Shabu Shabu Den Haag

Maandag t/m Donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

I-bakker .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij werden hartelijk ontvangen. De uitleg van het systeem kon iets beter, maar het eten was uitgebreid en heerlijk! Kortom een echte aanrader.
AlitadeR .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekkere, betaalbare Sushi. Lekker vers. De service was prima. De locatie is erg prettig. De Torengarage ligt ernaast. Dus parkeren is geen probleem. Vroeger was dit restaurant Greve. Jammer dat dat destijds verdwenen is. Was 'de plek' om op zondag een kop koffie met een krant te pakken. Vergane glorie... Maar Shabu is een prima plek om te eten.
Yarisje .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Bijzondere ervaring om te eten in dit all you can eat restaurant. Serveerster kwakt een Ipad op tafel zonder toe te lichten waarom. Daar moesten we dus zelf achter komen; bestellen via de Ipad. Een serveerster of bestek of een servet nodig? Alles via de Ipad. Heel onpersoonlijk dus.
Eerste drankje kwam pas na diverse gerechten, die overigens supersnel op tafel komen. De twee gratis flessen water die bij de gekozen wijn hoorden, hebben we nooit gezien.....Droevige wijnkaart; keus uit rood of wit zo ongeveer....
Niveau van het eten best wel goed.
Blijft bij een eenmalig bezoek.
Hendrikv .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Lekker eten, snelle service en vriendelijke personeel. Ik kom hier niet zo vaak omdat ik niet in de buurt woon. Wel leuk voor de afwisseling. en het is een standaard all you can eat concept.
Barbera L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Aangekomen, was rommelig met plaatsing terwijl we gereserveerd hadden.
Je kunt met de tablet bestellen, handig! Alleen konden we niet terughalen wat we hadden besteld. Dat is jammer aangezien niet alles wat we hadden besteld ( of in ieder geval dachten) geleverd werden. We hadden bij de 1e ronde 15 gerechten en er kwamen er slechts 11.
We hebben een aantal gerechten teruggestuurd omdat deze warme gerechten koelkasttemperatuur werden geleverd of zelfs nog rauw waren.
Het dessertbuffet is prima. De vriendelijkheid van het personeel was deze avond ook niet geweldig. De airco lekte, werd ook niets aan gedaan..vervelend aangezien het op "onze" bank spetterde.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Het eten geef ik een 8 puur ook gebaseerd op prijs/kwaliteit, voor een AYCE is het gewoon goed, niet vergelijkbaar met een echte japanner met echte sushi maar daarom moet je ook op prijs/kwaliteit beoordelen en niet alleen op het eten. Veel keus, lage prijs, snelle service door de tablets, en ondanks de grote toch een gezellige sfeer. Gewoon goed voor de prijs die je betaald.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Na het opknappen is het restaurant nog gezelliger geworden. Comfortabele banken, de nieuwe bar bij de ingang, goede indeling van de ruimte maken Shabu Shabu een speciale plek.
De prijzen zijn verhoogd maar de kwaliteit van het eten ook. Verse producten, lekkere sushi met meer vis en minder rijst, het uitgebreide toetjesbuffet zijn kenmerken van dit restaurant.
De bediening is vriendelijk en behulpzaam. De tafels worden snel opgeruimd. Het nieuwe systeem met de tablets maakt de service sneller en kwalitatief beter.
We hebben een leuke avond gehad met lekker eten en ontspannen sfeer. 7 voor het eten omdat het eten niet zo bijzonder is. Dat wordt ook niet verwacht van dit soort restaurants. Maar wel een aanrader!
Kenshiro .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Prima kwaliteit en ook aardig wat keuze. Het bestellen met de tablet vind ik erg fijn. Alleen ik vond het wat minder dat de wasabi die ik besteld had pas 3 rondes later kwam. Voor de rest was alles prima!
Andrew T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Nav een gekregen bon weer eens gaan eten bij dit japanse All you can Eat restaurant. Er is de afgelopen jaren een en ander veranderd in dit restaurant. Ondanks de drukte was het eten prima. Sommige gerechtjes waren zeer goed, andere vielen iets tegen qua smaak, maar dat kan ook persoonlijk zijn. Du sushi waren over het algemeen goed en vers, de Dragon Roll was echter tegenvallend, mede door een toevoeging die er m.i. niet bij past. De biefstuk op Teriyaki saus was wel super! Desserts waren simpel, maar prima,vers fruit en kokosijs aanrader!
Bianca O.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Leuke tafels met banken goed voor onze kleuter die lang blijft zitten . Sushi was lekker vers en de warme gerechten waren ook goed te doen.
Bestellen ging ook makkelijk met tablet en gerechten kwamen snel aan tafel.
Lans .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Eten en bediening waren prima, ook de ruimte is mooi. Niet te klein en vol. Ebig echte kritiekpunten is het water: 7,5p voor een fles is belachelijk. Waarom geen kraanwater tegen een redelijke prijs (2,50 bijvoorbeeld)
Alessiomelis .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Hele lekkere sushi gegeten. Lekker vers. Lekkere zalmmoten, tonijn, vers gegrild en precies goed gezouten (vaak is dat te zoutig). De service was goed, wijn ok. Prima plek om te eten.
Tot zien
Angela K.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Regelmatig ga ik bij één van de Shabu Shabu restaurants eten. Vorige week ben ik met twee vriendinnen bij Shabu Den Haag gaan eten. Zoals altijd was het eten weer heerlijk, de service vind ik heel goed. Vriendelijk personeel, staat open voor een praatje. Het personeel werkt heel hard om ieder z'n wensen te vervullen en de gasten niet lang op eten/drinken hoeven te wachten. Sinds kort is Shabu Den Haag verbouwd en ik vond het interieur heel mooi en sfeervol. Heb weer heerlijk genoten en ga zeker snel weer terug. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten, goede service en sfeer houdt.
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Vanmiddag lunch bij Shabu Shabu met AYCE. De gerechten waren lekker, zowel de sushi als de warm gerechten. De zeewier van temaki was niet zo goed, te taai en de portie van sojabonen was iets te groot voor één persoon. Hierdoor kan ik alleen 2 ronde bestellen, want ik was al vol. De bediening was aardig en snel. Sfeer was prima.
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Heerlijk om te eten hier. Kwaliteit en kwantiteit blijft t zelfde. Bediening is alert en vriendelijk.

