Meer informatie over restaurant Seymour | Brasserie & Bar

6,9
Kan beter
Marinus K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vanavond bij dit restaurant gegeten. Het is lang geleden dat ik/we zo slecht hebben gegeten. Voorgerecht was zeer matig, maar hoofdgerecht (beef wellington) was gewoon zeer slecht ! Zeer slecht van smaak. Wij waren met vier personen en drie hadden dit gerecht. Alledrie hadden we dezelfde mening. Prijs/kwaliteit van dit restaurant is ver onder hoe het hoort te zijn.
Marinus K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wat een dramatisch eten. Super slecht. Ik denk dat ik nog nooit zo slecht heb gegeten in Haarlem. Verschrikkelijk. De beef wellington was niet te eten.
Lois W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Ik ben nog nooit zo slecht bediend als bij Seymour. We hebben erg lang moeten wachten om een tweede drank bestelling te doen. Ik ben uiteindelijk naar de serveerster gelopen om te vragen of we mochten bestellen. Uiteindelijk kregen we al het hoofdgerecht en was er nog steeds geen bestelling opgenomen. Het excuus was onderbezetting en een koffieautomaat die stuk was, echter was het erg rustig en was de serveerster meer druk met haar telefoon dan met de bezoekers. Heel zonde want het is een erg leuke locatie, maar ik ga niet meer terug.
Jacqueline B.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Gefeten met vrienden. Bediening liet erg lang op zich wachten. Toen hoofdgerecht werd opgediend was de wijn op. We zijn zelf maar naar de bar gelopen voor een nieuwe fles. Nagerecht kwam helemaal niet. Als excuses daarvoor wel een drankje van het huis. Daarna kwam er ook niemand meer richting tafels, zodat onze taxi er eerder was dan de rekening. Jammer van deze mooie zaak.
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Met 12 gasten onlangs gegeten. Menu vooraf netjes afgestemd, dus je verwacht dat je welkom bent. Dat gevoel hadden we 3 uurtjes later helaas niet meer. Geen ontvangst of begeleiding naar de tafel (boven), geen amuse of brood met boter. De serveersters zijn niet onaardig maar hebben totaal geen kennis van wijn of gastronomie. 'Ceviche van zeebaars' wordt als 'een soort garnalencocktail' omschreven, en welke wijn daar bij past....??? Voorgerecht echt onder de maat zowel qua smaak, bereiding als hoeveelheid en in een ijscoupe geserveerd. Hertencarpaccio smaakloos en fantasieloos opgemaakt. Hoofdgerechten daarentegen wel smakelijk en aantrekkelijk opgemaakt. De hoop is echter van korte duur, ook de desserts weer ondermaats. Ijskoude creme brulee (enorme portie) en droge Chocolade Moulleux. Flessen water en wijn worden ongeopend op tafel gezet en de koks die 'assisteren' met inzetten kunnen de volgende keer ook beter achter hun werkbank blijven. Zeer teleurstellend gewoon, in een verder mooie zaak. Helaas voor ons geen Seymour meer.
Kristel K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
verjaardag van mijn man was de reden dat we naar seymour zijn gegaan. tafeltje in een hoek en beneden de toiletten. het was er erg koud zo erg dat de kinderen hun jas aan hadden. het eten duurde wel minstens 1,5 uur en de bitterballen waren verbrand. de patatjes van de kinderen waren koud die teruggestuurd maar geen nieuwe gehad. dit doorgegeven aan de bediening die de drankjes eraf haalde, maar de rekening was nog steeds erg hoog. een teleurstelling. Hier gaan wij niet meer heen en zullen dit restaurant ook niet aan andere mensen adviseren, tenzij je van lang wachten houdt en koud eten
Irmgard P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Lang wachten op het eten is niet altijd erg, maar anderhalf uur wachten op 't voorgerecht en vervolgens ook weer anderhalf uur op 't hoofdgerecht is gewoon veel te lang. Nieuwe kaart, nieuw personeel. Kan natuurlijk wel, maar een simpel kopje koffie als goedmaker was wel op z'n plaats geweest. Eten ook nog eens niet echt bijzonder. Ik kom hier dus niet meer terug.
Britt D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Leuke tent, alleen we moesten super lang op ons eten wachten, mensen naast ons klaagde hier ook over. Eten vond ik ook niet erg bijzonder. Jammer, want het is wel een mooie zaak met veel potentie.
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Een sfeervol restaurant met erg lekkere gerechten op de kaart! Behoort tot een van mijn favoriete restaurants van Haarlem.
lekkerindebuik .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
2december (vrijdagavond) voor het eerst naar Seymour gegaan. Beneden gezellige tafeltjes en een bar. Wij werden naar boven doorgestuurd en ook daar zag het er verzorgt uit (meer restaurant en beneden meer bar). De drankjes werden opgenomen en dat was al het positieve voor de het verloop van de avond. We bestelde vooraf de plateau Sushi & Sashimi voor 2pp en hoofdgerecht de Cote de Beuf voor 2pp. Vanaf bestelling duurde het koude voorgerecht ruim 30 minuten en was het zeer schraal wat we aantroffen voor 2personen. Daarbij lagen er ook 2 handrolls met alleen een asperge en bloementje (geen rijst, vis of vlees). Misschien leuk idee maar wij begrepen het niet en het was ook niet echt lekker. Vanaf dit voorgerecht werd het verloop van de avond erger. Je merkte ook paniek bij de bediening. Ons hoofdgerecht kwam na meerdere malen vragen en meerdere excuses na ruim 60 minuten. Een stukje vlees voor 66 euro dan verwacht je wel iets. Dit viel tegen, je kon merken dat het gehaast was gemaakt. Het was lauw (te snel uit de oven gehaald), kwam veel bloed uit (niet laten rusten), had veel vet en weinig op smaak gebracht. Dit ook aangegeven bij de bediening met meer excuses en ook de redenen; het was druk, er was een nieuwe chef, een nieuwe kaart (2dagen) en nieuwe bediening. Niet echt een goede combinatie voor succes. We waren niet de enige tafel waar het lang duurde, drankjes werden vergeten. We hebben het toetje overgeslagen omdat ook 2 kopjes koffie ongeveer 30 minuten duurde. Een aantal van de bediening durfde bijna niet meer bij de tafeltjes te komen vanwege schaamte. Een (blond) meisje is ons tegemoet gekomen door een aantal drankjes van de rekening te halen, maar neemt niet weg dat ik liever 15 euro drank meer betaal en een topavond heb dan zo'n avond. Dit restaurant is heel prijzig. Wij waren met de weggelaten drankjes 110euro kwijt.

