Seven

Mariaplaats 7 3511 LH Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Seven

De 7 wereldwonderen

In het bruisende hart van Utrecht geniet je van smaakvolle gerechten geïnspireerd op de 7 nieuwe wereldwonderen. Een heerlijke internationaal menu! Het restaurant serveert halve porties, zodat je lekker veel kunt proeven. De hartelijke bediening zorgt dat het je aan tafel aan niks ontbreekt! Jij bent echt de gast, het enige wat je hoeft te doen is genieten.

Meer informatie over restaurant Seven

Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
rosa R.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
lekker eten en goede prijs kwalitiet, maar eten is niet erg verfijnd. Zijn er met de ah actie geweest en dan krijg je wel echt waar voor je geld.
Brenda S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Beetje jammer dat er nergens vermeld stond dat de keuken pas om 17.00 uur opengaat. We hadden om half 5 gereserveerd en kregen bij binnenkomst te horen dat we waarschijnlijk geen 3 gangen konden nuttigen. Door de trage bediening konden we alleen het hoofdgerecht en nog snel een koffie toe bestellen en toen rennen naar het Beatrixtheater. Verder wel lekker gegeten.
Saskia G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Het eten is ok, maar niet bijzonder. Prima voor een avondje als je op zoek bent naar wat simpels. Het personeel is erg vriendelijk. Voor mijn gevoel waren ze wel met weinig die avond, waardoor het afruimen etc wat langer duurde.
Carolien81 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Vriendelijk personeel dat vlot uitleg gaf over het menu en de halve gerechten. Eten daarna heerlijk, borden prachtig opgemaakt. Wij komen terug!
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk gegegeten! Erg leuk dat je halve porties kunt bestellen. Dus lekker uitproberen. Snelle en klantvriendelijk bediening.
Wij waren met de AH /actie en mochten gewoon van de hele kaart.
Dus top!
Hannah G.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Lekker eten, chardonnay was iets minder, service dikke prima en goede sfeer! Door de Albert Heijn actie ook zeer goede prijs voor uitgebreid eten: hele menu was mogelijk om uit te kiezen!
Debby L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijke gerechten, zelfs halve gerechtjes kan je bestellen zodat je meer kan proeven vriendelijk personeel. Ik zou hier zeker weer gaan eten.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Bediening was erg goed, heel vriendelijk, snel en gaf goede uitleg ondanks dat het druk was. Eten erg lekker en een leuk concept waarbij je 2 halve voor of hoofdgerechten kan bestellen. Zo proef je meer verschillende dingen
Ruud R.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met AH-korting, dus 1 persoon gratis, erg lekker gegeten. Combinatie van voorgerechten was heerlijk. Hoofdgerecht een flinke tonijnsteak die perfect bereid was. Partner was ook zeer te spreken over de saté. Enige (kleine) minpuntje is misschien dat de gerechten elkaar redelijk snel opvolgen. Maar Se7en is zeker een aanrader!
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten gisteravond! Voorgerecht carpaccio, hoofdgerecht Sate met koolsalade en frites nagerecht tiramisu. Alle drie de gerechten zeer smaakvol, niet te veel en vlot bediend. Vriendelijk personeel en goede sfeer! Zeker een aanrader!
Tessaaaaaa .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Geluncht bij Se7en. Prettig restaurant op de Mariaplaats met een hele leuke kaart en bijzonder schappelijke prijzen. Naast klassiekers die je op een lunchkaart vaker tegenkomt, hebben ze de hele lijst ook nog met een twist, een soort landenvariaties. De gerechten zijn mooi opgemaakt en erg lekker.
Tjaptjap .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Wij hebben echt heerlijk gegeten complimenten aan de kok! Wij komen hier al een paar jaar en iedere keer is het geweldig. Het was erg druk maar ondanks de drukte hoefden wij niet lang te wachten op ons eten. Ook de bediening was prima. Wij komen zeker terug.
Janteunissen .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk informeel restaurant waar ik nu voor de tweede keer heb gegeten. Kwaliteit van de gerechten is prima, bediening is informeel, de sfeer is gezellig. Een aanrader.
Mirsan .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Heerlijk gegeten! Veel keus en erg leuk dat je halve gerechten kan bestellen. Met de AHactie zijn ze erg flexibel, als je maar in totaal 3 hele gangen afneemt.
Yvonnevanginkel .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Lekker gegeten met collega's. Leuk aan Seven is dat je in plaats van één hele, ook twee halve porties kunt bestellen van zowel voor- , hoofd-, als nagerecht. Zo kun je verschillende gerechtjes proeven. Hier kom ik nog eens terug.
Jelanna .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Fijne avond gehad - het was erg druk (reserveren is noodzakelijk) maar het personeel had perfecte timing: kwamen regelmatig langs en zorgden voor uitstekende service. Entrecote was erg lekker, de deel gerechten zijn ook een aanrader. Zal hier zeker vaker naar toe gaan.
Renske H.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
De service was belabberd. Trage bediening, geen theezakje bij het hete water, vette borrelhapjes. Jammer, heb ze een 2e(!) kans gegeven, maar het blijft slecht.
Simoon B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Erg leuke plek lekkere halve gerechten prima prijs verhouding. Geen enorm lange wachttijden, aardige mensen. het was druk maar daar had ik verder geen last van