Sevenhills

Achterom 165 2611 PN Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Sevenhills

Alsof de combinatie van historie en industrie in Delft nog niet boeiend genoeg is! New York Bistro & Lounge Sevenhills voegt nog een stukje New York toe. Geniet van goede stukken vlees maar ook van lekkere vis- en vegetarische gerechten. Sevenhills is dinsdag tot en met zondag geopend voor lunch en diner.

Meer informatie over restaurant Sevenhills

• : Betaald parkeren in de buurt. De Zuidpoortgarage zit op 100 meter afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sevenhills

Nick T.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Presentatie van het eten netjes en leuk, smaak is ok, maar niet uitmuntend. Beneden werd het ons (met z'n 2) te druk naast een grote rumoerige groep. Nadat we hier melding van maakten en verzochten om boven te gaan zitten, werd dit ons meteen toegezegd. De avond verliep verder lekker rustig verder. Mooie ambiance.
Niek J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Lekker gegeten! Paar minpuntjes in de bediening, maar dat heeft de pret niet gedrukt. Bediening was wel netjes en beleefd!
Beste Niek, bedankt voor uw recensie! Wij zijn blij te horen dat jullie een leuke avond hebben gehad en lekker hebben gegeten! Wij zouden graag meer horen over de minpunten die jullie hebben ervaren, zodat we hier op in kunnen spelen in de toekomst! Wij zouden het op prijs stellen als u ons hierover een mailtje kunt sturen naar info@sevenhillsdelft.nl. Graag zien we u een volgende keer weer in Sevenhills!
m. V.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Meeste prima op orde maar prijs-kwaliteit verhouding van het eten (voorgerecht en hoofdgerecht) en de drank (fles witte wijn en flessen water) is zoek.
miriam S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Het was weer een heerlijke avond. Heerlijk eten goeie bediening en gezellig. Daar gaan we vaker heen!
Beste mevrouw Sonneveld, bedankt voor uw recensie! Goed om te horen dat u een leuke avond bij ons heeft gehad. Graag zien we u binnenkort weer terug! Met vriendelijke groet, Team Sevenhills
Fabian D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Smaakvolle gerechten met een mooie gevarieerde kaart. Personeel is vriendelijk. Mochten soms wel iets sneller zijn in het uitserveren van de drankjes. Verder gezellig ingericht!
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Proeverij op een plankje: helemaal goed!
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance! Zeker voor herhaling vatbaar!
We hebben genoten en de bediening was vriendelijk.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Met vrienden hier gegeten. Vriendelijke en nette ontvangst. Adviseerde over eten en drank wijn enz. Duidelijke uitleg. Redelijke snelle bediening en attent. Keurig opgemaakte borden met smakelijk gerechten. Het eten had iets warmer kunnen zijn toen het op tafel kwam. Gezamenlijke vleesschotel was voor een persoon iets te rauw. De ander vond het perfect. Verschil van smaak. Vlees werd op verzoek nog even door gegaard. Men had vooraf verzuimd te vragen hoe het gewenst werd, medium of rare of weldone. Minpuntje: was wat koud in restaurant.
miriam S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Vriendelijke bediening je word snel geholpen en t eten was errg goed!
Mick K.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten!! Kan geen minpunt bedenken. We komen zeker terug.
S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
De gerechten waren heerlijk en van goede kwaliteit. We werden heel goed en op zeer deskundige wijze bediend. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke locatie, goed eten.
Prima bediening, heel misschien af en toe wat langer wachten dan fijn zou zijn.
Maar begrijpelijk met alle tafels bezet.
hcyb .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, voor ieder wat wils. Ik had om een rustige tafel gevraagd en die hebben we ook gekregen. Wij waren erg tevreden over de hele avond.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Super gezellig restaurant heerlijk gegeten en vriendelijk personeel.
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Heerlijk eten en vriendelijke service
Patty V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Erg leuk ingericht, enorm vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, bord was mooi opgemaakt, comfi stoelen. Kortom een aanrader!!
Lydia D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk eten ook de tapas voor het hoofdgerecht.
Vriendelijk personeel.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Ik vond de sausjes niet heel lekker daar kan naar mijn idee verbetering in al is smaak persoonlijk.
Verder was alles geweldig, zeer goed vlees en een goed vol bord met moooe opmaak. Voor hoofd en nagerecht was allemaal perfect.
hans L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Cosy restaurant, goede kaart, lekker eten. Jammer dat de steak voorgesneden wordt. Snelle en vriendelijke bediening. Beetje onhandige ingang.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heb een leuke middag gehad bij Sevenhills. Heerlijk wijntjes gedronken met een borrel platteau erbij! Goede service, heel vriendelijk personeel!