Shabu Shabu Rotterdam (Cor Kieboomplein)

Cor Kieboomplein 109 3077 MK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Shabu Shabu Rotterdam (Cor Kieboomplein)

Maak kennis met de overheerlijke sushi van Shabu Shabu. Dit sushirestaurant verrast de smaakpapillen door de sensatie van het Oosterse ‘All you can taste’ menu. Ontdek bij Shabu Shabu de heerlijke Japanse keuken. De gerechten worden bereid met verse producten en er is voor iedereen wat wils. Bij de uitgebreide dessertbar kun je terecht voor verschillende zalige toetjes om je avond goed mee te eindigen.

Meer informatie over restaurant Shabu Shabu Rotterdam (Cor Kieboomplein)

www.9292ov.nl
  • Kom je met de auto?
    Parkeerterrein de Kuip Feyenoord Parkeertarief: gratis tijdens NIET wedstrijddagen
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 16:00 - 22:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Open op zondag

Jouw recensie over het restaurant Shabu Shabu Rotterdam (Cor Kieboomplein)

Claudiadelbosco P.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Onpersoonlijk ontvangst. We werden letterlijk gedumpt bij een tafel. De porties zijn te groot en daardoor verliest dit restaurant zijn charme aan het Al You Can Eat concept. Stukjes zoetzure komkommer bleek een halve in stukken van 4 cm gehakte komkommer te zijn dit is belachelijk. Sushi was ook vrij groot. Na 1 ronde ben je al klaar. Vond het dessert buffet ook erg tegenvallen. Niet lekker. Kreeg het idee dat ik terecht was gekomen in een vreetschuur met gasten die wel 5 rondes grote porties aankunnen. Ik kom hier niet snel meer terug. Bij het afrekenen was het zo onpersoonlijk dat het ongemakkelijk werd. Er werd letterlijk niets gezegd of gevraagd of dat het had gesmaakt. Niet geschikt voor de fijnproevers die echt voor de sushi willen gaan.
dth1 .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Wij eten regelmatig bij Shabu op deze locatie. Gevarieerde menukaart. Goed eten. Snelle bediening. En een lekker dessert buffet. Prima plek om gezellig te eten.
jamillaa .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Na best wat gemengde dingen gehoord te hebben over shabu shabu in Rotterdam en omdat wij wel eens bij een ander filiaal zijn geweest was het tijd dat we hier eens gingen dineren. We werden bij binnenkomst vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Vervolgens drinken besteld en de menukaart(ipad) ontvangen. We bestelde ons eten en alles was erg goed bereid en dagvers dat kon je gewoon proeven en ruiken. Ook de variatie van sushi soorten is erg groot dus er is voor iedereen wel wat. Het enige nadeel is dat misschien de inrichting wel wat unieker zou mogen hebben dit is het standaard thema dat altijd terug komt bij sushi restaurants. Dit is dus een kans voor shabu shabu om zich nog meer te onderscheiden.
fritsitter .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Na een lange tijd geen sushi gegeten te hebben vond ik het wel weer tijd worden voor sushi. Uitgekomen bij shabu shabu het concept is nog steeds hetzelfde, 2 uur lang onbeperkt kunnen bestellen wat je maar wilt van het digitale menu. Klinkt simpel genoeg en dat wordt dan ook goed uitgevoerd. Geen lange pauzes tussen het bestellen(tenzij wij dit zelf aangaven) en gelukkig ook geen angstige bediendes. Ze kwamen rustig langs om even een praatje te doen voor ons voegt dit echt wat toe. Over het geheel een goede avond gehad en we zullen zeker nog een keer terug komen.
Kimberley130 .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
ik kan mij niet voorstellen dat mensen hier positief over zijn. Eten was duidelijk niet vers en vaak koud. smaakloos en de sushi viel uit elkaar. De Ipad is het enige pluspunt hier.
sabinebever .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Gister heb ik gegeten bij Shabu Shabu met vrienden. Ik heb veel gehoord over dit restaurant. Op het eerste gezicht zag het restaurant er erg goed en modern uit. Ook het iPad systeem vond ik een erg handig idee. Er waren genoeg soorten sushi en het personeel kwam je niet constant storen voor drinken omdat je kon bestellen met de iPad. Ik heb hier lekker gegeten en het was niet duur (je profiteert namelijk van een All You Can Eat concept!) Je komt dus niet voor verrassingen te staan als je hier uit eten gaat. Volgende keer dat ik hier kom neem ik nog meer mensen mee.
