Over het restaurant Seven

De 7 wereldwonderen

In het bruisende hart van Utrecht geniet je van smaakvolle gerechten geïnspireerd op de 7 nieuwe wereldwonderen. Een heerlijke internationaal menu! Het restaurant serveert halve porties, zodat je lekker veel kunt proeven. De hartelijke bediening zorgt dat het je aan tafel aan niks ontbreekt! Jij bent echt de gast, het enige wat je hoeft te doen is genieten.

Meer informatie over restaurant Seven

Nabij Utrecht CS

Maandag t/m Vrijdag vanaf 08:30 Zaterdag vanaf 09:00

Jouw recensie over het restaurant Seven

Anna M.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Leuke en lekkere variaties naast de traditionelere keuzes, de mogelijkheid van halve porties is is goed bevallen en de gastvrijheid en bediening was super! Aanrader!
Saskia F.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prima bediening, prima eten, prettige ambiance en een goed concept voor de kleine eter
B. U.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Prima eten voor relatief lage prijs en vriendelijke bediening.
Pieter M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
De kwaliteit van de gerechtjes was erg wisselend; sommige echt lekker en andere ondermaats. Wat vooral op viel was de supersnelle bediening, wat ook resulteerde in een lauw gerechtje wat duidelijk te kort was opgewarmd. De porties van de halve gerechtjes was wel erg klein en komen niet overeen met een halve hoeveelheid van een gewoon gerecht.
Wel genoeg en leuke keuze. De bediening was gewoon vriendelijk en dus heel vlot. De inrichting was ok, maar de toiletten waren klein en niet zo schoon..
Jorien M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Op de site van Seven stond een menukaart, op grond hiervan dit restaurant gekozen voor onze lunch. Menukaart in het restaurant was anders, er stonden allen sanwiches en broodjes op, en geen salades, die wij nu juist graag wilden eten. Drie van de vier van ons gezelschap kozen toch voor een sandwich, de vierde vroeg de bediening of er een salade gemaakt kon worden. Deze reageerde narrig, star en afwijzend en verwees uit eindelijk naar zijn baas, die ‘de menukaart op de site dan niet aangepast zou hebben’. Geen salade dus. Bij de sandwiches zat zoveel sla, tomaat en komkommer, dat het in onze ogen gemakkelijk was geweest om even een salade te maken. Nu heeft betrokkene het beleg van de sandwich gehaald en dat dan maar opgegeten. Nooit meer Seven voor ons!
Marloes M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Altijd super lekker eten en mooi opgemaakte borden! Voor ieder een lekkere keuze. Veilig Hollands of toch liever wereldse gerechten, alles kan
marianne V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening. We stonden op tijd en hadden dat aangegeven en daar werd goed rekening mee gehouden.
Remko K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Leuke zaak om even een hapje te eten. Gerechten waren lekker en goed gepresenteerd. Bediening is erg netjes en behulpzaam.
Mathias D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We hebben hier weer goed gegeten in een leuke en gemoedelijke ambiance. De kaart en dan met name de mogelijkheid van halve gerechten blijft een leuke afwisseling
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Erg lekker gegeten. Snelle bediening. Vooral het brood was heerlijk, knapperige korst, van genoten. Sinaasappelsap was vers geperst en niet uit een pak.
Michel-in-ster .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
gezellige sfeer, fijn dat je halve porties kunt bestellen zodat je of meerdere gerechten kunt proeven of afhankelijk van je trek kleinere hoeveelheden krijgt.
Amy J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Het eten is niet slecht, maar in tegenstelling tot velen hieronder vond ik het niet erg bijzonder. Je hebt wel genoeg keuze. De bediening was niet erg vriendelijk, maar wel vlot. Het restaurant ziet er netjes uit.
Joeyb .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Eten was goed niets op aan te merken. Jammer dat we alleen bijna een uur op ons hoofdgerecht hebben moeten wachten. Bediening was niet heel vrolijk, ze lachten alleen naar elkaar. Ook een lange tijd met lege glazen gezeten. Al met al voor het eten zal ik terug komen voor de service, zeker niet.
E V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
vriendelijk en rustig personeel. Fijne sfeer.
Er werd goed bijgeschakeld op een piekmoment.
Het feit dat deze recensie minimaal 120 tekens moet zijn om door te gaan, neigt er naar om alles te verwijderen en geen reactie te geven. Dat is jammer.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Leuke kaart, fijne ontvangst en goede sfeer. Tip is om voor de wereldwonderversies van de kaart te gaan. Net weer even wat anders.
Annelène B.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Heerlijk gegeten, alleen was de kipsate veelste zout dat maakte het iets minder. Bediening mag wel iets meer aandacht hebben voor de tafels, vaak moeten aangeven dat ons glas leeg was.
Dorien V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Goede service en gastvrij ontvangen. De medewerkers deden erg hun best. De gerechten waren erg goed van smaak en de sfeer was aangenaam.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Superservice, wij hadden een beetje haast omdat we nog naar een concert in Tivoli gingen. Omdat we dat aangaven werden we extra snel geholpen, superfijn! Verder is de bediening ook heel aardig.
Enige puntje van kritiek: het heet se7en omdat het gerechten heeft van de zeven wereldwonderen, maar er kwamen geen gerechten van alle zeven landen op de kaart voor.
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Door het sam-sam menu wordt het mogelijk om verschillende kleinere gerechtjes te proeven.
Kwaliteit was verrukkelijk!
Annette D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gegeten met de AH actie. Prima prijzen en aardige bediening. De menukaart zou wel wat vaker mogen wisselen. Als je er meerdere keren per jaar gaat eten is de keuze altijd hetzelfde en heb je alles van de kaart wel geproefd. Zeker met het sam/sam concept. De inrichting zou wel wat meer aandacht kunnen hebben en de afzuiging van de keuken is niet optimaal waardoor je de frituurlucht erg ruikt.