Seven

Mariaplaats 7 3511 LH Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Seven

De 7 wereldwonderen

In het bruisende hart van Utrecht geniet je van smaakvolle gerechten geïnspireerd op de 7 nieuwe wereldwonderen. Een heerlijke internationaal menu! Het restaurant serveert halve porties, zodat je lekker veel kunt proeven. De hartelijke bediening zorgt dat het je aan tafel aan niks ontbreekt! Jij bent echt de gast, het enige wat je hoeft te doen is genieten.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Seven

Nabij Utrecht CS

Maandag t/m vrijdag 08:30 tot 23:30
Zaterdag 09:00 tot 23:30

Jouw recensie over het restaurant Seven

Iris V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Heerlijk gegeten, erg gezellig gezeten! Leuke inrichting, mooi opgemaakte gerechten. Het personeel was alleen niet erg oplettend, maar dat mocht de pret niet drukken! Zeker een aanrader.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Heel leuk concept. Ook doordat je twee gerechten per gang kan bestellen. Plezierige bediening. Wel aan de prijzige kant.
Prima avond gehad.
M S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Er liep een kat in het restaurant, toen we ernaar vroegen bleek het de kat van het restaurant te zijn. De kat liep rond en onder de tafels. Dat vind ik eerlijk gezegd niet kunnen.
N.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het eten was heerlijk. Hoofdgerecht voor een hele portie was wat klein. Achtergrond muziek mocht wel wat zachter. Maar was een fijne avond!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Bediening onvriendelijk, eten koud, trage bediening wat een afknapper nooit weer.
En het was niet erg schoon. Er werden mensen weg gestuurd omdat er geen tafels vrij zouden zijn en terwijl er richting de keuken voldoende tafels vrij waren er werd geen reden op gegeven.
Sofia V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Zeer goed gemaakt. Het eten was heerlijk en het personeel was zeer attent
Belartq D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Veel beter dan de vorige keer. Dus zeker om nogmaals te gaan eten!
Janice W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Lange wachttijd i.v.m. uitval van personeel en relatief veel nieuw personeel, daar werd wel eerlijk over gecommuniceerd. Voorgerechten van mijn partner waren wat betreft hoeveelheid meer amuses te noemen. Hoofdgerechten prima, maar dessert viel wat tegen. Koffie en thee die we hadden besteld was niet op tijd gekomen of zelfs vergeten, dus die hebben we laten annuleren. Mogelijk is onze volgende ervaring beter als er wel voldoende capabel personeel op de werkvloer aanwezig is.
J. R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Het duurde lang voordat we ons eten kregen en groente was niet goed gekookt. Het was veel te hard/rauw.
Flip B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heb ongeveer 1 uur moeten wachten op hoofdgerecht, er waren maar 2 koks ?? Drank duurde gemiddeld 1/2 uur wij zaten buiten. Gerechten waren goed.
Erg jammer heb hier in het verleden leuk en goed gegeten maar gisteravond bijzonder teleurstellend.
Weet niet of ik de komende periode nog terug kom.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Ondanks dat het restaurant niet geheel gevuld was, had het bedienend personeel het toch druk, waardoor de gasten soms wat langer op hun wensen moesten wachten. Maar wij hadden geen haast, dus vonden dat niet zo erg. We hebben er in totaal twee uur doorgebracht.
Met de AH-actie een lekker driegangenmenu à la carte gegeten, waarbij diverse halve gerechten voorbij kwamen. Allemaal in orde. Daar het buiten al wat frisser werd en de deuren open stonden, koelden de gerechten waar je nog niet aan begonnen was wel sneller af.
Fijn dat mijn favoriete wijn (Spätburgunder) per glas op de kaart stond, dan weer jammer dat de bij ons ingeschonken hoeveelheid duidelijk negatief afweek van wat bij anderen ingeschonken werd (dat was een minpunt in de fooi).
Eindoordeel: Positief genoeg om nog eens terug te komen.
Olof R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
De vrouwelijke ober, had vaak geen oog voor ons.
Fenny D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Lekker gegeten in een gezellige sfeer.
Jorike V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Lekker gegeten, vriendelijke en snelle bediening en leuke actie met de Ah
Harm D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
We hebben redelijk, maar niet bijzonder gegeten.
Een eerder bezoek was van betere kwaliteit.
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk eten met verse kruiden, heerlijke wijn en heel leuk dat je halve gerechtjes kunt bestellen. Ik zou hier graag gauw weer een keer gaan eten om de rest van de kaart te proberen!
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Relaxde sfeer goede kwaliteit
Sjoerd J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Uitstekende service, heerlijk eten en fijne ambiance. Komen graag terug!
Oum N.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Leuke plek super leuk ingericht en goed eten maar de service vond ik niet zo goed, heb me er verder helemaal niet aan gestoord maar er was weinig interesse.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Lekker eten, vriendelijke bediening, was leuk!