Shabu Shabu Rotterdam (Cor Kieboomplein)

Cor Kieboomplein 109 3077 MK Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Shabu Shabu Rotterdam (Cor Kieboomplein)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning
6,9
Voordelig
Gerad R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Mijn kleinzoon was jarig en ik besloot hem mee te nemen naar Shabu Shabu. Toen we aankwamen zag ik dat alles netjes was ingericht en dat het ging om een professioneel restaurant. Toen ik een tafel had zag ik tot mijn verbazing geen menu kaart, wat bleek je kon al je eten en drinken bestelen op een iPad. Dit was zodat er niet elke keer een ober hoeft te komen vragen wat je wil eten. Zo bleef het restaurant lekker rustig. Het personeel was zeer vriendelijk en erg snel. Ook hadden ze niet alleen sushi maar ook bijvoorbeeld kip of patat voor de liefhebbers. Ik en mijn kleinzoon hebben erg genoten van het eten en komen graag een keer terug.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Na een weekje geholpen te hebben in de tuin van mijn schoonouders hebben ze besloten mij en mijn vrouw mee te nemen naar Shabu Shabu. Eenmaal bij Shabu Shabu bleek dat er al een tafel voor ons klaar stond. Zelf ben ik al vaker bij een Sushi restaurant geweest maar nog nooit bij een waar alles zo modern was. Er was zelfs een iPad in plaats van een menu kaart hierop kon je alles bekijken en bestellen. Het personeel was dan ook erg snel en vriendelijk. De iPad zorgde ervoor dat er niet hele tijd personeel bij je stond om te vragen of je nog wat wou drinken dit vond ik erg prettig. Het eten was erg lekker en wij hebben genoten van ons eten ik raad dit restaurant dan ook aan iedereen aan.
Olga V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Ik ben niet zo een vis liefhebber maar besloot mee te gaan met mijn vriendin naar Shabu Shabu. Toen we eenmaal aankwamen zag ik dat alles erg mooi was ingericht (heel modern) Toen we een tafeltje kregen bleek dat je al de sushi en drankje kon bestellen op een ipad een erg leuke manier om je eten te bestellen. Gelukkig voor mij kon je ook patat en kip en andere lekkere dingen bestellen. Het eten werd snel geleverd. Toen ik zag dat mijn vriendin zo erg genoot van de Sushi besloot ik het toch te proberen, Het was zo lekker dat ik nooit meer zonder wil een “visje” is iets heel anders als deze overheerlijke sushi. Ik wil hier zeker terug komen en raad dit restaurant dan ook aan iedereen aan.
Rudolf W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Ik ging met mijn zoontje naar Shabu Shabu voor zijn verjaardag omdat wij beiden zo erg van sushi houden. Eenmaal aangekomen zag ik dat alles heel modern was ingericht. Toen we een tafel hadden zat ik te wachten op een ober, die kwam niet toen ben ik toch maar gaan vragen waarom er bij ons niemand langs kwam, Het bleek dat je doormiddel van een ipad sushi kon bestellen. Dit restaurant gaat echt mee met zijn tijd. Toen wij wat lekkere soorten sushi bestelt hadden gingen we ten aanval het eten was erg lekker en ook mijn zoontje genoot van het restaurant. Wij komen volgend jaar graag een keertje terug.
Alex L.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het eten is best goed en smaakt lekker maar wat ik gewend ben van Japanse restaurants en vroeger ook van Shsbu, zijn beschaafde dunne plakjes vlees. Hier krijg ik grote hompen vlees die je maar weg moet zien te krijgen met je stokjes. Een rib-eye in repen van een centimeter dik, biefstuk blokjes die je amper weg kan kauwen zo groot zijn ze, plakken eend van een halve cm dik, kipfilet blokjes die echt veel te groot zijn. Echt veel stukken vlees zitten nog aan elkaar vast. Ook niet te doen met stokjes. Daarbij zijn de porties ook echt te groot. Huur een kok in die wel met een mes om kan gaan! Grote stappen , snel thuis mentaliteit. Moet ook wel want na strikt twee uur stopt de tablet. Dan mag je nog wel betaalde drankjes en de rekening vragen.... En die twee uur zijn zo om. Vlees was wel lekker en mals.
Nawid W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Mooi ingericht en leuke interieur sfeer, matige smakkende sushi(persoonlijk). Echter zeer slechte service, manager erg eigenwijs. Tot tweemaal toe geen eten geserveerd gekregen omdat het op was en daarbij geen excuses. Terwijl je wel de volle bedrag betaalt. Voor mij en mijn vrienden was dit de laatste keer daar.
Steph0819 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Zijn van de week bij shabu geweest was weer super gaan best redelijk vaak naar toe.. Bediening snel en het eten is heerlijk.. Snel weer naar toe vind het ook wel prettig om met een tablet te werken snel en effectief.
Farswaantje W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Personeel is onbeschoft, kijkt je weg en er kan geen lach van af. Het lunch menu is niet erg uitgebreid, kwaliteit van het eten is redelijk. Alleen al om het personeel geen reden om te vezoeken!
