Shabu Shabu Hoofddorp

6,9
Lang
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wat hebben wij genoten, ook in deze Shabu Shabu. Het systeem vinden we geweldig met de tabletten alles wat je bestelt staat snel en correct op tafel, gebracht door uiterst vriendelijke bediening. Ook de drankjes, heerlijk. Voor ons geen all you can eat meer met rijtjes invullen en onthouden, dit is fantastisch. Ik kan niet wachten om hier weer naar toe te gaan ook al moeten we er een eind voor rijden.
Jason O.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Gereserveerd om 20:00, Om 20:30 nog geen sushi. Na een paar keer navragen gaf een medewerker aan dat het drukker is dan normaal, en andere gasten wachten ook nog op hun sushi, dat we het maar even wisten. Uiteindelijk niet meer dan 3 rondes kunnen bestellen omdat er beperkt tijd was. kwailteit van de sushi was overigens matig.

Uit service oogpunt is het netjes de klanten vooraf te informeren en niet uit hebzucht probeert de tent voller te krijgen. Er wordt gerserveerd op basis van waar Shabu Shabu mee adverteert en niet afhankelijk van drukte of deskundigheid van personeel.
Gerard000 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijke en betaalbare sushi. Ook de sojaboontjes en zeewiersalade hier zijn aanraders. Veel keus! Service is efficiënt en professioneel vriendelijk. Voor een romantisch avondje met z'n tweeën zou ik niet aanraden, maar als je met je kinderen of vriendinnen erg lekkere sushi wil eten, is dit absoluut een aanrader!
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Nog nooit zo vies en smakeloos gegeten ga gemiddeld 2 x per maand sushi eten maar dit restaurant slaat echt de plank mis raad echt niemand aan hier te gaan eten klacht ingediend maar wordt voor kennisgeving aangenomen
Edelachtbare .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Formulerestaurant met snelle bediening via tablet. Gerechtjes zijn voldoende qua hoeveelheid.
Voordeel is dat je veel kunt proeven. Restaurant is ingericht op het maximale aantal tafeltjes; erg krap en druk allemaal. Bediening is jong, snel maar wel wat onpersoonlijk. Baas was druk achter de kassa.
Rondezeeuw .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteren hier wezen eten met een gezelschap van 4.
Bediening en manager waren vriendelijk en werden netjes ontvangen en naar tafel begeleid.
Het eten was dermate beneden pijl, we hebben zowel heel de kaart geprobeerd en dit viel ons erg tegen. (zelf de exclusief gerechten waarvoor je extra toeslag moet betalen).
Je zou zeggen dat een Japanner goed gespecialiseerd is in het geen wat ze doen maar niets was minder waar.
de nigiri met paling was lekker maar dat was ook het enige.
sushi zijn vergeleken met eerst 2x zo groot geworden, dit past niet eens in je mond.
als je 2 sushi's besteld zit je gelijk vol (misschien ook de intentie van shabu) wat dan erg jammer is.
Verder werd er niet goed geluisterd wat je wilt, je vraag het ene, en krijgt het ander.
Voor mij geen shabu shabu meer.

Riens V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Gisteren hier lekker gegeten in Hoofddorp. Wat mij opviel waren de tabletjes wat ik niet vaak heb gezien. Moest er even aan wennen, maar ben uiteindelijk van mening dat meerdere restaurants het zo zou moeten doen. De sushi was erg lekker, maar niet significant beter dan andere japanse restaurants. Wel was er veel keus tussen sushi's en sommige heb ik nog niet eerder gezien (sushi met vlees, yummie). Personeel was erg vriendelijk maar afentoe duurt het een beetje lang voordat ze brachten waar we om vroegen. Het is zeker een restaurant waard om uit te proberen, maar alleen als ik al toevallig in de buurt ben.
Marianne P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Afgelopen zaterdag hebben we hier heerlijk gegeten, we waren hier nog niet geweest en waren blij verrast door de correcte bediening, aardig personeel en helemaal handig was dat we via het tablet konden bestellen. Geen gedoe met pen en bestellijst waar je je suf op tuurt en maar af moet wachten wanneer deze wordt opgehaald. Binnen twee minuten waren de drankjes er al. De shushi's waren heerlijk, alles lekker vers. Verschillende warme gerechtjes werden op een gietijzer plaatje opgediend dat ervoor zorgde dat het gerechtjes goed heet bleven. Het dessert was prima, ondanks dat wij daar pas om 10.00 uur aan toe waren was er nog genoeg om uit te kiezen. Eén klein minpuntje de warme gerechtjes duurden iets langer.Verder een leuk ingericht restaurant waar de akoestiek van dien aard is dat je elkaar goed kon verstaan. We hebben het wel eens anders meegemaakt. Hier komen we zeker terug.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Voor het eerst kennisgemaakt met dit concept waarbij aan tafel, je via een tablet je bestelling doorgeeft die even later geserveerd wordt. Allemaal leuke kleine Japanse gerechtjes. Heerlijke sushi, biefstuk reepjes, kip in allerlei uitvoeringen en heerlijke groenten. Het nagerecht kun je zelf samenstellen en halen.Personeel rent zich rot van tafel na tafel om het bestelde te serveren. Stuk voor stuk zijn ze allen heel vriendelijk. Je krijgt op je tablet een melding dat je nog 30 minuten de tijd hebt om iets te bestellen en vervolgens weer een kwartier later. Ook wel makkelijk als je via de tablet aangeeft dat je wil betalen. Niet de aandacht van het personeel zien te trekken maar gewoon op de knop drukken. Binnen 1 minuut staat er iemand aan je tafel met een pinapparaat. Geweldig. Op deze dinsdagavond was de zaak stampvol. Goed voor de omzetsnelheid. Toch ondanks de lekkere hapjes en vriendelijk personeel, kon ik me niet aan de indruk onttrekken dat ik in een V....schuur was terecht gekomen. Maar goed dat is dan maar zo voor een keertje. We hebben lekker gegeten.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Voor het eerst bij Shabu Shabu gegeten. Om te beginnen was ik ontzettend verrast met de tablet die werd neergelegd. Nog nooit mee gemaakt! Super leuk.

