Shabu Shabu Amsterdam (Rembrandtplein)

Rembrandtplein 47 1017 CT Amsterdam Nederland Kaart
31-207235900

Over het restaurant Shabu Shabu Amsterdam (Rembrandtplein)

Maak kennis met de overheerlijke sushi van Shabu Shabu. Dit sushirestaurant verrast de smaakpapillen door de sensatie van het Oosterse ‘All you can taste’ menu. Ontdek bij Shabu Shabu de heerlijke Japanse keuken. De gerechten worden bereid met verse producten en er is voor iedereen wat wils. Bij de uitgebreide dessertbar kun je terecht voor verschillende zalige toetjes om je avond goed mee te eindigen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Shabu Shabu Amsterdam (Rembrandtplein)

www.9292ov.nl

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant Shabu Shabu Amsterdam (Rembrandtplein)

Esther E.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Het lage cijfer betreft vooral de bediening:
- sommige medewerkers spreken alleen Engels en dat vind ik niet kunnen in Nederland.
- sommige medewerkers 'kwakten' de bordjes op tafel en keken daarbij alsof ze straf hadden.
- ik kreeg een kop thee met een enorm voetbad.
Daarnaast waren sommige porties wel erg groot. De boontjes bijvoorbeeld: in plaats van dat je er tien kreeg, kreeg ik er minstens vijftig.
Het eten was wel lekker en alhoewel je sommige zaken vrijwel meteen kreeg, kon het ook erg lang duren voor je wat kreeg. Het was vaak niet duidelijk wat nou voor wie bestemd was.
De ruimte was erg groot en daardoor niet gezellig.
Kortom: niet een zaak waar ik snel naar terug keer.
Ed W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
vlotte bediening goeie sfeer maar na 22.00 iets rumoeriger vanwege de disco ernaast
Brigita M.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Service oproep werd niet beantwoord. Sommige bestelde items kwamen niet. Naar mate de avond vorderde werd moest je langer wachten of kwam er niets.. wat wel kwam was heerlijk!
Jarno J.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Shabu shabu is al sinds het bestaan voor mij jet lekkerste restaurant. Ik kom er dan ook graag. De kaart is zo uitgebreid dat iedereen er wel lekker kan eten en dat is voor de pietluts erg fijn.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Echt enorm goed gegeten hier samen met mijn vriendinnen daarna gelijk door naar de bios met een goed gevulde maag. All you can eat is zeker waargemaakt. De rode huiswijn is overigens heerlijk
Massimo F.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Service kan beter, vooral met de beheersing van de reserveringen, maar het is wel snel. Eten is heerlijk en inrichting is prima
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
De bediening sprak alleen maar Engels, wat communiceren lastig maakte. We verwachtte in Nederland ook gewoon Nederlands sprekende mensen aan tafel.
Ik ben in veel shabu shabu vestigingen geweest, maat qua sfeer en uitstraling was dit wel teleurstellend. Er was geen sfeer en het deed me denken aan het restaurant van de landal camping.
Er werd koude een geserveerd.
Margot B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Met z’n 2-en gegeten bij Shabu Rembrandt plein. Voedsel vergiftiging gekregen en dezelfde avond, nacht en volgende ochtend doodziek geweest. Wij hadden beiden dezelfde symptomen na het eten van dezelfde gerechten. Het was een afschuwelijke ervaring ... wij komen er nooit meer ! Contact gehad met het bedrijf, maar uiteraard werd alles ontkent ! Slechte service, slechte opvolging van klacht.
Carnisha V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
De sushi was totaal niet vers en kwam telkens na ongeveer 3 minuten al. Voor mij 1 keer en nooit meer!
Annemarie J.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
Gereserveerd, voor 2, uiterst vriendelijke ontvangst, heerlijk koel door airco, door Summer deal extra voordeel met drankjes, heerlijk gegeten, komen zeker terug!
Emma R.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Laatst bij Shabu Shabu wezen eten op het Rembrandtplein. Het restuarant ziet er erg mooi uit en eten is daar erg gezellig, wel wat aan de drukke kant maar dat begrijp ik ook wel. De kaart is namelijk erg divers en de sushi is heerlijk
Alwine D.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Wat is het eten zout!
Rick T.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Veel gerechten, veel keuze, ook uit toetjesbuffet. Service is snel, behalve bij het afrekenen. Prijs-kwaliteitverhouding kan beter, all-you-can-eat prijs is nogal aan de hoge kant voor 2 uur eten.
Susanna B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Lekker gegeten. Veel keuze. Prijs kwaliteit is goed.
Kyara S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eten was heerlijk, we konden het goed vinden met de mensen van de bediening 2van ze waren heel erg grappig we konden grapjes met ze maken heel gezellig en aardig waren ze wij komen zeker een keer terug !
Dennis_Post .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Vorige week heb ik hier heerlijk gegeten met mijn vrouw en kinderen. Goeie sfeer, lekker eten en de ober die onze tafel bediende was uiterst vriendelijk. Speciaal voor mijn kinderen regelde hij stokjes met elastiekjes zodat ze op traditionele wijze Japans leren eten.
Reino P.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Altijd lekker
Leon T.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Hier voor het eerst gelunched.Het bestellen met de tablet werkt super.Bediening is vriendelijk en de sushi is heerlijk.The grilled tuna is super lekker.
Rosalie B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Al vaker bij Shabu Shabu gegeten en kom hier graag terug. Onbeperkt sushi voor een prima prijs-kwaliteit verhouding. Enige puntje is dat de bediening niet altijd handig is met gerechtjes neerzetten, waardoor je met je ellebogen bijna in de zalm teriyaki zit, maar na even puzzelen op tafel is dat zo opgelost.
Thaisa V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Eten kwam supersnel en was heerlijk. Enige mindere sushi was de krab waar je extra voor betaalde, hiervan was de saus te overheersend.