Shabu Shabu Rotterdam (Westblaak)

Westblaak 82 3012 KM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Shabu Shabu Rotterdam (Westblaak)

Maak kennis met de overheerlijke sushi van Shabu Shabu. Dit sushirestaurant verrast de smaakpapillen door de sensatie van het Oosterse ‘All you can taste’ menu. Ontdek bij Shabu Shabu de heerlijke Japanse keuken. De gerechten worden bereid met verse producten en er is voor iedereen wat wils. Bij de uitgebreide dessertbar kun je terecht voor verschillende zalige toetjes om je avond goed mee te eindigen.

Meer informatie over restaurant Shabu Shabu Rotterdam (Westblaak)

www.9292ov.nl
  • Kom je met de auto?
    Tegen een gereduceerd tarief kunt u een parkeerkaart verkrijgen bij Shabu Shabu Rotterdam. 4-uur parkeerkaart voor € 6,75. Dagkaart voor €12,00. Uitsluitend voor onze gasten.

Zondag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 12:00 - 22:30

6,9

Jouw recensie over het restaurant Shabu Shabu Rotterdam (Westblaak)

Renee K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Geklaagd over de sushi met zalm, deze rook duidelijk. De cheffin geeft niet thuis en ruikt niets, maar we krijgen nieuwe. Deze ziet er heel anders uit en de temperatuur is veel lager dan de eerste lading. We geven aan dat verse vis niet mag ruiken, maar volgens haar moet vis naar vis ruiken. Jammer, geen kennis van zaken dus. Nadat we de tweede sushi hebben geproefd zegt ze ook nog triomfantelijk dat dit hetzelfde stuk vis is als waar we de eerste keer van kregen, Gemiste kans dame, niet goed te praten. Of de vis was van hetzelfde stuk en heeft lang buiten de koeling gestaan, of je staat ons te beduvelen. We hebben hier vanaf het begin minimaal 50 keer gegeten, maar ons zie je hier voorlopig niet meer bij deze vestiging. Gelijk willen hebben terwijl je product niet goed is, dat is geen klachtenbehandeling!
Mustafa A.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Afgelopen vrijdag met vrienden gegeten, sushi is goed, veel variatie in gerechten, snelle service en met de ipad is het heel gemakkelijk om eten en drinken te bestellen.
Annette1984 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Ik eet hier regelmatig. Het eten is heerlijk en het assortiment is prima. Tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar en de service kan ook beter. Uit alles blijkt wel dat ze per avond zoveel mogelijk klanten willen bedienen (ze zijn strak met de tijd en werken met shifts). Als je niet lang wil tafelen en zin hebt in heerlijk Japans eten is dit een aanrader. Maar voor lang tafelen ben je hier niet aan het goede adres, maar dat geldt voor de meeste Japanse restaurants met het 'all you can eat-principe'. Wat mij betreft is Shabu Shabu wel vele malen beter dan de concurrenten!
ejks .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goede sushi, snelle service. Gereserveerd voor een vroeg diner om 16 uur, om 17.30 komt de ober ons op een opdringerige manier vragen of we al zijn uitgegeten, omdat zo onze tafel nodig hebben! We waren op dat moment nog aan het eten en de all you can eat formule geldt voor 2 uur, Dus tot 18 uur. Verder was de helft van het restaurant nog leeg. Dit verteld aan de ober, maar hier kregen we een chagrijning antwoord op. Dus lekkere sushi, maar voor de goede service hoef je hier niet naartoe te gaan.
Bodinee .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Het werd wel een keer tijd dat ik met de vriendinnen sushi ging eten. We hebben via-via gehoord dat Shabu Shabu nog zo slecht niet is. We zijn een beetje aan het eind van de avond gegaan om toch de drukt wat te vermijden en dit was een super goed idee. We hadden totaal geen overlast van andere mensen en we kregen het eten en drinken zeer snel bezorgd. Bestelwijze met de tablet is een geniaal idee en laat zien dat het restaurant mee gaat met de tijd. Dit kunnen we vaker doen!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Was hier een aantal jaren niet meer wezen eten en besloten onlangs hier toch weer eens naartoe te gaan en hadden er geen seconde spijt van! De kaart heeft zich, ten opzichte van een paar jaar geleden, verbeterd en veranderd en we hebben genoten van de vele lekkere gerechten. Voor een all you can eat formule wat mij betreft op dit vlak absoluut de beste!
Freda V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een vreetschuur...druk en vol en de tafeltjes staan te dicht op elkaar.
....maar de sushi is ZO verschrikkelijk lekker, tot nu toe nergens betere geproeft .....dus nemen we de rest elke keer weer voor lief.
v.d. Linden R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Leuk restaurant.
Bediening was prima.
Heel jammer dat hun innovatieve bestel tablet automatische zelf gerechten begon toe te voegen welke wij niet besteld hadden.

