Shafey's

Hoofdstraat 173 2171 BB Sassenheim Nederland Kaart

Over het restaurant Shafey's

Feestje in de pub

In de Hoofdstraat, vlakbij het park Rusthof, zit het bruisende Shafey's dat met opvallende rode letters op de gevel staat. Bij een bruine kroeg past een simpele kaart en natuurlijk een daghap, die je in de zomer lekker op het terrasje eet. Ze organiseren veel evenementjes en op groot scherm kijk je hier voetbalwedstrijden. Of laat je zangtalent zien bij de karaokeavond!

Meer informatie over restaurant Shafey's

Joop_Oegstgeest .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk genoten van het AH-driegangen-menu. Het keuze was beperkt, maar onze gerechten waren smakelijk en ruimschoots voldoende. De bediening was heel vriendelijk en attent. Op ons verzoek kregen we de drie gangen vlot achter elkaar. Kortom: een aanrader
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Eten zeker goed bereid. We hebben met AH restaurantactie hier gegeten. Wel te weinig personeel en ook een mix-up met de volgorde van de bereidingen waardoor we een uur op ons voorgerecht moesten wachten en 40 minuten op ons hoofdgerecht. Dat vonden we wel erg lang, zeker daar we nog een andere afspraak hadden. We moesten ons dessert dus in laten pakken omdat we daar geen tijd meer voor hadden. De menuprijs vonden we te duur voor de type gerechten en er was ook geen sprake van aankleding van de borden en bijv. groente bij het hoofdgerecht, maar omdat het nu 2e menu gratis was, was het een leuke prijs. Het was in ieder geval lekker bereid eten.
Pvijf .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Vriendelijke bediening, lekker muziekje aan (helaas hebben veel restaurants dat tegenwoordig niet meer) het was wel vrij rustig maar wij waren ook op dinsdag daar dus dat ik niet zo gek. De spare ribs waren echt heerlijk, zeker een aanrader. De carpaccio ook.
dickvandijkband .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Vers fruit was geen vers fruit en bestelde spareribs met pikante saus kreeg met zoete saus. Verder was alles uitstekend.
tintoos .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Vriendelijke eigenaar. Eten is altijd goed. Simpele kaart maar goed klaargemaakt. Elke dag daghap voor weinig geld. Broodje met kruidenboter wordt standaard op de tafel gezet