Over het restaurant Seven

De 7 wereldwonderen

In het bruisende hart van Utrecht geniet je van smaakvolle gerechten geïnspireerd op de 7 nieuwe wereldwonderen. Een heerlijke internationaal menu! Het restaurant serveert halve porties, zodat je lekker veel kunt proeven. De hartelijke bediening zorgt dat het je aan tafel aan niks ontbreekt! Jij bent echt de gast, het enige wat je hoeft te doen is genieten.

Meer informatie over restaurant Seven

Nabij Utrecht CS

Maandag t/m Vrijdag vanaf 08:30 Zaterdag vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant Seven

George R.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Reserveren is goed gegaan Ik denk dat het personeel te druk is met bedienen.
Frans B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
geweldig lekker en goed verzorgd ,vriendelijke bediening, ga er beslist nog eens eten.
Ik raad het ook een ieder aan om er na toe te gaan.
highfive1 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Leuke mogelijkheid om veel te proeven. Je kunt 2 halve voor of hoofdgerechtjes nemen in plaats van 1. Quinoa China was smaakvol en mooi opgediend in een rolletje. De coquilles waren wat flauw, gelukkig zat er wat spaanse peper bij als tegenhanger. Entrecote, carpaccio, lende, saté, kabeljouw, vis van de dag helemaal prima. Quinoa als hoofdgerecht ook prima, maar wat veel saus erbij. Het geitenkaas voorgerecht was wel lekker, maar een beetje veel geitenkaas. bij het linzen hoofgerecht mag nog iets meer variatie. Desserts dadelfudge, cheescake, tapiocapudding waren lekker. Hoeveelheid bij de tapiocapudding is aan de grote kant want het valt ook zwaar. Voor 1,00 euro konden wij een fles kraanwater krijgen. Leuk om te weten dat dit geld naar het goede doel in Utrecht gaat: Eet met je hart. Bediening was erg prettig, behulpzaam en goede timing. Wij zaten buiten en met de fleecedekentjes erbij was dat goed te doen. Wel jammer dat er aan het tafeltje naast ons iemand rookte, maar dat was gelukkig niet de hele tijd. Natuurlijk heb je stadsgeluiden buiten, maar dat woog niet op tegen het feit dat je lekker buiten kon zitten. Fijne plek om te zijn en eten, zeker ook omdat er meerdere leuke gerechten vegetarisch waren. Fijn ook dat wij de AH actie konden gebruiken zonder restricties.
Karsmakers .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
De wijn (onze favoriet, Grüner Feltlinger) smaakte aangelengd waterig, de brioches waren stukjes broodvormig toast, de coquilles waren niet genoeg warm aan de binnenkant, de chocolade-moelleux was chocoladecake, de eendenlevermousse smaakte als een soort korrelig varkenslevergehakt...eigenlijk liet alleen de serveerster een positieve indruk achter.
Annamaria V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Vriendelijke ontvangst, heerlijk eten en drinken, levendige sfeer met veel jonge mensen, geluidsniveau prima omdat er geen harde muziek op staat.
Martine Q.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het was gewoon goed, eten was lekker, bediening aanwezig maar niet overdreven. Prima lunch genoten op een fijne locatie.
eijsberg E.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
de ontvangst was prima en de bediening was erg vriendelijk. het eten was prima, maar wij vonden de kwaliteit van de wijnen erg slecht.
MHJansen .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Ik ben al vaker in dit restaurant geweest en elke keer is het weer een feestje wat je op je bord krijgt. Het concept van de menukaart is erg goed gevonden. De bediening was meer dan vriendelijk en erg behulpzaam. Ik was hier met een vriendin die veganistisch eet en er werd ontzettend goed meegedacht wat mogelijk was. Chapeau! Se7en blijft in mijn persoonlijke top 3 favoriete restaurants in Utrecht.
Else V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Samen hier gegeten met een vriendin met de ah actie. Bediening was chaotisch, er leek niet echt een verdeling te zijn onder het team. Zelfs met opzichtig zwaaien werden we niet gezien door de ober, andere gasten leken ditzelfde probleem te hebben.. Voorgerecht plateau was leuk bedacht maar wat rommelig in uitvoering, smaakte wel goed :) Het hoofdgerecht was niet lekker, gebroken linzen met kikkererwten veeel te heftig en zout gekruid terwijl de indiase kip curry saai en vlak was. Daarnaast bleef voor mij maar 1 vega optie over omdat om 7uur de burrata al op was, jammer. We hadden geen zin meer in dessert maar dat hoorde bij de actie dus moest. Oplossing van de ober om het mee te nemen was fijn, maakte het een beetje goed. Sfeer in het restaurant was verder ook prima maar door de kwaliteit van het eten en de service zouden wij het niet aanraden.