Voor de rest een leuke avond gehad!
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gisteravond hier gegeten met een vriendin. We zaten aan het gangpad wat erg druk was doordat er zoveel personeel langsliep. Eten was er wel snel en was voldoende. Toetjesbuffet is wel heel leuk!
AryatiV .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vandaag voor het eerst gegeten bij Shabu Shabu. Jammer genoeg is dit mij erg tegengevallen.
De gerechten smaakten totaal niet vers, de olie waarin de gefrituurde dishes werden gebakken leek voor mijn gevoel niet goed (waardoor je dus meer dorst krijgt), verder vond ik het allemaal een beetje bleh. Dit kun je eigenlijk wel verwachten bij een all you can eat restaurant, maar dit is me wel héél erg tegengevallen.

De service vond ik so-so, we kregen keurig uitgelegd hoe je gerechten kunt bestellen via de tablet, maar verder krijg je weinig (vriendelijke) aandacht van het personeel.

Over het algemeen vond ik het wel een leuk concept, alleen de gerechten bevielen mij niet goed. Ik denk niet dat ik hier nog eens terugkom. Er zijn genoeg andere sushi & grill restaurants waar het eten veel lekkerder is!
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Op een maandagavond hier gaan eten en rond 18u enige aanloop. 19u zat het helemaal vol! Qua sfeer, bediening en snelheid van service was dat niet te merken, zijn ze goed op ingespeeld.
Interieur is wat donker en dat vind ik zelf op een zomer avond wel wat jammer, in de winter zal dat minder erg zijn. De plekken voor twee personen vind ik zelf niet aangenaam; je zit midden in een looppad, je zit heel dicht naast je 'buren' en het is gewoon niet gezellig. Zeker niet als je buren wat hard, ongenuanceerd en onbeleefd praten. Om deze rede decor een 6.
Service is erg goed en vriendelijk; ook zeker correct te noemen. Eten is van goede kwaliteit, beter dan menig sushi restaurant. De 'Black Pearl' is zeker mijn favoriet. Tablets waar je op besteld werken prima en zijn redelijk schoon.
Al bij al kom er zeker nog een keer terug maar wel als ik met meer dan 2 personen ben.
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Prima bediening van hoge kwaliteit. Entourage is ook wel sfeervol maar wel wat aan de donkere kant. Het eten is er prima en er is ruime keuze. De diverse gerechten vind ik vers genoeg, zeker als het gaat om een all you can eat. Alle gerechtjes smaakte prima en de keuze is uitgebreid en voor ieder wat wils. Ook de tablets waar je op moet bestellen werken prima (bij sommige andere restaurants namelijk niet)
1 nadeel van dit restaurant is de tafels voor 2 personen. Deze zijn bijna allemaal in de gangpaden gesitueerd waardoor je altijd in een looproute zit. Met 4 personen heb je bijv. gezellige hoekjes en tafeltjes maar voor 2p dus niet. Wij komen zeker nog een keer terug maar niet met z'n 2-en.
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Veel aparte gerechten die je bij andere soortgelijke restaurants niet vaak ziet. Gebakken banaa, zoete deegballen. Erg leuk om deze allemaal te proberen, bovendien smaakte ze nog goed ook. Bediening zag er professioneel uit met hun oortjes om sneller te communiceren. iPads was in het begin even puzzelen maar na enige uitleg verliep dit ook erg vlot. Enige wat ik jammer vond is dat er een tijdslimiet zat tussen de keren waarop je eten wilde bestellen, wel begrijpelijk.
