Sevenhills

Achterom 165 2611 PN Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Sevenhills

Alsof de combinatie van historie en industrie in Delft nog niet boeiend genoeg is! New York Bistro & Lounge Sevenhills voegt nog een stukje New York toe. Geniet van goede stukken vlees maar ook van lekkere vis- en vegetarische gerechten. Sevenhills is dinsdag tot en met zondag geopend voor lunch en diner.

Meer informatie over restaurant Sevenhills

• : Betaald parkeren in de buurt. De Zuidpoortgarage zit op 100 meter afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Mick K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was van goede kwaliteit, maar je kreeg weinig in verhouding met de prijs die ervoor was.
De service was erg langzaam. Een goede sfeer.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Prijs/Kwaliteit is goed.
Zeer goede service. Eventuele wijzigingen in het menu werden keurig opgelost.
Minpuntje: wachttijd is iets te lang.
Jeroen J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Hele smakelijke gerechten, vol van smaak en creatieve combinaties. Daarbij vriendelijk en kundig personeel met de juiste klant benadering. Dus prima. We komen hier terug. Tevens wil ik nog vermelden dat de reactie op mijn tip heel professioneel ontvangen werd. Dus dat betekent dat het nog beter wordt. Oh ja, en ook de schotels en schalen zijn echt heel mooi.
yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Voor mijn partner te gare pasta in te veel saus, voor mij koude gegrilde tonijn met koude patat, voor onze vrienden salade met kip waarvan ze de kip maar ten dele opgegeten hebben.
Beneden klein en vol. Toen ik naar de toilet boven ging bleek daar ook nog een heel restaurantgedeelte te zijn, zag er mooi uit. Vriendelijke bediening.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Het eten was geweldig! De houten stoelen worden oncomfortabel als je er lang op zit! Jammer dat de Airco kapot was... Na verloop van tijd was het boven heel warm!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Leuk restaurant. Eten is prima. Personeel aardig en beleefd. Uitleg eten bij serveren is goed. Een aanrader!
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Heerlijk gegeten en op tijd klaar voor het theater. Hele vriendelijke bediening!
liabarnhoorn .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
al in diverse restaurants een high wine gebruikt. hier vond ik het aanbod aan hapjes een beetje tegenvallen. ik vind blokjes kaas, olijfjes en nootjes een wat simpel en niet zo bij een high wine passen.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Fantastisch gegeten. Vond alleen of we in een verdom hoekje zatten. Personeel echt vrolijk en beleefd. Zou zeker nog een keer terug gaan.
Robert .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Gestart met een heerlijk stokbroodje en een glas witte italiaanse wijn en toen met z'n 2'n de Exclusive Platter genomen. Een plankje als voorgerecht met diverse gerechtjes. Het soepje was lekker, het vlees en de tonijn waren heerlijk mals. En daarna rode spaanse wijn en een plankje als hoofdgerecht. Ook nu weer 2x vlees en 1x vis. Samen met een beetje friet en wat lekkere groentjes. Een heerlijk diner.
Mariska L.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
gezellig restaurant, heerlijk gegeten, mooie locatie aan het water, goed bereikbaar met openbaar vervoer, en parkeergarages op loopafstand: aanrader!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Zeer sfeervol ingericht restaurant. Een mix van 4 voorgerechten en 4 hoofdgerechten genomen, voor 29.50 per persoon. Zowel presentatie als smaak van het geserveerde was uitstekend. Bediening was vriendelijk, en we hoefden niet lang te wachten op ons eten. Uiteindelijk ca. 85 euro moeten afrekenen, wat voor Delftse begrippen wat aan de hoge kant is, maar het was het wel waard.
Isabelle B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Zeer sfeervol ingerichte zaak waar prijs en kwaliteit goed in verhouding zijn. Wij hebben beide het verrassingsmenu van de chef genomen en dit beviel zeer goed!
Esmé H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Ik kon niet kiezen welk sausje ik bij de steak wou, en toen kreeg ik ze allemaal proberen! Het was er alleen veel te warm, als het koeler was geweest hadden ze een 10 gekregen!
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Voor en nagerecht genomen van diverse gerechten. Alles was ven lekker. Fijne bediening en gewoon een gezellig restauant. Kom zeker terug.
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Tussen voorgerecht en hoofdgerecht zat heel weinig tijd. Na feedback kwam toetje later.
Het voorgerecht was heerlijk; qua hoeveelheid was het iets magertjes. Hoofdgerecht mocht ook iets meer groente en andere bijgerechten erbij. Toetje was perfect.
Dymphy V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
Normaal plaats ik niet zo vaak een recensie, maar omdat Seven Hills zo'n uitstekende service heeft kon ik het niet laten. Speciaal voor ons hebben ze een toetje gemaakt wat niet meer op de kaart stond en het was het lekkerste toetje wat ik in tijden heb gegeten! De sfeer was goed en het eten smaakte voortreffelijk.... wij komen zeker nog een keer terug, zonder twijfel!!
L W.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Een geslaagd etentje: heerlijke gerechten in de 2-gangen proeverij, vriendelijk personeel, goede sfeer en mooie inrichting.
Jogien F.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Verassing 4 gangen menu is een aanrader.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Voor en hoofdgerecht bestond uit diverse kleine gerechten. Heel veel kunnen proevern dus. Alles even heerlijk. Kom zeker terug.