Shabu Shabu Dordrecht

7,1
Kan beter
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Waarom eens niet eens sushi's proberen? Voordeel van Shabu Shabu is dat er ook andere kleine gerechten te verkrijgen zijn dan alleen sushi's. Er is een ruime kaart, dus keuze volop. In tegenstelling tot andere recensies was de bediening vlot en behulpzaam, absoluut geen klagen. Het feit dat de tafel, als het gerecht gegeten is, afgeruimd wordt vonden wij niet storend. Het concept is natuurlijk ook niet te vergelijken met een normaal restaurant, dat wisten we van tevoren. Dus al met al voldoenden gegeten, all you can eat, en dat was minder dan dat het maximum bood. Dus je verhongert zeker niet. Op een gegeven moment voel je de druk van 2 uur wel komen, dus zelf het personeel erop geattendeerd dat we nog wel een nagerecht wilden, dat komt inderdaad niet vanzelf. Prijs kwaliteitverhouding wel een beetje scheef. Voor het gemiddelde van 28,- per persoon kun je elders beter en rustiger eten. Maar voor een keer met de familie niet verkeerd.
RickMast G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Over het eten valt niks negatiefs te vermelden! erg lekker, vers en goed. de bediening kan beter, letten niet op je drankje wanneer ze eten neerzetten. 2 items kwamen niet, nagevraagd en kelner zei gelijk het
komt eraan. nooit meer die 2 items gehad en ook niks meer van kelner gehoord. er is geen muziek te horen, als de zaak dan leeg valt is het erg onaangename sfeer. Maar nogmaals wat betreft het eten de beste Shabu waar ik geweest ben!
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Vanavond na een aamtal jaar maar weer een keer gegeten bij shabu shabu. Alleen tafel beschikbaar van 6 tot 8 of half 8 tot half 10. Gekozen voor de laatste. Eten was lekker. Flesje witte huiswijn was erg lekker. Service daarin tegen was onder de maat. Door gebruik van tablet voor bestelling weinig contact met bedienend personeel. Toen mijn partner nog zat te eten werd de tafel alvast leeggehaald toen wij aangaven dat dit onze laatste ronde was. Voordat wij het dessert kregen waren we de laatste gasten in de "kamer" waar we waren geplaatst. Hierop besloot een personeelslid dat het tijd werd om de kaarsjes alvast uit te blazen. We voelden ons niet echt welkom meer. Toen we besloten te gaan afrekenen had dezelfde man onze rekening al een poosje klaar liggen op een schoteltje. Erg vreemd naar mijn mening. Prijs van diner is aan de hoge kant. Decor is aangenaam al begint de slijtage wel toe te treden.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
De airco in het restaurant had geen merkbaar effect. Wij zaten er recht tegenover. Restaurant is zodanig ingericht dat veel mensen gelijktijdig kunnen eten. Wij vonden de sushi tegenvallen en hebben betere ervaringen bij andere sushi restaurants met eenzelfde gangenconcept. De sushi is klein en daardoor hapklaar maar is gericht op de Nederlandse eter. Bediening is attent en serveert netjes. Haalt geregeld de lege plankjes en/of schaaltjes weg.
Rafaël M.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
'vreetschuur' 'onpersoonlijk' 'sushi voor de massa'....een aantal kreten die vaak in één adem genoemd worden met Shabu Shabu. Ten onrechte wat mij betreft!
Natuurlijk, voor een romantisch diner voor 2 of gezellig natafelen moet je hier niet naar toe gaan, maar ten opzichte van mijn laatste bezoek, ruim een jaar geleden, zijn er een aantal zeer positieve veranderingen. Met name het eten, wat is de sushi er op vooruit gegaan zeg! Ruimer assortiment en mooie en spannende combinaties. De gerechten ogen 'volwassener' en zijn goed op smaak. Ook de bediening is wat mij betreft vriendelijk(er), alhoewel ik daar sowieso nooit iets op aan te merken heb gehad. Voor het geld dat voor deze all you can eat formule neergelegd moet worden: niets te klagen en waar voor je geld!
jane7 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Voor het eerst geluncht bij Shabu. De lunchkaart heeft voor een deel dezelfde kaart als de dinerkaart, maar de gerechten wijken toch af. De zeewiersalade bijvoorbeeld kon ik maar half opeten omdat het meer leek op een bak ketjap met wat groenten. En zo waren verschillende gerechten eigenlijk niet erg lekker. Of het de locatie is of de lunchkaart kan ik niet beoordelen, maar het viel mij tegen in vergelijking met het diner in de Rotterdamse vestiging.
Verder prettig restaurant qua uiterlijk en bediening.
Claassen64 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Het eten was erg lekker en de bediening was vlot en vriendelijk.
Vergeleken met de vorige keer een verbetering aangezien het toen wat langer duurde voor we ons eten kregen.
kapsalon .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Bij binnenkomst vonden wij de verschillende drempels en hoogteverschillen in de vloer lastig, ambiance zag er verouderd uit en n nieuw verfje zou o.a. alle etensspetters van de muur wegwerken en het pand van binnen weer netter uit laten zien.
We werden naar een tafel gebracht maar er werd vriendelijk op mijn verzoek een beter plekje gezocht.
