Sevenhills

Achterom 165 2611 PN Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Sevenhills

Delfts New York

Alsof de combinatie van historie en industrie in Delft nog niet boeiend genoeg is. New York Bistro & Lounge Sevenhills voegt nog een stukje New York toe. Eigenaren George Zevenbergen en Monique Zevenbergen laten je genieten van de spannende en bruisende sfeer van Broadway met Amerikaans vlees en fijne hapjes.

Meer informatie over restaurant Sevenhills

Dinsdag t/m Vrijdag 17:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Mylene H.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten in het heel gezellig knus tentje. Service was ook goed. Al met al een topavond
Wanda W.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Heerlijk gegeten via AH actie. Niks op aan te merken, net als vorige keer. Het enige minpunt vind ik de muzieksoort, volume en geluidskwaliteit van de speakers, was vorige keer ook zo. Klinkt erg blikkig en net iets te hard waardoor het snel irriteert. Gelukkig zat ik niet onder de speaker. Als dit alles verbetert, krijgt het een 10!
johnmarianne .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het eten was prima, we waren hier met de AH kortings kaart en konden gebruik maken van een aparte kaart, prima keuzes gemaakt, aardige bediening, parkeer gelegenheid om de hoek, inrichting restaurant ook weer eens wat anders.
Elise -.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Het is een mooi restaurant, hoewel je wat dicht op elkaar zat en onze buren af en toe mee luisterden (de opstelling vergemakkelijkte dat). De gerechten waren heerlijk en de bediening was prima. Niet opdringerig, maar hadden goed in de gaten wanneer bijgevuld mocht worden. De wachttijd tussen de gerechten was langer dan verwacht.
Zwinkels-D .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Met z'n tweeën hier gegeten voordat we naar de film gingen. 3 gangen menu genomen, heeft ons allemaal goed gesmaakt en was ook voldoende. Lekker biertje erbij en gezellig kunnen kletsen.
Tino D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Het eten van het drie gangen menu was te lekker. Na de burger zaten we vol maar het toetje kon er nog net in.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Bij binnenkomst hing er al direct een gezellige sfeer.
Alhoewel wij ruim een half uur te vroeg waren konden wij direct plaatsnemen aan een 2 persoons tafeltje met meer dan genoeg ruimte..
Het eten was heerlijk, mijn vrouw had de romige linzen-pompoensoep voraf en ik de bite platter.
Als hoofdgerecht namen we de biologische burger, en ook die was heerlijk.
brownie en cheesecake toe en de avond was geslaagd.
Het vriendelijke personeel draagde daar zeker aan bij.
Mo'tje .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Met vrienden bij Sevenhills een tafeltje gereserveerd. We hadden gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Prima gerechten die goed op elkaar waren afgestemd Voldoende variatie. Alleen was het enorm jammer dat de stroom bij de keuken was uitgevallen. Daardoor werd het wel een hele lange avond. Gelukkig waren we in goed gezelschap. Het kopje koffie kregen we van het huis.
whunnego .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Goed eten, vriendelijk personeel. Alleen het halletje/restaurant bij binnenkomst is erg krap. Wij kwamen binnen en op dat moment kwam er een gast aangelopen om te betalen, doordat we heel eventjes moesten wachten op personeel om ons naar de tafel te begeleiden zorgde dat voor een iets ongemakkelijke situatie. Verder hangt er een gezellige sfeer. Ik kom zeker terug!
Wally49 .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
we hebben hier het driegangen menu van de AH actie gehad en het was erg goed. Meer dan voldoende zou ik zeggen! heerlijk voorgerecht... drie kleine gerechtjes.... als hoofdgerecht de burger en toen nog de cheesecake als nagerecht! Was allemaal heerlijke en erg vriendelijk personeel. Misschien net iets te weinig personeel waardoor we iets langer moesten wachten dan we wilden maar verder erg goed.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Leuke sfeer, goede kaart, alleen hele grote porties en een redelijke vette hap. Als voorgerecht het trio van vlees genomen en als hoofdgerecht de burger met gamba. Voor mij zat er geen toetje meer in en dat terwijl ik een grote eter ben. Kleinere en net iets goedkopere porties zouden voor mij helemaal perfect zijn geweest!
adriehoukes .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Het restaurant is op een leuke locatie gelegen, een prettige sfeer en aparte gerechten. We waren met de AH-actie, maar dit was niet te merken: aardige, attente bediening.
Josha M.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Tent ziet er leuk uit. Eten werd snel achter elkaar geserveerd alsof ze je weg willen hebben. Ons eten werd lauw geserveerd en de patat was extreem zout.
Conclusie: niet extreem slecht maar ik zou het niet aan vrienden aanbevelen.
Amaria V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijke ervaring gehad in dit restaurant, het hele menu was lekker, fijne locatie naast het theater en Pathé en een leuke inrichting
Suzanna S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wij vonden het een gezellige sfeer en prima bediening. Het eten was lekker, goede kwaliteit. De wijn vond ik wat aan de prijzige kant maar al met al een prima avond. Wij waren er met de AH-actie en dat menu was ook erg lekker en voldoende keus.
Merel H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Heerlijk uitgebreid geluncht op een luie zondagmiddag. Er hangt een fijne, warme sfeer. Met uitzicht op een van de grachten van Delft, in het centrum. Probeer zeker de pompoen-linzen soep, echt een aanrader! Wij komen zeker terug.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Bediening maakte het erg rommelig.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Het eten was heerlijk en zag er ook zeker mooi gegarneerd uit!
De service was goed, wel snel na voor kwam gelijk hoofd!!
mck1983 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Mooi restaurant, prima gegeten. Alleen was de prijs kwaliteit van het gerecht "exclusive platter" a €30,- niet in orde, had wat meer verwacht. zaten geen bijgerechten bij. Bediening was attent.