Seven

Mariaplaats 7 3511 LH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Seven

De 7 wereldwonderen

In het bruisende hart van Utrecht geniet je van smaakvolle gerechten geïnspireerd op de 7 nieuwe wereldwonderen. Een heerlijke internationaal menu! Het restaurant serveert halve porties, zodat je lekker veel kunt proeven. De hartelijke bediening zorgt dat het je aan tafel aan niks ontbreekt! Jij bent echt de gast, het enige wat je hoeft te doen is genieten.

Meer informatie over restaurant Seven

Maandag t/m Zaterdag vanaf 08:30

Levendig
Nianka S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Nette service en heerlijk eten. Bijzondere combi's
Erg fijn dat ze rekening hielden met ons theaterbezoek en alles vlot serveerden!!
L.M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Degelijk en goed eten. Vele mogelijkheden om een verrassend driegangenmenu samen te stellen.
De oplettendheid van de bediening kan beter. Serveren met een glimlach en parate kennis van de (bier)kaart zou vanzelfsprekend moeten zijn.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De gerechten bij Seven waren heel gewoontjes. Op ieder bekend gerecht wordt een internationale variant aangeboden waar wij voor kozen. Was er niet van onder de indruk. Daarnaast was de bediening erg gejaagd. Eten was daardoor snel op tafel maar je hebt je voorgerecht nog niet doorgeslikt of bediening staat met kaart aan tafel voor hoofdgerecht en neemt dan t liefst ook direct je keuze op. Niet nodig, want wij waren duidelijk de laatste shift die het restaurant gingen vullen. Controleer goed de rekening, zowel wij als de mensen naast ons hadden items op de rekening die niet besteld waren
JanneW .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten was erg lekker. Ook origineel met twee varianten. De halve hoofdgerechten vonden we wel wat klein. Met twee halve hoofdgerechten hadden we nog steeds wel trek. Dessert en voorgerecht waren wel voldoende en erg lekker. Leuk dat je een plateau voor twee kon bestellen met allerlei kleine gerechtjes.
gertvonk .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Als je hier reserveer, neem dan niet het ronde tafeltje in de hoek bij het raam!!
ze vergeten dat daar ook gasten zitten!!
Krista B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Idee van eten leuk met veel verschillende gerechten en inspiratie uit de buitenlandse keuken. In praktijk haalde je het er alleen niet echt uit en bij hoofdgerechten mag wel wat garnituur.
Bediening niet heel vriendelijk en er mag op zich ook wel een glimlach bij. We hadden van tevoren aangegeven ongeveer 2,5 uur te hebben (voor drie gangen toch prima zou je zeggen, zeker als je er om zes uur al bent) maar uiteindelijk werd het een uur langer. Het voelde bijna of we opzettelijk genegeerd werden...
Doe als restaurant niet mee met de AH actie als je er eigenlijk geen zin in hebt. Nu komen we niet meer terug, dat is toch een gemiste kans!
Henri_L .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Leuk concept, Seven blijft bij ons wel op ons lijstje staan daardoor. Als je moeilijk kan kiezen omdat er zoveel lekkere gerechten op de kaart staan, is dit het perfecte restaurant. Als je halve gerechten bestelt krijg je ook gewoon goede porties, viel ons niks tegen.
Het eten was lekker. Enige minpuntje was dat we een paar keer lang moesten wachten, oa tot we de menukaart kregen en op het hoofdgerecht.
ingvandam .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten! Het leuke van dit restaurant vind ik de mogelijkheid om halve gerechtjes te bestellen! Zo kun je meerdere heerlijkheden bestellen! Dikke pluim voor de koks en de bediening, kom hier zeker terug als ik in Utrecht ben!
Martijn G.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Gezellige tent. Goeie accoustiek. Eten is prima. Niet extreem bijzonder maar de prijs/kwaliteit verhouding is goed. Alle voorgerechten waren koud. Terwijl de kippendieven toch echt warm geserveerd hadden mogen worden. Het concept dat je halve gerechten kan nemen is heel leuk. Kan je meer proberen.
Frederik V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg lekker eten, leuk concept met 1/2 gerechten. Bediening was erg re-actief, werd bijvoorbeeld niet gevraagd naar nieuwe drankjes of even een snelle tussendoor-check.
johntheloosen .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Lekker gegeten in een gezellige sfeer; niet chic en geen cafe. Fijn dat je halve gerechten kunt bestellen. Je kunt dan meerdere dingen proeven. Prima bediening, een plek om naar terug te gaan.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Service was echt niet goed. Lang moeten wachten tot we werden geholpen en bestellingen werden vergeten. Eten was goed, maar de slechte service doet af aan de ervaring. Jammer.
Walter V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Voortreffelijk gegeten en vriendelijk bediend. Jammer dat enkele gerechten op dekaart om 18.00 uur al uitverkocht bleken. Aanrader!
Ing6 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
ik kom graag by Se7en, maar onze ervaring dit keer was voor het eerst minder. zowel by het voor-, hoofd- als nagerecht was n gerecht dat wij wilden bestellen niet verkrijgbaar, erg jammer. en vooral bij het kaasplankje erg bijzonder aangezien Se7en midden in wereldstad Utrecht zit waar ongetwyfeld hele goede kaaszaken zitten
HeleenJ .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs dankzij de AH restaurantzegels. Fijn dat je halve gerechten kan kiezen en van twee een hele kan maken; zo wordt het een echte proeverij. Eigenaar en bediening erg vriendelijk, moesten alleen, naar eigen ervaring, iets lang wachten voor we telkens geholpen werden.
Bas K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Heerlijk gegeten en leuk geholpen door het meisje met de krullen!
Debby J.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Eten was goed. De service was prima, maar vaak iemand aan moeten houden om te bestellen. Inrichting mooi, alleen de stoelen ietwat onhandig.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Heerlijk gegeten en gedronken! Ruime bierkaart, leuk dinerconcept met hele of halve gerechten met een mondiale twist gebaseerd op de 7 wereldwonderen. Uitstekende keuken!
Meinte N.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Druk maar daardoor ook gezellig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker eten: ook leuk
dat je halve porties kunt bestellen. Hierdoor kun je meerdere gerechten proeven.
Veronique W.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Werden vriendelijk ontvangen en ondanks dat het erg druk was, hebben we niet lang hoeven te wachten m.b.t. eten krijgen!
Vond het zelf superleuk dat jullie de mogelijkheid hebben, om verschillende gerechten te kiezen (de keuze tussen half/heel)!