Sevenhills

Achterom 165 2611 PN Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Sevenhills

Alsof de combinatie van historie en industrie in Delft nog niet boeiend genoeg is! New York Bistro & Lounge Sevenhills voegt nog een stukje New York toe. Geniet van goede stukken vlees maar ook van lekkere vis- en vegetarische gerechten. Sevenhills is dinsdag tot en met zondag geopend voor lunch en diner.

Meer informatie over restaurant Sevenhills

• : Betaald parkeren in de buurt. De Zuidpoortgarage zit op 100 meter afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sevenhills

Franca D.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Prima menu, genoeg keuze en variatie. Vooraf carpaccio was op zich lekker, maar de stukjes wortel erbij vonden we niks; broodplankje was prima. Als hoofdgerecht oa reestoof en tournedos van hert en vooral die tournedos was perfect en de saus ook heerlijk. De Ladysteak en beefburger waren ook prima. Daarna nog brownies en cheesecake (apart en samen in "best of both worlds") waarbij de cheesecake dik won, de begeleidende ijsvariaties waren erg lekker. We komen met plezier nog een keer terug!
Sharon C.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Leuke restaurant, goede bediening. Mooie avond gehad!
Maud V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Genoten van het Pathe filmdiner
Drie gangen menu, met de keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 desserts
Het eten was heerlijk en de bediening heel vriendelijk en attent
De filmkaartjes lagen al klaar dus zo door naar de bioscoop.
Cisca K.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Bediening was erg vriendelijk. Eten was niet warm en voor wat je kreeg aan de dure kant.
T.F. C.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Goed gegeten. Personeel erg vriendelijk. We hebben de proeverij platter genomen. Alle gerechtjes waren echt heerlijk. Toen de muntthee op was is de serveerster zelfs muntthee bij de buren gaan halen. Dat is pas klantvriendelijkheid! Voor herhaling vatbaar.
BC015 C.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Goed eten, niet zeer bijzonder maar dicht bij het theater, dus praktisch. Zou een volgende keer weer een optie kunnen zijn.
Pluis79 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Service was erg vriendelijk, maar helaas ook traag. Er werd niet opgelet of we nog iets te drinken wilden bestellen, en als we besteld hadden, duurde het lang voordat het kwam. Bijv bij de koffie bestelden we ook wat water, alleen die laatste arriveerde toen de koffie al lang en breed op was.

Daarentegen was het eten echt superlekker, en het dessert (cheesecake) inderdaad de best in town. Overall ben ik enrhousiast en kom ik zeker terug.
Rachel M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Service was in het begin goed, later leek het wel of we vergeten waren eten duurde heel lang. Wel lekker, maar jammer van de service!
Shanice T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Mijn partner en ik hebben de Tasting Platter bij Seven Hills Delft geprobeerd voor €29,50 p.p. Het was echt heerlijk, op een leuke manier geserveerd en ze geven je er een uitgebreide uitleg bij. Ik had al een keer eerder bij Seven Hills geluncht en daar was ik ook erg tevreden over, het eten is erg lekker en betaalbaar. Verder vind ik de sfeer erg gezellig en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ze liggen naast Pathé, dus ideaal als je er een film achteraan wilt pakken (daarvoor hebben ze ook een speciaal arrangement voor). Het enige was dat wij een avond van te voren online hadden gereserveerd, maar deze was niet goed doorgekomen. Ze maakte wel gelijk plek voor ons en was verder geen probleem natuurlijk, maar daarom is het wel verstandig om even naar ze te bellen als je last minute wilt reserveren. Verder is Seven Hills zeker een aanrader!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Het eten was niet erg warm, maar de kwaliteit van het eten compenseerde dat! De service was goed en de sfeer was prettig!
Nathalie D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een kleine tafel die vol stond met glazen. Onze bestelling was waarschijnlijk vergeten, want na geruime tijd kwam de ober checken wat we besteld hadden en werd onze bestelling eigenlijk opnieuw opgenomen. Eten was lekker, maar niet bijzonder voor deze prijs.
peter W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
heerlijk gegeten, super gastvrije ontvangst. hele vriendelijke bediening.
kortom een hele leuke avond gehad. Een echte aanrader
muljadi .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Lekker gegeten, lange wachttijd tussen de gangen, prijs te hoog voor wat je krijgt. Goede bediening en sfeer is gezellig. Gunstige ligging tov pk-garage.
Guri G.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben lekker gegeten. Bij Sevenhills vandaag. Het was best druk, er was 1 serveerster aanwezig, maar ze kon de drukte prima aan. Complimenten.
Erika W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was ook goed. Enige minpuntje was dat het wel wat gehorig is. Maar dat mag de pret niet drukken. Recensies over lang wachten en te weinig hebben wij niet ervaren. Zeker een aanrader.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. De steak is zeer mals en je mes snijdt er heel makkelijk door heen.
De bediening was geweldig, leuk, gezellig en tjjd voor een praatje.
theovos .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
1) Locatie is perfect
2) Inrichting is prachtig
3) Bediening is vriendelijk
4) Je zit wat dicht op elkaar
5) Wachttijden zijn wat lang
6) Er kan wel wat meer groenten bij de gerechten. Porties zijn aan de magere kant.

Plezierige avond gehad.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De burgers vonden wij niet gaar genoeg, daarop is het vlees meegenomen en hebben we een nieuwe burger gekregen. Goed opgelost dus.
Er wordt heel goed rekening gehouden met een allergie, daardoor was het etentje voor ieder van ons een feestje.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Ik was hier voor de eerste keer met m'n man, en heb ontzettend genoten. Hele vriendelijke bediening en ze konden op allerlei vragen over het eten of de drankjes antwoord geven. We komen zeker nog een keertje terug.

Het enige minpuntje was dat het boven ontzettend warm was
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gezellige en goede bediening. Eten werd in een relaxt tempo geserveerd, met veel aandacht. Wij namen het combi gerecht voor 2 personen. Heel goed, lekker, gevarieerd en voldoende. Zeer zeker een aanrader