Shabu Shabu Zoetermeer

Denemarkenlaan 83 2711 EN Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant Shabu Shabu Zoetermeer

Maak kennis met de overheerlijke sushi van Shabu Shabu. Dit sushirestaurant verrast de smaakpapillen door de sensatie van het Oosterse ‘All you can taste’ menu. Ontdek bij Shabu Shabu de heerlijke Japanse keuken. De gerechten worden bereid met verse producten en er is voor iedereen wat wils. Bij de uitgebreide dessertbar kun je terecht voor verschillende zalige toetjes om je avond goed mee te eindigen

Meer informatie over restaurant Shabu Shabu Zoetermeer

www.9292ov.nl
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Zondag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Shabu Shabu Zoetermeer

proefe .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Tip top verzorgde etentje de verse tonijn sushi blijft favourite
Zaak zeer groot en de sausjes was om van te smullen komen er zeker nog terug
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vind de sushi prima smaken , evenals de overige gerechtjes. Of stoofpotje nou japans is weet ik niet, maar smaakte lekker en heerlijk mals. Sommige gerechten en sausjes vond ik wel aan de zoute kant. Snelle vlotte en nette bediening. Bestellen met tablet gaat prima en lekker snel.
Je weet dat je toch in een all you can eat restaurant bent met heel veel bezoekers en tafeltjes, kom dus niet als je romantisch wilt tafelen.
Dessertbuffet was nagenoeg op aan het einde van de eerste ronde en het stoort me ook dat ouders hun kleine kinderen daar lekker met hun handen laten graaien en dan dingen weer terugleggen.
mandybinky .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij Shabu Shabu in Zoetermeer... Hoewel deze zaak erg groot en druk bezocht is zijn wij erg prettig bediend door medewerker Fung. Door zijn attente gastheerschap voelden wij ons zeker geen nummer, maar zeer welkome gasten!!
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Voor de verandering weer eens bij shabu gaan eten, was gelijk de laatste keer helaas. Sushi kwam heel snel maar je merkte gelijk dat het niet vers bereid wordt warme dingen die koud zijn. Truffel wat geen truffel is, licht geflambeerde tonijn leek wel kattenvoer. Qua prijsverhouding zijn er veel betere all you eats in de regio.
Heel jammer want we kwamen graag bij Shabu Shabu
Anna W.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Wij zijn een beetje sushi verslaafd en gaan vaak naar verschillende Japanse restaurants. Lang geleden aten wij bij Shabu Shabu Rotterdam Zuid, volgens mij de eerste keer, daar begon onze sushi avontuur. Nu even Shabu Shabu Zoetermeer geprobeerd en wij zijn helaas niet tevreden. Locatie is erg mooi, bediening is prima, eten wordt snel gebracht en tafels snel afgeruimd maar sushi is niet zo lekker. Wij hebben in zo veel plekken beter gegeten. Er waren een paar echt lekkere sushi maar veel ook zonder smaak. Van sushi rolls vond ik eigenlijk niets echt lekker, het was oke maar vaak gewoon zonder smaak gewoon. Ook veel sushi met zoete saus maar in mijn mening was sausje te zoet.
Dus voor ons geen Shabu Shabu meer, ik weet niet of de andere locaties beter zijn maar wel een beetje zonde van geld om andere locatie weer te proberen.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Wij waren hier voor de lunch en het was gezellig druk, zo'n 20 tafeltjes bezet. Het bestellen met de tablet gaat erg handig en het eten komt na bestelling telkens snel. De sushi waren grotendeels lekker, hoewel de rijst iets te kleverig en zacht was. Vooral de crispy prawn sushi vonden wij lekker. Wij vonden het personeel heel vriendelijk, schaaltjes werden voortdurend snel neergezet en afgeruimd.
Dolfijntjes .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het is wel een vreetschuur. Ben hier vaker geweest maat de laatste twee keer vond ik het tegenvallen. Het proeft alsof het niet meer vers wordt klaargemaakt. Geen kwaliteitsprijs. Voor water wordt de hoofdprijs gevraagd. Jammer dat er geen echt goed japans restaurant in Zoetermeer is gevestigd. Shabu Shabu wordt een beetje de macdonalds onder het Japanse eten.
René V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Weer eens bij Shabu Shabu geweest. Het blijft toch wel een heel luidruchtige zaak maar goed, als je dat weet ga er niet naar toe voor een romantisch diner met je geliefde. Het systeem van bestellen via een tablet op tafel werkt uitstekend. De bediening is erg vriendelijk en bij het brengen van de gerechtjes wordt netjes verteld wat het is.
Het eten is lekker. Niet spectaculair maar prima in orde. Ook de ruime keuze is uitstekend. Van alles wat in allerlei varianten.
De open dessertbar is niet aan mij besteed. Er liggen allerlei lekkere zoetigheden (van marshmallows tot chocosoesjes) maar omdat iedereen er langs loopt (het staat niet afgescheiden) en met zijn, al dan niet vieze handen, in de schalen zit te graaien blijf ik er maar vanaf.
De koffie die we na afloop namen was erg lekker.
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Het eten kwam erg snel en wij kregen een goede uitleg. Ze hebben een duidelijke kaart met een voorbeeld van het gerecht. Erg vriendelijke bediening. Wij hadden best vaak dezelfde tappas omdat wij die erg lekker vonden
kokkie1985 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Nieuwe kaart met nog meer lekker dingen. Een vooruitgang is ook dat er nu meer verse vis op de rolls ligt. Systeem van bestellen via de tab is nog steeds ideaal. Je kunt hier ook goed eten met jonge kinderen, het decor is zo ingericht dat het niet luidruchtig wordt, en het serveren gaat bizar vlug.

