Sevenhills

Achterom 165 2611 PN Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Sevenhills

Alsof de combinatie van historie en industrie in Delft nog niet boeiend genoeg is! New York Bistro & Lounge Sevenhills voegt nog een stukje New York toe. Geniet van goede stukken vlees maar ook van lekkere vis- en vegetarische gerechten. Sevenhills is dinsdag tot en met zondag geopend voor lunch en diner.

Meer informatie over restaurant Sevenhills

• : Betaald parkeren in de buurt. De Zuidpoortgarage zit op 100 meter afstand.

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00 - 23:00

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Sevenhills

A S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Een echte aanrader
kees O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Alles prima, maar de doorloop van de gerechten mag veel vlotter! Obers vragen bijna te vaak of de drank nog oké is. Wel 1 van de leukste en betere restaurants van Delft!
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prima gegeten, vriendelijke bediening, op de drankjes moesten we wel een beetje lang wachten
Deborah W.
Zeer gastvrij personeel.
eric V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
keuken is goed maar bediening heeft niks van Horeca begrepen. Driemaal herhalen voor een fleswater na aankomst, drank brengen zonder glazen, dan wijnglas warm omdat net afgewassen (!), gerecht brengen maar niet tafel opruimen, etc ... etc ...
hugoh .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten, leuke gerechten, prima bediening en prima wijn, dus geslaagde avond. Voor herhaling vatbaar.
Menno M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Gastvrij, gezellig, goed
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heerlijk gegeten, gezellig restaurant. Voor herhaling vatbaar!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Zeer vriendelijke bediening. eten zeer goed klaargemaakt.
Mooie timing van de pauzes tussen de gerechten, voldoende tijd ertussen om met de groep vrienden te praten zonder dat je het idee hebt lang te moeten wachten.
Van 18:00 tot 23:00 uur zijn we prima verzorgd door het personeel.
Leuk ingerichte zaak.
Mooie aanwinst voor Delft.
Een aanrader.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten, van een kaart met voor elk wat wils. Dat is handig met een familiegezelschap waarin de smaken uiteenlopen. De inrichting was gezellig en de setting was knus ondanks dat er toch veel gasten waren. Voor herhaling vatbaar.
Helga M.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Leuk concept proeverij 2 gangen-menu. Wisselt ook regelmatig. Personeel heel vriendelijk en gezellig. Ik en mijn vriendinnen hebben een gezellige avond gehad. Gaan er zeker nog een keer eten.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Gisteren bij Sevenhills gegeten. De kleine hapjes vooraf waren voortreffelijk !! Mijn verwachtingen waren dan ook hoog gespannen. Het duurde heel erg lang voor het hoofdgerecht kwam, meer dan een uur. En dit was niet omdat het zo druk was (ongeveer 5 tafels bezet). Ik had gevraagd mijn beefburger meer te doorbakken, maar helaas was deze toch nog heel erg rood. Wel werd aangeboden de beefburger nog even verder door te bakken, maar inheb dit afgeslagen omdat ik niet nog langer wilde wachten en mijn man zijn eten dan al op zou hebben. De patatjes waren donker bruin gebakken en keihard. Of zoals de meneer van Sevenhills het bracht “krokant gebakken”. Mijn man had een lady steak die wel goed medium gebakken was. Hij kreeg alleen pepersaus in plaats van de blauwe kaassaus die besteld was. Dit werd wel snel recht gezet. Al met al voor mijn een teleurstellende ervaring en miet voor herhaling vatbaar.
Naomi H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker gegeten en ook gevarieerd omdat we de shared platter (voor- en hoofdgerecht) hebben besteld. Was ruim voldoende voor twee personen.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Lekker gegeten, zonder poespas. Heerlijke biefstuk en van de patat blijf je eten. Door het mooie weer konden we buiten zitten op de boot met een mooi uitzicht op de gracht en de panden eromheen. Dit maakte het een diner met een speciaal tintje. Bediening is heel aardig en service gericht, kan wel ietsje sneller.
Marlies H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Leuk restaurant, goede service! Lekker gegeten en heerlijke wijnen!
Jill P.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Altijd heerlijk hier en super leuke bediening! Als desert zeker keer de cheesecake proberen, echt hemels
Mamamonique D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
We hebben hier lekker gegeten.
De koffie lieten ze alleen 5 minuten staan voor wij het kregen. Ze maakten wel nieuwe toen we daarom vroegen. Ook kregen we hier een wit uitgeslagen melkchocolaatje bij. Toen ik vroeg of dat de normale kleur was kregen we puur die ook uitgeslagen was. Daarna kwam ze met een nieuwe doos.
Mijn man vond de wachttijden wat lang, maar ik vond ze oké.
De muziek vonden we eigenlijk wel te hard staan alhoewel we elkaar wel konden verstaan.
T A.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Als je met 2 man gaat eten verwacht ik bij elk gerecht een bakje friet, niet een voor 2 man. Er werd wel aangegeven dat als je meer wil dan moesten we daar maar om vragen maar waarom zet je er niet gewoon twee neer?
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Als starter wat kleine hapjes. Lekkere gazpacho en stukjes worst. Daarna een lekkere carpaccio en een steak tartaar. Beide vers bereid van goed vlees. Als hoofdgerecht een burger. Ook deze was heerlijk. Er was geen ruimte meer voor een dessert, dus afgesloten met koffie en een lekker likeurtje. Vriendelijke bediening. We gaan zeker nog een keer terug.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekker gegeten, zeer goede kwaliteit voor een hele nette prijs. Uitstekende en flexibele bediening.