Shabu Shabu Amsterdam (Rembrandtplein)

Rembrandtplein 47 1017 CT Amsterdam Nederland Kaart
31-207235900

Over het restaurant Shabu Shabu Amsterdam (Rembrandtplein)

Maak kennis met de overheerlijke sushi van Shabu Shabu. Dit sushirestaurant verrast de smaakpapillen door de sensatie van het Oosterse ‘All you can taste’ menu. Ontdek bij Shabu Shabu de heerlijke Japanse keuken. De gerechten worden bereid met verse producten en er is voor iedereen wat wils. Bij de uitgebreide dessertbar kun je terecht voor verschillende zalige toetjes om je avond goed mee te eindigen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Shabu Shabu Amsterdam (Rembrandtplein)

www.9292ov.nl

Maandag t/m zondag 12:00 - 22:30

6,4
6,8

Jouw recensie over het restaurant Shabu Shabu Amsterdam (Rembrandtplein)

Yasemin Y.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Locatie en sfeer is fijn, maar het eten is slecht. Alles was of te machtig, te vettig, niet goed gekruid of niet goed gaar. Niet veel keus aan sushi en ook niet lekker.
stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
GEWELDIG restaurant, heerlijk eten en morgen lekker gereserveerd! Love iT! Lunch perfecte prijs en het eten komt super snel!
dinnering .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Alleen maar vliegjes rondom het restaurant en het eten!! Walgelijke fruitvliegjes. De garnalensushi en de zalmplaat zijn te vreten. Er zitten in de keuken waarschijnlijk ook overal vliegjes. Komt door de soyasaus zeggen ze....... whatever!
Koen Z.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
slechtste sushi die ik ooit gehad heb! service is goed en snel, maar uiteindelijk kom je toch voor de sushi! Kwaliteit is ver onder de maat
Veronique K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wij vonden het super! Eten was heerlijk vriendelijk personeel behulpzaam en geduldig. Ook kwam alles vrij snel. Een echte aanrader! Wij komen hier zeker terug.
En in het speciaal willen wij onze kleine vrouwlijke ober bedanken zij was top!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Dramatisch lange wachttijden, bezorging van enkele producten kwam niet en anderen kwamen dubbel. Chagrijnig personeel. Voor ons nooit meer.
Noxplode .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Ondanks de negatieve adviezen van mijn vrienden toch in het kader van eerst zelf proeven voordat je een oordeel mag hebben hier wezen eten.
Ik kan hier eigenlijk verder kort over zijn, mijn vrienden hadden gelijk. Dit is by far de minste AYCA japanner waar ik gegeten heb. De kwaliteit van het eten, zowel sushi al warme gerechtjes was bedroevend. Gewoon echt niet lekker en proefte niet vers aan! Kreeg zelfs het idee dat de sushi met zon sushi bazooka van de action was gerold. Om over de service al helemaal niet te beginnen. Er word aan heb begin verteld dat er op de tablet een service knop zit als je vragen, opmerkingen, de rekening wilt e.d. Maar er word totaal niet op gereageerd. Na 3x zelf op de "vraag rekening" knop gedrukt te hebben zelf maar naar de balie gelopen om af te rekenen. Toen daar 5 min moeten wachten omdat het pin apparaat zoek was?!?. Annyway, voor mij nooit meer. Sumo is niet best, maar 2x beter dan deze.
Lucy S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Zelfs door drukte hadden wij geen last van geluid. De sfeer is zoveel malen beter dan alle andere sushi restaurants. Restaurant is erg ruimtelijk, waardoor het decor niet op je afkomt. Het eten kwam erg snel en voor je het weet zit je al aan je zoveelste ronde. Waar ik vooral blij mee ben, is het ijs. Ze hebben geen standaard vanille, chocola en aardbei dat naar niks smaakt. Zij hebben de speciale smaken (oreo!) en dat verwacht je echt niet van een all-you-can-eat restaurant. Top!
