Sevenhills

Achterom 165 2611 PN Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Sevenhills

Alsof de combinatie van historie en industrie in Delft nog niet boeiend genoeg is! New York Bistro & Lounge Sevenhills voegt nog een stukje New York toe. Geniet van goede stukken vlees maar ook van lekkere vis- en vegetarische gerechten. Sevenhills is dinsdag tot en met zondag geopend voor lunch en diner.

Meer informatie over restaurant Sevenhills

• : Betaald parkeren in de buurt. De Zuidpoortgarage zit op 100 meter afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Robert .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Gestart met een heerlijk stokbroodje en een glas witte italiaanse wijn en toen met z'n 2'n de Exclusive Platter genomen. Een plankje als voorgerecht met diverse gerechtjes. Het soepje was lekker, het vlees en de tonijn waren heerlijk mals. En daarna rode spaanse wijn en een plankje als hoofdgerecht. Ook nu weer 2x vlees en 1x vis. Samen met een beetje friet en wat lekkere groentjes. Een heerlijk diner.
Mariska L.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
gezellig restaurant, heerlijk gegeten, mooie locatie aan het water, goed bereikbaar met openbaar vervoer, en parkeergarages op loopafstand: aanrader!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zeer sfeervol ingericht restaurant. Een mix van 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten genomen, voor 29.50 per persoon. Zowel presentatie als smaak van het geserveerde was uitstekend. Bediening was vriendelijk, en we hoefden niet lang te wachten op ons eten. Uiteindelijk ca. 85 euro moeten afrekenen, wat voor Delftse begrippen wat aan de hoge kant is, maar het was het wel waard.
Isabelle B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Zeer sfeervol ingerichte zaak waar prijs en kwaliteit goed in verhouding zijn. Wij hebben beide het verrassingsmenu van de chef genomen en dit beviel zeer goed!
Esmé H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Ik kon niet kiezen welk sausje ik bij de steak wou, en toen kreeg ik ze allemaal proberen! Het was er alleen veel te warm, als het koeler was geweest hadden ze een 10 gekregen!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Voor en nagerecht genomen van diverse gerechten. Alles was ven lekker. Fijne bediening en gewoon een gezellig restauant. Kom zeker terug.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat heel weinig tijd. Na feedback kwam toetje later.
Het voorgerecht was heerlijk; qua hoeveelheid was het iets magertjes. Hoofdgerecht mocht ook iets meer groente en andere bijgerechten erbij. Toetje was perfect.
Dymphy V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Normaal plaats ik niet zo vaak een recensie, maar omdat Seven Hills zo'n uitstekende service heeft kon ik het niet laten. Speciaal voor ons hebben ze een toetje gemaakt wat niet meer op de kaart stond en het was het lekkerste toetje wat ik in tijden heb gegeten! De sfeer was goed en het eten smaakte voortreffelijk.... wij komen zeker nog een keer terug, zonder twijfel!!
L W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een geslaagd etentje: heerlijke gerechten in de 2-gangen proeverij, vriendelijk personeel, goede sfeer en mooie inrichting.
Jogien F.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Verassing 4 gangen menu is een aanrader.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Voor en hoofdgerecht bestond uit diverse kleine gerechten. Heel veel kunnen proevern dus. Alles even heerlijk. Kom zeker terug.
Kelly K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Erg leuk restaurant met een goed sfeer en mooie inrichting. Het AH menu gaf voor ieder wat wils. Als voorgerecht kon je voor 3 kleine verschillende gerechtjes kiezen, dat was ideaal want ik kon niet kiezen. En superlekker. Ik had vis als hoofdgerecht, dat was aardig maar de vis had niet heel veel smaak. Als nagerecht nam ik de cheesecake en die is heerlijk. Ook nog complimenten voor de presentatie.
Jacob C.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij zaten bij de trap ,daar tochtte het wel. Voor de rest alleen complimenten
Moniek E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Tafeltje te dicht bij anderen, konden letterlijk gesprekken volgen. Bediening noteerde niet iedere keer de bestelling. Waardoor 1 pers langer op maaltijd moest wachten omdat het verkeerde werd gebracht. Later zeer lang op dessert moeten wachten. Waar ook een bestelling voor 2 koffie bijzat. Die niet werd geserveerd maar wel op de rekening stond. Serveerster corrigeerde dit gelijk en bood excuses aan. Later bij de afrekening stond een glas wijn, deze hadden wij niet besteld en daarover onstond nog enige discussie. Wijn is uiteindelijk ook van rekening afgehaald.
Bij 2 dezelfde gerechten, verschil in hoeveelheid, was niet echt warm en kleine porties als hoofdgerecht.
Kaasplankje was uitmuntend evenals het brood met smeersels.
Ook nog enige discussie over de korting met de AH korting, oi verkeerd voorgelicht.
Het was er wel lekker warm.
Ingrid N.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Alles was voortreffelijk! Betrokken en vriendelijke serveerster, mooie inrichting en heerlijk eten. Wij komen zeker weer terug.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten.
De bediening was zeer vriendelijk en attent, de tafeltjes misschien iets te dicht op elkaar maar de ruimte dwingt daartoe. Hier komen we zeker terug..
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Wij hebben met de AH-restaurant actie heerlijk gegeten bij Sevenhills! Mijn vriend heeft een pinda/noten allergie en hier werd ook goed rekening mee gehouden. Ht personeel was vriendelijk en we hebben niet lang hoeven wachten op ons eten. Vooral de NewYork cheesecake met een bolletje witte chocoladeijs vond ik erg lekker, echt een aanrader voor liefhebbers van (zoete) toetjes :)
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Nadat we de vorige keer hier heerlijk hadden gegeten was ik vol verwachting. Helaas werd die niet waargemaakt. Mijn burger was rauw en niet warm. Toen dit was opgelost had mijn partner zijn eten inmiddels al op. Zijn steak viel ook tegen, plakjes rundvlees met vrij veel vet eraan. Wat mij betreft was dit zeker geen steak.
Gezien alle zeer positieve recensies ga ik ervan uit dat dit een exemplarische misser is geweest.
Het personeel was weer uiterst vriendelijk en het was heerlijk warm binnen.
Mylene H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Het was weer ouderwets gezellig. Maar als we geen gebruik hadden gemaakt van de AH restaurantactie zou het toch wel duur uitpakken... Ook al is het eten heerlijk. We misten stiekem wel de burger!
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten in het heel gezellig knus tentje. Service was ook goed. Al met al een topavond