Shabu Shabu Amsterdam (Rembrandtplein)

Rembrandtplein 47 1017 CT Amsterdam Nederland Kaart
31-207235900

Over het restaurant Shabu Shabu Amsterdam (Rembrandtplein)

Maak kennis met de overheerlijke sushi van Shabu Shabu. Dit sushirestaurant verrast de smaakpapillen door de sensatie van het Oosterse ‘All you can taste’ menu. Ontdek bij Shabu Shabu de heerlijke Japanse keuken. De gerechten worden bereid met verse producten en er is voor iedereen wat wils. Bij de uitgebreide dessertbar kun je terecht voor verschillende zalige toetjes om je avond goed mee te eindigen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Shabu Shabu Amsterdam (Rembrandtplein)

www.9292ov.nl

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Shabu Shabu Amsterdam (Rembrandtplein)

Alwine D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Wat is het eten zout!
Rick T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Veel gerechten, veel keuze, ook uit toetjesbuffet. Service is snel, behalve bij het afrekenen. Prijs-kwaliteitverhouding kan beter, all-you-can-eat prijs is nogal aan de hoge kant voor 2 uur eten.
Susanna B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Lekker gegeten. Veel keuze. Prijs kwaliteit is goed.
Kyara S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eten was heerlijk, we konden het goed vinden met de mensen van de bediening 2van ze waren heel erg grappig we konden grapjes met ze maken heel gezellig en aardig waren ze wij komen zeker een keer terug !
Dennis_Post .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Vorige week heb ik hier heerlijk gegeten met mijn vrouw en kinderen. Goeie sfeer, lekker eten en de ober die onze tafel bediende was uiterst vriendelijk. Speciaal voor mijn kinderen regelde hij stokjes met elastiekjes zodat ze op traditionele wijze Japans leren eten.
Reino P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Altijd lekker
leon T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Hier voor het eerst gelunched.Het bestellen met de tablet werkt super.Bediening is vriendelijk en de sushi is heerlijk.The grilled tuna is super lekker.
Rosalie B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Al vaker bij Shabu Shabu gegeten en kom hier graag terug. Onbeperkt sushi voor een prima prijs-kwaliteit verhouding. Enige puntje is dat de bediening niet altijd handig is met gerechtjes neerzetten, waardoor je met je ellebogen bijna in de zalm teriyaki zit, maar na even puzzelen op tafel is dat zo opgelost.
Thaisa V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Eten kwam supersnel en was heerlijk. Enige mindere sushi was de krab waar je extra voor betaalde, hiervan was de saus te overheersend.
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Wij hebben overigens uitstekende ervaring met Shabu Shabu in Nijmegen.
Seyma Nur G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Eten was top heerlijk de enige nadeel was toen we wouden afrekenen moesten we 30 min wachten , we hadden geserveerd om 18.00 dus je hebt 2 uur tijd om te eten tot 20.00 en wij waren om 19.30 klaar dus we geven netjes aan op de tablet dat we de rekening willen na 10 min niemand komt dus wij weer aangeven dat we willen betalen en de gene die de afreken deed kwam precies om 20.00 het wachten vonden we echt niet kunnen
Channa O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Tweede kerstdag hier gegeten. Prima eten, goede en snelle bediening, mooi uitzicht op het Rembrandtplein. Aanrader.
Sanne1307 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Afgelopen vrijdag bij Shabu Shabu wezen eten maar dit is ons zeer slecht bevallen. De verlichting en muziek zijn zo ontzettend slecht dat je het gevoel hebt in een winkelcentrum te zitten. Personeel spreekt nauwelijks Nederlands, en op de vraag waar het Koningsplein was (vlakbij bleek later), wist niemand een antwoord. Sushi was oke, maar het vlees was zo taai dat je super lang moest kauwen. We weten dat je voor een alll you can eat restaurant niet het beste van het beste kunt verwachten, maar iets beter dan dit hadden we voor die prijs niet verwacht. Wij komen hier niet meer terug!
Zadelmaker-Evelien .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Afgelopen week hier gegeten met een grote groep vrienden, inmiddels de vierder keer dat ik hier heb gegeten. Zoals altijd was het personeel was erg vriendelijk. En kwam het eten, ondanks dat we met een groep van 8 waren, toch snel. De decoratie blijft elke keer leuk, creeert een gezellige sfeer. Door de grote menukaart kies ik elke keer wel iets anders wat ik nog niet eerder heb gegeten. Ik kom zeker nog voor een vijfde keer!
JoyvandeMolen .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Hele lekkere sushi voor een goede prijs! Het restaurant is vanbinnen ook erg leuk aangekleed en het personeel is erg vriendelijk. Veel keuze aan sushi maar ook lekkere gefrituurde gerechtjes of andere dingen. Het systeem met de tablet werkt lekker snel en is een handige manier om een beeld te krijgen bij wat je wilt bestellen. Top restaurant!
LynnvdMeer .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Op aanrader van veel vrienden zelf ook maar een keer naar Shabu Shabu gegaan samen met mijn zus. Op het eerste gezicht leek het vooral groot vanbinnen maar door het decor en de inrichting met de tafels is het heel gezellig. Wij werden door iemand van het personeel naar onze tafel gebracht, een rond tafeltje met een halfronde bank eromheen. Heel gezellig, zo heb je echt een beetje je eigen plek. Het bestellen met de tablet vind ik zelf een top systeem, zodra je besteld word het eten redelijk snel gebracht naar je tafel. Hierdoor konden we goed inschatten of we nog even wilden wachten met bestellen of niet. En nog steeds hou je het contact met het personeel doordat zij het brengen en je altijd om service kan vragen. Het personeel is ook echt heel vriendelijk, top service! Wij hadden iets verkeerds besteld, na even op de service knop te drukken en het uit te leggen was dit gelijk opgelost! Naast al deze pluspunten was het eten ook heel lekker, je kon proeven dat het vers bereid was. Al met al kan ik mijn vrienden gelijk geven, dat shabu shabu een echte aanrader is!
Yasemin Y.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Locatie en sfeer is fijn, maar het eten is slecht. Alles was of te machtig, te vettig, niet goed gekruid of niet goed gaar. Niet veel keus aan sushi en ook niet lekker.
stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
GEWELDIG restaurant, heerlijk eten en morgen lekker gereserveerd! Love iT! Lunch perfecte prijs en het eten komt super snel!
Nancy G.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Alleen maar vliegjes rondom het restaurant en het eten!! Walgelijke fruitvliegjes. De garnalensushi en de zalmplaat zijn te vreten. Er zitten in de keuken waarschijnlijk ook overal vliegjes. Komt door de soyasaus zeggen ze....... whatever!
Koen Z.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
slechtste sushi die ik ooit gehad heb! service is goed en snel, maar uiteindelijk kom je toch voor de sushi! Kwaliteit is ver onder de maat