Sha-Tin

Erg rustig
Erg kort
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Onze caravan staat in Ugchelen. We halen graag eten af bij Sha Tin. Na het lopen van de vier-daagse van Apeldoorn gaan we met een groepje medewandelaars daar gewoon heerlijk eten. Ik vind wat ze bieden zo lekker, we genieten er elke keer weer van. Deze zomer vroegen we zoutarm en zonder VeTsin, er waren zoutarme 'patienten' bij. De eigenaar vond dit zo leuk, we kregen als extra een speciaal door hem samengestelde visschotel met kruiden, of we het lekker vonden. Nou, we hebben echt nog nooit zo lekker gegeten! Vriendelijk, behulpzaam, heel erg lekker, dat is onze mening over Sha Tin in Ugchelen.
La Mimi F.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Irritante ober. Bemoeit zich veelste veel met persoonlijke zaken en noemde de kinderen "apart"???? Buffet van 1 bij 1 en word niet van zelf bijgevuld. Wij als gasten hebben het gewoon een paar keer moeten vragen. Vlees zo hard als baksteen, en de rest van het personeel kan amper Nederlands. 29 jaar bestaan en tijd om dicht te gaan. Eerste en laatste keer.
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2015
Het eten van deze Chinees is echt heerlijk! We komen hier al jaren. Ook nu we zelf uit Ugchelen verhuisd zijn rijden we een stukje extra voor deze Chinees. We hebben meerdere andere Chinese restaurants geprobeerd, maar geen beviel ons qua eten zo goed als Sha-Tin!
Ook het personeel is zeer vriendelijke. Ze spreken de Nederlandse taal niet allemaal even goed, maar zijn erg behulpzaam.

Decor wel zeker een minpunt. Echt een typisch Chinese inrichting met veel goud en rood. Het is allemaal wat oubollig en stoffig. We kiezen er dan ook 9 van de 10 keer voor om af te halen, net als bijna ieder ander.
Kaatjekriebel .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2014
Met 6 personen wezen eten. 1 persoon was redelijk tevreden, maar die had de meest voorkomende chinese hap. De andere gerechten waren flauw en smakeloos. We hadden veel over, maar wilden het niet meenemen. Prijs was hoog gezien de kwaliteit.
Z3mrunner .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Voor een zakendiner hier met een groep op bezoek geweest. Ik was wat verbaasd over de gerechten uit de diverse Chinese streken. Dat had ik nog nooit gezien. Mijn zakenrelaties kwamen hier vaker en dat kan ik nu wel begrijpen. Een simpele loempia is hier een hele maaltijd en ben ik in deze vorm en uitvoering nog niet tegen gekomen. Dat geldt ook voor de specifieke gerechten uit de streken. Qua ligging zou je er niet vaak komen en moet je weten dat ze bestaan. De bediening is keurig. De man blijkt een belangrijke gezant te zijn voor handelsbetrekkingen tussen China en Nederland. De foto's van hem en Maxima, balkende, president van China etc. hangen in de zaak. Het was dus een avond met verassingen. Wel de moeite om weer terug te gaan en de andere onbekende streekgerechten te proeven.