Shan Yi

Fluwelen Burgwal 2 2511 CJ Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Shan Yi

Bestellen met een tablet

Inderdaad, Shan Yi staat voor trendy en modern. Hier bestel je heerlijke gerechten uit verschillende wereldkeukens via een tablet. Voor de digibeten onder ons; geen zorgen, de vriendelijke bediening legt je met plezier uit hoe je deze digitale menukaart bespeelt. Geniet in een chique omgeving van heerlijke hapjes en bestel zoveel als je wilt!

Meer informatie over restaurant Shan Yi

Lalitameera .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Zijn met 11 pers wezen eten.buiten stond er een bord met actieprijs 15.95 pp. Dit is dus een heel beperkt buffet.met ook oa kipnuggets friet. Dus besloten om te eten voor 25 pp..viel erg tegen. Heel veel hadden ze niet. Bediening was erg slecht. Hoofdprijs betaald. Was t dus niet waard! Nooit meer..zo zonde van t geld geweest. Heel jammer dit
Marianwieser .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Personeel zou een cursus bedienen en vriendelijkheid kunnen gebruiken dit betreft vooral het vrouwelijk personeelslid. Het eten is prima voldoende keuze nagerechten zouden wat breder kunnen. Inrichting heel gezellig.
Szwinkels .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Het eten is prima en voor elk wat wils. Goeie sushi gegeten en de soepen uitgeprobeerd. De zaak was niet vol waardoor het wat groot oogt en wat kil en modern overkomt. De tablet bestellingen werken prima. Keuze voor deserts is wat te beperkt en het afsluitende bolletje ijs wordt op tablet niet aangegeven maar wel benoemd in de spelregels die op je tafel liggen. Dit komt wat verwarrend over.
Amkevanbrunschot .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Het eten was lekker! Goede service. via tablet kan je je eten en drinken bestellen en her word snel geserveer.. Top! Het eten was goed bereid en je had keuze uit zo veel gerechten!
Smk1977 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
De gastvrouw was er deze avond niet helemaal bij, op de opmerking dat het vlees nog koud was kwam geen reactie.. het vegetarische menu werd op een handgeschreven blaadje apart bij geleverd, misschien een kleine moeite dit even netjes uit te tikken en aan te leveren.
De inrichting zag er leuk het, het was niet zo druk dus misschien daarom wat minder sfeer
Bernalau .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Het eten is smakelijk op een stuk rauwe kip in de loempia.
Verder is de bediening slecht.
Je wordt niet aangekeken . Eten wordt over je heen gereserveerd . Vuil en schoon eten op 1 dien blad .
Nier vriendelijk maar geïrriteerd . Erg jammer , totaal geen proffesionele bediening . Ik verwacht echt niet veel maar dit was bijna onbeschoft
Mfritschy .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Wij hebben hier met zijn vieren gegeten, en het was heerlijk, de formule is leuk omdat er zoveel te kiezen is, dat er voor elk wat wils is. We hebben veel uitgeprobeerd, en alles was vers en lekker. Ober vertelde bij de gerechten als ze erg heet waren, zodat je goed kon kiezen. Op de tablet die je krijgt kun je alle gerechten zien op foto's, en die zagen er al lekkker uit. Veel ruimte in restaurant zodat grote groepen ook makkelijk kunnen komen.
Al met al wij gaan hier nog wel eens terug!
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Met AH zegels gegeten. Mochten alles via een tablet bestellen. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten, was erg rustig. De aankleding van de zaak gezellig. Voor herhaling vatbaar.
JemPoh .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Veelzijdig! Tempura garnalen en dumplings waren favoriet. Wat we miste was een lekkere sojasausje voor bij de Sushi (stond wel saus, maar leek meer ketjap). Bediening was vriendelijk, maar als je maar 2 bezette tafeltjes hebt, zou je wel mogen verwachten dat de lege bordjes weggehaald zouden worden voordat de nieuwe ronde werd gebracht. Voor deze prijs vond ik het erg leuk om uit te proberen, maar zonder aanbieding zou ik niet snel weer gaan denk ik.
Stef G.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Ik was hier voor de tweede keer. Nu met iemand die ruimere keuze maakte van de kaart. Biefstuk smaakte alsof het persvlees betrof. Sate was lauw en zoet. Champignons smaakte naar vis. Zalm was te doorgebakken. Sushi smaakte oke, maar avocado was vervangen voor komkommer.
