Shabu Shabu Nijmegen

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,9
Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Ik heb al in veel restaurants sushi gegeten (ook in veel Aziatische landen) maar nooit eerder at ik zo'n heerlijke sushi als hier. Werkelijk zalig. Bij shabu Shabu hebben ze ook begrepen dat we in 2016 leven. Je bestelt er via een I-pad die je wordt aangereikt. Ook het vragen om afrekenen en extra service gaat via de I-pad. Je ziet dus geen zwaaiende armen en mensen die continu om zich heen kijken voor bediening en dat vond ik rustgevend. Top!
Cindydewildt .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Shabu shabu vind ik persoonlijk de beste sushi tent in Nijmegen. Helaas vind ik het wel een beetje te rumoerig en zit je te dicht op elkaar. Maar de sushi is echt heel erg goed en de bediening was prima. Vriendelijk en correct.
Estelle89 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Persoonlijk vind ik dit het beste sushi restaurant in Nijmegen. Uitgebreide keus, originele gerechten, leuke aankleding en een lekkere dessert hoek.
Rogiervhuffelen .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Hier op vrijdag avond gegeten, wij gaan hier altijd speciaal naar toe voor de sushi in vergelijking met andere sushi tenten in nijmegen zowel als arnhem is deze het beste met prijs/kwaliteit verhouding. Voor een franchise tent doen ze het goed. Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar het eten is goed! Decor prima voor het all you can eat concept leuke dessert bar, mooie open keuken. Service prima.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Altijd zeer lekker en goed gegeten bij Shabu, altijd zijn we er blij! En we komen er al vanaf de opening zeker elke 6 weken wel een keer. Woensdag 30 december een domper! Zeer arrogante ontvangst door een dame die we normaal nooit zien. De eerste bestelling kwam pas na een half uur wachten. De waterkraan op het damestoilet was defect (zet er dan een flesje 'wassen zonder water' neer), de kokossaus bij het dessertbuffet was op. Aantal personeelsleden (ons ook onbekenden) hadden het drukker met zichzelf dan met de gasten. Het liep gewoon niet goed. Enige complimenten voor deze avond aan de jongen die zijn uiterste best deed. Hij rende de hele avond! Blijkbaar lag alles aan de lunch van deze middag die heel druk was geweest. Gelukkig kunnen we inmiddels uitwijken naar meerdere sushi-restaurants. Voor ons even geen Shabu meer. Met als belangrijkste oorzaak de arrogantie en hooghartigheid van de ontvangstdame, die tevens kwam afrekenen zonder verder een persoonlijke noot. Jammer!
Warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Bij binnenkomst was het erg chaotisch en onprettig verwelkomd in het restaurant. Jonge dames in bediening vond ik niet aardig en eerlijk te zijn erg arrogant. Een van mijn vrienden spreekt het dialect (kantonees) wat die Aziatische jongeren in de bediening spreken en was niet te spreken over hun taalgebruik en hoe over klanten werd geroddeld. Heel jammer. Dit alles verpeste op zich wel de sfeer in het restaurant en onze diner ervaring. Het hele moderne interieur spreekt mij eerlijk gezegd ook niet aan en ook zijn de stoelen erg hard en oncomfortabel om lang op te zitten. De sushi was niet zo lekker en teppan yaki vlees en vis smaakte eigenlijk gekookt of eerst gebakken en daarna in een pang warm gehouden. De sushi was wel okay maar niet echt superlekker. Heel jammer om dit zo hier te ervaren. Waarschijnlijk is het beter om als regel in te stellen onder personeel dat ze niet mogen roddelen onder werktijd.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Samen met vrienden hier geweest, gezellige ontspannen sfeer (wel wat meer kantine stijl) eten vonden wij smakelijk en qua kwaliteit goed, maar geen hoogstandjes. bediening vriendelijk. Persoonlijk houden wij niet zo van een bepaalde tijds duur, maar gezien de opzet van het restaurant en de kaart / prijs is dit oké.
Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Shabu Shabu zit in een erg mooi pand. De inrichting past er goed bij. De tafels staan niet te dicht op elkaar, waardoor je niet op elkaars lip zit met eten.
