Shafey's

Hoofdstraat 173 2171 BB Sassenheim Nederland Kaart

Over het restaurant Shafey's

Feestje in de pub

In de Hoofdstraat, vlakbij het park Rusthof, zit het bruisende Shafey's dat met opvallende rode letters op de gevel staat. Bij een bruine kroeg past een simpele kaart en natuurlijk een daghap, die je in de zomer lekker op het terrasje eet. Ze organiseren veel evenementjes en op groot scherm kijk je hier voetbalwedstrijden. Of laat je zangtalent zien bij de karaokeavond!

Meer informatie over restaurant Shafey's

Pvijf .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Vriendelijke bediening, lekker muziekje aan (helaas hebben veel restaurants dat tegenwoordig niet meer) het was wel vrij rustig maar wij waren ook op dinsdag daar dus dat ik niet zo gek. De spare ribs waren echt heerlijk, zeker een aanrader. De carpaccio ook.
dickvandijkband .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vers fruit was geen vers fruit en bestelde spareribs met pikante saus kreeg met zoete saus. Verder was alles uitstekend.
tintoos .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Vriendelijke eigenaar. Eten is altijd goed. Simpele kaart maar goed klaargemaakt. Elke dag daghap voor weinig geld. Broodje met kruidenboter wordt standaard op de tafel gezet