Sevenhills

Achterom 165 2611 PN Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Sevenhills

Alsof de combinatie van historie en industrie in Delft nog niet boeiend genoeg is! New York Bistro & Lounge Sevenhills voegt nog een stukje New York toe. Geniet van goede stukken vlees maar ook van lekkere vis- en vegetarische gerechten. Sevenhills is dinsdag tot en met zondag geopend voor lunch en diner.

Meer informatie over restaurant Sevenhills

• : Betaald parkeren in de buurt. De Zuidpoortgarage zit op 100 meter afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 23:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sevenhills

Erika W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten en de bediening was ook goed. Enige minpuntje was dat het wel wat gehorig is. Maar dat mag de pret niet drukken. Recensies over lang wachten en te weinig hebben wij niet ervaren. Zeker een aanrader.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. De steak is zeer mals en je mes snijdt er heel makkelijk door heen.
De bediening was geweldig, leuk, gezellig en tjjd voor een praatje.
theovos .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
1) Locatie is perfect
2) Inrichting is prachtig
3) Bediening is vriendelijk
4) Je zit wat dicht op elkaar
5) Wachttijden zijn wat lang
6) Er kan wel wat meer groenten bij de gerechten. Porties zijn aan de magere kant.

Plezierige avond gehad.
Irma B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
De burgers vonden wij niet gaar genoeg, daarop is het vlees meegenomen en hebben we een nieuwe burger gekregen. Goed opgelost dus.
Er wordt heel goed rekening gehouden met een allergie, daardoor was het etentje voor ieder van ons een feestje.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Ik was hier voor de eerste keer met m'n man, en heb ontzettend genoten. Hele vriendelijke bediening en ze konden op allerlei vragen over het eten of de drankjes antwoord geven. We komen zeker nog een keertje terug.

Het enige minpuntje was dat het boven ontzettend warm was
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Gezellige en goede bediening. Eten werd in een relaxt tempo geserveerd, met veel aandacht. Wij namen het combi gerecht voor 2 personen. Heel goed, lekker, gevarieerd en voldoende. Zeer zeker een aanrader
Yvonne D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Goede kwaliteit en net een tikkie anders, vriendelijk personeel
J. B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Het eten is prima. De tafels zijn relatief klein en staan dicht op elkaar. Daardoor oogt het vrij rumoerig.
Toch al vaker gegeten hier en ondanks het rumoer, blijven we terugkomen.
Marielle P.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Erg lekker eten, wij hadden gezamenlijk een verassingsmenu genomen. Erg lekker. Wel erg lang moeten wachten op het eten en drinken.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Sevenhills met een groep oud-collega's. De gerechten waren zeer goed bereid en ook nog eens origineel opgediend (proeverij menu). De bediening was zeer vriendelijk en attent, alle gerechten werden kort toegelicht. Bedankt, Sevenhills, voor de relaxte avond!
Mariska K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten was lekker, wel jammer dat onze tenderloin steak niet meer goed warm was. Voor wat je krijgt was de prijs wat aan de hoge kant.
Anja A.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was redelijk maar de tijdsduur tussen de gangen door te lang!
Erg rumoerig en als er klanten binnen kwamen trok er een enorme tocht door het restaurant.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Gisteren met 5 collega's een high wine gedaan. Heerlijk italiaanse wijn met een plank vol lekkere hartigheid. Wij hebben genoten van zowel het eten als het drinken. Wij hadden een social deal en deze was echt prima ! We hebben een prima avond gehad bij Sevenhills en komen zeker terug !
hans K.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
was gezellig goede smaak genoeg eten de sfeer was goed
prijs kwaliteit verhouding was zeker goed.
wij komen zeker nog een keer terug.
Samduijk .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Half 8 een tafel en we waren er 10 min later, vriendelijk ontvangst! 1e drankjes duurde vrij lang en wilde even wat oesters als amuse...duurde ook lang half 9, gelijk gevraagd laat het voor gerecht maar doorkomen en duurde weer half uur, hoofdgerecht....weer lang wachten kwart voor 10...maar heerlijk, gelijk koffie en dessert doorgegeven maar toen dat om kwart voor 11 er nog niet was was het tijd om te gaan.
Heerlijk eten maar soms kan de tijd tussen een gerecht ook TE lang zijn en we hadden het diverse malen doorgegeven.
th.j.mulder .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hadden geboekt, maar ze hebben niet op de e/mail gekeken. Was rustig dus geen probleem.
Bediening was kundig en beleefd.
Zou het zo aanbevelen.
Sijmen D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Heerlijk gegeten!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prima restaurant en we hadden een surprise menu. En werden goed geïnformeerd wat we gingen eten. Het was helemaal top!!!
E-stikkelman S.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
We hebben hier lekker gegeten en het was er heel gezellig! De bediening was prima en de prijs was in de goede prijs kwaliteitsverhouding.
Mick K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Het eten was van goede kwaliteit, maar je kreeg weinig in verhouding met de prijs die ervoor was.
De service was erg langzaam. Een goede sfeer.