Set For Wish

6,9
Duur
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Belachelijk!! 28 euro voor 2 kommen lauwe soep en wat thee, mais uit blik, vlees wat zo taai is dat je een kwartier op een hap aan het kauwen bent, een magnetron die het gros van het werk doet, mosselen en andere zeevruchten van discutabele herkomst en versheid. qua smaak is er ook helemaal niks te melden... vlak.. en volledig oninteressant. Ik zal hier nooit meer naartoe gaan.

De kok gaf aan dat aan de temperatuur wel wat gedaan kan worden maar dat aan de andere punten niks gedaan kan worden.
PietdePaffer .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Van buiten en binnen een aantrekkelijk, fris ogend eettentje. Een contrast met de zeer ingetogen muziekkeuze. Snelle service, maar het was laat op de middag ook nog niet zo druk.

Twee verschillende ramengerechten besteld, waarvan de variant met fish cake wat bite miste. Aangezien het een soep is was dit enigszins te verwachten. De variant met beef was echter vullender. In tegenstelling tot wat bij een eerdere recensie werd beweerd was het vlees zacht en lekker. De spicy bouillon goed op smaak en verwarmend. Persoonlijk vond ik hem wel iets aan de zoute kant.

Alles geserveerd in mooie kommen en na het eten informeerde de gastheer hoe het had gesmaakt. Ook werd geïnformeerd hoe de pittigheid van de bouillon was bevallen, slim want teveel hitte kan een gerecht behoorlijk verpesten. Dit was echter niet het geval. Misschien een tip om nog tijdens het eten hiernaar te informeren, zodat de pittigheid indien nodig nog wat aangepast zou kunnen worden.

Wat ik nog miste waren wat meer verse groenten in de gerechten. Maar gezien de negatieve recensie die eerder werd gegeven zijn zowel het eten als de bediening er flink op vooruit gegaan.
Zeker aan te raden voor een lunch of licht diner!
Pepijn O.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Restaurant is klein en vol gebouwd en zeker niet sfeervol te noemen. We waren de enige gasten en ik ging eerst naar het toilet. Bij terugkomst was de kaart al aan mijn vriendin uitgelegd. Een minuutje wachten zat er blijkbaar niet in terwijl de zaak verder toch leeg was.

Had me verheugd op een lekkere ramen, maar dat werd 1 grote deceptie. Geen lekkere bouillon, niets wat er in zat was gemaakt van dagverse producten. Gedroogde paddestoelen, spinazie uit blik of een potje? Ik had de variant met rundvlees, wat ook nog eens slecht kwaliteit vlees was (pezig/taai). Er was 1 positief iets wat ik vermelden kan; namelijk dat het halve eitje in de soep lekker was (maar dat was dan ook het enige.

Daarnaast hadden we yakitori spiesjes erbij besteld. Wat bleek, het had er alle schijn van dat het kant en klaar spiesjes (ingevroren?) waren die niet geroosterd worden en enkel even in de magnetron opgewarmd worden. Dit werd zelfs min of meer bevestigd door de ober toen we het terug stuurden, maar dit mag ik niet zo duidelijk stellen op Iens). Heb het dus direct teruggestuurd want zoiets heb ik nog nooit in een "Japans" restaurant meegemaakt. Bovendien vonden wij het heel vies. De spiesjes werden uiteindelijk niet op de rekening gezet, wat op zich natuurlijk netjes is.

Als drankje had ik iets met meloen en soda: Wat een vies zoet chemisch goedje was dat. Een chemische meloensmaak was het en dit had niets met echte meloen te maken. EUR 2,95 voor een dergelijk drankje vind ik persoonlijk ook veel te veel. Mijn vriendin had een thee, maar die was al lauw toen ze 'm kreeg.

Bij het vragen naar de rekening werd er niet gevraagd naar of het gesmaakt had. Wellicht interesseert de eigenaar dat vast ook niet, want naar mijn mening is er geen bezieling en aandacht voor kwaliteit.

Laatste treurige vermelding is dat de soepkommen plastic kommen waren. Iets wat ik in een Japans restaurant gelukkig nog niet eerder had meegemaakt.

Slotsom:
Wanneer je slecht eten wilt proeven, in een zielloos restaurant, met zeer matige bediening en dat tegen een relatief hoge prijs, ben je hier aan het juiste adres.

Onze aanbeveling: Niet eens naar binnen gaan dus!!!