Shabu Shabu Amsterdam

• Af te huren , Airconditioning
Voordelig
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Dit keer besloot ik met mijn dochter naar Shabu Shabu te gaan. Mijn dochter vond het restaurant er erg mooi uitzien. Toen we een tafel kregen vond ze het ook erg leuk dat er een iPad was in plaats van een gewone menukaart. Verder was de bediening weer eens top en hadden we daar niks op aan te merken. Het eten was erg lekker en er zijn veel verschillende soorten Sushi. We hebben heerlijk gegeten en het duurde ook nooit lang voordat al het eten op tafel stond. Zoals gewend was alles heerlijk en prima service kom zeker weer terug.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Rudolf W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Vandaag besloot ik met mijn vrouw naar Shabu Shabu te gaan zei houdt erg veel van Sushi dus dit restaurant is perfect. Eenmaal aangekomen was mijn vrouw erg verbaasd over hoe modern alles was ingericht. Ik wist dit natuurlijk al omdat ik een paar weken terug met mijn zoontje ben geweest. Ze vond het idee van het iPad menu erg fijn en was blij dat er zo veel keuze was in het menu. Het personeel was zoals vorige keer erg vriendelijk en snel. Wij komen hier zeker weer een keer terug.
Alex G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vandaag wou ik een keer met mijn vriendin naar Shabu Shabu gaan omdat ze ook zo erg van Sushi houdt. Alles zag er erg modern uit en was netjes ingericht. Het menu was geen kaart overigens maar een iPad. Dit zorgde ervoor dat de ober alleen kwam als je iets besteld had, dit zorgde voor meer rust in het restaurant. We hebben veel soorten sushi gegeten samen met wat lekkere drankjes. Het personeel was erg snel en behulpzaam. We hebben erg genoten van deze dag.
Ernst K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ik wou eens lekker sushi eten dus besloot ik met mijn vrouw naar Shabu Shabu te gaan. Eenmaal aangekomen zag ik dat alles erg netjes en modern was ingericht. Zo was ook het menu vervangen door een ipad, hier kon je alles wat je wou bestellen aanklikken en dat kwam dan naar jou tafel toe. Ook al hadden wij veel verschillende soorten sushi alsnog had het personeel daar geen moeite mee en stond het eten zo op tafel. Alles was erg lekker en er liep niet de hele tijd iemand rond om te vragen of je nog drinken wou dit is natuurlijk top. Het personeel was erg vriendelijk en snel. Ik raad dit restaurant aan aan iedereen die wel van wat lekkere sushi houdt en een moderne uitstraling.
Terry G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Ik doe wel vaker een drankje met mijn vrienden, alleen vandaag besloot ik met mijn vrienden naar Shabu Shabu Amsterdam te gaan het schijnt dat ze daar heerlijke sushi maken. Eenmaal bij shabu shabu aangekomen zag ik dat alles erg netjes en modern is, aan tafel zag ik dat er een ipad stond ik vroeg me af waar het voor was maar dat werd me al snel duidelijk. Je kon dus bestellen met de ipad het menu verscheen op de ipad en daar konden ik en mijn vrienden uit veel gerechten kiezen en mocht je niet zo een vis liefhebber zijn dan hebben ze zelfs nog het simpele patat en kip. Wat betreft drinken was er ook genoeg keus je kunt je hier helemaal vol eten. Zodra je iets op de ipad had besteld was het personeel al erg snel bij je, ze waren ook erg vriendelijk ik raad dit restaurant zeker aan iedereen aan mijn vrienden en ik hebben een geweldige avond gehad.
Wilma B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Ik en mijn gezin houden van modern, een vriend van ons zij dat Shabu Shabu een erg modern restaurant lekker was en het heel mooi was ingericht. Mijn gezin en ik besloten naar Shabu Shabu te gaan eenmaal aangekomen konden we zien dat alles heel mooi en modern was ingericht, toen we een tafel kregen werd ons verteld dat we konden bestellen met een ipad, dit vonden de kinderen prachtig. Na besteld te hebben kregen we heerlijke Sushi en nog wat drinken. Alles was erg mooi en het is een avond die we niet gaan vergeten, ik raad dit aan iedereen aan.
Wanda K.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Na een middagje lekker shoppen met mijn gezin besloot ik om Shabu Shabu te proberen koken zat er namelijk niet meer in. Eenmaal bij Shabu Shabu aangekomen had ik een goed gevoel over het restaurant het zag er erg mooi uit en had een mooi modern uiterlijk. Toen we een tafeltje hadden werd ons vertelt dat we ons eten konden bestelen doormiddel van een ipad, dit is erg handig je hoeft dan dus niet telkens de ober er bij te halen. Na wat te hebben bestelt werd het eten al snel gebracht het personeel was erg vriendelijk. Het eten was erg lekker en er was veel keus. Ik raad dit restaurant dan ook aan iedereen aan.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Ik ben gister bij Shabu Shabu geweest met mijn vrouw. Mijn vrouw en ik houden heel erg veel van sushi alleen zijn wij zelf nog nooit bij Shabu Shabu geweest eens moet de eerste keer zijn. Toen wij eenmaal bij Shabu Shabu aankwamen hebben wij gelijk een mooi tafeltje gekregen aan tafel stond een ipad waarmee je kon bestelen welke gerechten je wil hebben. Ik ben voor een paar heerlijke nigiri gegaan waaronder de zalm en tonijn, mijn vrouw nam een paar overheerlijke maki met zalm en een met komkommer. Het personeel was erg snel en vriendelijk ook was het eten niet duur. Ik kom hier graag nog eens, ik raad dit ook aan iedereen aan.
Bentevs .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Het was tijd voor een avondje uit eten in onze hoofdstad. We kozen voor Shabu Shabu omdat het in de buurt was het museum dat we hiervoor bezocht hadden. Het ontvangst was heel hartelijk. De bedienden waren opgewekt en eentje liep met ons mee naar onze tafel. De tafel was netjes gedekt en we zaten met z’n vieren op heerlijke bankjes. Er was genoeg te kiezen van de kaart, dat eigenlijk geen kaart is. Je bestelt via een tablet, super handig! We begonnen met wat kleine sushi hapjes en nigiri. Heerlijk en het smaakte vers. Verder vond ik de tori teppanyaki uitblinken, erg goed.