WillemB60 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Concept van halve gerechten is lekker/ leuk, je krijgt hierdoor een mix van leuke gerechtjes (2 voor - en 2 hoofdgerechtjes). Kaart is prima; elk gerechtje op twee verschillende manieren bereid/ samengesteld.
Bediening is attent. Kraanwater in fles/ karaf voor €1,- voor het goede doel.
Het uitserveren van de hoofdgerechten ging wat rommelig, opmerking bediening; 'het is wat chaotisch in de keuken'. Met deze eerlijkheid kan ik leven en dit maakt voor mij de sfeer lekker ontspannen en ongedwongen.
We komen hier zeker nog een keer terug.
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Het eten is heerlijk. Leuke kaart en voor ieder wat wils. Ga je veilig Nederlands of gerechten net wat spannender werelds. Halve of hele gerechten. Alles kan. Hier al meerdere malen geweest en het blijft top
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Met de AH-Iens Actie kun je kiezen uit de gehele menukaart. Wij zijn voor het samsam concept gegaan. Erg leuk om te doen! Vooraf hadden wij Lam Jordanië en Quinoa China, als hoofdgerecht Kip India en Gebroken Linzen Jordanie, toe vanille ijs. Alle gerechten vonden wij een feestje: verrassend en zeer smaakvol. De porties zijn ruim en met het brood vooraf hadden wij als goede eters echt voldoende. Bediening was vlot en vriendelijk. Enige minpunt is het lawaai. Het restaurant zat vol en wij hadden echt last van het geluid. Wij moesten zelf ook harder gaan praten om elkaar te kunnen verstaan. Maar desalniettemin komen wij beslist nog een keer terug om andere gerechten te proeven.
mannetje877 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Fijn dat er rekening werd gehouden met de vertraging die wij hadden opgelopen en daardoor pas 1,5 uur later konden verschijnen.
mjose .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Gisteren met 3en bij Seven gegeten. We hadden 1 AH bon bij ons en tot onze verassing konden we uit de hele kaart kiezen. Tweede 3 gangenenu was gratis; ging ook heel makkelijk met afrekenen.
Seven heft een prachtige kaart en bidet alles in halve porties aan. Wij hadden ieder 2 halve voor- en 2 halve hoofd gerechten. We hebben echt heerlijk gegeten, alles was goed tot zeer goed. bediening zeer attent en aardig. Uiteindelijk 80 euro afgerekend voor drie (met AH bon dus 2) 3 gangendiners, 1,5 fles wijn en koffie/thee toe. Mooie zaak, lekker dicht bij station. Prima!! We komen terug.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Ontvangst heel vriendelijk, voorgerechten heerlijk, hoofdgerecht Catch of the Day (Tongschar) weinig smaak en waterig, dessert heerlijk. Gezellige zaak met leuke bediening, misschien is vis niet echt hun ding.
De afzuiginstallatie in de keuken mag heel veel beter, alle kleding kon in de was na het bezoek aan Seven, jammer.
wim S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hebben met vier personen heerlijk gegeven bij Seven. Voor ieder wat wils: kleine hapjes of hele gerechten: alle gerechten van de kaart kunnen in hele of halve porties besteld worden, elk gerecht op 2 manieren bereid, zodat een dinertje zo een 'proeverij' kan worden. Zeer geslaagd.
Bobby V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Ik kwam met vrienden ivm Gift for you kaart. Na een wat roestige start maar zeer gode hulp van de vriendelijke dame (tina) achter de bar hebben we uiteindelijk een leuke avond gehad met heerlijk eten. de keuze tussen 1 voorgerecht of 2 halve voorgerechten is leuk, evenals voor het hoofdgerecht. de kaart werd netjes uitgelegd (links gerecht volgens land van herkomst, rechts zoals wij het gewend zijn). Lekkere gerechten die leuk op de borden werden gepresenteerd. Zeker een aanrader om eens naar toe te gaan met vrienden, familie of collega's.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
De inrichting vind ik mooi, een beetje industrieel. Maar het geluid weergalmd erg door de ruimte wat maakt dat er veel lawaai is. Verder een fijne plek om te zijn.
mscharenberg .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Het eten was prima. Door dat je Sam-Sam kunt bestellen heb je veel variatie. We moesten alleen lang wachten op het eten door dat er te weinig personeel was.
Leida S.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Het eten was lekker, vooral de vis van de dag! , evenals de biologische wijn. Veel aandacht ook voor mijn glutenvrije en lactose vrije dieet. Dus ook dan aan te raden!!!!