Shabu Shabu Apeldoorn

M84 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Carla C.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Dit restaurant heeft alles wat je je bij het all you can eat principe voor kunt stellen, geweldige sushi en bijgerechten, vriendelijk personeel, leuke ambiance en goede service.
En ja, het is groot maar zijn ze dat niet allemaal, die ayce restaurants? Het systeem met de tablets was verbazend eenvoudig en duidelijk. Het personeel kwam geregeld langs om af te ruimen en te vragen of je nog iets wenste, wij waren blij verrast.
De sushi's waren fantastisch en voor het eerst zien gerechten er in het echt net zo uit als op de foto.
Andere gerechten zoals rundvlees, de misosoep (hemels) de dumplings en salades, alles was even lekker en opgediend in dat mooie zwarte servies, de avond was compleet.
Als klap op de vuurpijl dan ook nog het dessertbuffet waar je zelf ijs kunt tappen en ienieminie gebakjes en muffins kunt pakken, het was geweldig.
Ik geef nooit tienen maar ben bang dat dit de eerste keer is, zo tevreden zijn we.
We pasten op het huis van mijn dochter in Apeldoorn maar gelukkig is er ook een Shabu Shabu in Amsterdam, snel uitproberen dan maar.
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Zo wat is het hier vol! Hele smalle paadjes om maar zoveel mogelijk stoelen in het pand te kunnen proppen. Erg jammer. Het bestellen en met name het leveren van de producten was erg rommelig. Het duurde soms zo lang dat we dachten dat ze het vergeten hadden. Bestelden we weer opnieuw en dan komt het ineens.
Bediening was erg vriendelijk.

De sushi smaakten goed, niets op aan te merken. De kinderen waren wel blij met het dessert buffet dus die ook snel tevreden.
Volgende keer proberen we toch even een ander restaurant, zodat we iets rustiger kunnen zitten.
SaskiaApd .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Eigenlijk alleen maar lof voor Shabu Shabu. Groot maar gezellig druk restaurant waar je echt waar voor je geld krijgt! De sushi is vers en lekker. Waar je bij andere restaurant overal mayonaise ter deco op de sushi krijgt, krijg je hier gewoon sushi zoals we in Nederland kennen. De bediening is vlot en vriendelijk. En er lopen niet alleen jonge mensen in de bediening, dat vind ik ook tof! Nadat je je tonnetje rond hebt gegeten, mag je je nog te buiten gaan aan het desertbuffet, voor de kinderen een feest, voor de volwassenen een leuk extraatje want als je slim bent doe je je tegoed aan het heerlijke eten van de kaart.
Wij komen geregeld hier en zijn nog nooit ontevreden weggegaan. Dus zeker een aanrader!
Harvey S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
We zijn al veel vaker naar Shabu geweest maar nog nooit in Apeldoorn. In vergelijking met andere Shabu's viel ik Apeldoorn op dat hier een veel uitgebreider dessert assortiment was. Zelf de mogelijkheid om een ijsje te maken bijvoorbeeld. Wel jammer dat sommig personeel het wat verpest voor de rest van de medewerkers die wel erg hun best doen om het de gasten naar hun zin te maken.
2levensgenieters .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Erg gezellig, goede sushi en andere gerechten. heel erg vers. Zelfs als het druk is dan duurt het niet lang voordat je je gerechten heb. Langs het raam zitten is wat frisser. In de zomer niet zo erg, maar op de wat " koudere" dagen is dit vervelend. We komen hier regelmatig en het blijft goed.
MarkHakvoort .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2016
Je kunt hier wat ons betreft erg lekker eten. De bediening is snel en leuk, mede natuurlijk door de tablets. De ambiance ziet er leuk en goed verzorgd uit. Ik geef hier een 7 voor omdat wij op de tocht zaten doordat er onderhoud werd gepleegd aan de buizen van de klimaatbeheerser.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Drukke avond maar door de grote hoeveelheid personeel weinig last van gehad. Door de ronde zitjes geeft het een knusse plek om met vrienden gezellig samen te zijn. We hebben de tijd genomen en waren zo door onze 2 uur bestellen heen...
Het eten is geweldig, mooi opgediend in goede verhoudingen en erg vers. Met name sushi met garnalen en zeewierblad wordt echt op bestelling gemaakt. Zeer smakelijk en echt een aanrader!
Macyfrancisog .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
Op een redelijk drukke avond hier weer gegeten. Lekkere sushi, zeer vers. Presentatie zag er net als de warme gerechten smakelijk uit. De warme gerechten waren nog warm tijdens het serveren, altijd een pluspunt. De nieuwe toetjesbar zag er voortreffelijk uit. Direct bij binnenkomst trok dat onze aandacht! We waren bijna vergeten ruimte over te laten voor alle lekkere ijssoorten en gebakjes. De kinderen vonden vooral de popcorn en de ruime keuze aan snoepjes geweldig. De service is, hoewel de tablet veel kan en doet, zeer gastvrij. Het personeel is behulpzaam en brengt de gerechten op een zeer snel tempo. Opnieuw een topavond gehad!
Jan .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Oorspronkelijk vaste klant bij een ander sushi restaurant, maar had veel goede verhalen gehoord over Shabu Shabu Apeldoorn. Sushi was vers, zeer smaakvol. Veel keuze uit andere gerechten voor degenen die niet van vis houden. Service was goed en personeel erg vriendelijk. Na ons bezoek hadden wij ook gebruik gemaakt van hun afhaal- en bezorgservice. Zeer goede ervaringen, wij zullen hier zeker terugkomen. Onze nieuwe favoriet!
