Shabu Shabu Leiden

6,9
6,5
Gijs N.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Met mijn partner deze zaak bezocht voor lunch. Opvallen was dat de oude keuzeformulieren waren vervangen door tablets. Het bleek dat de keuze uit de gerechten aanzienlijk kleiner was dan voorheen en dat is beslist geen vooruitgang. Het mag dan wel modern zijn om met tablets te werken maar als dan ook nog een substantieel deel van de bestelling niet wordt gereserveerd, duurt zo'n lunch wel erg lang.
S. K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Gisteren hier gegeten. Een AYCE op z'n tijd is altijd goed. Shabu Shabu Leiden voldoet aan de verwachtingen. Het kwam op tijd, het werd ook redelijk snel weer afgeruimd, toch mis ik bij een tent als deze tijdens het serveren van de gerechten even het contact met de gast. Gister heeft het mij dan ook positief verrast dat er wel af en toe contact werd gezocht en dat ze enorm behulpzaam waren. Even een luchtje scheppen buiten was geen probleem en bij het afrekenen werd nog even gevraagd of we wel wisten dat er gebruik gemaakt kon worden van een bar waar desserts gehaald konden worden. Toch zeker weer voldaan weg gegaan.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Met z'n 3-en naar de Shabu in de"1e zit". Tov het vorige pand is deze locatie een enorme verbetering. Knusser, rustiger en mooi ingericht. De bediening is aardig en snel. De bestel i-pad werkt heel goed, de keuze is enorm en de sushi's en het toetjesbuffet zijn super lekker. Hier komen we graag nog een keer terug.
Kolenkit .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Ik houd best van een AYCE op zijn tijd. Helaas slaat shabu shabu leiden de plank nogal mis, met name als het om het eten gaat. Er wordt veel te veel saus over de gerechten gegooid en er wordt voor heel veel gerechten dezelfde saus gebruikt. Ik heb het gevoel dat shabu shabu de kwaliteit steeds meer laat varen want vroeger was dit kwalitatief een prima zaak. Heel jammer maar ik zou uitwijken naar andere mogelijkheden in het vervolg. Verder vriendelijk personeel en een systeem met tablets om te bestellen dat goed werkt.
NomihoshiBanchou .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Prima karaage en gyoza, en ook de ramen yaki was een smakelijke verrassing. Onze kinderen vonden het leuk om via de tablets die je op tafel uitgereikt krijgt te bestellen. Soms vergeet de bediening nog wel eens een gerecht te brengen, maar dan kun je snel je eerdere bestelling weer op die tablet opzoeken ;-)
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Hier spontaan terecht gekomen na hardlopen in Leiden, voor de lunch.
Het eten een 7 gegeven 8 vond ik teveel eigenlijk er tussenin maar die mogelijkheid is er niet.
Voor ons de 1e keer dat we met een tablet werkte, en niks mis mee. En contact met personeel, ach is dat er wel als ze een blaadje bij je ophalen? Dan blijft t vaak nog langer liggen voordat ze t ophalen.
De sushi was erg lekker, vooral die met de gebakken garnaal was er lekker. Op de tablet staan ook nog specialiteiten die niet op de kaart staan, in dit geval de inktvis. Jammer dat ik dat niet eerder heb gezien want die was echt heerlijk van smaak en mals. Toppertje om te nemen.
Verder ziet t er netjes uit de ruimte tussen de banken en de tafels zijn wel wat smal ( ja ik heb geen maat 36) maar goed aan de stoelenkant was t geen probleem.
Kortom gewoon lekker gegeten voor een goede prijs.
Evan K.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Na de examentraining van onze zoon hier op een maandag terecht gekomen. Het was druk. Voor een prijs je vol eten trekt allerlei soorten publiek. Het is echt een vreetschuur. Doordat je de bestelling per tablet opgeeft is er totaal geen contact met het personeel. De sushi was niet bijzonder van smaak en ook de andere hapjes veelal uit de frituur. Dit is ff snel snacken en niet uit eten gaan. Net als de Mac donalds.
Jetje1980 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Aardig personeel, alleen een beetje gehaast. Waarschijnlijk doordat het vrij druk was.
Mooi ingericht, moet uiteraard wel je smaak zijn, maar ik vond het wel passend. De sushi was prima van smaak, maar wel een beetje rommelig. Grillgerechtjes kan beter, maar oke voor wat je can een all you can eat kan verwachten.
Everwijn T.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Sinds de invoering van de tablet is er geen contact en service meer vanuit de bediening. Ook de aanvangstijden zijn zo strak dat er geen flexibiliteit is bij shabu shabu. Shabu shabu is net een vreetfabriek en ik kom niet meer. Eten is altijd redelijk tot goed, maar service is net zo belangrijk.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
Ik ben met mijn vriend naar Shabu Shabu geweest en we hebben er heerlijk gegeten!
Het bestellen met de tablets werkt super en het eten staat daardoor veel sneller voor je neus dan bij andere restaurants waar ik gegeten heb. Het decor is niet heel bijzonder maar wel gewoon een mooie achtergrond voor een avondje uiteten. Het personeel is professioneel en vriendelijk.
Wij hebben een topavond gehad!
Yteke N.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Lekker sushi eten in Leiden, maar wat is deze bar druk! Echt waanzinnig!
Het eten was redelijk, we hebben wel betere sushi gegeten maar de prijs was er dan ook naar.
Ambiance is wat matig, beetje als een kale bar.

