Shabu Shabu Rotterdam (Westblaak)

Westblaak 82 3012 KM Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Shabu Shabu Rotterdam (Westblaak)

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
7,1
7,2
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gisteravond hier gegeten met een vriendin. We zaten aan het gangpad wat erg druk was doordat er zoveel personeel langsliep. Eten was er wel snel en was voldoende. Toetjesbuffet is wel heel leuk!
AryatiV .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vandaag voor het eerst gegeten bij Shabu Shabu. Jammer genoeg is dit mij erg tegengevallen.
De gerechten smaakten totaal niet vers, de olie waarin de gefrituurde dishes werden gebakken leek voor mijn gevoel niet goed (waardoor je dus meer dorst krijgt), verder vond ik het allemaal een beetje bleh. Dit kun je eigenlijk wel verwachten bij een all you can eat restaurant, maar dit is me wel héél erg tegengevallen.

De service vond ik so-so, we kregen keurig uitgelegd hoe je gerechten kunt bestellen via de tablet, maar verder krijg je weinig (vriendelijke) aandacht van het personeel.

Over het algemeen vond ik het wel een leuk concept, alleen de gerechten bevielen mij niet goed. Ik denk niet dat ik hier nog eens terugkom. Er zijn genoeg andere sushi & grill restaurants waar het eten veel lekkerder is!
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Op een maandagavond hier gaan eten en rond 18u enige aanloop. 19u zat het helemaal vol! Qua sfeer, bediening en snelheid van service was dat niet te merken, zijn ze goed op ingespeeld.
Interieur is wat donker en dat vind ik zelf op een zomer avond wel wat jammer, in de winter zal dat minder erg zijn. De plekken voor twee personen vind ik zelf niet aangenaam; je zit midden in een looppad, je zit heel dicht naast je 'buren' en het is gewoon niet gezellig. Zeker niet als je buren wat hard, ongenuanceerd en onbeleefd praten. Om deze rede decor een 6.
Service is erg goed en vriendelijk; ook zeker correct te noemen. Eten is van goede kwaliteit, beter dan menig sushi restaurant. De 'Black Pearl' is zeker mijn favoriet. Tablets waar je op besteld werken prima en zijn redelijk schoon.
Al bij al kom er zeker nog een keer terug maar wel als ik met meer dan 2 personen ben.
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Prima bediening van hoge kwaliteit. Entourage is ook wel sfeervol maar wel wat aan de donkere kant. Het eten is er prima en er is ruime keuze. De diverse gerechten vind ik vers genoeg, zeker als het gaat om een all you can eat. Alle gerechtjes smaakte prima en de keuze is uitgebreid en voor ieder wat wils. Ook de tablets waar je op moet bestellen werken prima (bij sommige andere restaurants namelijk niet)
1 nadeel van dit restaurant is de tafels voor 2 personen. Deze zijn bijna allemaal in de gangpaden gesitueerd waardoor je altijd in een looproute zit. Met 4 personen heb je bijv. gezellige hoekjes en tafeltjes maar voor 2p dus niet. Wij komen zeker nog een keer terug maar niet met z'n 2-en.
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Veel aparte gerechten die je bij andere soortgelijke restaurants niet vaak ziet. Gebakken banaa, zoete deegballen. Erg leuk om deze allemaal te proberen, bovendien smaakte ze nog goed ook. Bediening zag er professioneel uit met hun oortjes om sneller te communiceren. iPads was in het begin even puzzelen maar na enige uitleg verliep dit ook erg vlot. Enige wat ik jammer vond is dat er een tijdslimiet zat tussen de keren waarop je eten wilde bestellen, wel begrijpelijk.
Ummu K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Het eten was zoals altijd weer heerlijk. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het eten en daarom kom ik er graag vaker. De California sushi is mijn favoriet! Daarnaast hebben ze verschillende cocktails met fruitsmaken, echt een aanrader met dit warme weer.
