Sera

31-206823100

Meer informatie over restaurant Sera

Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Goed en goedkoop restaurantje, lekker voor als je geen zin hebt om zelf te koken. Heerlijk gegrild vlees en lieve mensen. Biertje mag er dan weer niet bij, maar ja dat hoeft ook niet elke dag. Geen plek om lang te tafelen maar toch sympatiek.
Fifi .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2014
En nieuw restaurant aan de Bos en Lommerweg. We aten er met zijn vijven en waren nog geen tientje per persoon kwijt. Daarvoor kregen we zalige Adana kebap, vers brood, Yogurtlu kebab, de heerlijkste pide-pizza's die ik ooit had en van allerlei salades. Meer dan genoeg, en we kregen nog een paar hapjes en auberginesalade van de supervriendelijke bediening. Alleen al voor de pide-pizza's -waarvan ik al een paar keer heb gedroomd- kom ik terug.
Harry Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Ik vond het een bijzonder mooi en waarschijnlijk ook vrij nieuw Turks restaurant, want op Iens.nl was nog géén recensie te lezen.

Het was ruim van opzet met heerlijk, relaxt zittende eettafelstoelen. Omdat het bijzonder mooi weer was, genoten we eerst nog van een drankje op het terras, waarna we naar binnen gingen.
De heerlijk zacht smakende linzensoep gleed als het ware naar binnen. Nadat het voorgerecht gezakt was, kwamen de hoofdgerechten naar binnen. O.a. Adana Kebap, lamsgehakt met frites en salade. Alles was even vers, de patates lekker knapperig gebakken en het lamsgehakt niet te droog. En dat werd door oud slager van Hergo, de slager met een koksmuts, Hans Timmer beaamd.
Verder Alinazik, shoarma met aubergines, tomaten en uien. Ook prima te verteren. Ook de sac kavurma(roergebakken lamsvlees) ging er met smaak in.

Kortom iedereen zat te smikkelen en te smullen. Wat ontbrak er eigenlijk aan dit restaurant? De alcohol, het biertje, het wijntje en de Irish coffee. Maar het scheelde wel in de prijs, want met de koffie erbij waren we voor 5 man € 116,70 kwijt, dat is € 23,34 per persoon, voor voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht en koffie. En dat was géén geld. Kortom dit restaurant verdient door meer mensen bezocht te worden, want het aantal gasten was wat aan de lage kant.
Harry Zehenpfenning