Het eten is erg divers, ruime keus en lekker. Fijn dat er een dessert gedeelte is met ruime keus.
Het personeel is vriendelijk en reageert relatief snel. Je besteld via een tablet. Hierdoor is het bestellen handig en efficiënt. Maar toch wat onpersoonlijk.
Coby S.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Regelmatig eten wij bij Shabu Shabu en tot op heden bevalt de combinatie van het bijzondere eten, de open keuken en met name in Nijmegen ook het gebouw waar Shabu Shabu zit , ons prima! Het viel ons deze keer wel tegen dat men van hogerhand had besloten de wijnformule te veranderen. Je kreeg tot op heden een fles water bij de wijn tenzij je de huiswijn koos. Nu betaal je in alle gevallen ruim
€ 6,50 voor een fles water ongeacht de gekozen wijn. Erg jammer vonden wij allen. Ook een glas of karaf leidingwater werd niet verstrekt.
Falko V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
mooi restaurant en een leuk handig concept. lekker gegeten al voor de 5e keer op rij af en toe wil t wel eens misgaan bij bestellingen maar dat kan gebeuren
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Voor de zoveelste keer bij Shabu Shabu Nijmegen gegeten. Wij blijven enthousiast. De kaart is sinds kort vernieuwd. Ook nieuwe smaakvolle gerechten. Meeste personeel is erg vriendelijk, een enkeling is enigszins nors. Minpuntje is dat met de nieuwe kaart de dinerprijs weer omhoog is gegaan. Weekendprijs is nu Euro 27 waarmee ze het duurste sushi all-you-can-eat in Nijmegen geworden zijn. Ondanks dat blijven we komen ......
Antoine V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Onlangs wezen lunchen bij Shabu Shabu, en mijn eerste kennismaking met bestellen via een tablet. Ik moet zeggen dat dat erg prettig werkt, niet eerst de aandacht hoeven trekken van de bediening als je eens wat wil bestellen. De bestelde gerechten werden ook in een prima tempo op tafel gezet. De lunch is hier een stuk goedkoper dan het diner, maar dat zie je ook terug in dat je een aantal gerechten niet kan bestellen en dat er geen toetjesbuffet is (jammer voor de kinderen). Eten is prima van smaak, sushi is gewoon goed (zonder echt uitstekend te zijn, maar dat kan denk ik ook niet voor deze prijs). Gebruikte vlees is mals, duidelijk te proeven is dat bijvoorbeeld voor de kipspies kippendijen gebruikt worden, goede keuze qua product. Al met al goede prijs/kwaliteit.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Drie maanden geleden hebben mijn man en ik hier al eens met veel plezier gegeten. Vanavond nog maar eens , nu met familie.
Niks mis met de bediening, ook de gerechten waren erg lekker. De eendenborst, de lamsrack, de champignons, de gebakken rijst, de noedels waren voortreffelijk, om maar eens wat te noemen, elk gerecht was ook mooi opgediend met een lekker sausje erbij.
De witte huiswijn smaakte goed. Jammer is, dat je ruim moet betalen voor een fles water, niet gastvrij naar mijn mening.
De-Vrolijke-Eter .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
De sushi- gerechten zijn smakelijk en divers. De keuze uit de gerechten is zeer ruim. Ook dat van het dessert. De inrichting van de zaak is prettig. Je kunt er ruim zitten als je met een groepje mensen wilt eten, maar als je liever wat intiemer wilt dineren dan kan dat ook. Er zijn knusse hoekjes. Het personeel is vriendelijk en reageert relatief snel. Wat we wel een beetje jammer vinden is de bestelmethode; dat gaat via een tablet. Op zich handig en efficiënt, maar we vonden het wat onpersoonlijk en kil. De tablet geeft namelijk ook aan dat het tijd wordt om te vertrekken, als de 2 uur van het "All-you-can-Eat bijna om zijn. Het bevordert het gezellig tafelen niet echt. De prijs/ kwaliteit verhouding is prima.
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Toevallig liepen mijn man en ik langs Shabu Shabu en besloten er te gaan eten. Het was vrijdagavond, half zeven, het was al redelijk druk in het restaurant.
