Sevenhills

Achterom 165 2611 PN Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Sevenhills

Alsof de combinatie van historie en industrie in Delft nog niet boeiend genoeg is! New York Bistro & Lounge Sevenhills voegt nog een stukje New York toe. Geniet van goede stukken vlees maar ook van lekkere vis- en vegetarische gerechten. Sevenhills is dinsdag tot en met zondag geopend voor lunch en diner.

Meer informatie over restaurant Sevenhills

• : Betaald parkeren in de buurt. De Zuidpoortgarage zit op 100 meter afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sevenhills

Hub F.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Marijke M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Alex H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Was er weer heel gezellig. En wat mij opviel was dat de ober ons nog herkende van de vorige keer. Hij wist nog precies welke tafel wij hadden en daar mochten we nu weer aan zitten
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Erg lekker gelunched! Leuke locatie zo aan de gracht en erg leuk ingericht!
Willeke M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
een high beer gedaan met een groep vriendinnen. Was lekker bier en goed eten! Personeel was ook super!
Gezellige sfeer! Zeker een aanrader!
Lenie H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Bij de voordeur stond nog een extra kachel prima sommige gasten kwamen door de achte ingang en brachten veel kou mee. Het duurde lang voor we ons 1e gerecht kregen.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2018
Uitstekende tonijnsteak met mooie verse groenten en frites gegeten vergezeld door een heerlijke biologische Tempranillo!
Klantfocus was nogal matig.
Op de rekening troffen we 2 extra glazen rode wijn aan die we niet gedronken hebben en daar werd nauwelijks verontschuldiging voor aangeboden toen we dat opmerkten, jammer.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Goede bediening, gezellige sfeer, eten is heel lekker maar mist wel een beetje subtiliteit ten opzichte van andere restaurants in deze categorie. Wordt meer dan goedgemaakt door de grote porties. Wijn advies was voor ons prima op orde.
Britt D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Voor het eerst bij Sevenhills gegeten. We werden vriendelijk ontvangen, en vervolgens begeleid naar de tafel. Zowel de drank als de gewone menukaart waren zeer uitgebreid. Vriendelijke bediening. Ik kreeg soms wel het idee dat het op automatische piloot ging.
De borden werden niet rustig en netjes op tafel gezet, maar dit werd snel en bijna zonder te kijken gedaan. Bij geen enkele gang is er 'eet smakelijk' of iets dergelijks gezegd. Maar wel steeds achteraf of het gesmaakt had. Wanneer je bij het hoofdgerecht meer frietjes of saus wilt kun je dit aangeven werd ons verteld. Maar voor dat de laatste worden waren uitgesproken liep de dame al weg. De wijn werd steeds erg slordig ingeschonken, veel morsen en te volle glazen. De bediening was wel snel, en we hoefde nooit lang op de drankjes te wachten. Daarnaast werd er ook goed opgelet of er nog genoeg water op tafel was. Opnemen van de bestelling ging vlot en soepel.
Het eten was goed op smaak, en hebben we dan ook niks over te klagen. Brood vooraf waren pretzels met truffelmayonaise en boter, en wat serranoham. Lekker en origineel.
We zullen zeker nog eens terug komen. De bediening kan beter maar je merkt dat ze wel hun best doen!
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
We hebben echt genoten van het eten, de bediening was erg vriendelijk!! Het enige minpuntje vond ik dat we een tijdje op een drankje moesten wachten, en de dessertkaart. Dus daar kunnen ze nog iets mee doen
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Gezellig, en goed eten. Prettige bediening, makkelijk bereikbaar .
Alleen ons plekje vlakbij de deur was wat aan de tochtige kant.
Ilona F.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Heerlijk ongedwongen gelunched
Esther J.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Goed eten, vriendelijke en alerte bediening. Mooie inrichting, ook al is het druk, dit heb je niet door en geen last van de geluiden daardoor.
Het is niet goedkoop, maar je krijgt het dubbel en dwars er voor terug.
Rieneke K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gezellig gegeten, we hadden de proeverij voor 2 personen. Ik vond het genoeg voor 2 personen, maar helaas was het eten niet warm genoeg.
A S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Een echte aanrader
kees O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Alles prima, maar de doorloop van de gerechten mag veel vlotter! Obers vragen bijna te vaak of de drank nog oké is. Wel 1 van de leukste en betere restaurants van Delft!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prima gegeten, vriendelijke bediening, op de drankjes moesten we wel een beetje lang wachten
Deborah W.
Zeer gastvrij personeel.
eric V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
keuken is goed maar bediening heeft niks van Horeca begrepen. Driemaal herhalen voor een fleswater na aankomst, drank brengen zonder glazen, dan wijnglas warm omdat net afgewassen (!), gerecht brengen maar niet tafel opruimen, etc ... etc ...
hugoh .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten, leuke gerechten, prima bediening en prima wijn, dus geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar.