Sette Bello

Meer informatie over restaurant Sette Bello

• : Parkeerplaats

Dik1234 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Weet de preciese datum niet meer , maar we hebben er lekker gegeten , vriendelijke bediening , van een oudere italiaanse heer , erg genoten
Xavierlong .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Tijdens werk hebben de collega's mij overtuigd om naar Vapiano te dineren, maar ter plaatse vonden we geen plek meer, dus liepen we richting leidseplein. We stapten als ijsberen binnen en werden warm onthaald door een goedgezinde man. Er ging net tafel weg, en gingen zitten na de opruiming. Wij alledrie namen pasta, ikzelf met zalm. het duurde niet lang voordat we onze schotels kregen, porties waren matig en simpel (zonder een sier of geserveerd in leuke borden) alledrie warm. na een halve bord leeg gegeten, ontdekte ik een haar op mijn bord. Meldde dit aan, proefte de penne bolognese v mijn collega die naar tomaten smaakte, kreeg na een aant minuten een nieuwe. natuurlijk verzadigd ve anderhalf bord
Yvot .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2012
De jonge bediening was ongemotiveerd en sprak geen Nederlands. Met uitzondering van de oudere Italiaan, deze was wel gastvrij.

Het bestelde bier was zonder schuim en met weinig smaak.
De pizza was daarentegen wel redelijk goed gevuld en smaakvol.
Voor even een snel een pizza eten goed te doen, maar ik zal voortaan doorlopen naar een ander.