Wel altijd druk en veel lawaai. Decor is relaxt.. Geen bijzonderheden.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gewoon goed! Heerlijke sushi, goede kwaliteit en vlotte bediening. Gevarieerd menu en ruime keuze. Lekkere bij-gerechtjes en de parkeergarage naast de deur.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Weer allemaal van die lekkere kleine hapjes, aan het begin flinke honger maar uiteindelijk niet verder gekomen dan drie rondes. Beef met gebakken knoflook en de california roll weer heerlijk. We hadden een verjaardag en alles was leuk versierd, bediening erg vrolijk en kwam nog even meezingen aan tafel.
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Weinig op aan te merken. Ga hier regelmatig met mijn vriendinnen heen. Vindt de sushi hier simpelweg heerlijk. Bediening is snel en enthousiast. Ik had per ongeluk een verkeerd gerecht aangekruist. Toen de serveerster met het gerecht aan de tafel kwam stond ik gek te kijken. Bleek mijn eigen fout te zijn, maar was geen probleem en kreeg al snel mijn handroll met zalm ipv tonijn.
Rosanne W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
De vestiging in Den Haag vind ik een van de betere vestigingen (woon zelf in Leiden), juist vanwege het feit dat er ook zat tafeltjes beschikbaar zijn met een iets intiemere sfeer en privacy. Vanwege het goedlopende concept ga ik zelf het liefst rond een uur of 8 tot sluit, want dan is het iets rustiger en kan je tot het einde rustig blijven. De bediening is totaal niet opdringerig, en is er precies wanneer je ze nodig hebt. Daarnaast behandelen ze vragen die je hebt over sushi (zo vroeg mijn vriend waar de tonijn vandaan kwam) zorgvuldig. Ik kom regelmatig in Japan en heb dus ook zat Japanse sushi en andere Japanse gerechten geproefd, maar ik kan je vertellen dat Shabu goed in de buurt komt. Vooral omdat ze ondanks de tijdsdruk waar ze in werken toch kwaliteit kunnen leveren. In Leiden heb ik meegemaakt dat sushi op verkeerde temperatuur was geserveerd, en dat kruidige sushi's bijna geen kruiden hadden. Dit zijn jammere fouten, die ik in Den Haag nog niet ben tegengekomen. Wel verschilt de kwaliteit van de eend en de biefstuk van tijd tot tijd (baktijd en formaat waarin deze geserveerd wordt) De specials die op de kaart stonden vond ik erg verassend, en de aangepaste kaart met nieuwe gerechten vind ik ook top! Een aanrader als je graag meer dan sushi wilt eten, want de keuze aan warme gerechten is ook enorm.
Tommy88 .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
De service bij Shabu Shabu Den Haag is top. Vriendelijk, en erg snel, met name door de tablet. Dat je via de tablet besteld maakt het wel erg onpersoonlijk, en leidt ertoe dat het snel naar een "vreetschuur" neigt. De sushi is OK, maar uiteraard niets vernieuwends. De rijst was soms ietswat droog.