Thuan T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Vandaag eten we weer gegeten bij Shabu Shabu Rotterdam (Westblaak) en het eten viel ons zo tegen het was helemaal niet lekker. Ik heb dat nog nooit meegemaakt bij Shabu. Ik hoop na dit bericht dat ze er aan kunnen werken en verbeteren vooral de nieuwe menu !
Hanna68 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Vanavond wezen eten bij Shabu en het was weer eens heerlijk. Gastvrouw en gastheren waren attent en de bediening vriendelijk en vlot. Eten is een 8 waard, vers en gevarieerd en van goede kwaliteit, zowel de sushi als warme gerechten. Het aanbod waaruit je kan kiezen voor de prijs is top, denk aan onbeperkt rib-eye, eendenborstfilet, ossenhaas en ga zo maar door. Door het bestellen met de tablet staat het eten voor je het weet op tafel. Naast de nieuwe menukaart hebben ze nu ook een frozen yoghurt machine waar ik ook heerlijk van genoten heb. Kortom een echte aanrader een avondje uit eten bij Shabu Shabu West Blaak.
Supersup .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
te klein tafeltje.
Matig assortiment.
Smaak heel wisselend soms vlak of te vet. Soms oké. Kortom ook matig.
Vandaar ook de matige 6.
Op deze manier niet voor herhaling vatbaar.
Amber96 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
De sushi is erg lekker. Het restaurant ziet er sfeervol uit. Het bestellen gaat via de tablet, wat naar mijn mening erg handig en snel werkt. Enige nadeel zijn de erg kleine tafeltjes.
ProeverNA .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Dit is niet een restaurant waar wij zelf zouden gaan eten. Maar we zijn getrakteerd Hier gaan mensen waarschijnlijk heen voor de prijs. Goedkoop veel eten. Alles is eigenlijk best lekker en vers maar je moet je eigen afvragen waar je voedsel van daan komt. Voor deze prijs krijg je geen scharrel of biologish vlees. En voor de service zit je hier natuurlijk ook. Alles gebeurd per tablet. Er wordt gewoon elke keer wat op je tafel gezet. Totaal geen contact met personeel. Als je daarvan houdt is het de juiste plek. Wij kiezen liever een restaurant waar je je ook als gast voelt.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Super slecht gegeten. Vis was verkleurd en rook niet goed. Banaan droop van vet. Biefstuk rauw. Drie happen gegeten . Alles retour gestuurd. Bediening vond het er ook niet goed uitzien!!!! Cheffin kwam en die vond sushi oké!!! Ja die was al van tafel gehaald en weg....banaan wat er kledder nat en vet stond vond zei ook niet oké. Biefstuk stond er rauw bij... Er werd slecht met ons commentaar omgegaan. Niemand had volgens haar geklaagd. Terwijl ik betaalde zaten er twee buitenlandse dames naast ons aan tafel en zeiden dat ze lang niet zo slecht hadden gegeten. Raar toch!!!!! Om ellende te voorkomen heb ik betaald. Maar bizar toch dat je voor 3 happen moet betalen. Schandalig!!!! Kom hier nooit meer.
Kees-Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Eens in de zoveel tijd hebben we zin in sushi en dan gaan we vrijwel altijd naar Shabu Shabu op de Westblaak in Rotterdam. Een Japans restaurant dat werkt volgens het all you can eat concept. Binnen een gestelde tijd mag je zoveel mogelijk van de kaart bestellen. Dat valt in de praktijk nog al mee. Als je voor de lunch komt mag je per ronde niet meer dan 8 gerechten bestellen. De kwaliteit van de sushi is altijd goed. Ook de kwaliteit van de andere gerechten (de grill gerechten) is goed.

De bediening werkt efficient zeker nu je via een tablet de bestellingen doorgeeft. Die komen niet allemaal tegelijk maar zodra een bestelling klaar is wordt deze uitgeserveerd. Als je daar geen prijs op stelt, moet je niet naar een all you can eat gelegenheid gaan.

De prijs / kwaliteit verhouding is goed. Shabu Shabu heeft wel zijn bestaan bewezen en blijft de kaart vernieuwen met gerechten (zoals Kimchi) waardoor je toch nog wel verrast wordt.

