Set Genki Tei

- Diner 1

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
VanRooijen83 V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Super lekker gegeten! Ik waande me weer heel eventjes in Japan. We hadden de sukiyaki en wat kleine hapjes, alles was even heerlijk en voor een erg mooie prijs.
Ook over de aankleding was goed nagedacht, erg mooie en knusse hokjes en, net als in Japan, knopjes op tafel om het personeel te roepen!
Het enige wat jammer was, was dat het sushi personeel op studiereis naar Japan was, maar ach, dan heb we een goede reden om snel weer terug te komen!
KW F.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
De gyodon hier gegeten, maar zeer teleurgesteld. Het was heel zout en kreeg erge dorst onder weg naar huis. Ik vermoed dat er heel veel MSG wordt gebruikt voor de bief, wat niet echt lekker en gezond is.
Kenshiro .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Het eten was lekker en het interieur was erg mooi. Ik vind dit wel aanrader. Ik zou hier wel vaker willen komen maar alles is wel erg aan de prijs.
Lennart K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Lekker gegeten. Had de volcano ramen seafoof. Mooie mix qua pittig en zoetheid. Lekkere mossels! Prima bediening. Beetje te donker binnen maar wel sfeervol verder.
Sisi_V .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Ik kom hier zeer regelmatig en dit is echt een van mijn favorieten!!!
De sushi is uitstekend, vers, goed in balans, mooi, werkelijk heerlijk!
Je kan hier ook heerlijk lunchen, de bentobox fish bijvoorbeeld zou ik iedere dag kunnen eten!!
De crispy fish cakes zijn zo verschrikkelijk lekker!!
De bediening is super aardig en attent en het ziet er heel gezellig uit met de afgescheiden tafeltjes.
Echt een enorme aanrader voor iedereen due van écht lekker Japans eten houdt!!
En oh ja, je kunt ook sushi afhalen/meenemen!!
Gilissen90 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Mooie setting, attente bediening. Het extra knopje aan tafel voor directe service hebben we amper nodig gehad. Heb de vegetarische miso ramen met zoete tofu velletjes gegeten. De velletjes zelf waren erg lekker, maar de bouillon was naar mijn smaak veel te zoet en de maïskorrels hierdoor misplaatst. Ramen zelf niet bijzonder. Heb hiervoor alleen ramen in Japan gegeten, dus dan ligt de lat wellicht hoog. Ik herkende de jasmijnthee uit de toko, die prima maar ook goedkoop is. Losse thee oid zou misschien meer op zijn plek zijn.
Mischa V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Erg leuk restaurantje: vriendelijk personeel, decor in het achterdeel is erg mooi: ga maar kijken....
Eten: spicy ramen: heerlijk en een goed gevulde bento box meat. We komen hier graag terug en willen dan in zo 'n mooie ruimte zitten. Dank je wel voor een leuke middag!
Graag gedaan! leuk om te horen dat u tevreden bent :D
M. V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Gezellig restaurant met goede service. Lekker authentiek menu met een heerlijk meloen-smaak-drankje erbij. Interieur is netjes, bediening is m.b.v. van een belletje snel aan tafel.
Romana S.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Na de laatste goede ervaring met het eten van heerlijk kleine gerechtjes, besloten we nu eens de fondue te proberen. Dit was een teleurstelling. Het vlees was goed maar er dreven wat stukjes groenten in de bouillon die steeds weker en slapper werden, de tofu was een weke smakeloze hap. Kortom prijs/kwaliteit niet in verhouding, een rekening van 80 euro voor fondue en 2 kleine voorafjes en non alcoholische drankjes. Het was onbeperkt maar de lust was snel vergaan.
De bediening was vriendelijk maar vlak en op de automatische piloot. Geen vraag of het had gesmaakt, geen gedag bij vertrek.
Beste Romie, bedankt voor uw feedback! Wij kunnen zeker hier wat mee :)