Joris D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ik had erg zin in Sushi dus besloot ik met een vriend naar Shabu Shabu te gaan. Het restaurant is erg mooi ingericht en bevat moderne aspecten zoals een iPad als menu dit is erg handig zodat je niet constant gestoord word door mensen tijdens het eten. De sushi was erg vers en ook de desserts heeft een uitgebreid menu. Het personeel was zeer vriendelijk en we hoefden niet lang te wachten op ons eten. We komen hier zeker vaker terug.
GekeW .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vandaag voor het eerst bij Shabu Shabu samen met een vriend van mij. Het restaurant zag er mooi uit bij binnenkomst. Er was een iPad als menu dit restaurant gaat echt met zijn tijd mee. De sushi was erg lekker en vers helaas zijn de andere gerechten niet zo lekker en vers als de sushi. Het personeel was wel erg snel en vriendelijk. Het was een leuke eerste ervaring en kom zeker nog eens terug.
Gerad R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Mijn kleinzoon was jarig en ik besloot hem mee te nemen naar Shabu Shabu. Toen we aankwamen zag ik dat alles netjes was ingericht en dat het ging om een professioneel restaurant. Toen ik een tafel had zag ik tot mijn verbazing geen menu kaart, wat bleek je kon al je eten en drinken bestelen op een iPad. Dit was zodat er niet elke keer een ober hoeft te komen vragen wat je wil eten. Zo bleef het restaurant lekker rustig. Het personeel was zeer vriendelijk en erg snel. Ook hadden ze niet alleen sushi maar ook bijvoorbeeld kip of patat voor de liefhebbers. Ik en mijn kleinzoon hebben erg genoten van het eten en komen graag een keer terug.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Na een weekje geholpen te hebben in de tuin van mijn schoonouders hebben ze besloten mij en mijn vrouw mee te nemen naar Shabu Shabu. Eenmaal bij Shabu Shabu bleek dat er al een tafel voor ons klaar stond. Zelf ben ik al vaker bij een Sushi restaurant geweest maar nog nooit bij een waar alles zo modern was. Er was zelfs een iPad in plaats van een menu kaart hierop kon je alles bekijken en bestellen. Het personeel was dan ook erg snel en vriendelijk. De iPad zorgde ervoor dat er niet hele tijd personeel bij je stond om te vragen of je nog wat wou drinken dit vond ik erg prettig. Het eten was erg lekker en wij hebben genoten van ons eten ik raad dit restaurant dan ook aan iedereen aan.
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik ben niet zo een vis liefhebber maar besloot mee te gaan met mijn vriendin naar Shabu Shabu. Toen we eenmaal aankwamen zag ik dat alles erg mooi was ingericht (heel modern) Toen we een tafeltje kregen bleek dat je al de sushi en drankje kon bestellen op een ipad een erg leuke manier om je eten te bestellen. Gelukkig voor mij kon je ook patat en kip en andere lekkere dingen bestellen. Het eten werd snel geleverd. Toen ik zag dat mijn vriendin zo erg genoot van de Sushi besloot ik het toch te proberen, Het was zo lekker dat ik nooit meer zonder wil een “visje” is iets heel anders als deze overheerlijke sushi. Ik wil hier zeker terug komen en raad dit restaurant dan ook aan iedereen aan.
Rudolf W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Ik ging met mijn zoontje naar Shabu Shabu voor zijn verjaardag omdat wij beiden zo erg van sushi houden. Eenmaal aangekomen zag ik dat alles heel modern was ingericht. Toen we een tafel hadden zat ik te wachten op een ober, die kwam niet toen ben ik toch maar gaan vragen waarom er bij ons niemand langs kwam, Het bleek dat je doormiddel van een ipad sushi kon bestellen. Dit restaurant gaat echt mee met zijn tijd. Toen wij wat lekkere soorten sushi bestelt hadden gingen we ten aanval het eten was erg lekker en ook mijn zoontje genoot van het restaurant. Wij komen volgend jaar graag een keertje terug.
Alex L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten is best goed en smaakt lekker maar wat ik gewend ben van Japanse restaurants en vroeger ook van Shsbu, zijn beschaafde dunne plakjes vlees. Hier krijg ik grote hompen vlees die je maar weg moet zien te krijgen met je stokjes. Een rib-eye in repen van een centimeter dik, biefstuk blokjes die je amper weg kan kauwen zo groot zijn ze, plakken eend van een halve cm dik, kipfilet blokjes die echt veel te groot zijn. Echt veel stukken vlees zitten nog aan elkaar vast. Ook niet te doen met stokjes. Daarbij zijn de porties ook echt te groot. Huur een kok in die wel met een mes om kan gaan! Grote stappen , snel thuis mentaliteit. Moet ook wel want na strikt twee uur stopt de tablet. Dan mag je nog wel betaalde drankjes en de rekening vragen.... En die twee uur zijn zo om. Vlees was wel lekker en mals.
