Shabu Shabu (Watermanweg)

Watermanweg 309 3067 GA Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Shabu Shabu (Watermanweg)

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30
7,2
7,1
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vriendelijk ontvangst. Tafels ruim opgezet, alleen als je op de bank zit niet. Gerechten waren zoals je bij shabu gewend bent, helaas bij eendenborst veel vet. Dessertbuffet prima, ingeblikt fruit niet vers. Alleen maar yoghurt+smaak ijs. Vind je dat niet lekker is er geen keuze. Snelle bediening, prima voor de prijs.
Georg K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Prima eetfabriek. Je krijgt waar voor je geld. Wijn kwalitatief niet groots. Moet wel telkens om gember vragen, wordt niet automatisch neergezet.van de all you can wat Jappen het betere soort.
CvdS_te_R .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Als je bij Shabu Shabu gaat eten moet je niet zeuren dat het geen 1-ster-restaurant is. Het eten is gewoon goed, de kaart is uitgebreid en de sashimi's zijn grote porties. Toegegeven, je moet een beetje bekent zijn met de formule om de lekkere dingen er uit te pikken. Dan kun je voor weinig je buikje rond eten zonder geweld te doen aan de kwaliteit.
Wat ons betreft een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Ons zullen ze hier vaker terug zien.
Ivyme .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Mooie zaak met moderne inrichting, maar daar blijft het ook bij. De bediening is totaal niet klantvriendelijk en het eten steekt niet boven de andere all you can eat restaurants uit. Ik zou voor een ander restaurant kiezen waar de service wel beter is.
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Lage verwachtingen, toch een tegenvaller...

Even winkelen bij de woonbouleverd in Alexandrium III, daarna nog even een hapje eten. Betrekkelijk nieuw is de Shabu Shabu in Alexandrium II, een leuke verrassing tussen de normale winkels. We ruilden de boodschappen in voor een vroeg diner, lekker makkelijk! Onze ervaringen bij de andere vestigingen van Shabu Shabu waren hooguit gemiddeld, maar we hoopten een Shabu pareltje te vinden, tegen beter weten in.

Een grote zaak, geschikt om veel mensen veel voedsel te geven in een korte tijd. Niet romantisch, vooral rumoerig. De tafeltjes staan dicht op elkaar, verwacht geen privacy. Wel aardig ingericht.

Service was ok, het eten en drinken was er vlot. Af en toe een verkeerd gerecht, vriendelijk, maar niet heel betrokken bij de klant. Het is simpelweg een af en aan lopen met consumpties.

Het eten was ver onder de maat. Ik heb het dan niet over het feit dat ze geen sojasaus hebben met minder zout. Vaak is de sushi bij dergelijke restaurants te koud, duidelijk een teken dat het al langer in de koeling heeft gestaan, maar liever te koud dan te warm. De gerechten leken opgewarmd, of hadden te lang gestaan, daardoor klef. Ook was er van smaak geen enkele sprake, de sushi's vielen uiteen, werd veel mayonnaise gebruikt en was het geheel vrij zout.

Helaas, het immense dessertbuffet kon deze ervaring niet redden. Bijna 70 euro voor 2 personen met 4 drankjes... daar kan je elders meer voor krijgen.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Mooie grote zaak. Al lijkt het juist om die reden meer op een McDonalds, dan een goed sushirestaurant, maar dit is ook een beetje de naam die Shabu heeft gekregen.
Ik verwachtte dan ook geen hoogstandjes, maar gewoon lekker (en bovenal) veel sushi voor een vriendelijke prijs.
De Frozen Yoghurtbar viel me alleen tegen. Niet zozeer door het ijs (wat ik wel heel erg lekker vond), maar door het teleurstellend aantal toppings. Vooral veel snoep en ingeblikt fruit. Zonde!
Elisabethakca .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Eten was zoals gewoonlijk heerlijk. Werd ook snel geserveerd. De bediening leek prima in orde maar vanaf 21:15 kregen wij het gevoel dat we werden weggekeken en dat gevoel werd steeds sterker doordat er constant werd gevraagd, zijn jullie klaar? Heel erg jammer wij gaan niet meer naar shabu Alexandrium
Arnold O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Voor het eerst gegeten bij Shabu Shabu Rotterdam Alexandrium aan de Watermanweg 309, mooie grote zaak zeer sfeervol en modern ingericht, vlotte jonge bediening, alle gerechten te bestellen via een tablet, alhoewel de zaak goed vol zat kregen wij onze bestelde gerechten erg snel, alle bestelde gerechten waren van topkwaliteit, na afloop nog een heerlijk nagerecht genomen van het dessertbuffet dat achter in de zaak stond opgesteld, inclusief 6 drankjes moesten wij 70,60 afrekenen, zeker voor herhaling vatbaar
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Voor het eerst gegeten in deze nieuwe Shabu Shabu (in Megastore Alexandrium). Ook deze keer is het ons prima bevallen. De ruime keuze aan Japanse gerechten is een uitstekende formule om van alles iets te nemen en zo kennis te maken met een breed scala aan gerechten. Vooral de rauwe visgerechten (tonijn en zalm) zijn van uitstekende kwaliteit. De bediening is efficiënt en vriendelijk. De drankjes zijn aan de dure kant. Niettemin voor herhaling vatbaar.
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Immens grote zaak in het Alexandrium. Zeer gevarieerd eten met enkele echte positieve uitschieters. Bestellen via de tablet die op tafel ligt. Personeel is piepjong maar allervriendelijkst.
Wij waren 100 euro kwijt voor drie personen inclusief twee drankjes de man.
DLYHU .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2015
Gisteren in de nieuwste zaak van Shabu Shabu gegeten. Groot opgezet. Veel bankjes, met achterin een dessertbuffet: Wat toetjes, vers fruit, en 2 grote machines waar je ijsyoghurt kan tappen en diverse toppings kan toevoegen. Iedereen werkt met oortjes, de gastheer in pak lijkt hierdoor meer op een beveiliger..

Maki's waren aan de grote kant, mochten een tikkeltje kleiner. Salade zat niet echt een frisse dressing aan, maar een scheutje soja doorheen, je moet er van houden. De krab rol waar een toeslag voor werd gevraagd, was niet erg smaakvol, en de extra €2,50 waard.

Sesamballetjes wel lekker, en de lamskoteletten waren ook mals en van goede kwaliteit.

Bediening is vriendelijk en snel.
Thomas D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Aardige nieuwe vestiging van Shabu Shabu. Personeel is vriendelijk en in overvloed aanwezig, maar kent de kaart nog niet helemaal. Het bestellen met tablets is handig, en zorgt er voor dat bestellingen snel worden gebracht. Het eten is conform verwachting, prima voor een all you can eat concept. Op de tonijn lijkt men te bezuinigen, die heb ik - ook bij andere Shabu vestigingen - wel eens van betere kwaliteit gezien.
S. D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2015
Net geopend bij Alexandrium. Mooie locatie. Wij gingen daar lunchen toen ze net geopend waren. Op fb stond dat ze 20 % korting gaven op de bon tijdens hun 'proefdraai' periode. Bij het afrekenen vroegen we hierom. Hun reactie was dat het alleen voor het diner gold. Jammer dat dat niet vermeld stond op fb. Toen we daar iets van zeiden, zagen we dat ze het later veranderd hadden in '20% korting op diner'. Dat gaf dus een wrang smaakje aan onze voor de rest lekkere lunch.