Het was de eerste keer, dat wij er aten en de ober moest ons de formule uitleggen. We mochten in twee uur allerlei gerechtjes uitkiezen van de kaart en deze via een tablet bestellen.
Was even wennen, maar beviel toch wel. Het was lastig kiezen, alles zag er even smakelijk uit.
Wij genoten o.a. van de loempiaatjes, de lamssateetjes, de eendenborst, de garnalen, de biefstuk en de lekkere sausjes. Alles was vers en perfect bereid. De gerechten werden in een goed tempo aan tafel gebracht en waren mooi gepresenteerd. Ik miste witte rijst op de kaart om de smaken wat te neutraliseren, toen ik er naar vroeg was dat geen probleem en werd een schaaltje lekkere rijst gebracht.
Tot slot konden we kiezen uit het nagerechtenbuffet.
Geen wonder, dat het restaurant later op de avond helemaal vol was, ik verheug me al op het volgende bezoek!

Omnivoor .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Leuke formule restaurant waar je voor een zachte prijs redelijk goed aziatisch kunt eten. Met de echte Japanse keuken heeft het weinig te doen, maar dat kan ook bijna niet voor dat geld. Wel was de rauwe tonijn opvallend goed, echt een aanrader. De wat meer technische gerechten, zoals de jacobsschelp en de tempura, waren duidelijk onder de maat. Maar dan slaan we die de volgende keer gewoon over ;-)
Maar mijn complimenten voor de bediening dat ze het enorme tempo aankunnen in zo'n grote en drukke gelegenheid.
Anke .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2014
Onlangs bij shabu shabu gegeten. Heerlijke verse sushi gegeten. Alles was enorm snel aan tafel, hebben zelden lang hoeven wachten (enige sushi die ik niet op de kaart vond passen en die ik ook echt niet lekker vond was een beef sushi versie, maar goed smaken verschillen). Service was wel oke, af en toe werden bordjes al meegenomen voordat wij er uberhaupt mee klaar waren en enkele bestellingen zijn gewoon niet gebracht. Verder een leuk nagerechten buffet (de kinderen in de zaak zie je vooral daar heen en weer lopen), maar biedt veel lekkers voor als je nog een gaatje over hebt!
Bernou L.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Goede sushi! Warme gerechten waren ook echt warm en goed op smaak. Garnalen precies goed gebakken en daarbij een aangename manier van bedienen. Buikjes flink rond gegeten! Aanrader.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Bij Shabu shabu eet je (h)eerlijke sushi. Als je een tafeltje dichtbij de 'keuken' hebt zie je hoe vakkundig en hygienisch de sushi gemaakt worden. Mooi om te zien hoe gedreven deze koks werken. Alle sushi's zijn heerlijk. Veel keus, voor zowel vlees-, visliefhebbers. Ook voor de vegetariërs onder ons, keus genoeg. Naast de sushi is er ook veel keus uit vlees en vis-grillgerechten. Van lamsrack tot beefrolletjes. Van garnaalkroketjes (aanrader!) tot calamaris, zalm, witvis .... heerlijk! Ook de groetenliefhebber heeft een ruime keus. Bediening is bijzonder vriendelijk. Hier zit je heerlijk, tafeltjes staan ver genoeg uitelkaar om met je tafelgenoten te kunnen praten. Twee uur eten voor een vast bedrag. We zijn vanaf het begin regelmatig geweest en de kwaliteit bij constant goed. We zullen zeker vaker gaan!
L_consoli .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2014
Min of meer toevallig hier neergestreken op een doordeweekse avond. En ik moet zeggen: geen spijt van, integendeel! Eten is supervers en zeer smakelijk. Formule max 4 rondes met max 5 hapjes per ronde is aan de uitbundige kant, zeker gelet op de porties. Een wandeling door de uitgebreide menukaart heeft een paar pareltjes aan het licht gebracht. Ik noem hier: spicy tuna maki, schichimi sake maki, tonkatsu (gefrituurde varkenshaas) en nog meer, maar dat laat ik aan de volgende bezoekers om te ontdekken. Gewoon kriskras door de kaart heen, bij geen gerecht was ik teleurgesteld. Een prima koude sake (Junmai Ginjo) van echte hoge kwaliteit. Kortom: binnenkort weer!