De tablet is handig en snel, wel wat onpersoonlijk.
Vincent V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Inmiddels had ik een grote afkeer gekregen van het all-you-can-eat sushi concept. Relatief prijzig, en soms heeft het niets meer te maken met sushi. Shabu shabu heeft ook alles in zich om hevig teleur te stellen, maar dat was niet het geval. De tonijn was welliswaar een beetje lauw, maar verder waren alle sushi erg lekker. De vlees gerechten, verschillende gebakken rundvlees, zijn ook goed, en de tempura is lekker knapperig. Dessert is een soort buffet, maar was hier dan weer wel een beetje teleurgesteld. Misschien is het beter om de keuze iets kleiner te maken (nu van jello, tumtums, ijs, ananas en ga zo maar door), en de kwaliteit iets op te schroeven.

De service was ook, de bestellingen vinden plaats via een tablet. Helaas wel een keer wat cola over mij heen gekomen, en dit had beter opgelost kunnen worden met een gratis drank of iets dergelijks in plaats van een lauw doekje voor het bloeden, Decor is ok, niet heel sfeervol en een beetje op elkaar gepakt, maar niet meer dan gebruikelijk voor dit soort zaken.

Al met al heb ik mijn visie een beetje moeten bijstellen wat betreft het all-you-can-eat sushi concept, maar ik ga alleen als ik een hartstochtelijk verlangen naar sushi heb.
Aafje V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
De sushi is redelijk alhoewel de sashimi niet heel vers was en veel te grof gesneden. Dessert buffet was redelijk. Bediening was gehaast, chaotisch en ongeïnteresseerd. Jammer.
Bianca F.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Je kon goed merken dat het erg druk was. Niet alleen doordat het enorm lawaaierig was en het personeel erg gehaast was, maar ook aan het eten. Het eten zag er onverzorgd uit. Tevens smaakte het niet allemaal even vers. De sushi tamago (met omelet) zag groen en was ijskoud. Alsof het zo uit de koelkast was gekomen.
Lekkerbek0971 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Altijd vol. Reserveren is noodzakelijk. De sushi is lekker en vers. Bestellen met een tablet gaat makkelijk en snel. Wel is het altijd erg rumoerig. De wijn is erg duur. Bijna 4 Euro per glas voor een redelijk glas wijn
Camille O.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wij gaan naar Shabu Shabu Leiden voor de sushi en die is altijd prima. Om de een of andere reden is het hier ook veel beter dan bij hun vestiging in Zoetermeer.
Verder is het altijd zo druk dat de vis geen kans krijgt oud te worden. En dat proef je ook. Het is niet heel gezellig, maar wel prima verder
Jordy V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Eten: prima, wat je kan verwachten van een all you can eat formule. Veel keuze qua gerechten en het bestellen met een tablet werkt goed.
Prijs: 27,50 (op vrijdag) is niet in verhouding met de kwaliteit van het eten.
Sfeer: weinig vanwege de tafeltjes die krap op elkaar staan en vreetschuur gehalte. Personeel mag wat meer lachen en contact maken met de gasten.
Ijsvogeltje .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Het eten is hier een stuk beter dan het restaurant in Hoofddorp. De sushi en de warme gerechten smaken verser. De tablet vind ik wat onpersoonlijk hierdoor is er nauwelijks meer contact met het personeel. Het dessert buffet is een mooie aanwinst.
Mdijkstra80 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Hier een tijdje terug gegeten met een vriendin. De bediening was niet oplettend. Als we iets wouden hebben moesten we het rond vliegende personeel aanhouden om een drankje te bestellen. Het eten was wel okej maar niet een topper. De zaak is klein en vol gezet met tafels. Je kon praktisch met je buren mee eten zo krap naast elkaar staan ze.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Voor het eerst gegeten bij Shabu Shabu na goede verhalen van bekenden. Het viel mij tegen. Het eten is ok maar wat een "vreetschuur". Veel grote groepen en een kakofonie van geluid. Ik moest gewoon schreeuwen naar mijn tafelgenoot anders kon ze het niet verstaan. Ook in de rij staan om binnen te komen staat mij niet echt aan. De bediening is prima. Ze zijn snel en erg vriendelijk. Maar voor mij niet voor herhaling vatbaar.