Meer informatie over restaurant Seymour | Brasserie & Bar

7,2
6,8
HeidiM .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Van buiten ziet het er leuk uit. Van binnen afgeleefd met sloom personeel . Nee niet voor herhaling vatbaar . Garnalenkroketten prima. Beetje veel brood erbij.
Marleen B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Super leuke hippe plek met een goede vibe.! Je kan er gezellig eten en borrelen. Personeel uitermate vriendelijk en het eten was van zeer goede kwaliteit. Voor herhaling vatbaar!
Lars K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Wij waren hier op een rustige woensdagavond. Erg vervelend vonden wij het dat er spelende kinderen door het restaurant rende en er niets van werd gezegd door de bediening. Ook was het erg jammer dat de glazen wijn/bier in de handen naar tafel werden gebracht, dus zonder dienblad. Verder vonden wij het eten echt heerlijk en zullen ook zeker een volgende keer gaan
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zeer gezellig en sfeervol restaurant. Ontvangst en bediening erg vriendelijk en prettig. Kwaliteit van eten viel eerlijk gezegd tegen. De oesters waren erg klein, kleiner dan een mossel. De Lemon merinque pie was smaakloos, te hard, gewoon niet lekker en zelfs niet geheel opgegeten en gemeld bij de serveerster.
Saskia1963 T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gezellig en lekker gegeten. Voorgerecht steak tartaar heerlijk van smaak, maar erg weinig (ter grootte van half tartaartje...). Ook kaasplankje erg weinig variatie en hier ook prijs-kwaliteit niet erg in verhouding. Beef Wellington was verrukkelijk!
Herman D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Vanavond gegeten en nagetafelt bij Seymour. Voor de hamburgers had ik beter naar de gouden M" kunnen gaan.
Personeel stond een beetje uit de neus te vreten achter de bar, van bediening is amper sprake. Muziek stond ook veel te hard, een goed gesprek was moeilijk te voeren. De entourage is mooi maar daarmee is alles gezecht
Marijn S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Ik twijfelde vooraf om bij Seymour te gaan eten vanwege de sterk wisselende recensies vooral over de service. Gelukkig zijn we blij toch te zijn gegaan! De service was prima, het eten lekker maar vooral de sfeer en inrichting super! De sfeer deed bijna internationaal aan en we hebben een heerlijke avond gehad. Dus wat mij betreft is deze plek een aanrader!
M D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Allereerst een prachtig gebouw van binnen en van buiten. Er hing een gezellige sfeer in het restaurant en mijn vrouw en ik werden vriendelijk ontvangen door de fijne bediening. Wij besloten alleen een hoofdgerecht te bestellen, mijn vrouw de vegetarische lasagne en ik de beef wellington. Hierbij bestelden we nog een fles wijn. Dit bleek een goede keuze te zijn. Mijn vrouw vertelde dat haar lasagne heerlijk was, en mijn hoofdgerecht was echt voortreffelijk! De beef wellington was mals, sappig en hij was perfect gegaard. Door mijn werk in Londen heb ik dit gerecht al een aantal keer gegeten, maar zo lekker als bij Seymour ben ik hem nog niet tegengekomen. Kortom, wij hebben een topavond gehad! Bedankt Seymour!
Marinus K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vanavond bij dit restaurant gegeten. Het is lang geleden dat ik/we zo slecht hebben gegeten. Voorgerecht was zeer matig, maar hoofdgerecht (beef wellington) was gewoon zeer slecht ! Zeer slecht van smaak. Wij waren met vier personen en drie hadden dit gerecht. Alledrie hadden we dezelfde mening. Prijs/kwaliteit van dit restaurant is ver onder hoe het hoort te zijn.
Marinus K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wat een dramatisch eten. Super slecht. Ik denk dat ik nog nooit zo slecht heb gegeten in Haarlem. Verschrikkelijk. De beef wellington was niet te eten.
Lois W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ik ben nog nooit zo slecht bediend als bij Seymour. We hebben erg lang moeten wachten om een tweede drank bestelling te doen. Ik ben uiteindelijk naar de serveerster gelopen om te vragen of we mochten bestellen. Uiteindelijk kregen we al het hoofdgerecht en was er nog steeds geen bestelling opgenomen. Het excuus was onderbezetting en een koffieautomaat die stuk was, echter was het erg rustig en was de serveerster meer druk met haar telefoon dan met de bezoekers. Heel zonde want het is een erg leuke locatie, maar ik ga niet meer terug.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gefeten met vrienden. Bediening liet erg lang op zich wachten. Toen hoofdgerecht werd opgediend was de wijn op. We zijn zelf maar naar de bar gelopen voor een nieuwe fles. Nagerecht kwam helemaal niet. Als excuses daarvoor wel een drankje van het huis. Daarna kwam er ook niemand meer richting tafels, zodat onze taxi er eerder was dan de rekening. Jammer van deze mooie zaak.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Met 12 gasten onlangs gegeten. Menu vooraf netjes afgestemd, dus je verwacht dat je welkom bent. Dat gevoel hadden we 3 uurtjes later helaas niet meer. Geen ontvangst of begeleiding naar de tafel (boven), geen amuse of brood met boter. De serveersters zijn niet onaardig maar hebben totaal geen kennis van wijn of gastronomie. 'Ceviche van zeebaars' wordt als 'een soort garnalencocktail' omschreven, en welke wijn daar bij past....??? Voorgerecht echt onder de maat zowel qua smaak, bereiding als hoeveelheid en in een ijscoupe geserveerd. Hertencarpaccio smaakloos en fantasieloos opgemaakt. Hoofdgerechten daarentegen wel smakelijk en aantrekkelijk opgemaakt. De hoop is echter van korte duur, ook de desserts weer ondermaats. Ijskoude creme brulee (enorme portie) en droge Chocolade Moulleux. Flessen water en wijn worden ongeopend op tafel gezet en de koks die 'assisteren' met inzetten kunnen de volgende keer ook beter achter hun werkbank blijven. Zeer teleurstellend gewoon, in een verder mooie zaak. Helaas voor ons geen Seymour meer.
