Shah Jahan

Eerste Anjeliersdwarsstraat 18 1015 Amsterdam Nederland Kaart
31-206240122

Over het restaurant Shah Jahan

Indiase verwennerij

Ben jij klaar voor een culinaire reis langs de smaken van de Indiase keuken? Stap dan binnen bij Shah Jahan in Amsterdam. Overal ervaar je de sfeer van India, op je bord, in je glas, om je heen en in de vriendelijke bediening. Dure vliegtickets om deze fantastische cultuur te kunnen beleven, zijn dus verleden tijd. In één avond maak jij kennis met alle tradities uit de Indiase keuken en vallen alle zorgen voor eventjes van je af!

Meer informatie over restaurant Shah Jahan

Julia P.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Vriendelijke bediening.
We hadden veel teveel besteld, maar de ober gaf zelf aan dat hij wat over zou zijn, in laat pakken zodat we het mee konden nemen.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ik woon in de buurt dus daarom ging ik op maandagavond daar eten . Lekker rustig (dacht ik). Maar daar het zo'n goed restaurant met heerlijk eten is telde ik toch 17 gasten binnen 1 1/2 uur. Door ziekte werkte er maar 1 ober maar lang hoefde niemand te wachten.Ik ben nu gast voor het leven. Echt een aanrader.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening. Een aanrader.
wiko R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Hier word je ontvangen en bediend, zoals je het altijd zou willen! En dan dat eten: verrukkelijk lekker!! Een echte aanrader!!
Inge M.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Excellent food!
Raabia S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Weer een geweldige avond gehad met Familie bij Shah Jahan restaurant in Amsterdam.

Heerijke grill gerechten hebben we gegeten en overheerlijke gerechten.
Raabia S.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Wat hebben we heerlijk gegeten in Shah Jahan, een pittige mix grill met heelijke sausen, Lamb bhuna, romige korma en nog veel meer!!

De bediening was super vriendelijk en netjes.
Zeer zeker een aanrader.
Edwin Taree V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten. De bediening was heel alert. Onion Bhaji zat echter geen ui in. Maar daarnaast was het eten voortreffelijk. Nog nooit ergens zo'n lekkere panir gegeten! Leuke knusse ambiance.
arnold T.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Voortreffelijk restaurant en gegeten met een vriend uit India die dit restaurant erg goed vond m.b.t. smaak en de gemaakte (verse) producten.
Albert H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Voor de 3e keer hier gegeten. Constante kwaliteit.
Lenneke K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Slechte verlichting in het restaurant.
De milde curry's waren al behoorlijk pittig dus wees gewaarschuwd bij het kiezen van pittige gerechten. De kip spinazie curry was te zout.
Naanbrood heerlijk.
Prijzen zijn betaalbaar.
richard K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
amazing food in amsterdam
Sonia A.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Super lekker eten,goed servicehet is a smal resturant maar goed gevoel en eten oh mij god het is zooooo lekker
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Ik werd 5 minuten na mijn reserveringstijd gebeld of ik nog kwam. Ok, ik was in totaal 10 minuten te laat en ik begrijp dat je graag wil weten of de reservering doorgaat, maar om nu na 5 minuten al te bellen. Ik dacht dus dat de tent wel vol zou zitten, dat was echter niet het geval. Ik ben geen kenner van India's eten maar het smaakte ok. Beetje doorgekookt. Jammer dat de gefrituurde garnalen in een beslag nog een staartje hadden... Moet je toch nog soort van pellen door de krokante laag heen. Bediening correct en snel.
Kitta S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Gisteren zijn we met zijn 4 gaan eten bij shahjahan hartje jordaan
We hebben mixed grill, butter chicken,chicken hariyali, sharabi bestel
Gerechten waren heerlijk alles was perfect
Een top avond gehad van begin tot eind
Ik raad dit restaurant zeker aan vrienden en family ????????????????????????
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vriendelijk, heerlijk gegeten. Enig minpunt is dat de akoestiek te luid is als het vol is.
james11 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Met zn tweeen gegeten bij dit restaurant na werk. De restaurant was klein en niet zo vol. Toch maar besloten om te eten. 1 vegetarisch en 1 kipgerecht besteld. Zag er lekker uit, maar was voor ons niet genoeg gekruid, waardoor de smaak minder was. Wij hebben vaker authenthiek indiaas gegeten en daar kwam deze niet bij. Voor de rest een ok ervaring.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
heerlijk eten, Lekker grote porties, en vriendelijke bediening.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
We waren toevallig op bezoek bij vrienden en besloten hier te gaan eten. Het viel tegen, vooral na gegeten te hebben bij India Bay Dreams in Scheveningen. Ik zocht naar authentieke smaken, maar het was niet zo lekker. Jus te waterig, de garnalen taai omdat ze te lang gekookt waren. De lams niet mals, maar helemaal gaar. Niet zoals ik normaal indiaas gewend ben. Jammer.
Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
We hebben goede hulp gekregen bij het bestellen. De papadum was erg lekker. Ook was de spinazie met kaas erg lekker. De gerechten werden in goed tempo opgediend terwijl het heel erg druk was. voor de 2e keer hier gegeten, zal nog wel vaker gebeuren. jammer dat we niet in de buurt wonen.