Myrna O.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Voor het eerst hier geweest, vriendelijk onthaald door aardige jongen die netjes uitlegde hoe het werkt. Tot zover prima. Een heerlijk extra voorafje i.v.m. de gay-pride: heerlijke roze sushi was dat, zou mooie aanwinst voor de vaste kaart zijn. De eerste ronde drankjes en hapjes kwam al snel. Alle sushi was lekker. De overige hapjes over het algemeen echt minder lekker dan ik gewend ben bij andere Japanse restaurants met dit concept. En dan ging opeens van alles mis. Maki zalm kwam niet, i.p.v. daarvan werd maki komkommer geserveerd. Meteen aangegeven dat we dat niet hadden besteld. Tot zover niks aan de hand, kan gebeuren, maar de persoon die het langs bracht checkte of we het echt niet zelf besteld hadden, en toen hij zag dat we gelijk hadden ging hij toch aandringen, was pusherig aan het proberen dat we het toch hielden en opaten 'er zit ook wel zalm tussen nog misschien' Eh, nee hoor maak jij dat de kat maar wijs.... En toen 'jullie kunnen de komkommer eruit halen en die gewoon laten liggen'. Ehhhhh... we eten dan lege rolletjes maki rijst dus? Nee bedankt hoor, we willen graag zalm maki's zoals we besteld hebben. Hij nam uiteindelijk de komkommer maki's mee. Maar die zalm maki's kwamen maar niet, dus bestelden we ze nogmaals. Maar toen kwam opeens de oude plus de nieuwe bestelling plus nog 3 extra rolletjes en zaten we met een enorm overschot aan zalm maki's. Zo rommelde het nog wat verder, met af en toe iets wat fout ging. En toen bij het afrekenen stonden er 3x zalm maki's bovenop de vaste prijs aan de bon toegevoegd. Klopte weer niet, dit zagen we buiten pas. Meteen terug gegaan en de aardige ontvangstjongen regelde het meteen heel erg vriendelijk, aan hem zal het niet liggen, maar er is hier zeker vooruitgang te boeken. Het uitserverend personeel kan beter getraind worden, en de warme hapjes kunnen beter. Terug gaan we niet meer. Echt slecht was het ook niet. Middenklassertje.
bentevs .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Vorige week gegeten in Amsterdam op het Rembrandtplein bij Shabu Shabu. Vooral veel vleesgerechten genomen die op de kaart staan. Heel veel keus en heel veel verschillende vleessoorten te bestellen bij Shabu Shabu. Service en bediening was netjes. Locatie was goed en heel sfeervol. Wij komen vaker!
peter-de-man .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Deze keer gegeten bij Shabu Shabu Rembrandtplein voor mijn vaders verjaardag. Het eten was erg lekker. Goeie service en heel erg klantvriendelijk. We kregen ons eten snel en er was veel keus. Het eten die we kregen was heel erg lekker en vers. De locatie is erg mooi en sfeervol. Mensen zijn niet te luidruchtig en de kinderen rennen niet in de rondte. Zal zeker terug komen. Top restaurant!
anouk-v .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Fedra .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Ben weinig kritisch maar wat was dit slecht.
Bediening opzich vriendelijk maar zag alle extra werk niet zoals oa alle rommel die op de grond lag. Wat een zooitje aan papier ed.
Tablet systeem werkte slecht.. Tot 3x toe "ruim tafel af" toets geprobeerd maar alles stapelde zich op en niemand nam het mee.
Toen we aan het dessert toe waren was er geen vers fruit of aanvulling van de andere desserts...alles was zo goed als op. Toen ik er naar vroeg zei de ober dat ze om half 9 geen fruit meer konden aansnijden want dan moesten ze teveel weggooien. Ze hadden een bepaalde hoeveelheid fruit per dag en dat was al op.(Ik betaal toch ook voor mijn dessert?) uiteindelijk 10% korting gekregen op mijn rekening maar wat slecht. Niet voor herhaling vatbaar voor ons..
izevanbenthem .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Na aanraden van vrienden wezen eten bij Shabu Shabu, ons werd verteld dat de sushi heerlijk was. Zodra wij door de deur gingen werden wij onthaald door een warm typisch oosters decor. In het verleden wel vaker bij oosterse restaurants gegeten maar nog niet zo een goed verzorgde restaurant met deze styling gezien. We hebben meerdere rondes van sashi gehad, het ging van heerlijke zalm maki tot een aparte rainbow roll special. Alles was snel op tafel na het bestellen en wij hadden ook goede contact met de ober. En we konden zelfs rustig met hem praten. Hier komen we nog eens terug!
