Shabu Shabu Amsterdam (Rembrandtplein)

Rembrandtplein 47 1017 CT Amsterdam Nederland Kaart
31-207235900

Meer informatie over restaurant Shabu Shabu Amsterdam (Rembrandtplein)

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:30

7,2
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Afgelopen donderdag hiergegeten. Sushi vonden we vrij smakeloos en viel soms uit elkaar. De sausjes erbij beetje vreemd en de wasabi ook smakeloos. Sashimi extra betaald en was als enige wel ekker. Entrecote was taai en koud. Rode wijn was steenkoud en heb ik tussen mijn handen wat verwarmd, bediening was verbaasd maar hadden deze klacht nog niet eerder gehad dus.. Glas wijn 4,50. Prijs voor dit concept is ook behoorlijk en niet in verhouding met het gebodene. P.p. 40 euro. Voor ons nooit meer hier eten.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Na een niet zo succesvol feestje besloten we met de familie naar Shabu Shabu te gaan. Eenmaal aangekomen bleek het restaurant erg modern te zijn, alles was heel netjes ingericht en het was er erg rustig wat ik persoonlijk erg fijn vind. Toen we een tafeltje hadden gekregen bleek er besteld te worden met een iPad in plaats van een menukaart. Dit is nieuw voor ons maar wel erg fijn iedereen tegenwoordig weet om te gaan met een iPad dus het was een leuke ervaring om eten te bestellen op deze manier. Het eten werd snel geleverd en er was veel keuze, ook waren de wc’s erg schoon wat een plus punt is voor mij. We hebben genoten van onze avond en raden dit zeker aan iedereen aan.
Piet B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Laatst gegeten bij dit restaurant. Het eten was super. We bestelden heel vaak van de grillgerechten. Het vlees en vis van de grill was namelijk super mals. Daarnaast hebben we ook veel sushi’s gegeten. De sushi smaakte erg vers en was niet te plakkerig. De chef bood ons zelfs nog een speciaal gerechtje aan. Daardoor voelden we ons niet een van de velen in het restaurant. Dit brengt mij bij het stukje service in het restaurant. Dit was namelijk ook goed in orde. De serveersters waren erg vriendelijk en werkten erg hard. Het bestellen ging via tablet. Het decor van het restaurant was vrij simpel, maar je waande je wel in Japanse sferen. De banken zaten erg relaxed! Wij komen wel terug.
Mastercool10 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
De menukaart is ruim qua gerechten en genoeg keuze voor iedereen. Echter was de kwaliteit van de meeste gerechten niet goed(uitzonderingen daargelaten). De sushi is 90% rijst en 10% inhoud en wil wel eens uit elkaar vallen. De non sushi gerechten zagen er goed uit echter was de smaak vaak mwaa en bovendien werden bij de meeste gerechten een hele aparte sauskeuze gemaakt waardoor het gerecht niet meer lekker was.

Shabu Shabu werkt met tablets, op papier leuk maar in de praktijk werkt dit nog niet erg goed. Paar keer bestellingen vergeten of er kwam ineens een bestelling van een andere tafel. Personeel had er niet zoveel zin in op de manager na dan. Het decor was 'standaard' voor een ayce concept niet iets bijzonders.

Al met al: Shabu Shabu Rembrandtplein heeft de naam mee, echter valt er nog heel veel te verbeteren vooral op het gebied van eten en service.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Hier gegeten voor dat we naar een concert gingen.
Ik ben zelf geen visliefhebber maar er waren prima alternatieven.
Het restaurent is wel enorm groot.
Personeel vriendelijk maar je moet wel de kans krijgen ze te kunnen roepen:-).
Het eten was voor de rest prima...dat wat je van een all you can eat kan verwachten.
Shabu is vergeleken andere all you can eat wel wat prijziger maar je krijgt wel meer dan voldoende.
Prima gegeten niets meer niets minder
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Het eten was erg goed, wel weinig keuze aan shushi. Verder werken ze met tablets maar deze werken niet optimaal. Als je drinken besteld duurt dit gemiddeld 25 minuten voordat het daadwerkelijk op tafel staat, zelfde geldt voor extra wasabi/soja saus of gember (dat laatste is overigens nooit ter tafel gekomen). Het eten duurde ook erg lang, we hebben 3 gangen in 2 uur kunnen bestellen en we zijn echt wel snelle eters. Slechte avond misschien, maar geen fijne ervaring.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Matige ervaring. Vooral het eten (en daar ga je toch voor) viel behoorlijk tegen. Leek wel of het allemaal net niet vers was. Daarnaast kregen we geen tablets om te bestellen (moesten we zelf na 10 of 15 minuten achteraan) en geen standaard wasabi op tafel. Na 1,5 uur krijg je via tablet reminder dat je nog maar 30 minuten kunt bestellen, ook niet echt klantvriendelijk, terwijl de zaak lang niet vol zat. Aflevering van bestellingen verliep ook rommelig. Via tablet kun je om rekening vragen maar na 2x zonder resultaat zelf maar naar counter gelopen. Al met al behoorlijk teleurstellend.
Edwindb .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Hier onlangs met werk gegeten met een grote groep en moet zeggen dat de service prima was! Voldaan aan de verwachting. Het mooie van dit concept is dat je met een groep niet zo snel klaar bent met eten en je eigenlijk constant blijft bestellen. Met een voor, hoofd - en nagerecht ben je vaak binnen een uur wel klaar. Het eten en de drankjes worden ook snel genoeg geserveerd. Deze vestiging vind ik persoonlijk prettig omdat er veel ruimte is en ook door de hoge plafonds je het gevoel hebt niet zo opgesloten te zitten.