Marco-boonstra .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Voor het eerst bij Shabu Shabu geweest het afgelopen weekend, maar ik weet nu al dat het niet de laatste keer zal zijn. Shabu Shabu heeft een zeer ruim assortiment. Ik wist niet waar ik moest beginnen, maar de bediening was zeer behulpzaam. Ze wisten snel uit te leggen hoe de tablet werkte om alle hapjes te bestellen. Mijn voorkeur ging uiteindelijk uit naar de garnalenhapjes. Heel veel smaak en subliem gepresenteerd (less is more). Het voordeel van Shabu Shabu is dat er een vaste prijs is voor genoeg rondes. Ik denk dat er weinigen zijn die alle rondes volledig volmaken. De vruchtensorbet was een heerlijk om lekker gezond af te sluiten. De uitstraling van het restaurant was mooi. De binnenkomst was hartelijk door de aardige serveerders. Daarna loop je een oase van Japanse decoraties. Al met al voor herhaling vatbaar.
Ella A.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Met 4 mensen bij Shabu gegeten en zoals altijd erg goed. Door de bestelling via de tablet te doen zit de vaart er goed in. Makkelijk ook dat je zo je drankjes kan bestellen.
Jammer dat sommige met een chagrijnig gezicht het komen brengen. Ondanks het weinige contact met de klanten toch altijd blijven lachen.
De sushi en alle andere gerechten top! Complimenten aan de kok. Nagerechtenbuffet is ook erg lekker en voor ieder wat.
Jammer was dat we om half 10 nog wat drinken wilde bestellen en dat moest eerst nagevraagd worden en daarna kwam de mededeling dat we alles nog konden bestellen behalve koffie en thee omdat deze al was schoongemaakt. Dat zijn net de consumpties die je na je eten nog wil nemen. Geen goede service vonden we dat. Jammer!
Verder een topavond op een toplocatie.
Brenda B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Deze vestiging van Shabu Shabu is handig gelegen nabij de bioscoop, modern en ruime inrichting. De zitbanken langs de muur zitten niet zo comfortabel als je lange tijd zit. Op donderdagavond was het niet druk, we kwamen wat later binnen, dus er werd ons gemeld tot hoe laat we konden bestellen. De manier waarop had vriendelijker gekund. Service verloopt via tablet systeem, ook voor het drinken, dit werd ons niet aangeboden bij het plaatsnemen aan de tafel. De gerechten zijn lekker, al leken deze met de tweede ronde wat meer afgeraffeld (langer gebakken, verkeerd sausje). Sushi smaakte prima. Personeel komt alleen aan tafel als er besteld is, dit geeft een wat onpersoonlijke sfeer, minder hartelijk.
Persoonlijk ga ik liever naar de vestiging in het centrum of in Zoetermeer.
Erikmeyer88 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Shabu Shabu kent bijna iedereen wel denk ik. Ik zag al dat het veel bezocht is met verschillende meningen over het restaurant. Ik vond het toch even waard om over Shabu te schrijven. Ik heb namelijk een erg goed ervaring gehad met Shabu. Het eten smaakte erg goed de koude en warme gerechten. De service was goed we hadden snel onze gerechten en als er iets niet klopte werd dit snel en goed opgelost. Het restaurant ziet er leuk uit maar dat is wel vergelijkbaar met de andere sushi restaurants. Ik vond het in ieder geval een fijne ervaring met heerlijk eten.
JacquelineVersteeg .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Nu een paar keer bij Shabu Shabu gegeten en het bevalt mij erg goed moet ik zeggen. Ik ben er laatst weer geweest en de service was goed het eten was goed en ik vind het een leuk sushi restaurant. Ook dicht bij de bioscoop dus leuk om te combineren met een film. Eerst lekker een film kijken en dan eten of andersom. Het personeel wat daar is erg vriendelijk en erg behulpzaam. Ik vind de gerechten goed van smaak zowel koud als warm, erg lekker allemaal. Zeker één van mijn favoriete sushi restaurants.
AshEet .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Shabu Shabu is ongelofelijk goed. Het maakt niet uit wat je neemt, als het nou groenten, vlees of rijst is. Ook mijn zusje die geen sushi eet, vond deze lekker. Helaas kan service wel beter zijn. Personeel is zeer vriendelijk, maar af en toe moet je te lang wachten voordat je een bepaald gerecht krijg. Soms vergeten ze die zelfs te brengen. Maar eten is bij Shabu Shabu te lekker om een 'issue' te maken over de service.
JoyvandeMolen .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Voor mij was dit de eerste keer sushi eten en ik was erg benieuwd of ik het lekker zou vinden. Wij gingen met een groepje bij Shabu Shabu eten en sommige van ons hadden al wel ervaring met het eten van sushi. Niemand van ons was nog naar Shabu Shabu geweest dus dit was ook nog een beleving.

