Seven

Mariaplaats 7 3511 LH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Seven

De 7 wereldwonderen

In het bruisende hart van Utrecht geniet je van smaakvolle gerechten geïnspireerd op de 7 nieuwe wereldwonderen. Een heerlijke internationaal menu! Het restaurant serveert halve porties, zodat je lekker veel kunt proeven. De hartelijke bediening zorgt dat het je aan tafel aan niks ontbreekt! Jij bent echt de gast, het enige wat je hoeft te doen is genieten.

Meer informatie over restaurant Seven

Nabij Utrecht CS

Maandag t/m Vrijdag vanaf 08:30 Zaterdag vanaf 09:00

Michalis F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Super lekker gegeten, best aparte gerechten! Ik kom zeker snel terug!!!
meike J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, erg leuk zijn de 'halve gerechten' die je kan combineren bij het voor- en hoofdgerecht. Ik ben er al 2 keer geweest, en zou zeker terug komen! Reserveren is wel nodig.
Robert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Ernst W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het is een fijn en gemoedelijk restaurant met lekker eten. En prettig dat je halve maaltijden kan bestellen. Het is goed bevallen.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Leuke sfeer, vriendelijk personeel, lekker eten en originele kaart. Porties wat aan de kleine kant (de Indiase curry en desserts). Wachten duurde soms lang, vanwege de drukte. Zeker voor herhaling vatbaar!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten met ons gezin. De diversiteit van smaken en gerechten viel in goede aarde bij iedereen en ook de bediening. Voor herhaling vatbaar!
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Prima eten, goede service en gezellige sfeer
Merlijn V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Lekker eten voor een fijne prijs.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hartelijke ontvangst, snelle service! Prima gerechten, maar sommige serveersters ontbreekt het aan inhoudelijke kennis. De Peruviaanse Ceviche en Chinese King Boleet waren erg lekker, de Jordaanse Kasha viel een beetje tegen. Leuk dat je halve gerechten kunt bestellen!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
heerlijke lunch gehad, de bediening was erg vriendelijk, de drankjes en het eten waren snel klaargemaakt. wij zaten naast het koffie apparaat dus dat kon soms wat rumoerig zijn maar verder niet heel storend.
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Om 19.30 uur een reservering om vervolgens toch 35 min te moeten wachten op een tafeltje.
Vriendelijk maar duidelijk te weinig personeel want op drankjes moest ook lang gewacht worden.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Lekkere gerechten alleen wel een wat volle kaart. Service en sfeer was prima. Wel aan te raden om vantevoren te reserveren.
jmmaas .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Het eten is echt heerlijk, de wijnen zijn goed en de toetjes zijn ook top. Alleen heb ik alle drie de keren dat ik er nu ben geweest, slechte bediening gehad. Het lijkt niet goed geleid te worden en de studenten weten niet zo goed wat ze moeten doen. Voorbeeld: als er een glas water over tafel gaat en ik vraag om een doekje, krijg ik vervolgens 3 doekjes met de vraag 'welke wil je'. Nu ben ik echt niet te beroerd om zelf de tafel droog te deppen, maar dit was vrij onbeleefd. Ik raad het eten overigens zeker aan, hou hier alleen rekening mee.
MHJansen .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten van de nieuwe kaart. Sommige gerechten hadden meer smaak mogen hebben maar voor het voorgerecht geitenkaas kom ik terug. Echt een aanrader! Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ellen K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Se7en. Gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. Perfect dat halve voor- en hoofdgerechten kunnen worden besteld. Porties zijn niet erg groot, dus een toetje kan er makkelijk bij! Bediening is vriendelijk en snel.
Wai-Chong L.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Via AH actie geweest omdat samsam eten ons wel leuk leek. En elke keer als we langslopen, het restaurant nogal vol zit.

Sfeer is prima. Leuk ingericht met een open keuken.

Service was adequaat.

Het eten was teleurstellend in smaak en soms in hoeveelheid. Er werd verschillende keren gezegd dat het eten op was of bij het bestellen dat ze het gerecht hebben vervangen voor iets anders. Dat is best jammer.
Magchiel S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Fantastisch eten. Mooi gepresenteerd. Vriendelijke bediening. Mag iets sneller maar het was dan ook volle bak. Mooi en sfeervol restaurant. Schoon.
Anneroos V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Fijne ontvangst. De wachttijd was wat aan de lange kant. Er kwam niemand na het dessert om te vragen voor koffie of thee. Meerdere malen om de rekening moeten vragen. Het eten was heerlijk.
claveel .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wat een heerlijke avond, gastvrij en behulpzaam personeel, heerlijke gerechten (de optie van halve gerechten is fantastisch!). Zeker aanrader!
T V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker gegeten, maar slechte service helaas. Onze reservering ( telefonisch bevestigd) stond niet in de computer. Daardoor lang bij de bar moeten wachten. Bediening was zo druk dat ze niet eens vroegen of we alvast wat wilden drinken. Uiteindelijk een tafel en plateau besteld. Ging de ober in discussie of we nou om 5 of 3 borden hadden gevraagd ( " je zei drie borden"). Zeer onbeleefde, jonge ober. Zwaar onderbemand personeel, daardoor gejaagd en onvriendelijk. Geen goed gevoel bij deze tent.