SHAM

Warmoesstraat 36 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-203585908

Over het restaurant SHAM

Heb je zin in iets hélémaal anders? Probeer dit Syrische restaurant in onze multi-culti hoofdstad. Regelmatig kun je genieten van live muziek en natuurlijk van ongewoon lekkere exotische gerechten. Niet alledaags, maar smaakvol bereid en echt iets om meer over te ontdekken. Mals vlees, veel groenten en vooral een vriendelijke bediening. Op een speciale plek in Amsterdam, in de Warmoesstraat, met zicht op de gracht. Een bijzondere plek voor een gastvrij restaurant.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant SHAM

Dagelijks 12.00 - 22.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa
  • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant SHAM

Susanne K.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Erg gezellig en uitstekend gegeten!
Marcel Oor O.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Ziet er prachtig uit, zeer vriendelijk bij binnenkomst maar daarna 'niemand meer gezien'. Ik heb op zondagmiddag 16 u. ca. 14 man personeel geteld en er zaten 7 gasten te eten. Desondanks was het moeilijk om een drankje te bestellen, bij binnenkomst werd ook niet gevraagd of je wat wilt drinken maar pas bij het opnemen van de bestelling, ca 20 minuten later. Personeel verzamelde zich rond de bar/keuken en had vreselijk veel plezier met elkaar maar niet met ons, hoewel ze op zich wel heel vriendelijk waren als ze aan tafel waren, als ze er waren...
Voorgerechten prima, hoofdgerecht - falafel - verwacht je echt wat meer en bijzonderder voor € 15,00. Dit was veel te makkelijk, droge en saaie falafel die er zo perfect uit zag dat ie waarschijnlijk niet waren gemaakt door die massa koks in de keuken maar kant en klaar aangeleverd, maar dat weet ik dus niet zeker. Onsmakelijke (maar dan kan aan mij liggen) en zeer beperkte groente/salade en sausjes erbij. Sowieso waarom erg lang wachten op een voorgerecht dat bestaat uit kant en klare salades, hummus etc. Ook rekening krijgen lukte niet dus maar naar de bar gelopen. We hebben e.e.a. ook gemeld bij de bediening en die baalde ervan maar ja, het kwaad was al geschied en een oplossing kwam er niet.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Ik heb heel erg genoten van het bijzondere eten ! En ook de uitleg bij de gerechten werd goed gedaan. We hadden een mooie plaats bij het raam met uitzicht op het water ! En de sfeer was goed.
David H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten lekker.. Vooral de voorgerechten. Hoofdgerecht was aardig. Vriendelijke bediening. We moesten ondanks reserveren 45 minuten extra op een tafel wachten.
Nellie K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Ontzettend gastvrij restaurant met heerlijk. bijzonder en betaalbaar eten!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Prima restaurant, was hier voor de 2e keer. goed eten. Attente medewerkers. Geluid muziek (voor ons) te hard, werd op eigen initiatief medewerkster zachter gezet, maar later door een ander weer harder gezet. Koude luchtstroom voor de tafels dicht bij het raam, wel erg mooi uitzicht op Damrak.
Mary H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Excellent food and service
Dorinde V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en fijne ambiance. Omdat we voor- en hoofdgerecht samen hadden besteld, duurde het wat langer. We komen zeker weer een keer terug.
Martin H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Middelmatig eten. Hoofdgerecht werd gebracht terwijl we voorgerecht nog half opgegeten op tafel hadden staan. Ober maakte aanstalten om alles maar vast weg te halen. Uiteindelijk ging het terug naar de keuken en kwam een (op mijn aandringen vers gemaakt) hoofdgerecht op tafel nadat voorgerecht weg was. Het was niet slecht, maar ik zou het niemand aanbevelen
Marco A.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Heerlijk eten en supervriendelijk personeel! Echt Genoten! We hadden een soort grand voorgerecht en hoofdgerecht met van alles en nog wat. Daardoor een goed idee gekregen van de Syrische keuken.
ruud G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
verrassend goed en mooi restaurant , heerlijke avontuurlijke gerechten, leuke informele maar correcte sfeer !
Tessa N.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Heerlijk gegeten en prima bediening. En asl je een platsje aan het raam kan krijgen heb je een mooi uitzicht over het Damrak.
jay H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Gisteren voor het eerst bij Sham gegeten. Heerlijk eten, leuke sfeer en hele vriendelijke bediening. Het personeel wist ook heel goed advies te geven over de beste combinatie van gerechten. Zeker een aanrader!
Maureen V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goed en lekker vers eten, hele vriendelijke bediening, gezellige inrichting.
Jeroen L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk eten. Accoustiek restaurant is niet zo goed.
alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Erg lekker eten voor relatie weinig geld. De Sham Royal was heerlijk. De bediening is supervriendelijk en servicegericht. Aan achterkant restaurant fantastisch uitzicht op het water.
Anoniem M.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Zo kook ik thuis echt nooit - dit is nog eens iets anders. Voor de tweede keer hier heerlijk gegeten en prettig gezeten. Ruime porties, dus veel te veel gegeten en nog niet alles op kunnen krijgen. Leuke sfeer en inrichting op een handige locatie vlakbij CS. Schone toiletten (geen vanzelfsprekendheid in A'dam). De bediening loopt nog niet echt gesmeerd maar het stoort niet: iedereen komt oprecht gastvrij en welwillend over, er wordt wel flink gewerkt. Kom zeker terug, sympathieke tent.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het voorgestelde kennismakingsmenu is erg duur! Los zijn ze ook te bestellen en is het veel goedkoper.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Hoewel zeer vriendelijk was de bediening erg slecht, werkelijk alles ging mis, drankjes kwamen niet, eten was niet in de kassa ingevoerd waardoor we enorm lang moesten wachten, kassabon klopte niet en uiteindelijk werkte de pinautomaat ook niet. Het eten was ok, maar niets bijzonders. Locatie prachtig.
Blandine B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018