Ik vond het een leuk en gezellig restaurant. Ik begreep van mijn vrienden dat het bestellen via de iPad nieuw is. Normaal krijg je wat ik begreep gewoon een kaart waarop je je gerechten moest aanstrepen. Dus wij vonden de iPad wel leuk, het is toch iets vernieuwends. Het eten in rondes was ook nieuw voor mij, maar ik vond het wel goed te doen. Je had steeds ook even rust tussen het eten.

Ik vond de sushi erg lekker het was wel nieuw voor mij maar erg lekker. Ook de warme gerechten smaakte goed. Mijn vrienden vonden het eten ook lekker dus wij waren allemaal tevreden. Daarnaast werden wij goed geholpen dus Shabu Shabu doet het goed!
Amalia A.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Prima vertoeven bij shabu shabu.
Heb al in heel veel restaurants sushi gegeten maar onze favoriet is shabu shabu Cor kieboomplein. Wat een top gerechten! Allemaal vers bereid en prima op smaak... Er is nu een nieuwe kaart en alle gerechten zijn heerlijk.
Wij gaan zeker 3x per maand bij shabu eten en gaan nooit meer ergens anders sushi eten. Deze Shabu is echt top!! Zelfs kennissen uit Dordrecht komen naar het Corkieboomplein omdat hij toch beter is als in Dordrecht. Een aanrader!!
SandyNieuwland .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Als je op een zaterdag avond uit eten wil gaan dan moet je op tijd reserveren. Dit bleek afgelopen weekend weer zo te zijn. Gelukkig konden we nog een tafel bij shabu shabu krijgen. Ik wel eens bij het andere restaurant gegeten, maar we dachten: laten we het nu eens bij Cor Kieboomplein proberen.

Dit was achteraf een prima keuze. Het zit dicht in de buurt van de bios en andere leuke tenten. Dus voor ons meiden was dit top.