Corine B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Herrlijk gegeten. Voor ieder wat wils. Geen andere service omdat we met de AH kortingskaart kwamen. Vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!!!
Cliorn .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
We waren met een groep van 6 personen en hadden een gezellige ronde tafel. Het eten was heel lekker en we hadden het eten ook elke keer lekker snel op tafel. Het enige wat een beetje jammer was, was dat rond een uur of 22.00 ging de keuken dicht. Dat was niet zo heel erg, want toetjes konden we wel gewoon nog bestellen, maar daarbij gingen meteen ook een hoop lichten uit en medewerkers naar huis, waardoor we wel een beetje het gevoel hadden of we "eruit" gekeken werden. Maar geen reden om niet nog eens te gaan, want verder hebben we een hele gezellige avond met lekker eten gehad!
Eniroc .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Het eten is prima en het restaurant is nieuw en mooi ingericht. Sfeervol. De bediening is echt slecht. Zoals anderen ook al aan hebben gegeven. Bij het weggaan werden we uitgezwaaid van achter in de zaak met luid geroep! We werden aangesproken door de ober hangend over een muurtje en drinken werd in de al gebruikte glazen bij geschonken. De ijsklontjes werden dan eerst vanuit t nieuwe schone glas in t gebruikte glas gekiept. Het flesje werd helemaal leeg geschonken waardoor je glas dan zo vol was dat je bijna niet meer kon drinken zonder te knoeien. Was wel lachwekkend allemaal maar denk niet dat iedereen er de lol van in zal zien.
Monica B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Prima restaurant. We zijn hier vaker geweest en zullen ook terug komen.
Lekker eten, makkelijk bestellen met tablet en snelle service.
B K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
De gerechten zijn wel te eten maar matig qua smaak, beetje aan de flauwe kant. De eendenborst filet en de cha sieuw viel nogal tegen. Weinig groente gerechten. Het lijkt alsof er ruime keuze mogelijkheden zijn maar eigenlijk is het tegendeel waar. Hamburgers en friet passen eigenlijk niet echt bij dit Aziatisch dining concept. De gerechten waren al aan tafel geserveerd maar we moesten steeds vragen waar de rijst blijft tot twee keer toe. Wanneer de rijst wordt geserveerd zijn de overige gerechten al koud. Het bedienend personeel is niet echt attent en niet vriendelijk, ongeduldig en denigrerend. Jammer. Het kan beter. Hier komen we niet meer terug.
Ezorgui .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Ik ben vaste klant. Makkelijk te bereiken met ov. Eten is vers en heerlijk ook zijn de porties groot en bediening is in voor een praatje.
Gezellige sfeer en muziek is modern.
We hebben een heerlijke avond gehad.
Bjmvanvelzen .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
We hebben prima gegeten bij Shan Yi, het is leuk om met een ipad je eten te bestellen. Ze hebben veel keus en een goede service.
Eddana .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Het eten was standaard en wel ok zeker niet verrassend.
Ik vind het persoonlijk geen gezellige zaak maar smaken verschillen .
Ik vond het er ook niet zo fris het was een beetje smoezelig .
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
All you can eat met ah restaurant actie. Smakelijk eten, ruime porties. Niet echt bijzonder. Voor sushi raad ik dit restaurant niet aan, zijn betere. Veel keuze van gerechten, voor elk wat wils. Zeer vriendelijk personeel. Vraagt regelmatig of alles smaakt en of er nog wensen zijn. Eten bestellen gaat per ipad. Wel even wennen, maar gaat
snel en perfect. Eigenlijk vind ik het niet zo,n fris idee, dat iedereen met z,n vingers daarop zit. En daarna aan het eten. Kreeg niet de indruk dat die dingen superschoon zijn.
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Het eten was oké, sushi was flauw van smaak, vlees niet goed gebakken en een rare samenstelling van de kaart. Je verwacht geen patat en kip corn bij de sushi... De service was onpersoonlijk en slecht, bestellen gaat via een ipad wat opzicht grappig is maar niet heel handig. We moesten meerdere malen vragen om de rekening , toen we voor de 3e keer erom vroegen werd er gesnauwd dat 'ze heus wel kwamen hoor' alleen hebben we toch echt 15 minuten op de rekening gewacht. Het decor was simpel en zag er niet gezellig uit. Opzicht leuk wanneer je budget wat lager is maar niet leuk als je meer kwaliteit verwacht.We gaan hier niet naartoe terug.