Via de Ipad besteld maar de verstreken tijd werd ruim overschreden en toch maar na 30 minuten aangegeven dat we iets sneller onze bestelling zouden krijgen. De andere tafeltjes werden nl wel continue bediend. Ook hier werd op ons vriendelijk verzoek netjes gereageerd en werden daarna alle bestellingen keurig geleverd.
We hebben heerlijk gegeten en vinden de kwaliteit heel erg goed.
Met geduld en vriendelijkheid hele fijne avond gehad tegen redelijke prijs kwaliteit.
Joey80 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Leuk sushi vreettentje waar het menu helaas elke keer weer minder wordt. Porties kleiner, meer rijst, minder vlees en verse garnalen met tempura worden vervangen door goedkope fabriekshappen met oliebollendeeg. Het personeel is vriendelijk en de sfeer is oké, maar ik hoop dat ze de volgende keer het menu beter en lekkerder maken ipv meer winstgevend.
MARIGOT .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
een flinke vreetschuur is het, maar eerlijk is eerlijk het is niet slecht. de sushi is prima, de frituur hapjes ook, en t vlees is opzicht ook niet slecht, alleen zo jammer is dat op elk gerechtje de zelfde saus gaat, alles smaakt t zelfde. daar zouden ze iets aan moeten doen, verder is het er prima, komen we zeker nog eens terug
Curly .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Ondanks dat het massa productie is voelt het toch niet zo en is de smaak erg goed en lekker. Tot zo ver altijd aardige bediening gehad (ook met buitenlandse gasten) en decor is strak. Ruime keuze voor ieder wat wils. Het schiet op dus je zit niet eindeloos te wachten. De tablet werkt goed omdat je kan doorgeven wanneer jij dat wilt.
Ik kom er graag.
Dc10dennis .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Ach t is massa he, de porties zijn groot en t is opzich niet slecht
Wat ik jammer vindt is dat er 1 basis tol wordt gebruikt waar vervolgens paling, zalm of andere visjes over heen worden gehangen, de sushi was steen koud wat ten koste van de smaak gaat
Cola zonder prik, bediening opzich prima we zullen vast nog wel eens gaan
Kiiim .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Je bestelt met een tablet, dat is altijd leuk. Verder komt het eten allemaal erg snel. Vond het wel een beetje veel rijst in verhouding tot de vis af en toe. Service was wel prima. Decor was niet heel gezellig. We zaten wel in de buurt van de bar, dan zie je nog enigszins hoe de sushi's 'vers' gemaakt worden.
M---en---M .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Lekker sushi eten voor een vriendelijke prijs. Sommige ruimtes in het restaurant zijn gezelliger dan de andere. 5 Rondes en ruim voldoende eten.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Ik weet niet meer precies wanneer ik hier voor het laatst was. All you can eat. Hier ga je naar toe voor de prijs. Goedkoop veel eten. Sushi is erg lekker en vers en de prijs zeer aantrekkelijk maar voor de service zit je hier niet natuurlijk. Alles gebeurd per tablet. Eten is erg goed voor de prijs!
Marjon510 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Zoals altijd heel fijn gegeten. Lekker, snel en goed geprijsd. Vriendelijke bediening, komen hier regelmatig en het is altijd fijn!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Eerste serveerster was vreselijk chagerijnig. We voelden ons niet welkom. Vervolgens ging er later op hetzelfde bankje als waar wij op zaten een andere serveerster zitten roken in haar pauze. Niet bepaald fris onder het eten en stond ook behoorlijk knullig. Laat ze dat achter buiten doen. Verder waren de gerechten er wel erg snel en was het eten goed, niet heel bijzonder voor de prijs, maar verder niets op aan te merken.
warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Bediening en ontvangst is heel vriendelijk en goed. De bediening is wel wat jong en onervaren maar is wel enthousiast. Het eten en de sushi is gewoon zoals je verwacht bij elke vestiging van Shabu dus goede kwaliteitsbehoud in de keten. Ik houd absoluut altijd vd sushi rolls die hier heel smeuïg en zacht waren. Heel lekker en waar voor je geld
youngwildfree .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Lang niet meer geweest bij shabu shabu dord, maar wat was het weer lekker. De lekkerste shabu van allemaal. Bediening is zeer goed. Bediening was ons niet eens vergeten. Aardige mensen. Complimenten aan de jongeman. Speciaal voor ons nog macarons geserveerd voor ons jubileum. Toppie! Tot snel
Raphaelle M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Afgelopen dinsdag hier geweest met een grote groep van 9pers. Het begon al met de wijn die ik echt super slecht vond.. En met de sfeer in het restaurant.. Ik vind het erg kill en geen sfeer hebben heeft beetje weg van een wegrestaurant. Toen moesten we erg lang wachten op de sushi een paar mensen hadden hun eten en de andere hebben zeker een kwartier langer moeten wachten. Toen wij dat vertelde aan een dame in de bediening keek zij heel erg geïrriteerd en boos naar ons.. Wat ik zelf echt niet vind kunnen. Ik werk zelf al 6 jaar in de bediening en vind echt oprecht dat jullie wat moeten doen aan jullie bediening wat een sacherijnige dames en heren.. Erg jammer... Ik kom hier zeker nooit meer terug!!! Rotterdam heeft nu echt mij voorkeur!! Ik zou vast niks van jullie horen.. Maar zou het wel opprijs stellen...