Meer informatie over restaurant Sfeer, Puur en Eerlijk

Dinsdag t/m Vrijdag 09:00 - 17:00
Zaterdag 10:00 - 16:30

Ton V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Fijn terrasje in de zon op de Lusthofstraat gezeten. Fijn en vriendelijk personeel. Dubbel gesneden en belegde Italiaanse bol met gerookte zalm zag er verzorgd uit en was heerlijk. De koffie hebben ze ook begrepen. Ga zo door.
Jorita V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2016
Dit restaurant doet er alles aan om vriendelijk en gastvrij te zijn. Ik wil het ook niet afkraken, maar ik had een Ceasar salade besteld, en ja echt slecht was het niet. mooie stukken kipfilet erin, maar veel sla, en drie croutons en ordinaire slasaus, drie kleine stukjes ui en een ei. Ik had verkeerd gekeken en dacht eigenlijk best wel weinig ingrediënten voor die prijs. Bleek bij afrekenen dit geheel tien euro. sorry dat kan echt niet. Daarbij kan de kok creatief zijn, maar er hoort echt ansjovis in te zitten. Voor dat geld slecht, ondanks dat de mensen echt vriendelijk zijn heb ik liever waar voor mijn geld.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Komen hier vaak een broodje eten en/of koffie drinken. Ideaal tentje voor ontbijt of lunch tijdens een boodschap in de Lusthofstraat. Veel keuze uit smakelijk broodjes en (grote!) tosti's. Zelfgemaakte cheesecake is ook smakelijk!
Service is hier goed, al hadden ze ons vorige keer niet verteld dat er geen soep was die dag.
Elke S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Leuke tent, volgens mij ook erg populair in de omgeving want het kleine terras zat continu vol. Grote kaart, genoeg keuze van heerlijke broodjes, salades en smoothies. De terrasstoelen zitten niet heel erg comfortabel, maar binnen ziet het er modern uit. Vriendelijk personeel dat flexibel is en 'oplossingsgericht' (gezelschap naast ons kon geen 20 minuten wachten op hun grote bestelling). Als je in de buurt bent rond lunchtijd, zeker langsgaan!
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Hier lekker gelunched. Zeer vriendelijke bediening en inderdaad echt de grootste tosti van Rotterdam. Ook de uitsmijter was prima. De smoothies op basis van appelsap zijn echt aan te raden
MaartenKatoen .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Eten was top! Had een broodje carpaccio met pesto en pijnboompitten. Heerlijke koffie erbij (van biologische bonen). Mijn vrouw had een goede smoothie te pakken met een stuk zelfgemaakt appeltaart.

Vriendelijke bediening en sfeervol ingericht. Aanrader!
Berend V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Heerlijke plek voor ontbijt en lunch! Vriendelijk personeel en prima eten. Vers gemaakte producten en dat proefde ik. De smoothie en het ijsje waren heerlijk verkoelend in het warme weer. Ik kom zeker weten snel terug!