Het restaurant zag er erg modern en schoon uit. In de keuken kon ik natuurlijk niet kijken, maar ik kreeg er een goed gevoel bij, wat erg fijn is. De Japanse keuken is mij uiteindelijk dus prima bevallen en het zo zomaar kunnen dat ik er over een maandje weer zit.
Peter-de-man .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Dit weekend voor de derde keer bij Shabu Shabu gegeten. Het verveelt mij nooit. Het eten was zoals altijd weer goed verzorgd. Je bestelt via het tapasconcept. Je kunt iedere ronde 4 gerechtjes per persoon bestellen via de iPad. De meeste rondes waren binnen 10-15 minuten gereed. Doordat het digitaal is, kunnen de koks namelijk direct aan de slag. Mijn persoonlijke favoriet is eigenlijk altijd de beef en kip van de plaat. Verrukkelijk!

De service is mede dankzij de digitale bestellingen ook top. Je wordt niet steeds lastiggevallen, behalve als onze drankjes op waren. Zoals gezegd worden gerechten snel bezorgd en konden we lekker vlot dooreten. Het decor is prima. Het restaurant is versierd met allerlei Japanse tierlantijntjes zoals orchideeën, Japanse tekens en tempelachtige tekeningen. De prijs/kwaliteitsverhouding is super. Je betaalt een vaste prijs voor de tapas waardoor je niet voor verrassingen komt te staan. Enkel de drankjes moesten los afgerekend worden. Die vierde keer gaat snel komen!
VeraHenkes .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Leuke opzet met de tafels en banken, je zit erg comfortabel en je hebt niet veel last van anderen. Het restaurant ziet er verder mooi uit het zal een beetje vergelijkbaar zijn met andere sushi restaurants. Het bestellen via de iPad is een leuke toevoeging, hierdoor heb je wel minder contact met het personeel maar het werkt wel goed. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Je hebt snel je bestellingen en het eten is heerlijk. De gerechten zijn erg vers en zijn smaakvol. Ook de warme gerechten zijn erg smaakvol en worden goed klaar gemaakt. Voor een vaste prijs kan heerlijk en veel eten. Mocht je met meerdere personen uiteten willen gaan dan is Shabu Shabu de uitkomst.
Tobi73 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2016
Ik heb in mijn omgeving veel goede berichten gehoord over Shabu Shabu. Mijn vrienden vinden het eten daar erg lekker en zeggen dat bediening altijd vriendelijk en goed aan het werk is. Dus ik moest er ook aan geloven, en dat heb ik afgelopen weekend gedaan. Wij gingen met een groepje lekker uiteten bij Shabu Shabu. Ik eet niet zo vaak sushi maar als ik het eet dan vind ik het altijd erg lekker. Bij Shabu Shabu smaakte de sushi ook uitstekend en inderdaad we werden vriendelijk en goed geholpen door de bediening. Ik vond het restaurant er leuk uit zien. Wij hadden een gezellige en smaakvolle avond dus het was helemaal super.
Wouter92Vries .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Even lekker een avondje sushi eten, en na wat zoeken en lopen kwamen wij uit bij het restaurant Shabu Shabu. Wel even gebeld van tevoren want we wilden wel graag zeker zijn van een tafel. Bij binnen komst werden we vriendelijk ontvangen en gaf ik aan dat we gereserveerd hadden. We werden toen vriendelijk naar onze tafel begeleid en konden gelijk een drankje bestellen. Het begin was al goed.

