Shabu Shabu Rotterdam (Westblaak)

Westblaak 82 3012 KM Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Shabu Shabu Rotterdam (Westblaak)

Maak kennis met de overheerlijke sushi van Shabu Shabu. Dit sushirestaurant verrast de smaakpapillen door de sensatie van het Oosterse ‘All you can taste’ menu. Ontdek bij Shabu Shabu de heerlijke Japanse keuken. De gerechten worden bereid met verse producten en er is voor iedereen wat wils. Bij de uitgebreide dessertbar kun je terecht voor verschillende zalige toetjes om je avond goed mee te eindigen.

Meer informatie over restaurant Shabu Shabu Rotterdam (Westblaak)

www.9292ov.nl
  • Kom je met de auto?
    Tegen een gereduceerd tarief kunt u een parkeerkaart verkrijgen bij Shabu Shabu Rotterdam. 4-uur parkeerkaart voor € 6,75. Dagkaart voor €12,00. Uitsluitend voor onze gasten.

Zondag t/m donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Shabu Shabu Rotterdam (Westblaak)

Susanne O.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Na het shoppen gezellig hier gegeten met man en kinderen. De kaart is divers dus ook voor kinderen ideaal en ze hebben voor de kleintjes van die handige stokjes. Personeel is vriendelijk en de bediening erg snel
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Gezellig restaurant en het eten is erg lekker. Ik vind het wel wat aan de prijzige kant, maar je kan zoveel eten als je maar wil en dan ook nog eens goede sushi. Dus dat vind ik het wel waard.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
We liepen zomaar binnen en kregen meteen een tafel aangewezen. Het restaurant oogt wat donker maar wel hygiënisch en dat is soms nog een probleem bij veel ayce restaurants. De sushi was heerlijk en de warme gerechten waren ook goed te doen. Het dessertbuffet was top. De service was zeer vlot en vriendelijk. Eindelijk een goede ayce restaurant. Hier kom ik zeker weer terug!
Sophie E.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Gisteren met een paar vrienden hier geweest en het was echt gezellig. Aardig personeel en lekkere verse sushi wordt hier geserveerd.
Sophie E.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Wij hadden een tafel gereserveerd via de website en dit kon om 17.00-17.30-18.00-18.30 uur. Wij hadden gekozen voor 18.00 uur. We zaten goed en wel toen we te horen kregen, jullie heb maar tot 19.30 uur om te bestellen want dan moeten jullie 19.45 weg zijn want om 20.00 uur komt de volgen de lichting. Wij zeiden dat we dit vreemd vonden want het is altijd 2.00 uur bestellen en nog natafelen. Bediening is gaan vragen aan manager en we mochten 15 minuten langer. Na 10 minuten kwam iemand kijken of we al wel besteld hadden want moest toch echt wel gaan gebeuren. Was al gebeurd. De hele tijd werden we in de gaten gehouden want toen we zelfstandig iets te drinken wilden bestellen op de IPad, stond er al weer iemand naast ons dat we moesten opschieten. Om 19.30 uur kwamen ze als de IPad ophalen want de kok moest zich voorbereiden op de groep van 20.00 uur. Schandalig. Toen wij zeiden dat we dit niet waardeerde kregen we te horen, tja het filmfestival is in Rotterdam en het is druk. We kregen nog snel de laatste hapjes op de tafel gesmeten en enkele beleefdheid was hier niet meer aanwezig. We hebben het hier maar bij gelaten. Toen we bij het afrekekenen de parkeerkaart hadden vergeten en vroegen of dit alsnog kon, kregen we een grote mond van de manager dat het weer druk ging worden en dat het nietmogelijk was. Na lang aandringen kregen we deze uiteindelijk wel. Wat een deceptie. De klantvriendelijkheid was echt ver te zoeken

Ps wij waren niet de enige, wij hoorden op meerdere plekken deze discussie

FEEDBACK AAN RESTAURANT

Wees duidelijk in jullie communicatie dat er twee shiften zijn in het weekend. Dus laat mensen niet reserveren voor een andere tijd. Dit geeft onnodige commotie in het restaurant. En zeker ook de manier waarop gediscussieerd werd is niet klantvriendelijk . Wij als groete Shabu liefhebbers
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Samen met mijn vrouw heerlijk geluncht. Op een doordeweekse dag is een tafeltje reserveren niet meer nodig. Het restaurant was voor 50% bezet. De zaak is groot en daarom is er altijd wel ergens plaats. Bij binnenkomst viel ons direct op dat de verlichting wel heel erg getemperd is.