benja .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Eens moet de eerste keer zijn en vandaag was dat bij Shabu Shabu in Amsterdam. Het restaurant was erg mooi ingericht. Ze hadden een ipad systeem waarmee je het menu kon zien en bestellen. Ik heb veel soorten sushi geprobeerd en het personeel was erg snel en zeer vriendelijk. Dit vind ik eigenlijk altijd een van de belangrijkste punten in een restaurant. Helaas moest ik wel vaak wachten omdat ze nieuwe sushi moesten maken en de oude weg gooien. Verder was het een leuke avond en kom ik graag nog eens terug.
frestans .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Eerste keer bij Shabu en het was gelijk raak, er was veel keuze op het menu (iPad) en het restaurant was erg mooi ingericht. Wel viel het personeel een beetje tegen soms moest ik erg lang wachten op een drankje. Maar goed het eten was lekker en vers en de sfeer in het restaurant was erg goed. Wel is het concept van all you can eat anders dan je denkt. Je heb namelijk rondes en niet zoals de wok waar je maar een beetje opschept. Het was een gezellige avond en ik zou zeker nog is een keer terug komen.
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Een slechte ervaring.... veel gerechtjes zouden warm opgediend moeten worden maar waren op zijn best lauw te noemen. 2 x gerechtje teruggestuurd maar het werd er maar beperkt beter (warmer) op. Koude sushi's waren zeer goed. Ambiance ver te zoeken, een tochtig restaurant (we zaten op de 1e verdieping) maar sfeer ver te zoeken was. De uiterst matige beheersing van de Nederlandse taal door meerdere medewerkers riep enkel verbazing op... Shabu shabu A'dam ? --> GEEN aanrader
skippy100 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Zeer teleurstellend! Voorheen gingen we naar Shabu Shabu aan de ferdinandbolstraat. Deze was zeer goed en lekker. Soms wel een beetje zout, maar veel ook in balans. De shabu Shabu aan het Rembrandtplein valt heel erg tegen. Sfeer is er niet. De kaart is veranderd. De sushi valt tegen. De rijst is niet lekker en is een beetje bubbelachtig. De zalm is smakeloos. De tonijn heeft helemaal geen smaak en is gekleurd om zijn kleur te behouden. De gefrituurde gerechten zijn zo zout!!!!!!!!!!!!!!!!! Iedereen aan tafel heeft alleen maar dorst en wil heel graag water. De grootste tegenvaller zijn de sausjes. De smaak klopt helemaal niet, alleen de Yakatori kip smaak redelijk. Het dessert buffet is nog het beste met een gemiddeld vanille ijsje en zoete vruchten op middel zware siroop (krijg je ook dorst van). Dit is qua smaak het slechtste all you can eat restaurant in zes jaar en ik zal hier nooit meer eten. Een tip voor het management; laat de koks en het management proeven van de gerechten en dan hoop ik dat ze proeven hoe ver ze van een lekkere maaltijd zijn afgedreven. Misschien kunnen ze met andere rijst, minder zout en betere sausjes dit restaurant weer populair maken.
Arie P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Mijn vrouw is nog nooit bij een sushi restaurant geweest daarom besloot ik haar mee te nemen naar Shabu Shabu. De eerste indruk die mijn vrouw had was dat alles er erg netjes en modern uitzag. Eenmaal aan tafel viel het meteen op dat er geen menu was, in plaats daarvan was er een iPad waarop je kon kiezen wat je wou bestellen en het personeel kwam vervolgens je eten brengen. Het personeel was erg vriendelijk en was ook erg snel. Dankzij de iPad waren er geen mensen die constant heen en weer gaan. En het personeel weet precies of iemand nog extra drinken wil.
Gerda J.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Afgelopen donderdag hiergegeten. Sushi vonden we vrij smakeloos en viel soms uit elkaar. De sausjes erbij beetje vreemd en de wasabi ook smakeloos. Sashimi extra betaald en was als enige wel ekker. Entrecote was taai en koud. Rode wijn was steenkoud en heb ik tussen mijn handen wat verwarmd, bediening was verbaasd maar hadden deze klacht nog niet eerder gehad dus.. Glas wijn 4,50. Prijs voor dit concept is ook behoorlijk en niet in verhouding met het gebodene. P.p. 40 euro. Voor ons nooit meer hier eten.