Onze Japanse unlimited beef hotpot met keuze van 6 soorten bouillon bieden wij aan doordeweeks voor €18,50 p.p. en op vr. za. €22,50. De 5 soorten groeten, tofu en glass noodle geven de zoete smaak tijdens het koken door in de bouillon zodat het vlees nog lekkerder wordt. Als u de groeten niet meer willen op eten, kunt u het opscheppen met de schepje in de kom die meegeleverd worden. Verder hebben wij ook een karafje water om de bouillon bij te vullen zodat de bouillon niet te "dik" worden. De Japanse premium kwaliteit tofu heeft zelf heel lichte smaak en is bijzonder zacht om in de mond te smelten. Wij zullen onze team attenderen dat ze behalve vriendelijk zijn ook bij onze gasten tussendoor kunnen vragen of alles naar wens is, blijf wel lastig dat sommige gasten vaak niet gestoord willen worden. Wilt u contact opnemen met ons zodat wij naar uw rekening kunnen nakijken voor de zekerheid? email: setgenkitei@gmail.com Bedankt nogmaals!
Pennydv .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Hier ontzettend lekker geluncht ! Bij een leuk japans tafeltje. Het eten is echt geweldig lekker de beste sushi die ik ooit heb gegeten! Je proeft dat het vers is! Perfecte service!
Beste Pennydv, fijn om te horen dat u tevreden bent! Het is heel leuk dat onze werk worden gewaardeerd en dat onze gasten de kwaliteit verschil proeven. De kok zal blij mee zijn :D
Claudio123 C.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Nu twee keer in korte tijd naar Set geweest en alle twee de keren zeer te spreken. Heerlijk eten en drinken ik adviseer de non-alcholische cocktails echt heel lekker. Voor de rest heerst er een rustige sfeer en loopt er vriendelijke personeel. Ik kom zeker nog een keer terug.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het restaurant ziet er geweldig leuk uit, met intieme zitjes, echt oriëntaals. De bediening is prettig snel en aardig. Er is een servicebel, ik vond dat prettig. We kwamen speciaal voor de Okonomiyaki (Japanse pannenkoek). Deze smaakte authentiek.
Als voorafje hadden we een gemengd plateautjes met Japanse hapjes, die smaakte prima. We dronken thee bij het eten (kon alleen per glas), dit was simpel een theezakje, daar had ik wat meer van verwacht.
Er waren veel Japanners aanwezig, dat zegt veel, die aten allemaal een soort fondue. Die ga ik volgende keer nemen!
Courses .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Gisteravond gekeken bij Set Genki Tei. Ik ben recent terug gekomen uit Tokyo en ik wou heel graag weer echt goed Japans eten. Via een tip van een vriendin kwam ik bij dit restaurant uit en het was zeker geen teleurstelling! Heerlijk gegeten, het decor is erg leuk en ook goed prive. Het menu is eenvoudig, deed me erg denken aan de normale izakaya achtige menu kaarten en vond de prijzen ook goed in verhouding. Het enigste kleine minpuntje: Personeel vroeg toen we weg gingen niet echt of het gesmaakt had/alles naar wens was geweest, o.i.d. Dat vond ik een beetje jammer want ik had ze heel graag een groot compliment willen geven. Zeker een aanrader!
Kookengel .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Voor de derde keer geluncht bij Set Genki Tei. Goede service, leuke inrichting (hou van de traditionele zitjes) en heerlijk gegeten.
Wij zijn fan van de bento box vlees gecombineerd met sushi of ramen. Dit is ruim voldoende voor twee personen.
Dit restaurant is absoluut onze Japanse favoriet in Den Haag!
NomihoshiBanchou .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Onze all time favorite. Prima Japans eten, en dan niet alleen de sushi die je tegenwoordig overal kunt krijgen, maar ook nabemono, ramen en okonomiyaki. De bediening is vriendelijk en door de inrichting waan je je in een typisch Japans uitgaansgebied met traditionele yatai-kraampjes. Altijd als we hier naartoe gaan, komen we er helemaal gelukkig vandaan!
Heel erg fijn om te horen NomihoshiBanchou! :D
Foe T.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Inmiddels mijn favoriete Japans restaurant in Den Haag. Veel keuzes en altijd goed. Personeel attent en vriendelijk en altijd gezellige sfeer.
Justin C.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Voor lunch gegeten bij Genki tei in Den Haag. Enmaal binnen gekomen werden we begroet en begeleid door een aardige gastheer. Mooi tafeltje aangewezen gekregen, het decor is erg mooi met een leuke sfeer. Elke tafel heeft een "bel" om op te drukken wanneer er assistentie nodig is.

