Over het restaurant Seven

De 7 wereldwonderen

In het bruisende hart van Utrecht geniet je van smaakvolle gerechten geïnspireerd op de 7 nieuwe wereldwonderen. Een heerlijke internationaal menu! Het restaurant serveert halve porties, zodat je lekker veel kunt proeven. De hartelijke bediening zorgt dat het je aan tafel aan niks ontbreekt! Jij bent echt de gast, het enige wat je hoeft te doen is genieten.

Meer informatie over restaurant Seven

Nabij Utrecht CS

Maandag t/m Vrijdag vanaf 08:30 Zaterdag vanaf 09:00

Greet B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Ondanks de drukte heel aardig personeel. Je voelt je echt gast. Het was top.???? Als we weer in Utrecht zijn komen we zeker eten.
Céline C.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Erg lekker eten en leuk dat je halve gerechten kan nemen, zodat je niet hoeft te kiezen. Helaas wel erg lang moeten wachten tussen de gangen.
Loes ..
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Samsam concept erg leuk en genoeg lekkere dingen op de kaart om uit te kiezen. Smaakte allemaal heel erg goed, alleen wat hoofdgerecht garnering in het toetje. Lekker buiten kunnen zitten, werd wel veel gerookt op het terras wat soms vervelend was omdat de tafels erg dicht bij elkaar staan.
TjW .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Je moet geen haast hebben, de wachttijden zijn lang. Zittend in de avondzon geen enkel probleem :-) Driegangenmenu reken op twee en half uur.
rayanalchi .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Dit is inmiddels de 3e of 4e keer dat ik bij Se7en eet. Smaken zijn altijd voortreffelijk, maar hoeveelheid valt steeds een beetje tegen. Verder hele aardige en kundige bediening...
Carolina D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Op de site wordt aangegeven dat een drie gangen menu ongeveer 25 euro kost dit klopt niet, is duurder. Dit was een "lokkertje" gaf iemand van het personeel aan. Vervolgens moesten we wel een uur wachten op ons hoofdgerecht en ging dit ook nog mis, i.pv. hele gerechten kregen twee personen halve gerechten! Groentes worden er niet bij geserveerd. Het nagerecht de chocolade fudge was lekker, is vrij hard het zou handiger zijn om hierbij een vorkje en mesje te geven en niet een lepel. Kortom wij hadden er meer van verwacht, het is ons tegen gevallen.
Annamaria V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten, snelle en vriendelijke bediening. De formule van Seven is ideaal, kleine gerechten, veel variatie, keuze uit traditioneel of wereld keuken erg leuk en lekker. Een aanrader!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Mooi concept (keuze voor 2 verschillende halve porties per gang) met fantastisch eten. Zelfs met de AH restaurantactie is er keuze uit de volledige kaart. Helemaal top! Drankjes bestellen en daadwerkelijk krijgen ging alleen heel moeizaam, dit was ook het enige minpuntje. Ondanks dat kom ik hier zeker nog een keer terug
Cleo K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten, ondanks een drukke zondagavond hadden wij onze gerechten snel. De dames die ons serveerde waren vriendelijk.
Roelie J.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Heel verrassend. Erg leuk en lekker om 2 halve voorgerechtjes en hoofdgerechtjes te kunnen bestellen. Hierdoor kun je lekker een aantal gerchtjes uitproberen. Het zijn redelijke porties na het toetje zaten wij heerlijk vol. Voor ons precies goed en was het niet te weinig. Wij gaan zeker nog een keer.
José V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Vriendelijke, vlotte bediening. Mijns inziens hadden de gangen iets minder snel mogen volgen. Verscheidenheid aan aparte, smakelijke gerechten, met de mogelijkheid twee halve gerechten te kiezen, dus voor de liefhebbers de kans van alles wat te proeven. En fijn dat je vrije keuze had. Het eten was lekker, maar jammer genoeg aan de zoute kant. Misschien was de kok toevallig alleen die avond wat uitgeschoten...
smuldersmarjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Echt prima, gezellige sfeer, zeer prettige bediening, uitgebreid bij kunnen praten bij al die heerlijke, aparte (halve) gerechtjes van het uitgebreide menu. Met de AH-spaaractie dit keer, dus extra voordelig.
Jitse D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Eten was voortreffelijk. Verwacht geen kwantiteit maar kwaliteit. Perfect dat je hele en halve servings kan kiezen. Zou er zo weer gaan eten.
Ilona M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Lekker gegeten, klein portie.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
We hebben erg lekker gegeten! Leuk dat je ook halve porties kan bestellen. Alles wordt erg smakelijk opgediend en toegelicht.
Joyce W.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Wat was het een top avond!
Het eten was heerlijk, we hadden halven gerechtjes genomen en dat was zeker genoeg!
De smaken kloppen gewoon!
De bediening was leuk, gezellig en profesioneel!
Ik kom zeker terug!
Rienk B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het eten was heerlijk! De opzet (halve gerechten kunnen kiezen) is ook een hele goeie zet. Helaas duurde het enorm lang voor het eten daadwerkelijk voor ons stond. Het was vrij druk toen wij er waren en ons idee was dat er te weinig personeel was waardoor de paar mensen die moesten bedienen veel vergaten en het heel lang duurde voordat we überhaupt een bestelling konden plaatsen. Ter indicatie : we waren er om 18:30 en twee uur later hadden we alleen nog maar ons voorgerecht op. Rond 21:10 kwam dan uiteindelijk het hoofdgerecht. Beide gerechten smaakten heerlijk, maar we vonden het vervelend om er zo lang op te wachten.
Larissa M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Leuke avond gehad bij restaurant Seven met vriendinnen. Keuze uit hele en halve gerechten wat de keuze makkelijker maakte. Vooraf carpaccio en tonijn. De carpaccio was heerlijk, tonijn viel tegen. Hoofdgerecht de steak en kabeljauw. Daarnaast een gerecht gedeeld en dat was de schelvis met canneloni. Alle drie de hoofdgerechten waren echt heerlijk! Wat wel jammer was, is dat niet aan ons werd gevraagd of wij patatjes bij ons hoofdgerecht wilde. Patatjes had het hoofdgerecht afgemaakt! Nagerecht de kazen, cheesecake en chocolade fudge gedeeld. De desserts waren heerlijk maar de kazen vond ik niet heel lekker, dus dat was wel een tegenvaller. Verder een super gezellige avond gehad binnen en buiten op het terras!
Herman W.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
redelijke kaart met beperkte keuze. vriendelijke bediening en redelijk geprijsd
Rianne V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk eten, veel keuze, gezellige sfeer, leuk dat je halve gerechten kunt bestellen. Als verbeterpunt zou de kaart wat meer vegetarische opties kunnen hebben.