SHAM

Warmoesstraat 36 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-203585908

Over het restaurant SHAM

Heb je zin in iets hélémaal anders? Probeer dit Syrische restaurant in onze multi-culti hoofdstad. Regelmatig kun je genieten van live muziek en natuurlijk van ongewoon lekkere exotische gerechten. Niet alledaags, maar smaakvol bereid en echt iets om meer over te ontdekken. Mals vlees, veel groenten en vooral een vriendelijke bediening. Op een speciale plek in Amsterdam, in de Warmoesstraat, met zicht op de gracht. Een bijzondere plek voor een gastvrij restaurant.

Halve fles mineraalwater

J S.
Docus H.
Naser A.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Prachtig restaurant, heerlijk gegeten, professionele personeel, geweldig systeem.helaas dat ik niet meer dan 10 kan waarderen. Veel succes????????
Mohamad M.
tfrenkiel .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Ik heb hier samen met een vriend lekker gegeten, maar niet echt speciaal. Eerlijk gezegd hadden we er iets meer van verwacht (van het eten). De bediening is wel zeer vriendelijk en attent. Ook de inrichting is heel mooi.
Huub L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Mooie gerechten met veel smaak. Vriendelijke bediening. Ik heb ervan genoten, ik kom zeker terug. Aanrader.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke en snelle bediening, heel attent. Bediening geeft goed advies over porties en mogelijkheden. Ook rekening houdend met dieetwensen. Aanrader!
Jules R.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Voltallige bediening. We hadden aangegeven dat we een verjaardag vierde, en dr kwam als toet een bavarois taartje met sterretje. Prima prijs kwaliteit verhouding
Mohamad M.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Het beste eten in Amsterdam en het recht doet me denken aan de sfeer van de steden Damascus (Sham) Veel succes
Sjaak D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Teleurstellend, erg weinig ruimte tussen de tafels waar wij zaten, bij het raam, als iemand naar het toilet wilde moesten andere mensen opstaan van hun tafel, belachelijk. De wijn was duur en matig (Rueda €30,-), voorafjes fantasieloos en matig. Hoogdgerechten waren redelijk tot goed. Desserts hebben we niet meer genomen de teleurstelling was te groot zeker na de positieve recensies oa in Het Parool. Als dit zo door gaat hebben we er weer een tourist-trap bij, heel jammer.
Wij nemen elke recensie serieus. Wij proberen van onze fouten te leren en ze te herstellen.
De betreffende tafel bij het raam is juist de tafel waar onze gasten graag zitten. Wij dachten u hiermee een plezier te doen. Als we hadden geweten dat u niet tevreden was met de tafel, hadden wij iets anders voor u kunnen regelen. Jammer dat u dat niet heeft aangegeven.
Smaken verschillen. Jammer dat u onze voorgerechten 'fantasieloos' vindt. Het zijn juist deze voorgerechten waar veel mensen voor terug komen, waar we veel complimenten over ontvangen.
Wij hebben een wijnkaart met verschillende wijnen/prijzen. U heeft zelf de wijn uitgekozen en geproefd voordat wij u de fles hebben ingeschonken. Is 30 euro voor een fles wijn van goede kwaliteit in een restaurant (geen tourist-trap) dan veel? 90% van onze gasten zijn lokaal. Feit blijft dat we in de Warmoesstraat zitten. Aan onze locatie kunnen wij niks veranderen.
Harold W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We kregen een bijgerecht wat later, en daarom nog een extra gratis bijgerecht van de zaak erbij. Leuk dat er ook Syriers werken.
Anneke S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Lekker eten, en zeer aardige bediening.
De akoestiek is wat minder goed.
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goede bediening met heerlijk eten,we kregen gratis syrische thee en heerlijk desert,omdat we onze tafel wilden ruilen met andere gasten.
Essaadia T.
Wederom genoten
Jeannette H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Gisteravond gegeten bij Sham in Amsterdam. Het restaurant heeft terecht een goede recensie in het Parool gekregen. Heerlijke voorgerechten, goede wijn en zeer vriendelijk personeel. We voelden ons echt welkom.
Nadya S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Heerlijk gegeten en een fijne sfeer