Seven

Mariaplaats 7 3511 LH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Seven

De 7 wereldwonderen

In het bruisende hart van Utrecht geniet je van smaakvolle gerechten geïnspireerd op de 7 nieuwe wereldwonderen. Een heerlijke internationaal menu! Het restaurant serveert halve porties, zodat je lekker veel kunt proeven. De hartelijke bediening zorgt dat het je aan tafel aan niks ontbreekt! Jij bent echt de gast, het enige wat je hoeft te doen is genieten.

Meer informatie over restaurant Seven

Harmen M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Amberr S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Prima gelegenheid! Was hier met de lunch, we hadden de mexicaanse en classic clubsandwich en de classic burger. Vooral de classic burger was yammie!
Dorinthe D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
We hebben heerlijk gegeten bij Seven. Wij hadden een bon voor gratis hoofdgerechten dus was voor ons een goedkoop uitje. Zonder bon was het het alsnog prima te betalen geweest. Super leuk dat je halve gerechten kunt bestellen en zo meer van de kaart kunt proeven. De livar lende, bavette en saté waren erg lekker. De hertenstoof was minder omdat er grote brokken gember inzaten en weinig vlees.
nvt N.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Gisteren gegeten bij Seven. Leuk dat je samsam kunt doen. ik heb 4 halve gerechtjes genomen, allen erg lekker, goede hoeveelheden. Ook mijn tafelgenoten genoten van hun eten, de wijn erbij was lekker. Helaas wist de bediening niet te achterhalen welke thee caffeine-vrij was, maar ze hadden duidelijk wel hun best gedaan om dit uit te zoeken.
Helaas toen de rekening kwam stond er veel meer op. Hoewel ze er snel mee aan de gang gingen duurde nog 2x voordat de rekening wel klopte. Helaas werd hier niet voor geexcuseerd. Ik kreeg de indruk dat de bediening ook erg druk was, misschien dat het daarom niet volledig goed liep. Het eten was dus erg lekker, maar de nasmaak even iets minder.
Cc V.
Heerlijk gegeten, 2 x halve portie, is echt een leuk idee
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
erg gezellige/leuke toko met verrassende gerechten, erg leuk die 'halve' gerechten op verschillende manieren bereidt ... gaan we zeker nog een keer naar terug!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Hier met een groep gegeten. Het voorgerecht was verrassend en origineel echter iets te weinig. Als hoofdgerecht de steak. Prima stukje vlees maar matig gepresenteerd alleen op een bedje van rucola met truffelmayonaise- druppeltjes en 3 schijfjes aardappel, da's was alles. Niet heel bijzonder dus. Helaas ook lang moeten wachten ondanks dat de zaak niet helemaal vol zat. Wel leuke en originele bierkaart met internationale merken. Helaas was mijn Corona al halverwege de avond op....
Luc K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Leuk restaurant. Het eten was erg goed. Vooral ook erg leuk de optie om halve gerechten te nemen zodat je verschillende dingen kan proberen.
L.R. V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Alles was perfect. Overheerlijk gegeten, elke gang was tot in de puntjes verzorgd. De service was zeer snel, terwijl het restaurant echt erg vol was. Vooraf geitenkaas/pompoen en carpaccio met een (geslaagde) twist. Hoofdgerecht: steak en entrecote. Allebei perfect medium rare. De jus bij de entrecote was zo lekker dat we de (overigens perfect krokante) frietjes er zelfs in doopten. Druk, maar niet rumoerig. We konden elkaar goed verstaan. Vriendelijk personeel. We komen zeker terug.
Michalis F.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Super lekker gegeten, best aparte gerechten! Ik kom zeker snel terug!!!
meike J.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, erg leuk zijn de 'halve gerechten' die je kan combineren bij het voor- en hoofdgerecht. Ik ben er al 2 keer geweest, en zou zeker terug komen! Reserveren is wel nodig.
Robert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Begin deze maand hier samen genoten van een heerlijke maaltijd. We hadden van te voren gereserveerd en dat was maar goed ook want het zat helemaal vol. We kregen een plekje toegewezen achterin de zaak. Op zich prima maar het was er wel erg luidruchtig (vaak boven de 75 decibel) en om de have klap hoorde je de bel in de open keuken. Wel leuk dat je de mensen in de keuken aan het werk kon zien. Al moet je niet te vaak kijken want dan zie je ook dingen die je niet wil zien. Het concept en de menu kaart is echt heel goed vooral de mogelijkheid om halve menu's te kiezen maakt het echt leuk en lekker. We hebben zo van alles geprobeerd. Omdat we in Jordanie hebben gewoond probeerden we uiteraard ook wat vanuit dat land. Hoewel het heel lekker was zouden wij het niet betitelen als typish Jordaans. De wijn Cote de Rhone was heerlijk! De bediening was vriendelijk en snel (soms iets gehaast). Het is er allemaal wel wat krap en de tafel voor twee net iets te klein.
Ernst W.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Het is een fijn en gemoedelijk restaurant met lekker eten. En prettig dat je halve maaltijden kan bestellen. Het is goed bevallen.
Bas M.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Leuke sfeer, vriendelijk personeel, lekker eten en originele kaart. Porties wat aan de kleine kant (de Indiase curry en desserts). Wachten duurde soms lang, vanwege de drukte. Zeker voor herhaling vatbaar!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vanavond heerlijk gegeten met ons gezin. De diversiteit van smaken en gerechten viel in goede aarde bij iedereen en ook de bediening. Voor herhaling vatbaar!
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Prima eten, goede service en gezellige sfeer
Merlijn V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Lekker eten voor een fijne prijs.
Bas D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hartelijke ontvangst, snelle service! Prima gerechten, maar sommige serveersters ontbreekt het aan inhoudelijke kennis. De Peruviaanse Ceviche en Chinese King Boleet waren erg lekker, de Jordaanse Kasha viel een beetje tegen. Leuk dat je halve gerechten kunt bestellen!
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
heerlijke lunch gehad, de bediening was erg vriendelijk, de drankjes en het eten waren snel klaargemaakt. wij zaten naast het koffie apparaat dus dat kon soms wat rumoerig zijn maar verder niet heel storend.