Shabu Shabu Amersfoort

Utrechtseweg 29-31 3811 NA Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Shabu Shabu Amersfoort

Maak kennis met de overheerlijke sushi van Shabu Shabu. Dit sushirestaurant verrast de smaakpapillen door de sensatie van het Oosterse ‘All you can taste’ menu. Ontdek bij Shabu Shabu de heerlijke Japanse keuken. De gerechten worden bereid met verse producten en er is voor iedereen wat wils. Bij de uitgebreide dessertbar kun je terecht voor verschillende zalige toetjes om je avond goed mee te eindigen.

Meer informatie over restaurant Shabu Shabu Amersfoort

www.9292ov.nl
  • Kom je met de auto?
    PARKEERGARAGE 'SINT JORISPLEIN' Locatie: Sint Jorisplein 34 Uurprijs: € 1,- per 25 min. of een gedeelte hiervan. Maximaal dagtarief: € 15,- OPENBARE PARKEERPLAATSEN €2,50 per uur. Max. dagtarief €7,10 Maandag t/m zaterdag van 08:00 - 22:00 Zondag
  • : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag en zaterdag 12:00 - 22:30

7,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Shabu Shabu Amersfoort

boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Jeugdig personeel die geen idee hebben wat ze op tafel zetten. Ik denk niet dat deze zaak nog lang blijft bestaan als ze zo door gaan.
Lang wachten op de sushi, borden waren niet schoon, temperatuur te laag in het restaurant, wc vies en ga zo maar door.
Emma V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Eten was wel lekker. Rond shabu shabu is het wel lastig te parkeren. Dat is wat minder. Wc’s waren kapot de bril van bijna de wc af. Eten werd wel heel snel geserveerd.
Annemette V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Een heerlijke en ruime sushi buffet. Het all you can eat concept zorgt ervoor dat het al snel vol en rumoerig wordt in de eetzalen. Maar verder van was de vis van goede kwaliteit!
Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ondanks het lang wachten op de sushi en het eten dat lauw werd geserveerd, was het eten bij Shabu Shabu net te doen, hoewel de de wc's ook niet zo schoon waren.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Voor de 2e keer hier gegeten. Eerste keer was op een vrjdag, erg druk, en toen vonden we het eten matig. Regelmatig kwamen bestelde gerechten ook niet, en wat er wel komt is dan vaak onduidelijk, vooral de sushi is soms een zoekplaatje. Binnen dit concept wordt er door de bediening in principe ook niet gezegd wat men op tafel zet, en eerlijk gezegd vraag ik me af of ze het zouden hebben geweten als we het hadden gevraagd.

Maar recent weer hier geweest, op een maandag, en met een wat groter gezelschap. En het moet gezegd: het eten was heel goed, de gerechten kwamen conform bestelling en waren vrijwel allemaal echt vers. Toch aangenaam verrast. Misschien omdat het wat mindeer druk was dat het beter liep...

