Seven

Mariaplaats 7 3511 LH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Seven

De 7 wereldwonderen

In het bruisende hart van Utrecht geniet je van smaakvolle gerechten geïnspireerd op de 7 nieuwe wereldwonderen. Een heerlijke internationaal menu! Het restaurant serveert halve porties, zodat je lekker veel kunt proeven. De hartelijke bediening zorgt dat het je aan tafel aan niks ontbreekt! Jij bent echt de gast, het enige wat je hoeft te doen is genieten.

Meer informatie over restaurant Seven

Nabij Utrecht CS

Maandag t/m Vrijdag vanaf 08:30 Zaterdag vanaf 09:00

Bas D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hartelijke ontvangst, snelle service! Prima gerechten, maar sommige serveersters ontbreekt het aan inhoudelijke kennis. De Peruviaanse Ceviche en Chinese King Boleet waren erg lekker, de Jordaanse Kasha viel een beetje tegen. Leuk dat je halve gerechten kunt bestellen!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Claudia_Utrecht .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Lekkere gerechten alleen wel een wat volle kaart. Service en sfeer was prima. Wel aan te raden om vantevoren te reserveren.
jmmaas .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het eten is echt heerlijk, de wijnen zijn goed en de toetjes zijn ook top. Alleen heb ik alle drie de keren dat ik er nu ben geweest, slechte bediening gehad. Het lijkt niet goed geleid te worden en de studenten weten niet zo goed wat ze moeten doen. Voorbeeld: als er een glas water over tafel gaat en ik vraag om een doekje, krijg ik vervolgens 3 doekjes met de vraag 'welke wil je'. Nu ben ik echt niet te beroerd om zelf de tafel droog te deppen, maar dit was vrij onbeleefd. Ik raad het eten overigens zeker aan, hou hier alleen rekening mee.
MHJansen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart. Sommige gerechten hadden meer smaak mogen hebben maar voor het voorgerecht geitenkaas kom ik terug. Echt een aanrader! Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Se7en. Gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. Perfect dat halve voor- en hoofdgerechten kunnen worden besteld. Porties zijn niet erg groot, dus een toetje kan er makkelijk bij! Bediening is vriendelijk en snel.
Wai-Chong L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Via AH actie geweest omdat samsam eten ons wel leuk leek. En elke keer als we langslopen, het restaurant nogal vol zit.

Sfeer is prima. Leuk ingericht met een open keuken.

Service was adequaat.

Het eten was teleurstellend in smaak en soms in hoeveelheid. Er werd verschillende keren gezegd dat het eten op was of bij het bestellen dat ze het gerecht hebben vervangen voor iets anders. Dat is best jammer.
Magchiel S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Fantastisch eten. Mooi gepresenteerd. Vriendelijke bediening. Mag iets sneller maar het was dan ook volle bak. Mooi en sfeervol restaurant. Schoon.
Anneroos V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Fijne ontvangst. De wachttijd was wat aan de lange kant. Er kwam niemand na het dessert om te vragen voor koffie of thee. Meerdere malen om de rekening moeten vragen. Het eten was heerlijk.
claveel .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een heerlijke avond, gastvrij en behulpzaam personeel, heerlijke gerechten (de optie van halve gerechten is fantastisch!). Zeker aanrader!
T V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten, maar slechte service helaas. Onze reservering ( telefonisch bevestigd) stond niet in de computer. Daardoor lang bij de bar moeten wachten. Bediening was zo druk dat ze niet eens vroegen of we alvast wat wilden drinken. Uiteindelijk een tafel en plateau besteld. Ging de ober in discussie of we nou om 5 of 3 borden hadden gevraagd ( " je zei drie borden"). Zeer onbeleefde, jonge ober. Zwaar onderbemand personeel, daardoor gejaagd en onvriendelijk. Geen goed gevoel bij deze tent.
Nianka S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Nette service en heerlijk eten. Bijzondere combi's
Erg fijn dat ze rekening hielden met ons theaterbezoek en alles vlot serveerden!!
L.M.J. V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Degelijk en goed eten. Vele mogelijkheden om een verrassend driegangenmenu samen te stellen.
De oplettendheid van de bediening kan beter. Serveren met een glimlach en parate kennis van de (bier)kaart zou vanzelfsprekend moeten zijn.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De gerechten bij Seven waren heel gewoontjes. Op ieder bekend gerecht wordt een internationale variant aangeboden waar wij voor kozen. Was er niet van onder de indruk. Daarnaast was de bediening erg gejaagd. Eten was daardoor snel op tafel maar je hebt je voorgerecht nog niet doorgeslikt of bediening staat met kaart aan tafel voor hoofdgerecht en neemt dan t liefst ook direct je keuze op. Niet nodig, want wij waren duidelijk de laatste shift die het restaurant gingen vullen. Controleer goed de rekening, zowel wij als de mensen naast ons hadden items op de rekening die niet besteld waren
JanneW .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Eten was erg lekker. Ook origineel met twee varianten. De halve hoofdgerechten vonden we wel wat klein. Met twee halve hoofdgerechten hadden we nog steeds wel trek. Dessert en voorgerecht waren wel voldoende en erg lekker. Leuk dat je een plateau voor twee kon bestellen met allerlei kleine gerechtjes.
gertvonk .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Als je hier reserveer, neem dan niet het ronde tafeltje in de hoek bij het raam!!
ze vergeten dat daar ook gasten zitten!!
Krista B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Idee van eten leuk met veel verschillende gerechten en inspiratie uit de buitenlandse keuken. In praktijk haalde je het er alleen niet echt uit en bij hoofdgerechten mag wel wat garnituur.
Bediening niet heel vriendelijk en er mag op zich ook wel een glimlach bij. We hadden van tevoren aangegeven ongeveer 2,5 uur te hebben (voor drie gangen toch prima zou je zeggen, zeker als je er om zes uur al bent) maar uiteindelijk werd het een uur langer. Het voelde bijna of we opzettelijk genegeerd werden...
Doe als restaurant niet mee met de AH actie als je er eigenlijk geen zin in hebt. Nu komen we niet meer terug, dat is toch een gemiste kans!
Henri_L .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Leuk concept, Seven blijft bij ons wel op ons lijstje staan daardoor. Als je moeilijk kan kiezen omdat er zoveel lekkere gerechten op de kaart staan, is dit het perfecte restaurant. Als je halve gerechten bestelt krijg je ook gewoon goede porties, viel ons niks tegen.
Het eten was lekker. Enige minpuntje was dat we een paar keer lang moesten wachten, oa tot we de menukaart kregen en op het hoofdgerecht.
ingvandam .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Echt heerlijk gegeten! Het leuke van dit restaurant vind ik de mogelijkheid om halve gerechtjes te bestellen! Zo kun je meerdere heerlijkheden bestellen! Dikke pluim voor de koks en de bediening, kom hier zeker terug als ik in Utrecht ben!