SHAM

Warmoesstraat 36 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-203585908

Over het restaurant SHAM

Heb je zin in iets hélémaal anders? Probeer dit Syrische restaurant in onze multi-culti hoofdstad. Regelmatig kun je genieten van live muziek en natuurlijk van ongewoon lekkere exotische gerechten. Niet alledaags, maar smaakvol bereid en echt iets om meer over te ontdekken. Mals vlees, veel groenten en vooral een vriendelijke bediening. Op een speciale plek in Amsterdam, in de Warmoesstraat, met zicht op de gracht. Een bijzondere plek voor een gastvrij restaurant.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant SHAM

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

• MasterCard , Pin , Visa
  • Engels gesproken
9,1

Jouw recensie over het restaurant SHAM

vivianne V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Heerlijk eten!!! Aardig personeel en gezellige sfeer. Perfect voor een speciaal dagje uit.
Michel En Monique E.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Gevarieerde maaltijden van uitstekende kwaliteit.

Op zich hebben wij niets tegen een levendig restaurant, maar de achtergrondmuziek/-muzak maakt de sfeer hinderlijk rumoerig.
De tafel van Frits S.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
In alle opzichten sympathiek en prachtige smaken, life muziek paste helemaal in de sfeer.
Ed B.
Beetje kunstmatig MO-omgeving, eten verzorgd maar eigenlijk standaard voor de MO-keuken, bediening vriendelijk, maar ik voelde mij toch min of meer een toerist in m'n een stad.
Gorka B.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Heel fijn restaurant. Heerlijk eten, attent en aardig personeel. Een echte aanwinst voor de mensen uit de buurt in centrum Amsterdam.
Maudy G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Zeer leuke zaak. Bijzonder eten en heel sfeervol. We kregen een mooie plek bij het raam met mooi uitzicht! Service en vriendelijkheid helemaal top. Als ik dan toch 1 minpuntje moet noemen is het de wijn, die vond ik niet super en raar dat ze het uit een ongekoelde kan schenken.
MajavdS .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij zeer gastvrije vriendelijke mensen. Hoogwaardig vers voedsel, zeer, zeer smakelijk. Erg attent en behulpzaam personeel. Het was echt TOP met hoofdletters!
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijke Syrische hapjes als voorgerecht, eigenlijk voldoende. Hoofdgerecht uit het menu OK, maar te veel.
Bediening werkelijk uitstekend.
Ramona B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk echt Syrisch eten, relaxte sfeer!
Gysella O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We hebben genoten van het eten en de vriendelijkheid, dank je wel! Goede sfeer en mooi ingericht! De bediening was professioneel en persoonlijk tegelijk! Erg leuk!
Gysella O.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
We hebben genoten! Dank je wel! Het eten was geweldig lekker en de sfeer was fijn. Leuke en mooie aankleding! Bediening was professioneel en persoonlijk! Hele fijne plek!
Jgm V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst proberen het echt naar je zin te maken . Was heerlijk eten echt een avondje uit
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Lekker, gevarieerd eten in een sfeervolle omgeving. Zeer vriendelijke en attente bediening. Uitgebreide voorlichting over de gerechten. Ook als je geen vlees eet passen ze de gerechten voor je aan. Erg fijn!
Daphne V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
De reservering is prima verlopen. Het was heel druk, dus reserveren is echt nodig. Het eten was weer heerlijk.Met heel aardig personeel
George W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Vorige week op aanraden van onze dochter bij syrisch restaurant SHAM gegeten. We hebben een ontzettend leuke avond gehad. De bediening was top. We hadden gekozen voor 2 verschillende hoofdgerechten en die samen gedeeld. We hadden kibbeh mashowian en dawood basha. Beide zijn gerechten waarin heerlijk gekruid gehakt is verwerkt. Complimenten voor de keuken, de gerechten waren erg lekker. Wij hadden een tafeltje voor 2 vlakbij de ingang van het restaurant. Dat is op een koude avond niet aan te raden. Doordat de deur veelvuldig open gaat voor nieuwe of vertrekkende gasten zit je vaak in een koude luchtstroom.
Niettemin is het een fijn restaurant. Hier komen we zeker nog eens terug.
Anne-Marie H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Lekker gegeten, zeer betaalbaar, in een gezellige , exotische, ambiance, vriendelijke bediening. Een multiculturele clientèle: enkele Syrische gezinnen, Nederlandse Amsterdammers, een enkele toerist. Aanrader!
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Grappig dat je in de Warmoesstraat, waar je alleen maar echte (drugs-) toeristen verwacht, zo'n leuke tent kunt vinden. Vriendelijk personeel, goede adviezen, lekker eten, snelle bediening en goede prijzen. We kregen onverwacht een chenin blanc terwijl we een chardonnay besteld hadden: geen probleem de meerprijs werd niet gerekend! Goede adviezen over het menu van de halfzuster van de eigenaar! Kortom helemaal goed.
Paschasia S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Leuk speciaal restaurant met heel goed eten. Omdat de reservering via Iens was ,tafel aan raam gekregen .
Kitty K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk eten, goede vriendelijke bediening en een fijne sfeer!
chris D.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Erg aardige bediening, fijne sfeer en lekkere gerechten.Erg aardige bediening, fijne sfeer en lekkere gerechten. Erg aardige bediening, fijne sfeer en lekkere gerechten.