Ummu K.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Het eten was zoals altijd weer heerlijk. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het eten en daarom kom ik er graag vaker. De California sushi is mijn favoriet! Daarnaast hebben ze verschillende cocktails met fruitsmaken, echt een aanrader met dit warme weer.
Thuan T.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Vandaag eten we weer gegeten bij Shabu Shabu Rotterdam (Westblaak) en het eten viel ons zo tegen het was helemaal niet lekker. Ik heb dat nog nooit meegemaakt bij Shabu. Ik hoop na dit bericht dat ze er aan kunnen werken en verbeteren vooral de nieuwe menu !
Hanna68 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Vanavond wezen eten bij Shabu en het was weer eens heerlijk. Gastvrouw en gastheren waren attent en de bediening vriendelijk en vlot. Eten is een 8 waard, vers en gevarieerd en van goede kwaliteit, zowel de sushi als warme gerechten. Het aanbod waaruit je kan kiezen voor de prijs is top, denk aan onbeperkt rib-eye, eendenborstfilet, ossenhaas en ga zo maar door. Door het bestellen met de tablet staat het eten voor je het weet op tafel. Naast de nieuwe menukaart hebben ze nu ook een frozen yoghurt machine waar ik ook heerlijk van genoten heb. Kortom een echte aanrader een avondje uit eten bij Shabu Shabu West Blaak.
Supersup .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
te klein tafeltje.
Matig assortiment.
Smaak heel wisselend soms vlak of te vet. Soms oké. Kortom ook matig.
Vandaar ook de matige 6.
Op deze manier niet voor herhaling vatbaar.
Amber96 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
De sushi is erg lekker. Het restaurant ziet er sfeervol uit. Het bestellen gaat via de tablet, wat naar mijn mening erg handig en snel werkt. Enige nadeel zijn de erg kleine tafeltjes.
ProeverNA .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Dit is niet een restaurant waar wij zelf zouden gaan eten. Maar we zijn getrakteerd Hier gaan mensen waarschijnlijk heen voor de prijs. Goedkoop veel eten. Alles is eigenlijk best lekker en vers maar je moet je eigen afvragen waar je voedsel van daan komt. Voor deze prijs krijg je geen scharrel of biologish vlees. En voor de service zit je hier natuurlijk ook. Alles gebeurd per tablet. Er wordt gewoon elke keer wat op je tafel gezet. Totaal geen contact met personeel. Als je daarvan houdt is het de juiste plek. Wij kiezen liever een restaurant waar je je ook als gast voelt.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Super slecht gegeten. Vis was verkleurd en rook niet goed. Banaan droop van vet. Biefstuk rauw. Drie happen gegeten . Alles retour gestuurd. Bediening vond het er ook niet goed uitzien!!!! Cheffin kwam en die vond sushi oké!!! Ja die was al van tafel gehaald en weg....banaan wat er kledder nat en vet stond vond zei ook niet oké. Biefstuk stond er rauw bij... Er werd slecht met ons commentaar omgegaan. Niemand had volgens haar geklaagd. Terwijl ik betaalde zaten er twee buitenlandse dames naast ons aan tafel en zeiden dat ze lang niet zo slecht hadden gegeten. Raar toch!!!!! Om ellende te voorkomen heb ik betaald. Maar bizar toch dat je voor 3 happen moet betalen. Schandalig!!!! Kom hier nooit meer.