Shabu Shabu (Watermanweg)

Watermanweg 309 3067 GA Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Shabu Shabu (Watermanweg)

Maak kennis met de overheerlijke sushi van Shabu Shabu. Dit sushirestaurant verrast de smaakpapillen door de sensatie van het Oosterse ‘All you can taste’ menu. Ontdek bij Shabu Shabu de heerlijke Japanse keuken. De gerechten worden bereid met verse producten en er is voor iedereen wat wils. Bij de uitgebreide dessertbar kun je terecht voor verschillende zalige toetjes om je avond goed mee te eindigen.

Meer informatie over restaurant Shabu Shabu (Watermanweg)

www.9292ov.nl
  • : PARKEERTERREIN ALEXANDRIUM MEGASTORES Q-PARK

Zondag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

7,1

Jouw recensie over het restaurant Shabu Shabu (Watermanweg)

Leonie S.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Afgelopen weekend hier willen lunchen. Erg weinig sushi gerechten en we moesten voor de luxe vleesgerechten extra betalen. Dit vleesgerecht bestond voor de helft uit spiertjes. Toen ik een grote cola wilde bestellen, leek het of deze een dag oud was. Ik heb dit aan de bar aangegeven en kreeg een grote mond. Ze vond het vreemd dat ik hier over kwam klagen, terwijl ik gewoon een andere cola wilde vragen. Ze liet mij zien dat de cola uit een automaat kwam en dat het dus logisch was dat er geen prik op zat. Als ik gewoon een nieuwe cola uit een flesje had gekregen was ik gebleven. Maar door de reactie van de mevrouw achter de bar ben ik boos weggegaan. 50 euro moeten afrekenen om afgekraakt te worden..
Emiel P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Alles was zoals altijd helemaal goed verzorgd. Eten was lekker, personeel was leuk en aardig, eten werd goed snel gebracht, al met al weer erg tevreden.
sophiesa .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Shabu Shabu is toch altijd wel mijn favoriet wat betreft sushi restaurants, heb ook wel is andere restaurants geprobeerd maar kom uiteindelijk toch het liefst bij shabu. Sushi word altijd snel gebracht en is toch lekker vers, personeel is beleefd en de prijs vind ik erg netjes.
Raimond O.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heb hier laatst even lekker een drankje gedaan met een vriend, het was erg gezellig aangekleed van binnen, prijzen vielen mee en de bites waren lekker. Wij hadden de bites on a stick en die bevielen ons erg goed.
Serge A.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Laatst ben ik hier wezen eten met een aantal familieleden. Super gezellig gehad en het restaurant heeft een bijzondere en gezellige sfeer die mij wel aanspreekt, ondanks het feit dat het restaurant zich in een shoppingmall bevindt. Mijn absolute favorieten zijn altijd nog de inside out rolls.. vooral de crispy prawn is mijn absolute favoriet en deze heb je trouwens ook niet in alle sushi restaurants. Dat maak het misschien nog iets meer uniek. Al om al: ik zou dit restaurant absoluut aan iedereen aanraden en de volgende keer kom ik zeker nog een keertje terug na een dagje winkelen in Alexandrium.
Nebian P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Dit was mijn eerste keer sushi eten en ik heb er erg van genoten. Ik vind vis sowieso wel lekker dus dacht nu ook maar eens de sushi hype te proberen. Het eten werd lekker snel gebracht en smaakte erg lekker. De andere soort gerechten smaakten ook erg goed. Helemaal tevreden.
Mellanie F.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Lekker veel variatie in verschillende gerechten en de shushi was lekker vers. Heb erg genoten van het eten, het restaurant was ook leuk aangekleed en het personeel was vriendelijk. Al met al zeer tevreden.
Cherique D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
De sushi was niet lekker. Zelfs de champignons waren te waterig, terwijl dat me niet zo moeilijk lijkt. In het restaurant hangt een zurige lucht en het personeel is onpersoonlijk en niet klantvriendelijk. Nooit meer hierheen.
Angela C.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Weinig keuze, kleffe sushi, en sommige werknemers uit de bediening waren arrogant/onvriendelijk. De niet sushi gerechten waren smaakloos en wij hadden het idee dat zowel de sushi als de andere gerechten niet vers waren bereid. Ons zal je hier niet meer zien. Droevig.
Deborah L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Zeer slechte sushi. Ijskoud, en wat je bestelde kreeg je niet. Van mij mag dit restaurant de winkel sluiten. Vis leek ook niet echt vers. We hebben er 20 minuten gezeten. Werden er misselijk van. Bah!
MenV C.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Was hier op zaterdag 1 july 2017 geweest met family. We waren met 4 volwassenen en 4 kids. Het restaurant is mooi ruim van opzet. Wij kregen een lange tafel voor 8 personen. De bediening kwam vrij gestrest over. De zaak zat helemaal vol. En aan ons werd verteld dat de borden op waren en dat ze die straks allemaal komen ophalen. Verder wat mij irriteerde was dat het bestelde eten gewoon op de hoek van de tafel werd neergezet, zonder er iets bij te zeggen. Het is wel zo fijn dat je verteld wordt wat er op dat bord lag.
Aangezien dit een all you can eat concept is, hadden we bijna alles op de kaart een keer uitgeprobeerd. De sushi en sashimi waren goed, maar niet uitstekend. De warme gerechten zoals rib-eye en roergebakken groenten waren lekker, geen aanmerkingen erop. Alleen de 2 warme visgerechten waren niet goed. Het ging om een witvis gerecht en een zalm gerecht. De witvis was gewoon een uit elkaar vallende "drap". De zalm was kurkdroog gebakken. Dat was jammer. Over het algemeen geef ik voor het eten een ruim voldoende en voor de bediening een nipte voldoende. Hier is genoeg ruimte voor verbetering.
Henry T.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Aangenaam Valentijnsuitje. Uitstekende kaart en dito service. Vanwege bestelling plaatsen via tablet, zeer snel geholpen. Personeel super behulpzaam en als klap op de vuurpijl; een verzorgde dessertbar met een rijk assortiment. Voor herhaling vatbaar.
Gregory D.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Voor 4 personen gereserveerd. Ik schoof even wat later aan en kwam er bij ronde 3 achter dat de hapjes ingesteld stonden op 3 personen ipv 4. Bij het afrekenen aangegeven dat de rekening in orde was maar men gaf aan dat men had gezien dat we met zijn 4-en waren, maar ze hebben toch voor 4 personen berekend ipv 3. Wel toegeven dat ze een fout maken, en dat ze ons hebben gezien maar ons niet informeren. "U kunt oneindig bestellen, volgende keer komt het goed". Die volgende keer komt niet meer, jammer voor ze. 150 euro mislopen ipv ons halverwege tegemoetkomen. Bij het opstaan kwam alsnog een hapje veels te laat. "Wilt u die niet meer?" Nee dank je! Afrader!
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Vriendelijk ontvangst. Tafels ruim opgezet, alleen als je op de bank zit niet. Gerechten waren zoals je bij shabu gewend bent, helaas bij eendenborst veel vet. Dessertbuffet prima, ingeblikt fruit niet vers. Alleen maar yoghurt+smaak ijs. Vind je dat niet lekker is er geen keuze. Snelle bediening, prima voor de prijs.
Georg K.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Prima eetfabriek. Je krijgt waar voor je geld. Wijn kwalitatief niet groots. Moet wel telkens om gember vragen, wordt niet automatisch neergezet.van de all you can wat Jappen het betere soort.
CvdS_te_R .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Als je bij Shabu Shabu gaat eten moet je niet zeuren dat het geen 1-ster-restaurant is. Het eten is gewoon goed, de kaart is uitgebreid en de sashimi's zijn grote porties. Toegegeven, je moet een beetje bekent zijn met de formule om de lekkere dingen er uit te pikken. Dan kun je voor weinig je buikje rond eten zonder geweld te doen aan de kwaliteit.
Wat ons betreft een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Ons zullen ze hier vaker terug zien.
Sh E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Het eten was verschrikkelijk! Vaak te koud, of te heet. Verder was de bediening vreselijk onbeleefd, ik werd de hele tijd vies aangekeken! Zeker geen aanrader!
Aivy L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Mooie zaak met moderne inrichting, maar daar blijft het ook bij. De bediening is totaal niet klantvriendelijk en het eten steekt niet boven de andere all you can eat restaurants uit. Ik zou voor een ander restaurant kiezen waar de service wel beter is.
Alexander R.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Lage verwachtingen, toch een tegenvaller...