KellyVries64 .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Dit is toch wel een van onze favo Shabu restaurants! De bediening is hier vriendelijker dan bij de overige restaurants. De sushi smaakt heerlijk en vooral de handrollen zijn verukkelijk!
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Adhoc besloten hier te eten en was gelukkig nog plek. Vriendelijke uitleg over het bestellen via een tablet. Bestellen ging makkelijk en snel. Eten stond snel op tafel en was heerlijk. Echt een aanrader. Vond het ondanks de grote niet hinderlijk druk.
Ariënne V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Het is een vreetschuur geworden. De hapjes in deeg waren niet vers gemaakt. Die kan je ook zo kopen bij een toko. En de tempura groente, is alleen nog maar van zoete aardappel gemaakt.
Smile1980 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Lekker gegeten met vrouw en dochter van 6. Onze eerste keer en dat is goed bevallen. Met de tablet bestellen is echt handig en snel. Prijzen zijn redelijk hoog voor het drinken maar ja je kunt onbeperkt eten bestellen voor 2 uur lang.
Personeel is volop bezig met weg brengen en leeg halen van tafels dus service qua snelheid is goed. Persoonlijke aandacht is laag maar dat vinden wij niet heel erg.
Ik kom hier zeker terug om lekker te schansen met het gezin.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Wij eten vaker bij Shabu Shabu, maar dit is een van mijn favoriete vestigingen. Het bedienend personeel is vriendelijk. Bij andere vestigingen worden de sushi op je tafel gezet zonder dat de bediening ook maar naar je kijkt, maar hier word je veelal smakelijk eten gewenst. Bestellen van sushi gaat eenvoudig en vlot met tablet. Parkeren kan dichtbij. Decor is mooi en modern. We komen hier graag eten.
Bliss2015 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
We hebben vaker gegeten bij Shabu Shabu .
het eten is altijd prima en snelle vriendelijke service. Alleen de wachtrij om het restaurant binnen te kunnen is groot. Dit was bij ons laatste bezoek het geval. Ook al heb je gereserveerd.
Ad F.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Met Nieuwjaar hier geluncht, vijf personen en twee kleine kinderen. De sushi's zijn heerlijk en ook de warme gerechtjes. Wij komen vaker hier eten, vanaf de opening jaren geleden.
snor1 .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Vandaag sushi gehaald prima verzorgd vers gemaakt smaakte heerlijk. Vriendelijke bediening een aantal sushi extra gekregen lekkere kip salade erbij genomen. Genoten! Om daar te eten vind ik het een zeer groot restaurant ziet er overigens wel prima uit. Zeker de moeite om af te halen of daar de eten.
monica2013 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Zijn binnen komen wandelen, zonder reservering dus, en konden gewoon terecht, heel fijn.
Lekkere sushi, heerlijke bief gerechten. Aparte gerechten met kimchi, nog niet eerder gegeten. Het was allemaal heel erg lekker.
Vriendelijk personeel.
Erg mooi en groot restaurant.
Ik vond alleen de tafeltjes wat dicht op elkaar. Waardoor stoel ruggen tegen elkaar kwamen. Klein minpuntje maar.
Claudia S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Groot maar gezellig restaurant, vriendelijke personeel. Wij zatten aan een ronde tafel en door een hoge bank zit je toch heel prive. Het eten, volgens het all you can eat concept, smaakt prima. sanitaire pitstop ook heel schoon.