Wat betreft de kwaliteit van het eten is dit niet beter of slechter dan de gemiddelde all u can eat. De Sashimi tegen meerprijs is van matige kwaliteit, de rest is prima en de ossenhaas zelfs goed. Japans is het natuurlijk niet, maar als je trek hebt en voldoende kwaliteit wilt eten is dit the place to be.
Dominique S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Prima ALYCE Sushi restaurant op perfecte locatie. Sushi is zoals je kunt verwachten bij AYCE restaurants. Gewoon goed, maar niet uitmuntend.
Je bestelt met tablets wat ervoor zorgt dat je snel bediend wordt.
De toetjes kun je van een buffet halen en zijn eigenlijk best lekker.
De bediening is vriendelijk en de locatie is goed.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Aangezien ik de bijna de buurman van deze Shabu Shabu ben , eet ik hier regelmatig.

Het eten:
Ik neem standaard de edame boontjes, pittige tonijn sushi en gyoza en lamskoteletten en de dungesneden biefstuk (aanrader! ) De biefstuk met groenten is ook een aanrader! De kwaliteit van het eten? Het is maar met wat je het vergelijkt. Voor een all you can eat restaurant vind ik het prima. Een 7.

Service, een 9! Altijd vriendelijk. Wellicht komt het doordat ik hier regelmatig kom en dat ze mij herkennen. Ik begrijp dat mensen het vervelend vinden dat sommige mensen van het personeel weinig tot geen Nederlands spreken en dat de bestelling d m v een tablet wordt gedaan.