Het eten was zelf echt ontzettend lekker. Veel variatie en verschillende dingen geprobeerd. Vis was zeker vers. Warme gerechten waren ook erg goed.

Het uiterlijk van het restaurant was zeer aandoenlijk. Erg 'Japans'.

De service daar in tegen was ver te zoeken.. Door de tablet is de klantvriendelijkheid erg afgenomen en ook als het eten werd gebracht werd het neergezet en weg waren ze. Geen één keer is gevraagd of het smaakte of iets dergelijks. Zeer teleurstellend!
FelineD .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Om de zoveel tijd eens bij Shabu eten. Heerlijke gerechtjes , sushi rollen waren deze keer ietwat vettig. Biefstuk erg mals, zalm lekker zoals altijd.
Bediening mag meer alerter zijn!
Hjsilso .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Lekker hoor, en een voorbeeld dat in zo'n restaurant ondanks dat je drank en eten via Ipad zelf besteld er toch een leuke zeer attente interactie is met de medewerkers van het restaurant,
Echt lekker gegeten. Dessert komt qua kwaliteit niet in de buurt van het al het eerder gebodene, maar feitelijk is dat altijd zo geweest zolang we naar de "chinees, wokchinees" en nu dit concept gaan.
Ditty V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Twee weken geleden gegeten bij Shabu in Hoofddorp, omdat die in Leiden vol was. Het AYCE concept kennen we.
De sushi was niet kakelvers, zag er niet zo strak uit en t belangrijkste... smaakte ook niet zo goed.
De biefstukreepjes waren te dik, de sausjes bij de diverse gerechten zat een oud laagje op, alsof het al even stond.
De inktvisreepjes waren klein, ze leken wel opgewarmd
De keuze bij de toetjes was niet zo groot.
De bediening was niet zo hartelijk en persoonlijk.
In Hoofddorp hebben ze al de nieuwe kaart, daar lijken minder soorten sushi's, maki's en nigiri op te staan, meer warme erg vullende hapjes zoals kipkerrie en biefstuk met ramen, wat eigenlijk gewoon bami is met een paar kleine stukjes biefstuk.
Ons zien ze er niet meer terug!
Amy A.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
De slechtste sushi-ervaring ooit!

Ben er al vaker wezen eten, maar ondanks de 'nieuwe' menukaart is de kwaliteit van de sushi behoorlijk achteruit gegaan. Erg jammer! Heel veel rijst, zowel in de nigiri's, maki's en de handrolls. Ondanks de directe terugkoppeling van de hoeveelheid rijst aan 1 vd serveersters, kregen we als uitleg dat het zo hoort. Ik begrijp dat de handrolls vaak vullender zijn dan een maki, maar het was totaal uit verhouding, naast de rijst zag je nauwelijks de ingredienten.

Ik ben normaal geen fan van de warme gerechten, maar door de slechte kwaliteit sushi zijn we meer warme gerechten gaan bestellen. In vergelijking met de sushi was dit een stuk beter, maar verder niet bijzonder.

Dessertbuffet is weer eens iets anders. Je hebt keuze uit diverse soorten ijs/vruchten en mini-gebakjes (o.a. mini-tompoezen, spekkoek, soesjes). De hazelnoot/watermeloen/mango/zwarte sesam en groene thee ijs zijn lekker, maar de citroenijs proeft weer naar zeep/chemisch.

Qua service, was er geen service te bekennen. Je hebt wel de mogelijkheid om via de tablet om extra service te vragen, maar ook dat komt niet vriendelijk/gewenst. Geen reden om hier terug te komen.

Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
De standaard AYCE Japanner, dertien in een dozijn. Een van mijn favoriete gerechten hier is de gunkan met mango en aloë vera, maar die was helaas van het menu verdwenen. Toen we om 21.30 uur naar het dessert buffet gingen, was eigenlijk alles al op en werd ook op verzoek niet meer aangevuld, beetje jammer. Vis was vers maar smaakte flauw, de salades zijn een enorme berg ijsbergsalade met een beetje topping, en ook wij kregen te horen dat de bordjes niet leeg genoeg gegeten waren en zo niet afgeruimd zouden worden.
Het enige voordeel van deze Shabu Shabu is dat de locatie erg rolstoelvriendelijk is, en dat is de reden dat we er toch nog wel een keer terug zullen komen. Maar als je mobieler bent, zie ik eigenlijk geen enkele reden om niet naar een andere, betere tent te gaan.
Naimaa D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Ik heb vrijdag 9 januari samen met mij partner voor het eerst gegeten bij Shabu Shabu. Bij binnenkomst werd ik meteen geholpen door de manager/leidinggevende. Mooi 2 persoons plek gekregen bij een overigens prachtige boom. Al snel kregen we uitleg hoe het bij hen in zn werk gaat. Service was top. Ze waren snel en vriendelijk. Het eten was echt lekker en vers. De sushi was overheerlijk. Een vergelijkbare keten heeft bij mij altijd hoog gestaan maar Shabu Shabu heeft dit overtreft. Gezellige sfeer en voldoende licht in het restaurant (niet te donker). Ik kom zeker weten terug.
Rudy D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
2de kerstdag gegeten bij Shabu Shabu. Wel vaker geweest dus goed gemutst erheen. Het betrof een al you can eat brunch. Het eten wat prima! Ik kan niets anders zeggen. Maar toen mijn partner als gevolg van een tandprobleem een deel (de sla) van een salade liet staan ontstond er een wel heel vreemde situatie. De ober weigerde het restant mee te nemen en deelde mijn vrouw mee dat ze haar bord wel moest leegeten en verdween weer. Na te zijn bijgekomen van het lachen vroeg mijn partner aan een andere ober het 'groene' bordje meer te nemen. Wederom was het antwoord negatief en de betreffende ober wees vervolgens op de 'huisregels' die je overigens niet worden medegedeeld als je reserveert. Er ontstond enige discussie en elke keer beriep de ober zich op het feit dat ik hem niet uit liet praten en hij verdween weer. Toch maar eens even de huisregels erbij gepakt (staan op de tablet). De ober er weer bijgeroepen en hem gevraagd waar stond dat alles moest worden opgegeten. Dat was natuurlijk lastig. Wederom de opmerking dat ik hem niet uit liet praten. Vervolgens gevraagd het eens uit te leggen. Ik kreeg een uitleg dat niet alleen de vis maar ook het groen bij de salade hoorde. Na mijn vraag wat hij nu eigenlijk wilde zeggen volgde de opmerking: ' U moet dat ook opeten". Dat was toch echt het moment de goede man even tot de orde te roepen. Het lijkt me niet dat je in een restaurant in Nederland ook maar iets moet toch of heb ik iets gemist :-). Kortom de rekening gevraagd. Shabu Shabu lijkt me geen goede plek om terug te komen. Ik hou niet zo van totalitaire regiems laat staan van totalitaire restaurants :-). Die 1 voor service vind ik overigens nog wat aan de hoge kant.
J T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2014
Gisteren bij Shabu Shabu heerlijk gegeten. We eten hier vanaf het begin met regelmaat. Het eten en service wordt continue verbeterd!
De manager was voorheen niet zo gastvriendelijk tegen ons, waardoor we het een tijdje niet zijn gekomen. We merken op dat hij nu zijn best doet en vriendelijker is.
We komen gauw terug!
MarcoS67 .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Na een eerste bezoek aan dit sushi restaurant bleken de goede referenties voor ons niet van toepassing. Omdat het een all you can eat formule is en wij geen grote eters zijn de vraag gesteld of er ook a la carte bestelling mogelijk was. Dit was na enig overleg mogelijk maar de ober attendeerde ons er op dat all you can eat bijna altijd voordeliger is. Na lang wachten en enkele keren de bediening te hebben gewenkt kregen wij het gevoel niet meer belangrijk te zijn
(we maakten immers geen gebruik van de all you can eat formule). Na een heerlijke maaltijd vroegen wij de rekening waar op tot onze verbazing twee keer "all you can eat" a € 26,50 pp stond vermeld. De ober, die ons zelfs had toegezegd dat a la carte ook mogelijk was, verontschuldige zich en ging het uitzoeken. Uiteindelijk kregen wij de rekening van nog geen € 35,00!! Shabu shabu hoofddorp, all you can eat........je zou er bijna de rekening bij opeten........
Ralphvergeer .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Als je bij Shabushabu gaat eten, bereid je dan voor op wat ruimte in de buik. Want er zijn erg veel lekkere smaakjes. Je bestelt met een i-pad. Tarabagani maki heb ik eens geprobeerd. Wel 2,50 extra, maar het is echt een knapperende sensatie van smaakexplosies. Een waar kunstwerkje. Ook de kimchi sashimi sarada was opmerkelijk goed. Tip, bestel maar 4 gerechtjes per keer. Het is echt ruim wat je krijgt. En bijzonder lekker!