Seven

Mariaplaats 7 3511 LH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Seven

De 7 wereldwonderen

In het bruisende hart van Utrecht geniet je van smaakvolle gerechten geïnspireerd op de 7 nieuwe wereldwonderen. Een heerlijke internationaal menu! Het restaurant serveert halve porties, zodat je lekker veel kunt proeven. De hartelijke bediening zorgt dat het je aan tafel aan niks ontbreekt! Jij bent echt de gast, het enige wat je hoeft te doen is genieten.

Meer informatie over restaurant Seven

Nabij Utrecht CS

Maandag t/m vrijdag 08:30 tot 23:30
Zaterdag 09:00 tot 23:30

Jouw recensie over het restaurant Seven

Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Erg klantvriendelijk ondanks ontbreken van e-tickets een heerlijke lunch gehad met clubsanwich. En zelfs de heersende hooikoorts onder de bomen (platanen) de dag niet beter beginnen.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De kwaliteit van de gerechten was zoals altijd uitstekend.
Puntje van kritiek: wachttijd was wat lang, had wellicht te maken met iets te weinig personeel.
Jeannette L.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Iedere keer weer heerlijk eten! De halve gerechtjes zijn een uitkomst wanneer je niet kunt kiezen of voor de niet zo grote eter. Prijs-kwaliteit meer dan goed! Een absolute aanrader.
Steffie P.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Via GiftForYou een brunch gehad bij Seven. Eten was heerlijk en meer dan voldoende, bediening vriendelijk. We gaan zeker nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Leuke sfeer, lekker eten, super vriendelijke bediening! Topavond! Mag wel iets op de kaart voor kinderen! Recentie moet 120 tekens hebben..vreemd ;0)))
P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Ondanks dat t erg druk was bleef het personeel heel vriendelijk en behulpzaam en probeerden ze de wachttijd binnen de perken te houden.
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk eten, de luxe om verschillende keuzes te maken doordat je halve gerechten mag bestellen. Voor ieder wat wils. Bediening top vriendelijk en alert. Een terugkomertje!
Ro T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Heerlijk gegeten vandaag op Bevrijdingsdag bij Seven. Maar mensen mensen houd de rekening in de gaten. Drie keer zagen we mensen afrekenen en drie keer stond er te veel op de rekening. Moest ze terug naar binnen voor een nieuwe rekening. Sorry sorry sorry. Vervolgens ging het ook bij ons fout. Dat is dus geen toeval of foutje meer. Men vergat de vooraf door ons afgegeven ‘gift for you’-bon. Dat was niet per ongeluk want daar hadden we het uitgebreid over gehad. Rekening was € 45,- i.p.v. € 20,-!!! Hoewel we echt lekker gegeten hebben resteert en vieze nasmaak. Hopelijk gaan ze nu bij zichzelf te rade waar ze mee bezig zijn.
theovos .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Alles goed; prima avond gehad ook ruim de tijd om na te tafelen. Om 8 uur dodenherdenking en het was indrukwekkend dat het in dit restaurant ook echt stil was. En er werd door de bedrijfsleiding ook bedankt voor deze stilte. Attent!
Misschien heel klein puntje. We hadden een nagerecht (o.a. bhavlawa; ik hoop dat ik het goed schrijf) dat samen met de cappuccino opgediend had kunnen worden. Maar dan hadden we de wenselijkheid daarvan ook moeten melden.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
ik ben over het algemeen tevreden, maar ik had moeite om mijn vriendin te verstaan. Verder was het eten lekker en de bediening prima.
judith D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Sorry maar het was gewoon echt niet goed. Een van de gerechten die ik bestelde was zo vies dat ik het niet op kon eten. Ging bijna onaangeroerd terug naar de keuken. Werd verder niks mee gedaan. Gado gado komt volgens Seven uit China en wat men in Zuid-Amerika onder bakbanaan verstaat is hier een gedroogd plakje uit een zakje. Duik de studieboeken in kok!!
Daphne S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten! Gezellig personeel, Ik blijf hier terugkomen
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
We hadden gereserveerd omdat we nog naar concert wilden gaan. Daar werd keurig rekening mee gehouden. Eten was smakelijk. Wel erg veel lawaai.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Gegeven een drukke zomerse avond werd er goed georganiseerd geserveerd.
Het regelen van een reservering verliep heel soepel.
Geert R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Prettige ontvangst en fijn dat je halve porties kan bestellen bij zowel hoofd- als voorgerecht . Wel gestresste heer in de bediening.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
leuke kaart met mogelijkheid voor halve gerechten. Variëteit is minder groot dan in het verleden.
Ophelia H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Vlees was niet zo als besteld en taai. Aangegeven toen er gevraagd werd of het had gesmaakt. Zouden koffie van het huis krijgen. Maar stond helaas wel op de rekening zagen we later. Nadat we hadden afgerekend. Teleurstellend dit!
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2018
we hebben heerlijk gegeten. Verrassende gerechten en fijn in kleine porties zodat je ruime keuze had. De bediening was vriendelijk en goed. Nadat er iets fout was gegaan met een van de gerechten kregen we koffie van de zaak. Zeker een plek om terug te komen.
Trees V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
verrassende menukaart. Lekker gegeten, porties niet al te groot, maar voor ons (geen grote eters) voldoende. Erg vriendelijke bediening. Kortom.....gaan we nog eens heen.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Ik vind het een Toppie restaurant, zeker omdat je hele en halve gerechten kunt bestellen, (voor mij ideaal ivm maagverkleining) we hebben heerlijk gegeten, en zeker tot een volgende keer