We hadden beide voor het eten de "Seafood vulcano ramen" besteld we kregen de keuze om voor normal spicy of super spicy te gaan en zijn beide voor de normal spicy gegaan. Voordat we ons eten kregen hebben we beide nog een voorgerechtje gekregen. Het ging om een stuk vis die erg lekker was bereid.

De ramen zelf kwam daarna aardig snel aan tafel. Lekkere smaken, erg smaakvolle soep en gevuld met meerdere soorten seafood. Om van te smullen. Normal spicy was vrij mild kwa pittigheid, volgende keer maar de super spicy proberen. Erg veel verschillende smaken en texturen. De noodles zelf waren lekker van smaak en de smaken van de soep maakte het hele gerecht helemaal af. Chapeaux, heerlijk gegeten, en met volle buik weg gegaan.

De bediening was verder snel en punctueel, niks op aan te merken. We werden geholpen door een erg aardige meneer die binnen no-time aan tafel stond wanneer we op de service bel drukte. Wanneer we de rekening hadden betaald hebben we nog een waardebon gekregen voor de volgende keer, erg attent.

Het decor is verder fantastisch, het hele restaurant ziet er on point uit. Van buitenaf is er weinig van te zien, eenmaal binnen een totaal andere onverwachte sfeer.

DIt is zeker een van mijn favoriete restaurants geworden in Den Haag. Prijs kwaliteit is perfect, goede smaken en leuke bediening. Het restaurant ziet er mooi en verzorgd uit, en erg fijne omgeving om in te eten.
Anneloes .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Mijn favoriete restaurant om te eten. De inrichting is slim gedaan, met aan één kant gewone moderne tafeltjes en aan de andere kant meer de afgezonderde booths met een wat Japans thema.

Voor de lunch stelt de bento nooit teleur. Steevast met als drankje de meloen calpis soda. Super fris en iets wat je nergens anders kan drinken. Bij het diner valt de sukiyaki hotpot altijd onwijs in de smaak, al doe je jezelf ook een plezier met de unagi don, de hiyashi chuka of een van de dinner sets. Het vlees en de vis is altijd mals en heerlijk op smaak, dus kan niet fout gaan eigenlijk.

Bediening hebben ze slim gedaan met een kleine bel op je tafel, dus zodra je iemand nodig hebt komt er iemand langs. Scheelt weer het ongemakkelijk oogcontact zoeken met de obers. Ik word altijd vriendelijk begroet bij het arriveren en vertrekken en soms krijg je nog een waardebon mee voor de volgende keer ook. Dat verwarmt mijn koude Hollandse hart.
Foe T.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Je proeft echt het verschil. Verder is de bediening erg vriendelijk, ook als het druk is geven ze je de juiste aandacht. Bijzonder is dat je ook op een bel kan drukken voor directe service. Mooie inrichting dat het voor mij compleet maakt. Zeker een must als je japans wil eten.
Janelle C.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Nog steeds mijn favoriete Japanse restaurant, al kom ik er niet zo heel vaak.
De kaart is al een tijdje hetzelfde , maar dat deert niet want iedere keer zit ik toch te twijfelen wat ik wil kiezen.
De sushi is lekker vers, strak en er wordt goede rijst gebruikt (niet de harde korrels die je bij veel AYCE-restaurants heb). De sushi met geroosterde scallop is erg lekker (alleen wat aan de dure kant) .De snacks zijn ook lekker, met name de Wagyu beef croquetten. Alleen het honing mosterd sausje erbij vind ik niet erg smakelijk doordat de honing heel erg overheerst.
Het enige wat ik echt mis bij Set Genki Tei is echte tonkotsu ramen (lichtgebonden pork bone bouillon). Maar zij hebben verder zoveel andere dingen op de kaart(en) staan dat dat het gemis wel compenseert. Sowieso ben ik buiten Amsterdam/Amstelveen nog geen enkele Japans restaurant of eetcafé tegengekomen waar echte Tonkotsu Ramen wordt geserveerd.
De bediening is zoals altijd heel vriendelijk en snel. Al heb ik laatst 4 keer op de bel moeten drukken voordat er gereageerd werd, maar misschien was het ding gewoon kapot...