Wij werden toen wij binnen kwamen snel en vriendelijk naar onze tafels gebracht. Het bestellen met de ipad blijft erg leuk. En het eten was ook goed.

Ik vind het restaurant er leuk uit zien, maar dat maakt mij verder niet zo veel uit. Als het eten maar goed is. En ik vond het eten erg lekker dus dat is het belangrijkste.

Bij ons was de service ook goed, wij werden goed en vriendelijk geholpen. Ik en mijn vrienden hebben een leuke en lekkere avond gehad bij Shabu Shabu.

Tot de volgende keer.
AnnetVos078 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vanmiddag met m'n dochter geluncht nav leuke actie op FB.
Het klopt dat we vrij laat binnen kwamen maar de ontvangst door de gastheer was verschrikkelijk.
Hij was uiterst onvriendelijk. Hij vertelde dat we 1 uur hadden om te eten, ook wist hij te vertellen dat veel gerechten op zou zijn..en er zou een lange wachttijd zijn.
Toen hebben we de verkeerde keuze gemaakt om te blijven.
Eten was bedroevend slecht. Alle gerechten zijn gebracht, niets was op. De wachttijd viel enorm mee.
Alle (vlees) gerechten waren niet verfijnd en veel te grof gesneden. Sushi was wel prima.
We zijn na 1 uur vertrokken zoals ons opgedragen was..
We gaan hier nooit meer heen..
SanneFe .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Al zeer geruime tijd ben ik een vaste klant van Shabu Shabu Cor Kieboomplein. Echter valt het ons op dat het erop lijkt dat Shabu Shabu steeds commerciëler wordt waarbij de kwaliteit van de producten er niet bepaald op vooruit gaat. Over het algemeen eet ik er nog met plezier, maar de behoorlijke hoeveelheid saus die in de sushirolls zitten maakt de sushi er niet lekkerder op.

De bediening is erg vlot. Echter komen er hierdoor soms gerechtjes op tafels die niet besteld zijn, of missen er juist gerechtjes die wel besteld zijn. Enkele personeelsleden zijn er vaak te vinden, deze zijn gastvrij en maken graag een praatje. Echter lijkt het erop dat er veel onervaren personeel is, die met enige regelmatig routinematig en met een zuur gezicht de bordjes komen brengen en ophalen.

Het bestellen met de tablet gaat vlot en gemakkelijk. De nieuwe gerechtjes die er sinds het invoeren van de nieuwe kaart bij zijn gekomen zijn mijn inziens een aanwinst voor het totaalaanbod. Dat het All you can eat-concept ook voor de dessertbar geldt, maakt het eten bij Shabu Shabu nog aantrekkelijker. Echter zou ik zonder het onbeperkte toetjesbuffet toch graag eens sushi bij een ander restaurant willen proberen.

Ricksteen .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Het eten was erg lekker, sfeer in het restaurant erg leuk. Maar wat een slechte service.. We hadden gereserveerd om 8 uur. Omdat er voetbal was in de kuip (wat wij niet wisten) waren we 15 minuten later. Om 22.25 uur kregen we te horen dat als we nog een toetje wilden, we dit snel moest pakken omdat het werd opgeruimd. Om 22.30 uur gaf de manager aan dat als we nog koffie wilden we dat meteen moesten bestellen omdat de bar ging sluiten, we vroegen aan hem of we dit dan wel op ons gemak op konden drinken anders hoefde het van ons niet. Er werd aangegeven dat dat geen probleem was. Na 2 slokken (om 22.35 uur) kwam er zonder dat we daar om vroegen een personeelslid met de rekening omdat we moesten betalen en het restaurant dicht ging. We werden dus op een onvriendelijke manier opgejaagd en de zaak uit gekeken. Het eten was erg lekker, het restaurant heeft een gezellige uitstraling. Maar door deze slechte service en onklantvriendelijke behandeling zien ze ons hier niet meer.