Wat wij ook jammer vonden is dat ik een reservering had gedaan op de oude kaart en nergens vermeld was op hun site dat ze een nieuwe kaart zouden introduceren. Voor ons (voorlopig) geen seymour meer. Laat ze de zaken eerst op orde krijgen, genoeg andere eettentjes in Haarlem.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij hebben een ontzettend leuke avond gehad in Seymour. De sfeer is leuk, mooi ingericht, goede verlichting en zeer vriendelijke bediening. Alle gerechten werden mooi opgediend en de smaak was geweldig! Echt super kwaliteit! Wij aten oa steak tartare, vitello tonato met verse tonijn, entrecote en kabeljauw.
Als we weer in Haarlem zijn komen we zeker weer!
Sebastiaan Z.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Mooie ambiance, lekker eten. Alleen de bediening viel tegen. Ondanks dat niet elke tafel bezet was, hebben we zelf meerdere keren de bediening moeten aanspreken om een glas wijn en/of koffie te bestellen. Water werd bijvoorbeeld ook niet aangeboden.
J. J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Prachtig gebouw, goede locatie, mooie inrichting. Eten was ook erg lekker en mooi opgemaakt. De bediening daarentegen jammer genoeg slecht. Zure houding, bijzonder negatief uitlaten over bepaalde gerechten en geen gevoel hebben voor wanneer drankjes wel of niet bijgevuld moeten worden.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Op een zaterdagavond hier geweest. We hadde gereserveerd maar ze hadden de tafel nog niet klaar dus moesten we even wachten aan de bar. Het restaurant is erg sfeervol ingericht. Het eten smaakte goed. Jammer dat er niet wat meer vegetarische keuzes zijn.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Voor de zoveelste maal heeft deze zaak onze verwachtingen ingelost. Als Belg zijn we nogal gesteld op het culinaire en Restaurent gevoel, ook nu heeft het team van Seymour dit weer volledig waargemaakt.
EJP .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Mooi restaurant, exterieur en interieur zien er prachtig uit. Op een zondagavond gegeten. Restaurant zat voor 30 % vol, echter er waren maar 2 personen om te bedienen. Alles duurde erg lang en veel ging er fout. Dagmenu kaart vergeten, deel van gerecht vergeten, heel gerecht vergeten, koffie met friandises besteld waar de friandises 30 min. na de koffie kwamen etc. Dan het eten, erg teleurstellend. Matige porties en matig van smaak, echter wel goed van prijs. Geen goede prijs kwaliteit verhouding. Als laatste zat er in het restaurant een groep die heel erg luidruchtig was, door de hoge plafonds galmde dit nog extra door, waardoor je elkaar (4 meter verder) nauwelijks kon verstaan. Al met al een teleurstelling. Komen niet snel terug.
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het restaurant heeft een fijne uitstraling, kijkje in de gedeeltelijk open keuken en verse producten.
Al met al een leuke, smakelijke avond gehad!
Samyra H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij hebben hier heerlijk gegeten! De seafood en voor de King Crab is een aanrader... Alles is vers! Er hangt een erg gezellige sfeer en de bediening is top! Echt een aanrader!
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
We strijken neer bij dit prachtige pand voor de lunch. Genietend van het lekkere weer kiezen we een plek op het terras. De vriendelijke serveerster vraagr snel en vriendelijk wat we willen drinken. Ik kies een Kreeftensoep en een Ceasar Salad. Na eeen ogenblikje komt de serveerster met de mededeling "dat de kok onvoldoende ingrediënten heeft voor een Kreeftensoep". ? Dan alleen maar de Ceasar salad. Als die komt zier er netjes uit. Met stukjes uitgebakken spek, ei, kaassnippers, croutons en 2 stukjes geroosterd brood (en natuurlijk wat sla). Maar ik mis de Anjovis en er is nauwelijks dressing. De smaak is niet echt verkeerd maar geen toppertje. De koffie is goed en de Seymour buger en Van Dobben croquetten van mijn tafelgenoten gaan op. Wat op de kaart staat moet gewoon kunnen worden geleverd en voor een echt goede Ceasar salad is er nog wat werk aan de winkel....
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Nooit meer! Bestel een hamburger zonder broodje. Krijg inderdaad de hamburger maar zonder het knapperige blaadje sla, augurk en rode ui. Vraag ik hierom, krijg ik nog een kom met verlepte sla en vol met croutons, terwijl ik geen brood wil. Kok komt naar tafel en wil na veel gedoe het blaadje sla wel van de rekening af halen. Het gaat mij hier om de klacht die ik gehoord wil hebben en dat hier op adequate wijze mee om wordt gegaan en niet afgedaan als 'je moet niet zeuren' Wij leggen ons geld voortaan liever ergens anders neer dan in zo'n arrogante tent.