Burcu F.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Bestellen via een tablet vond ik naar mijn mening wel handig. Verder vond ik de sushi wel lekker, alleen de warme gerechten vielen tegen. En het personeel was erg vriendelijk.
Felicia R.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
De service is onwijs snel bij shabu shabu! Het eten is vaak ook goed. Niet alle gerechten, maar het meerendeel van de gerechten waren goed bereid.

Het enige nadeel van Shabu is dat er weinig persoonlijk contact is met de bediening omdat de bestellingen via een tablet gaan, die je zelf moet invoeren. Verder is het niet heel relaxed dat alle tafels vrij dicht op elkaar staan.

Prima restaurant verder.
Ikbenyes .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Snelle service, onder andere door het bestellen met de tablet. We hebben het getimed met de stopwatch en binnen 2,5 minuut stond het op tafel! Prima als je haast hebt, binnen een uur stonden we weer buiten. Service was okee, lege bordjes werden razendsnel opgehaald. De sushi was wel aardig, sommige dingen waren wel erg zout en de salades waren wat smakeloos en met veel saus overgoten. Handrolls waren wel erg lekker. Al met al dus niet slecht, maar ik zou er persoonlijk niet snel nog een keer gaan eten.
Estherdevries62 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Onwijs lekkere sushi. De maat van de sushi is ook goed te doen. Grote zaak en een leuke toevoeging dat je je toetje bij een lopend buffet kan halen.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Erg lekker gegeten bij Shabu Shabu. Bestellen met de tablet gaat makkelijk en ze hebben ruime keus aan sushi en andere (warme en koude) gerechtjes. Ook als je niet van vis of rauw eten houdt, dan kun je hier uit genoeg gerechten kiezen. De bediening is heel vriendelijk en netjes. Ze maken ook de tafel schoon als je klaar bent met eten, wat natuurlijk fijn is want er valt altijd wel iets van je stokjes af... Wat ook een plus is, is dat de huiswijn erg lekker is. Dit is vaak bij Aziatische restaurants niet het geval. Het is er altijd gezellig druk, maar je hebt nooit last van de andere gasten. De akoestiek is dus goed en ook staan de tafeltjes ver genoeg uit elkaar om rustig te kunnen praten met je eigen tafelgenoten. Ik ben erg tevreden en kom zeker terug.
Joey94 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Al meerdere malen gegeten bij Shabu Shabu Rotterdam Westblaak, elke keer weer met een voldaan gevoel naar huis.

Zeer goed en smakelijk eten, waarbij er een enorme hoeveelheid aan variatie beschikbaar is in dit all you can eat restaurant. Er is voor ieder wat wils, voor diegene die geen vis lusten is er genoeg vlees/groente variatie. Buiten de verschillende sushi's, worden er ook reguliere (voor)gerechten geserveerd, zoals biefstuk, salades, etc, die allen ook erg smakelijk zijn. Bestellingen worden gedaan met behulp van een tablet die gekoppeld is aan het tafelnummer, waardoor de bestelling direct naar de keuken gaat. Let wel op dat je niet in één keer een grote hoeveelheid besteld, dan zit je namelijk binnen een kwartier al vol. Het dessert zit ook bij het concept inbegrepen, waar door middel van zelfbediening verschillende bolletjes ijs en fruit gehaald kunnen worden.

De service is wat matiger wat mij betreft, wat waarschijnlijk ook te maken heeft met het all you can eat concept en de tablet. Het eten komt meestal binnen één a twee minuten al voor je neus te staan aan tafel door de bediening, echter zijn zij ook zo weer weg en vragen of zeggen niets.

Het decor is leuk en stijlvol ingericht, voor grotere groepen zijn er banken beschikbaar die genoeg comfort bieden. De stoelen voor tweepersoonstafels zijn ook prima en iedereen heeft genoeg ruimte en zit niet op elkaars lip.

Al met al een goed restaurant met een prima prijs/kwaliteit garantie.
Yorick ..
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Mooie locatie, sfeervol opgezet en ook met een drietal gezellig genoeg. Helaas kon het eten uiteindelijk niet tippen aan het decor; de vis was niet heel smaakvol en de noodles/wokgerechten waren erg vet en niet mals. Erg jammer, zeker gezien de vrij forse prijs (op donderdag-zondag).