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Voor het eerst hier gegeten en dat is uitstekend bevallen. Ruime keuze uit diverse gerechten, die erg smaakvol waren. De bediening is zeer correct en uitermate vriendelijk en behulpzaam bij vragen.
Zeker voor herhaling vatbaar!!
Rowald .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Wij hebben hier met z'n 2-en heerlijk gegeten. Wij houden erg van all-you-can-eat concepten, maar ze zijn niet allemaal goed uitgevoerd. Hier wel! Smakelijke sushi, lekkere warme gerechten en de manier van bestellen sprak ons erg aan. Met de tablet is natuurlijk wel wat onpersoonlijk, maar we hadden een prima avondje uit hier. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mulan .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Wat een verademing om daar binnen te komen. Een zeer ruim restaurant, mooie inrichting. De gerechten werden supersnel geserveerd en waren van uitstekende kwaliteit. Fijn dat je het allemaal via een ipad kan bestellen. De sushi's waren zeer smaakvol, de gegrilde gerechten waren mals en warm. De gefrituurde gerechten waren niet vet en smaakten goed. Het enige minpuntje is dat de nagerechten wat mij betreft geserveerd mogen worden. Kinderen die van alles pakken en het dan weer terugleggen is zeer onhygienisch. Daar mag wel wat meer toezicht op zijn. Verder zeker voor herhaling vatbaar.
Maik83 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Verschillende keren hier wezen eten. Je besteld makkelijk met een tablet. Alles wordt redelijk snel en netjes bedient. Ruime keuze. Heerlijke sushi.
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Toen wij rond 20.00 op zaterdagavond met 4 personen binnenliepen zonder reservering, lukte het de gastheer toch om vrijwel direct een tafel aan ons te geven. Zoals bij elke shabu wordt ook hier gewerkt met het tablet bestel systeem. Dit werkt efficiënt, snel, duidelijk en goed. Voor dit type restaurant en vooral ook de grote (wij denken toch wel +250 zitplaatsen) werkt dit heel goed.
Sushi is (in vergelijking met andere all you can eat sushi Restaurants) goed, vers, smaakvol. De kaart is uitgebreid en divers.
Leuk detail is het dessert buffet wat vooral bij de kinderen goed in de smaak valt: een uitgebreid buffet gevuld met lekkernijen uiteenlopend van ijs, taartjes, cake, mousse, snoep etc.
Decor oogt modern, nieuw en comfortabel.
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2015
Al eerder bij een Shabu Shabu filiaal gegeten in Haarlem en dat was goed bevallen. In Apeldoorn zou het vast ook lekker zijn , maar ik was toch ietwat teleurgesteld. Allereerst de sushi, die was helemaal prima. Maar de warme gerechten smaakten gewoon niet zo goed. Als voorbeeld de champignons, die waren soppig en leken wel opgewarmd te zijn in de magnetron i.p.v. de teppanyaki plaat. Mijn favoriete gerecht, de zoete aardappel tempura was ook niet zo lekker. De bereiding was anders leek het wel. We hadden honger dus alles ging uiteindelijk op. Maar ik weet dat het beter kan, omdat het in Haarlem wel heerlijk was. De dessertbuffet is een leuke toevoeging aan het menu met veel keus uit verschillende ijssoorten, snoep, cakes etc. De inrichting van het restaurant is prachtig. Je zit hier fijn. Service was snel en vriendelijk.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Heerlijk gegeten weer, maar ik mis op de nieuwe kaart bij de sushi ins en out echt de ossehaas. Het zou mooi zijn als die weer terug op de kaart gezet wordt.
Verder altijd top eten.
Michi W.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Weereens heerlijk gegeten bij Shabu, deze keer allemaal warme gerechtjes besteld in plaats van alleen maar sushi. Dit na aanleiding van het toevoegen van nieuwe gerechten aan de menukaart.
Vriendelijk personeel maar toch allemaal zo onpersoonlijk.. Het eten wordt snel gebracht en de lege bordjes net zo snel weer opgeruimd zonder dat je echt contact met elkaar hebt. Wel moet ik opmerken dat het personeel een aantal keer langsliep maar er niet veel aandacht werd geschonken want onze lege bordjes bleven wel heel lang staan.
Het ijsbuffet veel wel tegen dus daarom een puntje minder voor het eten. Het ijs was of keihard of bijna gesmolten en sommige bakken waren zo goed als leeg. Jammer..
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Afgelopen week bij ShabuShabu in Apeldoorn gegeten met vier personen. De ruimte is erg leuk ingericht met bijpassende lampen, mooie muurschilderingen, diversiteit aan tafels, mooi kleurgebruik etc. De twee persoonstafeltjes staan wat dicht op elkaar, maar de vier persoonstafels zijn erg ruim opgezet. Alle gerechten werden netjes snel na bestellen gebracht, personeel erg vriendelijk. Naast de onbeperkte keus aan sushi en vlees/vis hebben ze ook een dessert buffet. Hier is de keus uit diverse pudding, cake, ijs en chocola. Voor ieder wat wilt dus! Ook goed betaalbaar (€27,50 p.p. in het weekend).
Heisenberg .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Mooi restaurant, genoeg privacy door de setup van het restaurant. Welke bestaan uit gezellige zitjes. Was hier op een maandag. Toch lekker druk en bijna vol toen ik weg ging. Reserveren lijkt mij dus aanbevolen. Sushi was goed van kwaliteit. Tevens de andere gerechten. Bestellen ging superhandig met een tablet. Ook kan men nog gebruik maken van het gratis dessertbuffet. Alleen jammer dat er geen stromend water was voor de ijsschep. Werd een beetje plakkerig en vies. Maar kom zeker weer eens terug.