Over het restaurant Seven

De 7 wereldwonderen

In het bruisende hart van Utrecht geniet je van smaakvolle gerechten geïnspireerd op de 7 nieuwe wereldwonderen. Een heerlijke internationaal menu! Het restaurant serveert halve porties, zodat je lekker veel kunt proeven. De hartelijke bediening zorgt dat het je aan tafel aan niks ontbreekt! Jij bent echt de gast, het enige wat je hoeft te doen is genieten.

Meer informatie over restaurant Seven

Frank P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Anouk C.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het Samsam concept, waarbij je ook halve gerechten kunt kiezen, was erg leuk. Vooral de platter to share als vooraf is een aanrader. Daarnaast misten wij groenten of salade bij het hoofdgerecht. Met de AH-actie leuk om te eten, maar anders zouden de gerechten wat te duur zijn voor wat je krijgt.
Sonja T.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Uitstekende bediening. Het eten viel tegen; de soep was smakeloos. We hadden ons er meer van voorgesteld. Misschien dat de gerechten van de dinerkaart lekkerder zijn.
Tom J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hadden een tafel gereserveerd. Die stond ook inderdaad voor ons klaar. Toen we een 'leukere' vrije tafel zagen was er geen enkel bezwaar om te switchen.
Prijsniveau is goed. We waren er met de AH-restaurantkaart, maar dat heeft geen negatieve invloed gehad op bediening, keuzevrijheid of kwaliteit, zoals je wel eens leest. Bediening legt goed uit wat je precies uitgeserveerd krijgt.
We gaan hier nog eens terugkomen.
Anneleen A.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Goede service en heerlijk eten. De entrecote was volgens onze vriend te gaar, maar zonder probleem werd er voor hem zeer snel een andere bereid die helemaal aan de verwachtingen voldeed. De sam-sam kaart (mogelijkheid van halve porties bestellen) geeft gelegenheid om allerlei gerechten te proeven. Ook met de AH-actie heb je vrije keuze uit de gehele kaart. Het toetjesbord met allemaal proeverijen is een aanrader.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Goede service. Niet lang hoeven wachten op de gerechten. Goede kaart met duidelijke uitleg. Hier komen we zeker weer terug.
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Met AH bon gegeten. Lekker buiten op het terras. Gewoon kiezen vanaf de kaart zonder restricties. Helaas was het erg druk en waren ze onderbezet waardoor het wel erg lang duurde tussen het voor-en hoofdgerecht en je wel aandacht moest zoeken als je iets wilde drinken of een dessert wilde bestellen. De wijnen zijn goed maar behoorlijk aan de prijs in verhouding tot het eten. Als je van de SAM SAM formule houdt is het leuk, maar wel veel dezelfde gerechten met een ander sausje en ook veel overeenkomsten met de kaarten van Blij en Van Buuren.
ANeuteboom .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Gegeten met de AH bonnen bij restaurant seven samen met een vriendin.
Erg lekker gegeten en we konden kiezen uit de hele kaart. ook de huiswijn (verdejo) was erg lekker!
Wel jammer dat we niet buiten mochten eten, het was net zulk lekker weer. reden was dat ze anders het overzicht niet meer hadden.. jammer!
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vorige week heerlijk gegeten bij Seven. Daarom weer terug met familie. Terras was een bende met overal lege glazen en vieze borden. Kwartier gezeten en niemand van de bediening gezien. Toen maar naar binnen en gemeld dat we hadden gereserveerd. Op alles lang gewacht, vooral op brood en opnemen bestelling. 2x carpaccio besteld en eenmaal op tafel bleek deze bevroren te zijn. De serveerster wist te vertellen dat er een nieuwe kaart was, veel drukte en nog meer stress. Op de nieuwe carpaccio moesten wij 20 minuten wachten. Deze was lauw en het vocht kwam eronder uit. Onder de carpaccio lag een stronk sla en alles werd befeleid door 3 mini toefjes saus. Ook weer terug en wijn betaald en teleurgesteld vertrokken. Niet meer terug, jammer!
Beste Hanneke,

Dank je wel voor je recensie. Ik vind het vervelend om te lezen dat je 2de bezoek aan ons zo is tegengevallen. Graag wil ik hierover contact met je hebben. Kun je mij een bericht sturen naar info@sevenutrecht.nl. Jouw beleving komt niet overeen met de indruk die ik mijn gasten wil meegeven. Graag hoop ik dat je contact met me wenst op te nemen zodat we samen dit kunnen veranderen. Alvast bedankt
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Verrassende gerechten, leuk dat er een mogelijkheid is voor halve porties, dan kan je lekker veel verschillende dingen proeven. Bediening prima. Erg leuke avond gehad. Kom er zeker nog eens terug.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Gerechtjes waren verrassend en de meeste goed op smaak. Was eerste dag van de nieuwe kaart, hier en daar nog wat verfijning nodig. We hebben dit ook gedeeld met het personeel en zou doorgegeven worden aan de keuken, dus we gaan er vanuit dat het aangepast worden. Concept erg leuk, we hebben allemaal halve gerechtjes genomen, zo kan je van alles wat proeven. Met de AH actie geweest, 2e persoon gratis was fijn.
De wijn vonden we niet lekker, de rosé was ok. Dus die maar gedronken.
Voordat het eten werd geserveerd duurde wel erg lang. Ook drankjes bestellen kan sneller.
Maar over het algemeen prima en leuk om een keer heen te gaan!
Jolande A.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Wat een leuk restaurant, het hele plaatje klopt. Verassende gerechten, vanwege de mogelijkheid van halve porties gingen we voor de veilige variant en een uitdagende variant van een gerecht. De smaakpapillen zijn getriggerd! Komen hier zeker nog terug! Er ging iets mis met het doorgeven van onze bestelling waardoor we langer moesten wachten. Dit werd gecompenseerd met een kopje koffie en thee, erg attent.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima restaurant. Heerlijk gegeten met de albert heijn actie. En nog wat extra tekst omdat het per se 120 tekens moet zijn.
T. K.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Seven heeft een leuk concept: zeven wereldgerechten en daarnaast een variant op elk van die zeven wereldgerechten. Bovendien kan je elk gerecht in grote of kleine portie bestellen. Er is daardoor voor elk wat wils te vinden op de kaart. De gerechten waren goed van kwaliteit maar het ene gerecht was lekkerder dan het andere. Zo vond een van de tafelgenoten de Chinese King Boleet te scherp en een andere tafelgenoot de fudge veel te hard. De geroosterde boekweit met geitenkaas daarentegen was echt heel smakelijk, een aanrader! De bediening was uiterst vriendelijk. Het tafeltje was te klein, zeker als de beide halve gerechten tegelijkertijd worden geserveerd want dan staan er acht borden op het tafeltje, dat bovendien wiebelde. Teleurstellend vonden wij hoe er met de AH-restaurantactie werd omgegaan: we mochten kiezen uit de kaart binnen de actie maar zonder dat het van te voren werd gezegd, werden de goedkoopste gerechten afgetrokken van de rekening. Zo betaalden wij meer dan de helft van de rekening voor het eten (de drankjes uiteraard niet meegeteld) terwijl de actie inhoudt dat het tweede menu gratis is.
armanda S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Heerlijk gegeten en super dat je halve gerechten kan bestellen zodat je meerdere dingen kan proberen. Bavette was erg lekker!