We werden vriendelijk ontvangen en binnen een paar minuten stond ons drankje op tafel en werd uitgelegd hoe alles werkt. De menukaart is digitaal, dus je kan het eten bestellen met een tablet. Erg handig, want je kunt je bestelling per ronde controleren. Ook wordt online bijgehouden of je niet te veel in één keer bestelt. Het digitale contact met de keuken werkt zeer effectief, want binnen 7 minuten wordt de hele bestelling uitgeserveerd. Ook leuk is dat je de nagerechten zelf mag pakken uit een grote selfservice bar.

Op het eten is niets aan te merken. Het is van een goede kwaliteit en ook de bediening is vriendelijk en attent.
burcu F.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
We werden goed ontvangen. We kwamen met een grote groep, en toch kwam al het eten goed aan. Je hebt alleen niet veel keus uit het eten.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Geklaagd over de sushi met zalm, deze rook duidelijk. De cheffin geeft niet thuis en ruikt niets, maar we krijgen nieuwe. Deze ziet er heel anders uit en de temperatuur is veel lager dan de eerste lading. We geven aan dat verse vis niet mag ruiken, maar volgens haar moet vis naar vis ruiken. Jammer, geen kennis van zaken dus. Nadat we de tweede sushi hebben geproefd zegt ze ook nog triomfantelijk dat dit hetzelfde stuk vis is als waar we de eerste keer van kregen, Gemiste kans dame, niet goed te praten. Of de vis was van hetzelfde stuk en heeft lang buiten de koeling gestaan, of je staat ons te beduvelen. We hebben hier vanaf het begin minimaal 50 keer gegeten, maar ons zie je hier voorlopig niet meer bij deze vestiging. Gelijk willen hebben terwijl je product niet goed is, dat is geen klachtenbehandeling!
Mustafa A.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Afgelopen vrijdag met vrienden gegeten, sushi is goed, veel variatie in gerechten, snelle service en met de ipad is het heel gemakkelijk om eten en drinken te bestellen.
Annette1984 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Ik eet hier regelmatig. Het eten is heerlijk en het assortiment is prima. Tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar en de service kan ook beter. Uit alles blijkt wel dat ze per avond zoveel mogelijk klanten willen bedienen (ze zijn strak met de tijd en werken met shifts). Als je niet lang wil tafelen en zin hebt in heerlijk Japans eten is dit een aanrader. Maar voor lang tafelen ben je hier niet aan het goede adres, maar dat geldt voor de meeste Japanse restaurants met het 'all you can eat-principe'. Wat mij betreft is Shabu Shabu wel vele malen beter dan de concurrenten!
ejks .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goede sushi, snelle service. Gereserveerd voor een vroeg diner om 16 uur, om 17.30 komt de ober ons op een opdringerige manier vragen of we al zijn uitgegeten, omdat zo onze tafel nodig hebben! We waren op dat moment nog aan het eten en de all you can eat formule geldt voor 2 uur, Dus tot 18 uur. Verder was de helft van het restaurant nog leeg. Dit verteld aan de ober, maar hier kregen we een chagrijning antwoord op. Dus lekkere sushi, maar voor de goede service hoef je hier niet naartoe te gaan.
Bodinee .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2017
Het werd wel een keer tijd dat ik met de vriendinnen sushi ging eten. We hebben via-via gehoord dat Shabu Shabu nog zo slecht niet is. We zijn een beetje aan het eind van de avond gegaan om toch de drukt wat te vermijden en dit was een super goed idee. We hadden totaal geen overlast van andere mensen en we kregen het eten en drinken zeer snel bezorgd. Bestelwijze met de tablet is een geniaal idee en laat zien dat het restaurant mee gaat met de tijd. Dit kunnen we vaker doen!
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Was hier een aantal jaren niet meer wezen eten en besloten onlangs hier toch weer eens naartoe te gaan en hadden er geen seconde spijt van! De kaart heeft zich, ten opzichte van een paar jaar geleden, verbeterd en veranderd en we hebben genoten van de vele lekkere gerechten. Voor een all you can eat formule wat mij betreft op dit vlak absoluut de beste!
Freda V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Een vreetschuur...druk en vol en de tafeltjes staan te dicht op elkaar.
....maar de sushi is ZO verschrikkelijk lekker, tot nu toe nergens betere geproeft .....dus nemen we de rest elke keer weer voor lief.
v.d. Linden R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Leuk restaurant.
Bediening was prima.
Heel jammer dat hun innovatieve bestel tablet automatische zelf gerechten begon toe te voegen welke wij niet besteld hadden.