Conclusie: dit is een meer dan prima gelegenheid om lekker en (als je wilt) ook veel te eten met een wat groter gezelschap of in een wat praktischer sfeer, voor een nette prijs, als je van Sushi c.q. Oosters eten houdt. Maar intiem dineren gaat hier duidelijk niet, en echte culinaire hoogstandjes moet je ook elders zoeken.
Mark H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De sushi is prima en er is een ruime keuze aan andere (grill) gerechten. Het restaurant is wat luidruchtig maar de.bediening is vriendelijk en snel. Persoonlijk vind ik het concept van Sumo wat vriendelijker en de indeling wat meer ontspannen. Maar ook Shabu Shabu is dik in orde!
Laurence S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Beste sushi restaurant dat wij kennen (provincie Utrecht) zowel de sushi als warme gerechten zijn hier van goede kwaliteit en lekker bereid. Aanrader!
SushiGek ..
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
De allerbeste sushi restaurant in Amersfoort en omstreken. Als sushi liefhebber heb ik alle restaurants geprobeerd, ook de recent geopende sushi restaurant in de buurt van Shabu.
Geen 1 komt qua kwaliteit, versheid, smaak en diversiteit in de buurt van Shabu.
We zijn nooit ziek geworden van het eten. Niet alleen de sushi is top, ook de andere gerechten zoals kip kerrie, noedel soep, yaki udon, eendenborst etc. Teveel om op te noemen. Het dessert buffet met zelf te tappen frozen yoghurt in verschillende smaken is subliem. Lekker fris na al het lekkere eten. En de service is ook noemenswaardig. Zeer vriendelijk, service en klantgericht. Het restaurant oogt niet groot en is smaakvol ingericht.
smackynopants .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Heerlijk gegeten, super snel en handig met een tablet. Tot nu toe de beste all you can eat sushi tent, verse vis die beter is dan bij de gemiddelde sushi zaak. Enige wat nog zou kunnen verbeteren is de sfeer, het is een beetje druk opgezet.
Kenkha .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Fantastisch gegeten, vriendelijk en bekwaam personeel. Bedrijfsleider sprak fantastisch Nederlands. Een zaak met kwaliteit. Niet voor niets de nummer 1 in Amersfoort. Zal iedereen adviseren om daar te gaan eten. Lang leve Shabu Amersfoort.
Wesley V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Leuk ingericht maar binnenkomst is al vrij jammer, met een gordijn voor een lastig te openen deur. Vervolgens werden we niet direct herkend als nieuwe gasten en liepen we even in niemandsland te wachten op personeel. Daaropvolgend naar tafel begeleid en uitgelegd hoe het werkte en eerste drankje opgenomen, dat is tevens het laatste contact dat je zult hebben met bediend personeel tot afrekening. Alle jonge ongeïnteresseerde dames gunnen je eigenlijk geen blik bij opdienen van het eten, was daarentegen wel druk in het restaurant en deze gang van zaken is vast passend binnen dit concept. Eten was verder oke, niets bijzonders. ik zal het noch afraden noch aanraden, dit concept moet je aanspreken met tablet bestellen en dat doet het voor mij niet.
Obmarlin .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Kwam hier voor het eerst eten met een groep van 6 personen. Naar mijn mening kregen we een ietwat kleine tafel aangewezen voor zoveel personen. Zat wat krap. Met het bestellen van eten ging er ook met regelmaat wat fout, veel gerechten niet gekregen. Wat we wel kregen smaakte toch erg goed. Bediening probeerde ook goed te helpen maar kon ook niet veel voor ons betekenen, nemen we ze overigens niet kwalijk.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Beetje naargeestige ingang van het restaurant, maar binnen best wel leuk ingericht. Met een groep van zeven personen hier gegeten. Bestellen gaat via een tablet, vijf gerechten per persoon per keer met een 'tijdsdruk' van twee uur. Na bestellen gaat het lekker snel, maar de wetenschap dat de tijd loopt is gewoon minder. Gerechten wel aardig en lekker, ruim assortiment. Bediening vriendelijk en snel. Tablet meldt op een gegeven moment dat je tijd er bijna opzit, tsja.... Niet mijn concept, maar voor een keer wel aardig.
doran44 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Zelf ben ik niet echt fan van het ‘all you can eat’ concept met een maximum van 2 uur dat je binnen kan zitten, maar goed, mijn vriendin wou hier graag eten. Alles moest via een tablet besteld worden en de bediening was erg jong. Ik vond het allemaal wat te onpersoonlijk. Het eten was wel erg lekker en werd snel bediend.
char18 .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Ik ben samen met mijn moeder uiteten geweest bij Shabu Shabu.
De gerechten van All you can eat recept was gevarieerd en erg lekker!
Ik ga er zeker nog een keer uiteten.
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Bijna iedereen kent wel een Shabu Shabu restaurant met zijn "all you can eat" concept. Af en toe is dat heerlijk, er is voor iedereen wel wat lekkers te bestellen. Het bestellen gaat heel makkelijk met een tablet. Ook het drinken en de toetjes zijn te bestellen met het tablet. Lekkere kleine hapjes, zowel warm als koude gerechtjes. De bediening hier in Amersfoort is echt super vriendelijk.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Shabu Shabu Amersfoort is gevestigd in een oude autogarage in het centrum van Amersfoort. Daardoor is het een bijzondere plek met veel licht binnen. Het eten is wederom (reeds vaker geweest) goed en de bediening adequaat (ook met bijvoorbeeld kinderverjaardagen doen ze iets extra's om de jarige in het zonnetje te zetten). Bestellen doe je via de i-pad die op ieder tafeltje aanwezig is. Vooral onze kinderen vinden dit een absolute plus bij dit restaurant! Reserveren is echt een must; op een zaterdag onverwacht aanschuiven past zelden! Een heerlijk restaurant.
Raimooij .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Begin januari hier geluncht (voor €17,80 en dan twee uur onbeperkt bestellen). Het eten is echt lekker hier en de bediening is vriendelijk en goed. Iedere keer na het bestellen (via een ipad) hoef je je niet al te lang te wachten op het eten. Alle gerechten (zowel warm als koud) zijn heerlijk.
Ik ga hier absoluut nog een keer naar toe.
HenkteA .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Zaterdagavond Shabu gegeten. We zijn gek op sushi dus dit moest goed komen.
Goede ontvangst wel groot en druk. Leuke aankleding en veel personeel in de bediening.
Eten was goed maar twee uur lang onbeperkt sushi eten is niet helemaal onze formule.
(Als je naar het toilet gaat wil je toch ook niet hebben dat ze zeggen dat er uiterlijk 60 seconden mag zitten).
Het zal wel met de (onze) Nederlandse mentaliteit te maken hebben, want je gaat sneller en meer eten.
Zodra je de 1e gang besteld hebt komt het eten snel en daarna wordt het allemaal wat rommelig.
Maar het belangrijkste is dat het eten goed was.
Al met al het eten was gewoon goed, niet uitmuntend maar dat hadden we ook niet verwacht.
Het leukste is om met minimaal 4 personen te gaan eten, want voor een romantisch etentje moet je hier beslist niet heen gaan.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2015
Het blijft erg vlak van smaak. Het is dat de jarige job van 11jaar hier dolgraag wilde eten. Zijn verrassings toet was leuk. Maar voor de rest..erg vlak!! Een zeewier salade met een plukje wakame maar voor de rest een Hollandse salade eronder. Veel de zelfde smaken. Geen uitschieters. De bediening was wel ok. Snel maar erop gericht om de klant weer snel te laten passeren waarvoor deze eetgelegenheden gemaakt zijn.