Even winkelen bij de woonbouleverd in Alexandrium III, daarna nog even een hapje eten. Betrekkelijk nieuw is de Shabu Shabu in Alexandrium II, een leuke verrassing tussen de normale winkels. We ruilden de boodschappen in voor een vroeg diner, lekker makkelijk! Onze ervaringen bij de andere vestigingen van Shabu Shabu waren hooguit gemiddeld, maar we hoopten een Shabu pareltje te vinden, tegen beter weten in.

Een grote zaak, geschikt om veel mensen veel voedsel te geven in een korte tijd. Niet romantisch, vooral rumoerig. De tafeltjes staan dicht op elkaar, verwacht geen privacy. Wel aardig ingericht.

Service was ok, het eten en drinken was er vlot. Af en toe een verkeerd gerecht, vriendelijk, maar niet heel betrokken bij de klant. Het is simpelweg een af en aan lopen met consumpties.

Het eten was ver onder de maat. Ik heb het dan niet over het feit dat ze geen sojasaus hebben met minder zout. Vaak is de sushi bij dergelijke restaurants te koud, duidelijk een teken dat het al langer in de koeling heeft gestaan, maar liever te koud dan te warm. De gerechten leken opgewarmd, of hadden te lang gestaan, daardoor klef. Ook was er van smaak geen enkele sprake, de sushi's vielen uiteen, werd veel mayonnaise gebruikt en was het geheel vrij zout.

Helaas, het immense dessertbuffet kon deze ervaring niet redden. Bijna 70 euro voor 2 personen met 4 drankjes... daar kan je elders meer voor krijgen.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Mooie grote zaak. Al lijkt het juist om die reden meer op een McDonalds, dan een goed sushirestaurant, maar dit is ook een beetje de naam die Shabu heeft gekregen.
Ik verwachtte dan ook geen hoogstandjes, maar gewoon lekker (en bovenal) veel sushi voor een vriendelijke prijs.
De Frozen Yoghurtbar viel me alleen tegen. Niet zozeer door het ijs (wat ik wel heel erg lekker vond), maar door het teleurstellend aantal toppings. Vooral veel snoep en ingeblikt fruit. Zonde!