Nawid W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Mooi ingericht en leuke interieur sfeer, matige smakkende sushi(persoonlijk). Echter zeer slechte service, manager erg eigenwijs. Tot tweemaal toe geen eten geserveerd gekregen omdat het op was en daarbij geen excuses. Terwijl je wel de volle bedrag betaalt. Voor mij en mijn vrienden was dit de laatste keer daar.
Steph0819 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Zijn van de week bij shabu geweest was weer super gaan best redelijk vaak naar toe.. Bediening snel en het eten is heerlijk.. Snel weer naar toe vind het ook wel prettig om met een tablet te werken snel en effectief.
Farswaantje W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Personeel is onbeschoft, kijkt je weg en er kan geen lach van af. Het lunch menu is niet erg uitgebreid, kwaliteit van het eten is redelijk. Alleen al om het personeel geen reden om te vezoeken!
marco-boonstra .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Voor het eerst bij Shabu Shabu geweest het afgelopen weekend, maar ik weet nu al dat het niet de laatste keer zal zijn. Shabu Shabu heeft een zeer ruim assortiment. Ik wist niet waar ik moest beginnen, maar de bediening was zeer behulpzaam. Ze wisten snel uit te leggen hoe de tablet werkte om alle hapjes te bestellen. Mijn voorkeur ging uiteindelijk uit naar de garnalenhapjes. Heel veel smaak en subliem gepresenteerd (less is more). Het voordeel van Shabu Shabu is dat er een vaste prijs is voor genoeg rondes. Ik denk dat er weinigen zijn die alle rondes volledig volmaken. De vruchtensorbet was een heerlijk om lekker gezond af te sluiten. De uitstraling van het restaurant was mooi. De binnenkomst was hartelijk door de aardige serveerders. Daarna loop je een oase van Japanse decoraties. Al met al voor herhaling vatbaar.
Ella A.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Met 4 mensen bij Shabu gegeten en zoals altijd erg goed. Door de bestelling via de tablet te doen zit de vaart er goed in. Makkelijk ook dat je zo je drankjes kan bestellen.
Jammer dat sommige met een chagrijnig gezicht het komen brengen. Ondanks het weinige contact met de klanten toch altijd blijven lachen.
De sushi en alle andere gerechten top! Complimenten aan de kok. Nagerechtenbuffet is ook erg lekker en voor ieder wat.
Jammer was dat we om half 10 nog wat drinken wilde bestellen en dat moest eerst nagevraagd worden en daarna kwam de mededeling dat we alles nog konden bestellen behalve koffie en thee omdat deze al was schoongemaakt. Dat zijn net de consumpties die je na je eten nog wil nemen. Geen goede service vonden we dat. Jammer!
Verder een topavond op een toplocatie.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Deze vestiging van Shabu Shabu is handig gelegen nabij de bioscoop, modern en ruime inrichting. De zitbanken langs de muur zitten niet zo comfortabel als je lange tijd zit. Op donderdagavond was het niet druk, we kwamen wat later binnen, dus er werd ons gemeld tot hoe laat we konden bestellen. De manier waarop had vriendelijker gekund. Service verloopt via tablet systeem, ook voor het drinken, dit werd ons niet aangeboden bij het plaatsnemen aan de tafel. De gerechten zijn lekker, al leken deze met de tweede ronde wat meer afgeraffeld (langer gebakken, verkeerd sausje). Sushi smaakte prima. Personeel komt alleen aan tafel als er besteld is, dit geeft een wat onpersoonlijke sfeer, minder hartelijk.
Persoonlijk ga ik liever naar de vestiging in het centrum of in Zoetermeer.
erikmeyer88 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Shabu Shabu kent bijna iedereen wel denk ik. Ik zag al dat het veel bezocht is met verschillende meningen over het restaurant. Ik vond het toch even waard om over Shabu te schrijven. Ik heb namelijk een erg goed ervaring gehad met Shabu. Het eten smaakte erg goed de koude en warme gerechten. De service was goed we hadden snel onze gerechten en als er iets niet klopte werd dit snel en goed opgelost. Het restaurant ziet er leuk uit maar dat is wel vergelijkbaar met de andere sushi restaurants. Ik vond het in ieder geval een fijne ervaring met heerlijk eten.