Shalom

Stationsweg 13 3253 AP Ouddorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Shalom

Nicoline33 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Samen met onze kinderen hier gegeten. Het eten was heel goed, de pizza's verdienen een 10. Aan onze kinderen werd ook aandacht besteed. Zo kregen ze kleurplaten en de jongste een blokkenhuis om mee te spelen. Wij gaan zeker nog een keertje terug. Door de goede kwaliteit/prijs verhouding en zeker voor een gezin is uiteten hier goed te doen.
Arno1990 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Samen met mijn vriendin uit wezen eten, gezellig en leuk restaurant. Leuke bediening die wel in is voor een praatje en echt contact maakt met de klanten. Het eten ( spareribs ) was uitstekend, nergens zulke lekkere spareribs gegeten. Mijn vriendin had pizza's en deze was ook verrukkelijk, na een praatje met de eigenaresse kwamen we er achter dat deze nog vers met de hand worden gemaakt wat wel uniek is en tevens goed te proeven. Bedankt voor dit lekkere eten Shalom en ons zie je binnenkort zeker weer verschijnen!!!!
Thijsbe .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Ik heb erg lekker gegeten dit weekend. Allereerst werden we erg vriendelijk begroet en snel geholpen door het personeel. Het is wat ouderwets qua uitstraling, maar het eten en de service zijn uitstekend. Het is zeker de moeite waard om een keer te eten. Met name de calzone was erg lekker.
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Wij hebben er 18 minuten gezeten terwijl er maar 4 tafels bezet waren. Ik was samen met mijn nicht e werd compleet genegeerd. Er liep een jongeman en een jongedame. ze waren gewoon tafels aan het afruimen. Na 18 minuten onze jas aangetrokken en weg gegaan. Wat is het voor moeite om even te vragen wat willen jullie drinken en de kaart te geven. Misschien een stokbroodje kruidenboter dan vinden we het zelf niet erg om drie kwartier te wachten op ons eten. Ik eb dit echt nog nooit meegemaakt.Mij zien ze hier nooit meer.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
2 x hier gegeten, ik x shoarma: was vet, slechte kwaliteit vlees.
Kort daarna maar pizza genomen: dat ging iets beter dan de shoarma, maar ook niet geweldig.

Bediening had er niet zoveel zin in.