Het Decor is "normaal'Mooi en ruim toilet
KW F.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Gisteren hier wezen eten. We begonnen met de sushi, de sushi rijst was erg flauw naar mijn mening niet genoeg azijn smaak. Verder waren de warme gerechten wel oke, sommige zoals de beef rolls waren erg zout door de hoeveelheid saus.
Carina A.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
De ontvangst was vriendelijk. We werden mee naar boven genomen naar een tafeltje aan het raam met uitzicht op het Rembrandtplein. De drankjes werden opgenomen door een dame uit de bediening, verder liepen alle bestellingen via de tablet. Alle gerechten stonden de hele avond vrij snel na bestellen op tafel ondanks dat de zaak op vrijdagavond toch helemaal vol zat. Eén gerecht werd vergeten maar dat bestel je een latere ronde dan nog eens. Wij zijn bij meer all you can eat zaken geweest maar vonden Shabu Shabu beter dan de andere. Vooral de Suki Yaki is erg lekker. Het dessertbuffet is prima voor de prijs die je voor een avond betaald (inclusief), verwacht hier niet te veel van. Het ijs was echter keihard en moeilijk schepbaar. Wij komen zeker nog eens terug!
Sunny456 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
All you can eat sushi. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Vooral de eendenborst en de springrolls waren erg lekker. Drankjes waren relatief duur. Bestellen via tablet is helemaal van deze tijd, maar maakt de service wel minder persoonlijk. Mooie en schone toiletten.
Johanna32 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Gemengde gevoelens over Shabu Shabu....
Sushi is prima en zoals je verwacht bij all you can eat. Let met de in/out rolls goed op welke je kiesst; in heel veel zit zalm/tonijn die uit blik lijkt te komen. Toch altijd jammer... Warme gerechten zijn prima, aanrader zijn de zalm en de eendenbors.
Wat heel apart is, is dat je hier zowel je eten als je drankjes met een tablet bestelt. Er komt alleen maar iemand aan tafel om je eten/drinken te brengen en af te ruimen. Bij vragen over de bestelling is het ook onhandig, omdat niet iedereen Nederlands blijkt te spreken. Dit in combinatie met de enorm grote ruimte zorgt wel dat het aanvoelt alsof je hier alleen maar bent om zonder morren zo snel/veel mogelijk te eten.
Drankjes hebben hier een absurd hoge prijs; 2.90 voor een cola is echt belachelijk, zeker als je dan geen flesje aan tafel krijgt maar gewoon een ingeschonken glas cola. Dit is echt drie keer de kostprijs van een fles. Wijn idem, 4.20 voor een goedkope sauvignon is echt te veel.
Samengevat: prima all you can eat sushi, wel te hoge prijzen.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2015
Het eten was niet echt om over naar huis te schrijven. De rijst in de sushi was flauw, de zeewier slap. Chuka Wakame bestond voor grootste gedeelte uit goedkope mengsla (inclusief wortel en kool) met maar een heel klein beetje zeewier. De tonijn in de temaki rook niet vers. Zelfs niet fris! De vleesgerechten zijn erg vet en flauw. Of gelardeerd met kleverige zoete saus. De bediening is aardig en snel. Bijgerechten als gember kwamen snel op tafel. Het dinerbuffet is niet uniek. Groene thee-ijs en zwarte sesamijs wel erg lekker. In ieder geval klopt de prijs/kwaliteit-verhouding niet. Wel leuk om te zien wat ze met de inrichting hebben gedaan. Kleine ingrepen, groot effect.
Leon2013 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Met een Grouponbon op een dinsdagavond terecht gekomen bij Shabu Shabu op het Rembrandtplein. Groot restaurant, maar wel prettig ingedeeld en mooie inrichting. Vriendelijke en snelle bediening, van ontvangst tot vertrek. Besteld met de tablet, lekkere gerechten, waaronder Age Nasu (aubergine) en de tempura gerechten (o.a. groenten en banaan). Ribey rolletjes vonden we iets minder (vrij vet). Aanraders zijn de St. Jacobsschelp en dun gesneden biefstuk.
Junee .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2015
Ik ben hier gekomen met mijn hele familie aangezien een tante uit indonesie was gekomen. Het eten was zeer lekker, hoewel de rijst een beetje korrelig was. Verder was het leuk om een keer gebruik te maken van de tablets. Daar heb ik weinig ervaring mee. Wel vind ik dat wanneer je gebruik maak van tablets voor het opnemen van drank en eten, dan moet de bediening ook exact en snel zijn. Dit was niet het geval en het was niet eens druk het was een doordeweekse dag, woensdag. Per ronde waren een aantal gerechten niet gekomen. Dit vond ik niet erg. Bij de volgende ronde kon ik het wel weer bestellen. Echter, wanneer we op de knop voor het schoon maken van de tafel klikken en de rekening klikken komt er niemand aan. Hiernaast hebben wij drie keer aan de serveerders moeten vragen voor de rekening. Bediening is zeer belangrijk voor mij. Om deze reden raad ik shabu shabu niet aan.
Cindy S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Wat een toptent! Wij kwamen al geregeld bij Shabu Shabu in Haarlem maar dat is niet te vergelijken met deze gloednieuwe vestiging op het Rembrandtplein.
Ik heb hier inmiddels al 3 keer gegeten en iedere keer was de service top en de sushi overheerlijk.
Op het all you can eat menu heb je meer dan voldoende keus en het bestellen met de tablet werkt super simpel en snel. Na het eten kun je gebruik maken van een uitgebreid dessert (ferrero ijs!!).
Formula29 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Als sushi-liefhebber heb ik menig restaurants al uit geprobeerd in de Randstad. En natuurlijk moest ik de nieuwe Shabu Shabu ook hebben geproefd. Het restaurant is zeer groot en modern ingericht met mooie grote bamboe-stokken en nep cherry blossoms. Niet alle sushi's en warme gerechten waren even vers en lekker (sushi had weinig smaak, de rijst was droog en bevat geen Japanse azijn). Het was niet druk voor een woensdagavond. Echter, de bediening was erg traag en de bestellingen gingen per tablet. We hadden meerdere keren gevraagd voor drank en wasabi maar deze kwamen niet aan. Alleen de rekening kwam het snelst. Het was leuk voor een keertje maar niet mijn favoriete sushi restaurant.
Joey C.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2015
Het is een groot restaurant met een moderne intichting. In dit restaurant werken ze me een tablet waarop je alles kan bestellen, wat erg handig is en overzichtelijk. Na het bestellen kwam het eten ook snel. Zowel de sushi als de warme gerechten waren erg smakelijk. Vergeet zeker niet om een kijkje te nemen bij het nagerechten buffet! Het enige minpuntje van de avond was dat we wat lang moesten wachten op de rekening. Voor de all you can eat sushi restaurants in Amsterdam waar ik ben geweest is Shabu Shabu een van de betere tot nu toe.