Kristel K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
verjaardag van mijn man was de reden dat we naar seymour zijn gegaan. tafeltje in een hoek en beneden de toiletten. het was er erg koud zo erg dat de kinderen hun jas aan hadden. het eten duurde wel minstens 1,5 uur en de bitterballen waren verbrand. de patatjes van de kinderen waren koud die teruggestuurd maar geen nieuwe gehad. dit doorgegeven aan de bediening die de drankjes eraf haalde, maar de rekening was nog steeds erg hoog. een teleurstelling. Hier gaan wij niet meer heen en zullen dit restaurant ook niet aan andere mensen adviseren, tenzij je van lang wachten houdt en koud eten
Irmgard P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lang wachten op het eten is niet altijd erg, maar anderhalf uur wachten op 't voorgerecht en vervolgens ook weer anderhalf uur op 't hoofdgerecht is gewoon veel te lang. Nieuwe kaart, nieuw personeel. Kan natuurlijk wel, maar een simpel kopje koffie als goedmaker was wel op z'n plaats geweest. Eten ook nog eens niet echt bijzonder. Ik kom hier dus niet meer terug.
Britt D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuke tent, alleen we moesten super lang op ons eten wachten, mensen naast ons klaagde hier ook over. Eten vond ik ook niet erg bijzonder. Jammer, want het is wel een mooie zaak met veel potentie.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een sfeervol restaurant met erg lekkere gerechten op de kaart! Behoort tot een van mijn favoriete restaurants van Haarlem.
lekkerindebuik .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
2december (vrijdagavond) voor het eerst naar Seymour gegaan. Beneden gezellige tafeltjes en een bar. Wij werden naar boven doorgestuurd en ook daar zag het er verzorgt uit (meer restaurant en beneden meer bar). De drankjes werden opgenomen en dat was al het positieve voor de het verloop van de avond. We bestelde vooraf de plateau Sushi & Sashimi voor 2pp en hoofdgerecht de Cote de Beuf voor 2pp. Vanaf bestelling duurde het koude voorgerecht ruim 30 minuten en was het zeer schraal wat we aantroffen voor 2personen. Daarbij lagen er ook 2 handrolls met alleen een asperge en bloementje (geen rijst, vis of vlees). Misschien leuk idee maar wij begrepen het niet en het was ook niet echt lekker. Vanaf dit voorgerecht werd het verloop van de avond erger. Je merkte ook paniek bij de bediening. Ons hoofdgerecht kwam na meerdere malen vragen en meerdere excuses na ruim 60 minuten. Een stukje vlees voor 66 euro dan verwacht je wel iets. Dit viel tegen, je kon merken dat het gehaast was gemaakt. Het was lauw (te snel uit de oven gehaald), kwam veel bloed uit (niet laten rusten), had veel vet en weinig op smaak gebracht. Dit ook aangegeven bij de bediening met meer excuses en ook de redenen; het was druk, er was een nieuwe chef, een nieuwe kaart (2dagen) en nieuwe bediening. Niet echt een goede combinatie voor succes. We waren niet de enige tafel waar het lang duurde, drankjes werden vergeten. We hebben het toetje overgeslagen omdat ook 2 kopjes koffie ongeveer 30 minuten duurde. Een aantal van de bediening durfde bijna niet meer bij de tafeltjes te komen vanwege schaamte. Een (blond) meisje is ons tegemoet gekomen door een aantal drankjes van de rekening te halen, maar neemt niet weg dat ik liever 15 euro drank meer betaal en een topavond heb dan zo'n avond. Dit restaurant is heel prijzig. Wij waren met de weggelaten drankjes 110euro kwijt.

Wat wij ook jammer vonden is dat ik een reservering had gedaan op de oude kaart en nergens vermeld was op hun site dat ze een nieuwe kaart zouden introduceren. Voor ons (voorlopig) geen seymour meer. Laat ze de zaken eerst op orde krijgen, genoeg andere eettentjes in Haarlem.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij hebben een ontzettend leuke avond gehad in Seymour. De sfeer is leuk, mooi ingericht, goede verlichting en zeer vriendelijke bediening. Alle gerechten werden mooi opgediend en de smaak was geweldig! Echt super kwaliteit! Wij aten oa steak tartare, vitello tonato met verse tonijn, entrecote en kabeljauw.
Als we weer in Haarlem zijn komen we zeker weer!
Sebastiaan Z.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Mooie ambiance, lekker eten. Alleen de bediening viel tegen. Ondanks dat niet elke tafel bezet was, hebben we zelf meerdere keren de bediening moeten aanspreken om een glas wijn en/of koffie te bestellen. Water werd bijvoorbeeld ook niet aangeboden.