Sfizio Italiaanse Delicatessen

Maandag t/m Zaterdag 10:30 - 20:30
Zondag Gesloten

FransjeB .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2015
Het eten is hier lekker! Handig om even een broodje of pizzastuk mee te nemen of gezellig om even hier binnen of buiten te zitten. Laatst moesten ik en twee vriendinnen erg lang wachten totdat onze bestelling werd opgenomen. Dit vonden wij erg vervelend omdat we nogal haast hadden en we iets moesten eten. Het decor is wel erg italiaans gericht zoals natuurlijk het eten. Er is niet veel plek om te zitten dus het is eigenlijk vooral om mee te nemen.
Jaspervink .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Het eten is hier heerlijk. Het italiaanse zit er echt in. Alleen jammer dat het erg duurde voordat onse bestelling uberhaupt werdt opgenomen. Het is vooral afhaal. Maar als je wil zitten zijn er een paar tafels en in de zomer is buiten zitten erg leuk!
Dirkdenvreede .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2014
Leuk zaakje om even (snel) een broodje te eten. Ze hebben een paar tafeltjes voor de rest is het afhaal. Verder echt lekkere gerechten om mee te nemen. Ze werken met mooie producten. Heerlijk voor lunch!
Cvo-utrecht .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2013
Sifizio is mijn stamrestaurant zowel prive als zakelijk. De ambiance is lekker ongedwongen en simpel, de service altijd goed en het eten is echt super. Je kan er gewoon een lekker broodje Mario (of andere heerlijke broodjes), pizza plak (slecht 2 euro), gewoon een heerlijke pizza eten of je kan er gewoon een super maaltijd nemen. Ik sluit mij helemaal aan bij een eerdere recensie; kip in roomsaus, het lamsvlees, Melanzane en de pastas zijn met liefde en zorg klaargemaakt. Echt een aanrader.
Gussenhoven .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Vanaf begin vorig jaar kom ik na een dag hard werken heel erg graag eten bij Italiaanse Delicatessen, Lunchroom- en Pizzeria 'Sfizio'. Dat is minstens één keer per week, waarbij je als natgeregende passant -onderweg naar het verre Lunetten- altijd hartelijk welkom geheten wordt door zowel de medewerkers evenals de eigenaar, hetgeen voor mij tevens het bewijs is, dat de Italiaanse gastvrijheid niet alleen spreekwoordelijk is. Daarbij voelen de medewerkers ook precies aan of bezoekers zo maar binnen komen of bijvoorbeeld net een familielid bezocht hebben, die in het naburige Diakonessenhuis verblijft. Het gaan en komen van mensen, die daar gewoon iets voor thuis komen halen, geeft het geheel iets van een ontzettend gezellige huiskamer, waarbij 'meneer Gerard' door zijn onverwoestbaar goede humeur een cruciale rol speelt. Ook is het mij nog nooit eerder overkomen dat je met een van zijn andere collega's zo maar over bijvoorbeeld Bach Cantates kunt praten. Dat aan het eten heel veel zorg besteed wordt, blijkt uit dat men uitsluitend met verse producten wil werken. Daardoor krijgt men precies een maaltijd voorgeschoteld zoals de tradionele Italiaanse keuken die bedoeld heeft. Elke dag biedt Sfizio een pasta-dagschotel aan, die door zijn rijke gevarieerdheid steeds weer blijft verrassen. Ik raad iedereen de pesta- en/of de boulonnaise versie aan. Voor wat betreft de pizza's is een Mista met Parmaham een ongekende culinaire ervaring. Mijn budget staat uitsluitend de witte huiswijn toe en die is uitstekend. Bij het kiezen van een toetje ontstaat een keuzeprobleem omdat alles hiervan erg lekker is. Ten slotte is de achtergrondmuziek ook nooit hinderlijk...
Smikkelina .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Wat een aanwinst qua eten dat je thuis kunt laten bezorgen! De kipfilet in roomsaus, de gevulde paprika, de aardappeltjes met rozemarijn, de pizza's... tot nu toe is alles wat we hebben laten bezorgen om je vingers bij af te likken. Smaakvol eten wat met liefde is bereid.
Ellalaa .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Geen zin om te koken, maar wel top eten? Dan kun je je geen beter (afhaal)restaurant wensen dan Sfizio. Heerlijke, wisselende gerechten in de vitrine waardoor ik elke keer weer twijfel wat allemaal mee te nemen. Niet goedkoop, maar wel kwaliteit. Ik hoop dat ze nog lang in onze buurt blijven zitten!