Seven

Meer informatie over restaurant Seven

7,2
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
We zijn vandaag met een groep van 11 personen (5 volwassenen en 6 kinderen). Eerder deze week gebeld of we met ons gezelschap in de kelder wilde zitten. Dit was achteraf heel fijn want het restaurant zelf zat helemaal,vol. Zo in alle rust gezellig kunnen praten en elkaar ok goed kunnen verstaan. Er was heel de tijd eenserveerster bij ons beneden. Veel keuze. Voor ieder wat wils. Ik heb persoonlijk erg genoten van de Italian burger. De spareribs en mixed grill vielen bij de rest erg in de smaak. Dessertkaart was niet zo spannend. Maar de dame blanche smaakte erg goed. Alles in goede porties. Zeker voor herhaling vatbaar.
Jos_drimmel .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Van te voren gelukkig gereserveerd, een goede beslissing want het restaurant zat om 19.00 uur helemaal vol. Ik vond de eettafeltjes en de ruimte wel aan de kleine kant.
We hebben een keuze gemaakt voor onbeperkt spareribs en kipfilet met ham/kaas. Er is keuze uit 5 verschillende spareribs, zelf gekozen voor orginel en ketjap.
Als voorgerecht stokbrood met kruidenboter, boter was niet smeerbaar zodat we een nieuwe bakje kregen. De spareribs waren erg lekker, mals en goed gekruid, extra saus was niet nodig. Het enige nadeel was dat de nabestelling van 2e ronde spareribs met frites en salade wel erg lang duurde waardoor mijn trek als bijna was verdwenen. Mogelijk was de drukte de reden van het lange wachten. Ook de 2e ronde was wel de moeite waard van het wachten. Indien je van spareribs houdt, is dit restaurant een aanbeveling, wel reserveren op vrijdagavond.
JFafiani .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
We hadden online een reservering geboekt en dat was bij aankomst in het restaurant prima ontvangen. We werden naar een tafeltje gebracht en alles verliep goed....dachten we...
De voorgerechten waren lekker (gamba's en de garnalen cocktail) Daarna moesten we erg lang op ons eten wachten. Het hoofdgerecht de steak was goed rose zoals mijn man dat ook wilde. Mijn spareribs vond ik niet goed. Ik had er zo veel over gelezen hier op Iens... dat het goed zou zijn. Maar dat viel me enorm tegen. Taai en zenig. Geen aanrader! Klein schaaltje rauwkost en bakje mini frietjes. Geen hoogstandje!!
Ik vond het ook erg vervelend dat de bediening steeds kwam vragen of ik nog wat wilde drinken terwijl mijn glas nog vol was. Het dessert de warme appeltaart en tiramisu waren goed maar niet bijzonder. Tot overmaat van ramp kwam de bediening met de vraag of wij wisten dat we maar een bepaalde tijd aanwezig konden zijn omdat de tafel feitelijk vrij moest worden gemaakt. We zijn dus uit het restaurant weggejaagd. Ik heb mijn koffie laten staan zijn gaan betalen en wij komen hier nooit meer!
Gb68 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Lieve Michel en Daphne, We kennen jullie persoonlijk en ook de kwaliteit van jullie restaurant al een aantal jaren. Voor ons geen twijfel: ons 45-jarig huwelijk zouden we met een etentje in jullie restaurant vieren.
We hadden tevoren goede afspraken gemaakt en die zijn perfect uitgevoerd. Heerlijk eten, een perfecte ( huis) wijn, een prachtige ambiance en een lieve bediening. Ook onze 20 genodigden hebben genoten. We zijn niet elk jaar 45 jaar getrouwd maar we komen zeker terug.
Veel liefs. Gijs en Elly
Lars G.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Omdat we spontaan in de buurt maar voor een leuke prijs wilde eten kwam ik bij Seven in Zevenbergen uit. Op vrijdag om 16.00 gebeld en er was nog precies 1 tafeltje voor 2 vrij.

Mijn cijfers in deze recensie zijn hoog, maar die heb ik dan ook gebaseerd op de prijs die je hier betaald. Had ik hier 60 euro p.p. moeten betalen had ik waarschijnlijk lagere cijfers gegeven.

De ontvangst was vriendelijk en goed. We werden direct gesignaleerd door iemand achter de bar, die legde alles uit haar handen om ons te helpen en nam onze jassen aan.

Als voorgerecht kozen wij voor de tapas voor 2 bestaande uit een bruschetta met ham, een bruschetta met zalm, garnalen in tomatensaus en inktvisringen. Het waren flinke porties, maar niet te overdreven veel.

Voor het hoofdrecht kozen we voor de spareribs. De spareribs originale en spareribs ketjap. Omdat ik zelf graag spareribs maak en na heel veel experimenteren het voor mij ideale recept heb gevonden ben ik kritisch geworden, maar deze ribben waren erg goed gegaard en ook de marinade was erg lekker!

Drinken kwamen we niet tekort, in een prima tempo werd er iedere keer op tijd gesignaleerd dat er een leeg glas op tafel stond en werd ons een nieuwe aangeboden.

Ondanks dat wij behoorlijk kunnen eten zaten we na het voor- en hoofdgerecht echt wel propvol. Een nagerecht paste dus echt niet meer.

Voor een 2 persoons voorgerecht, 2 hoofdgerechten en wat drankjes moesten wij uiteindelijk 54 euro afrekenen. Een hele prima prijs als je kijkt wat je er voor terug krijgt!
Vlinder P.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
prijs/kwaliteit zeer goed. Ik heb een beetje gesmokkeld en van meerdere walletjes gegeten, het voor- en hoofdgerecht gedeeld. Carpaccio en salade met ossenhaaspuntjes en kangoeroe biefstuk/ossenhaas en een stukje lamshaas geproefd. Perfect klaargemaakt, al mag de kok wat minder scheutig omgaan met de zoutpot op de biefstukken (op te lossen door dit bij het opnemen van je keuze, kenbaar maken) Ook zeer flexibel, rode wijnsaus gekregen, die niet op de kaart stond. De bediening is zeer (klant)vriendelijk en de sfeer prima. Het restaurant zelf is wat smal en als het helemaal volgeboekt is (dat was het op vrijdagavond) heel snel erg warm en kon je elkaar door al het gezellige geklets, soms wat moeilijk verstaan. Zeker de moeite waard
David S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Verjaardagsfeest in de kelder (privé feestzaal) gehad. Netjes aangekleed, met eigen bar e.d. Maar ongelooflijk vochtig. De slakkensporen staan op de (zeer) oude keldermuren. Voor de toekomst soort van impregnant/sealing is echt noodzakelijk, wat mij betreft. Anders neemt dit alleen maar toe, met de nodige gevolgen als schimmels e.d.
Het eten is buitengewoon goed. Zelfs van spareribs weten ze een feestmaal te maken... Daar ga ik zeker nog eens voor terug!

(Zitten al een tijdje op de Noordhaven, om de hoek van de Dijktraat)
Jummpap .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Een simpele kaart met voor ieder wat wils. De classic hamburger en spareribs zijn bij ons favoriet. Sinds kort is er een heerlijke tapas schotel aan het menu toegevoegd. De Dame Blanche is groot genoeg om romantisch met z'n twee-en te delen. Reserveer wel! Door de kleinschalige opzet is het snel volgeboekt.