Voor de rest een leuke avond gehad!
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Gisteravond hier gegeten met een vriendin. We zaten aan het gangpad wat erg druk was doordat er zoveel personeel langsliep. Eten was er wel snel en was voldoende. Toetjesbuffet is wel heel leuk!
AryatiV .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vandaag voor het eerst gegeten bij Shabu Shabu. Jammer genoeg is dit mij erg tegengevallen.
De gerechten smaakten totaal niet vers, de olie waarin de gefrituurde dishes werden gebakken leek voor mijn gevoel niet goed (waardoor je dus meer dorst krijgt), verder vond ik het allemaal een beetje bleh. Dit kun je eigenlijk wel verwachten bij een all you can eat restaurant, maar dit is me wel héél erg tegengevallen.

De service vond ik so-so, we kregen keurig uitgelegd hoe je gerechten kunt bestellen via de tablet, maar verder krijg je weinig (vriendelijke) aandacht van het personeel.

Over het algemeen vond ik het wel een leuk concept, alleen de gerechten bevielen mij niet goed. Ik denk niet dat ik hier nog eens terugkom. Er zijn genoeg andere sushi & grill restaurants waar het eten veel lekkerder is!
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Op een maandagavond hier gaan eten en rond 18u enige aanloop. 19u zat het helemaal vol! Qua sfeer, bediening en snelheid van service was dat niet te merken, zijn ze goed op ingespeeld.
Interieur is wat donker en dat vind ik zelf op een zomer avond wel wat jammer, in de winter zal dat minder erg zijn. De plekken voor twee personen vind ik zelf niet aangenaam; je zit midden in een looppad, je zit heel dicht naast je 'buren' en het is gewoon niet gezellig. Zeker niet als je buren wat hard, ongenuanceerd en onbeleefd praten. Om deze rede decor een 6.
Service is erg goed en vriendelijk; ook zeker correct te noemen. Eten is van goede kwaliteit, beter dan menig sushi restaurant. De 'Black Pearl' is zeker mijn favoriet. Tablets waar je op besteld werken prima en zijn redelijk schoon.
Al bij al kom er zeker nog een keer terug maar wel als ik met meer dan 2 personen ben.
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Prima bediening van hoge kwaliteit. Entourage is ook wel sfeervol maar wel wat aan de donkere kant. Het eten is er prima en er is ruime keuze. De diverse gerechten vind ik vers genoeg, zeker als het gaat om een all you can eat. Alle gerechtjes smaakte prima en de keuze is uitgebreid en voor ieder wat wils. Ook de tablets waar je op moet bestellen werken prima (bij sommige andere restaurants namelijk niet)
1 nadeel van dit restaurant is de tafels voor 2 personen. Deze zijn bijna allemaal in de gangpaden gesitueerd waardoor je altijd in een looproute zit. Met 4 personen heb je bijv. gezellige hoekjes en tafeltjes maar voor 2p dus niet. Wij komen zeker nog een keer terug maar niet met z'n 2-en.