Set Noodle & Hotpot

Meer informatie over restaurant Set Noodle & Hotpot

7,2
Semmi O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ik ging hier heen met een goed gevoel, gezellig met een vriendin eten. Hier nog nooit geweest maar zag er wel leuk uit. Eenmaal binnen en de kaart bekeken, bleek dat er maar 2 vegetarische gerechten op een uberhaubt beperkt menu stonden. Ik had de Ramen met tempuradeeg en mijn vriendin de seafood Ramen. Mijn Ramen smaakte absoluut flauw en niet vers, was karig gevuld met dingen als mais uit blik. De seafood Ramen was ook niet goed, de mosselen en de garnaaltjes smaakten alsof ze al een paar dagen stonden. Toen ik aangaf dat mijn gerecht niet smaakte en vroeg of ik misschien iets anders kon eten werd er gezegd dat het bestellen op eigen risico is en dat ik dit dus gewoon moest afrekenen. Ook werd er geen excuses aangeboden. Ik heb mijn ramen zo goed als onaangeraakt laten staan toen we gingen afrekenen. Hier werd nog eens beweerd dat het vers was. Jammer dat er zo slecht met gasten wordt omgegaan en dit is zeker een plek waar ik niet terugkom.
Phantagora ..
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Ik heb de Gyudon genomen. Schappelijke prijs, portie groot genoeg. Maar vlees/rijst verhouding kan beter, ik had nog een stukje rijst over. De service is handig. Even een knopje indrukken en ze staan meteen klaar. Het decor is minimalistisch, wel typisch japans.
De Cold Matcha is naar mijn mening iets te waterig.
Jjerryy .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Aantal keren hier geweest voor lunch. Als eerst vind ik het decor erg leuk en modern het heeft het uiterlijk van een aantal restaurants in Tokyo waar ik langs ben geweest, het interieur is klein en minimalistisch, dit geeft het een knus gevoel.
De ramen is licht van smaak vergeleken met die uit Tokyo, maar over algemeen wel goed. Naar mijn mening zijn de porties wel te klein voor het bedrag dat je betaald. Verder is er een diverse keuze voor drankjes. De kleine gerechtjes vind ik iets te duur.
Laatst ook de Gyudon geprobeerd, over het algemeen goed maar niks speciaals.
Van de service heb ik niet veel gemerkt, het eten en drinken wordt netjes opgenomen en daar blijft het over het algemeen bij. Er is een knop om de bediening te roepen, die niet altijd wordt beantwoord.

Goede plek om te lunchen, het eten en de service is goed, maar niks speciaals. Af en toe heb ik zin in Ramen en dan is dit toch wel de enig plek in Rotterdam die dit aanbiedt.
Yuuki2211 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
We hebben de pork ramen gegeten. Helaas viel dit zeer tegen. Het vlees was zeer droog Normaal gesproken hoort het vlees een stuk meer vet te hebben. Verder hebben we 2 matcha latte gedronken. Helaas waren deze heel erg waterig.
Jjverhelst .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2015
Heb hier heerlijk gegeten, de udon vulcon soep was heerlijk, eerst was het eten was eerst licht gekruid, maar daarna gevraagd om wat sterker te kruiden, werd gelijk gedaan, helemaal goed! Het decor is mooi en netjes met een Japanse tint. Wat ook heerlijk is hun drank lekker Japans en de service was erg goed.
Ruud Z.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wij hebben ramen geprobeerd (beef en seafood). Prima soep, goed gevuld, iets lichter van smaak dan in Japan. Pterrige houten inrichting. Met een matcha achteraf waanden wij ons even weer in Tokyo.
Maisey C.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Superlekkere noodles! Ik had de vulcanosoep geprobeerd en het was lekker pittig! Ook de matcha drankjes en calpis zijn lekker. Ik kom hier zeker terug!
Joa_ .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Zeer tevreden. Wij hadden de vulcano soep. En ik moet zeggen de soep was net zo lekker als de soepen die ik in Japan op heb. De tarwenoedels waren van prima kwaliteit en het vlees was goed mals.
Brian V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Het restaurant wekt de indruk dat dit dè joint is voor ramen noodles. Schijn bedriegt, het eten stelt jammergenoeg weinig voor.
Ik had de ramen beef miso besteld. Er was echter geen miso smaak te bekennen en de beef smaakte alleen naar suiker. De overige ingrediënten waren armoe; welgeteld 1 dungesneden plakje peen, wat slappe wakame, 1 doormidden gesneden shiitake, een halve ei en wat maïskorrels.
Al met al smaakte het flauw en slap. Ik had totaal geen behoefte om de soep te nuttigen, zoals ik dat normaal wel zou doen bij een goede (dashi) bouillon of miso soep.
Jammer, als hier een beetje bezieling achter zat had het een leuk en geslaagd concept kunnen zijn. Ik voorspel dat hier volgend jaar weer wat nieuws zit.
Op het interieur en bediening is weinig op aan te merken.
Joey D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Een vrij nieuw restaurant op de hoek van de West-Kruiskade en het park. Sinds april zijn ze open en gelukkig maar, want het eten is overheerlijk. We zijn gegaan voor de beef spicy volcano ramen (superspicy) en de pork dashi ramen. Met dat superspicy valt het wel mee, in positieve zin. Een heerlijke combinatie van smaken waar de pittigheid niet overheerst.
je kan zelf aangeven wanneer je iets wil bestellen door middel van de knop die op iedere tafel te vinden is, een ideaal concept. De bediening is vriendelijk en snel: Binnen een paar minuten stond de ramen op tafel, ideaal als je haast hebt.
Het decor is simpel maar effectief. Iedere tafel heeft ook een stopcontact, waarschijnlijk voor de hotpot in de toekomst. Maar nu vooral handig als je even tussendoor je telefoon wilt opladen.
De Japanse hotpot is nog niet beschikbaar, maar dit schijnt na de zomervakantie geregeld te worden. Kan niet wachten om dat ook uit te proberen.
Jimmy W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Leuk concept. Het eten is prima. Alleen smaak is iets aan de lichtere kant. Voor een normale eter is 1 kom net niet genoeg denk ik. Verder komt de bediening alleen langs indien u op de bel drukt. Niet al te grote restaurant, dus je kan er rustig eten.