Sevenhills

Achterom 165 2611 PN Delft Nederland Kaart

Over restaurant Sevenhills

Delfts New York

Alsof de combinatie van historie en industrie in Delft nog niet boeiend genoeg is. New York Bistro & Lounge Sevenhills voegt nog een stukje New York toe. Eigenaren George Zevenbergen en Monique Zevenbergen laten je genieten van de spannende en bruisende sfeer van Broadway met Amerikaans vlees en fijne hapjes.

Meer informatie over restaurant Sevenhills

Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Adriehoukes .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het restaurant is op een leuke locatie gelegen, een prettige sfeer en aparte gerechten. We waren met de AH-actie, maar dit was niet te merken: aardige, attente bediening.
Josha M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Tent ziet er leuk uit. Eten werd snel achter elkaar geserveerd alsof ze je weg willen hebben. Ons eten werd lauw geserveerd en de patat was extreem zout.
Conclusie: niet extreem slecht maar ik zou het niet aan vrienden aanbevelen.
Amaria V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijke ervaring gehad in dit restaurant, het hele menu was lekker, fijne locatie naast het theater en Pathé en een leuke inrichting
Suzanna S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij vonden het een gezellige sfeer en prima bediening. Het eten was lekker, goede kwaliteit. De wijn vond ik wat aan de prijzige kant maar al met al een prima avond. Wij waren er met de AH-actie en dat menu was ook erg lekker en voldoende keus.
Merel H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk uitgebreid geluncht op een luie zondagmiddag. Er hangt een fijne, warme sfeer. Met uitzicht op een van de grachten van Delft, in het centrum. Probeer zeker de pompoen-linzen soep, echt een aanrader! Wij komen zeker terug.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bediening maakte het erg rommelig.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was heerlijk en zag er ook zeker mooi gegarneerd uit!
De service was goed, wel snel na voor kwam gelijk hoofd!!
Mck1983 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Mooi restaurant, prima gegeten. Alleen was de prijs kwaliteit van het gerecht "exclusive platter" a €30,- niet in orde, had wat meer verwacht. zaten geen bijgerechten bij. Bediening was attent.
Rob T.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Prima gegeten, maar de plank met allerlei hapjes, de z.g. Exclusive platter werd zonder uitleg neergezet op zeer smoezelige bonenblikken. Na de vraag wat we gingen eten werd ons verteld wat er allemaal op lag. Het bestellen van de drankjes ging telkens mis en na de vraag naar de rekening moesten we weer een eeuwigheid wachten. Al met al zeer jammer voor ons en de eigenaar.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Helaas een zeer lauwe pasta met gevulde portobello en koude groente. Een welgemeend excuses van de bediening, dat wel...maar het had gepast geweest ons bijv een 'kop koffie van het huis' aan te bieden.
Ook desserts vielen tegen wat smaak betreft...jammer...voor ons geen tweede keer dus!
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Het eten was koud en na een klacht werd hier verder niet zoveel mee gedaan, eigenlijk een gemiste kans. Het dessert viel ook tegen, erg eenzijdig en de American dream, deed ons denken aan een kinderijsje ofzo, geen aanrader.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hadden met z'n zessen een Exclusieve platter a 33,-pp . dit was wat aan de magere kant.
We zaten bij de bar maar onze glazen waren vaak leeg. en je moest er echt naar vragen, erg jammer.
Uiteindelijke hadden we iemand gevonden waar we koffie besteld hebben. en dit duurde 10min voordat het op tafel stond.

Helaas voor ons geen Sevenhills meer.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening zeer attent en vriendelijk. Wij hadden 2 gangen en dat was ruim voldoende. Doggybag was geen probleem. Hier komen wij zeker terug.
Remo O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker en verrassend gezeten in een ontspannen omgeving met de gehele familie. Bediening was duper en alles was netjes op tijd zodat we daar lekker naar de film zijn geweest.
Eliza K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
We kregen een 3gangenmenu via de AH spaaractie (2e menu gratis). Daar had ik geen hele hoge verwachtingen van, maar alles was zo heerlijk op smaak en de tijden tussen de gerechten waren perfect. Echt superavond gehad en ontzettend lekker gegeten! De locatie is niet helemaal mijn smaak qua inrichting, maar prima voor alle gelegenheden.
Björn-Tamarah O.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Lekker gegeten. Vitello Tonnato als voorgerecht, goed van smaak, had alleen wel wat meer tonijn op mogen zitten. Beetje karig. Zou ik ook niet weer nemen.
Tuna steak was heel lekker en precies gebakken hoe ik het wilde. Zeker een aanrader.
Mijn man had de rundersteak van 300 gram, best prijzig (€29) maar wel goed van smaak en ook gebakken hoe hij het wilde. Vooraf aangegeven dat mijn man een walnotenallergie heeft, werd goed mee omgegaan.
Service was prima, vooral de dame die Engels sprak heeft ons goed geholpen.
Kortom, goed maar best prijzig restaurant.
MWJS .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Vriendelijk geholpen en lekker gegeten. Alles was leuk gepresenteerd en smaakte prima. Wijn is wel behoorlijk aan de prijs.
Anme .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Prettige ontvangst. Onze tafelgenoten waren wat verlaat, we wilde met een drankje wachten tot zij er waren, intussen geen opdringerige vragen of we iets wilde drinken. Hoeveelheden en kwaliteit goed, Bediening prettig, tijd tussen de gangen voldoende. De prijs voor het drie gangen menu vonden we wat aan de hoge kant in verhouding tot het gebodene.