Er werd ons uitgelegd hoe wij het eten konden bestellen door middel van de Ipad. Dit is natuurlijk een leuk en nieuw concept voor het bestellen van je eten. Het bestellen met de Ipad ging goed dus daar zat ook geen min punt in.

De sfeer van het restaurant is fijn, gezellig en warm. De tafels kunnen misschien wel iets verder uit elkaar staan zodat je wat meer privacy hebt. Wij hadden daar zelf geen last van omdat er niemand direct naast ons zat. Ik kan wel begrijpen dat andere mensen dit wel vervelend vinden.

Dan terug naar het eten want dat was erg lekker. Het waren mooie porties en in een juist formaat, niet te groot en niet te klein. De smaken van het eten was ook erg goed. Wij hebben ons buikje lekker vol gegeten bij Shabu Shabu.
Sjorsdewaal .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Na een druk dagje hadden wij zin om lekker een hapje sushi te gaan eten. Vrienden van ons hadden shabu shabu aanbevolen. Ik ging er samen met mijn vriendin eten. Voor ons was het bestellen via een tablet nieuw. Door de tablet kan je wel sneller je bestellingen doen en heb je minder te maken met het personeel. Dit is misschien minder persoonlijk maar wij vonden dat niet zo erg want we konden lekker met elkaar praten en eten. Het eten was erg lekker zowel de koude als warme gerechten bevielen ons beide. Nummer 1 t/m 12 is voor mij altijd genieten ik vind de losse sushi gerechten het lekkerst. Bij shabu shabu waren deze gerechten ook erg lekker. Het restaurant heeft een goede sfeer en wij hebben er lekker gezeten. Ik ben blij dat onze vrienden dit restaurant hadden aanbevolen en wij zullen hier zeker terug komen.
Klaus_ .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Ik heb wel vaker Shabu Shabu in Den Haag of Rotterdam gegeten, maar nooit in Amsterdam.
Voor mij voelt Shabu heel vertrouwd aan en wist ik wat mij te wachten staat.

Niks op aan te merken, alles was lekker zoals gewoonlijk. De portie's waren goed, de sushi's niet te groot en ze zijn lekker vers. De gefrituurde gerechten zoals gebakken banaan en sesam balletjes waren wel aan de vettige kant, dat is wel een minpuntje. Een ander minpuntje is dat de menu niet veel verandert, dus op een gegeven moment weet je het ook wel weer. Wel fijn is dat je ijs als toetje krijg, dus een lekkere afsluiting. Mijn vriendin en ik hebben simpelweg ons buiken vol gegeten.

Ook prima bediening, af en toe wel verkeerde gerechten aan ons tafel gereserveerd. Voor de rest wederom niks op aan te merken.

Gezellig decor, voor mij gevoel veel gezelliger dan die van Shabu Den Haag. Enige opmerking is dat de tafels heel dicht bij elkaar liggen. Je kon letterlijk het gesprek van je buren aanhoren, en andersom...dus voor een romantisch dinner zou ik hier niet gaan. Vandaar de 7 ipv 8.

Conclusie
Als je niet weet wat je wilt eten, dan zit je bij Shabu Shabu wel goed. Je hebt er niet alleen Sushi maar ook andere warme gerechten. Als je hier vaker hebt gegeten dan kan het wel eentonig worden, dus daarom eet ik er eens in de zoveel tijd.
Bediening prima, je krijg trouwens een tablet aan tafel waar je je bestelling kan door geven dus super praktisch.
Decor zag er gezellig uit, maar tafels te dicht bij elkaar dus zeker gebrek aan privacy tijdens je gesprekken.
Clara020 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Bestellen ging redelijk snel. Bediening was ok. Wel een beetje drukke omgeving. Sushi viel tegen. Was niet echt vers gemaakt.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Mijn eerste sushi ervaring ooit! En wat heb ik gesmuld zeg, wauw!
Erg lekker, vol met goede ingrediënten, en een genot voor het oog.
Alles kakelvers, smaakvol en erg divers ( eten met stokjes blijft wennen )
Erg vriendelijk personeel , handig bestellen met de tablet , en eten snel geserveerd.
Leuk ingericht , en mooie ambiance.
Kortom, een dikke vette aanrader , ook als je (nog) niet hebt met suhsi.
Dani .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Voor all you can eat-sushi kom ik het liefst naar Shabu Shabu. Het restaurant is leuk en typisch ingericht en het systeem met de tablets om te bestellen is super handig. Soms is het wel even aandacht zoeken voor een drankje, maar ook dat duurt nooit echt lang.
De sushi arriveert altijd snel na het invoeren op de tablet, en het heeft me nog nooit teleurgesteld. Gisteravond kwamen we met zijn tweetjes, zijn we prima bediend en hebben we weer super gegeten. Complimenten!