochter, haar vriend en mijn kleindochter gegeten bij Shan Yi.
Van anderen al gehoord dat de prijs/kwaliteit verhouding in dit vriendelijke restaurant buitengewoon goed is.
Voor tien euro per persoon onbeperkt buffet plus drinken!
Ik was aangenaam verrast door de vriendelijkheid en het heerlijke verse eten.
Wij gaan zeker vaker eten bij Shan Yi. Compimenten!
LuukSuu .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wat een groot aantal mensen niet schijnt te weten is dat de lunch en dineraanbieding NIET het standaardbuffet van Shan Yi is. Ik ben er een maand terug voor het eerst gaan eten voor het volledige arrangement en het was top! Eenvoudig met de Ipad aanklikken en het wordt gebracht. Ik vond de pasta's wat minder, maar de enorme hoeveelheid keus zorgt ervoor dat dat geen probleem was. De bediening was inderdaad jong, wat op zich geen enkel probleem zou zijn ware het niet dat ze tegelijkertijd wat onervaren overkwamen.

Wat de lunchaanbieding betreft wil ik de azijnpissers hieronder tegenspreken. Voor 10 euro kan je nergens anders zo eten. Het eten is prima en voor de prijs is er voldoende variëteit. Ik vraag in het speciaal de ''3 euro madame'' voor dat geld dezelfde hoeveelheid met dezelfde kwaliteit ergens anders te vinden. Ook is het juist enorm fijn dat de frisdrank uit flessen komt. Ik heb in een soortgelijk all you can eat gewerkt en uit zo'n frisdranktap drink je namelijk siroop aangelenkt met water en toegevoegd koolzuur. Kortom, de prijs/kwaliteit verhouding van de aanbieding is dik orde, maar maak niet de fout hetzelfde arrangement als het volledige all you can eat arrangement te verwachten. Dan eindig je namelijk als de schuursponsjes die voor een 10'tje een diner van 40 euro eisen. (;
Loukabop .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Eten was lekker maar gekregen niet altijd wat we besteld hadden. Bestellen met de iPad was even wennen maar kwamen we uiteindelijk wel mee uit de voeten.
DoctorHo .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We zijn naar binnen gelokt door een erg jong ogende jongen om voor 10 euro pp onbeperkt van het lunchbuffet te kunnen eten. Toen we binnen kwamen, wilden we eigenlijk al weer weglopen toen we het slordige buffet zagen en de losse flessen frisdrank. We zijn toch maar gaan zitten. Het buffet was gewoon slecht. Alleen maar vette meuk: loempias, minifrikandelletjes, allerlei soorten gefrituurde aardappel, ranzige kippenpoten, het was gewoon echt heel slecht. Daarnaast was het merendeel van het eten gewoon koud of soms net aan lauw. De sushi was prima, vandaar de 2 ipv een 1. Drinken kon je zelf pakken uit de aanwezige frisdrankflessen. De bediening oogde wel heel erg jong, een jaar of 13-14, maar een van de jongens verzekerde ons ongevraagd dat iedereen ouder dan 16 was toen we vroegen naar zijn leeftijd. De aankleding was redelijk troosteloos, maar de toiletten waren wel schoon. Toen we elkaar vroegen voor hoeveel geld we hier wél graag zouden eten, kwamen we rond de 3 euro uit. Dit moet toch wel echt de slechtste tent zijn waar ik ooit geweest ben. Niet naar toe gaan, zonde van je geld!