Sequenza

Spui 224 2511 BX Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Sequenza

Eerste in de rij

Sequenza is een klein en onopvallend restaurantje aan het Spui in Den Haag. De natuurlijke tinten, met veel planten en wit linnen op de tafels geven het geheel een kalme klasse. Alsof alles onder controle is, en ja, dat is zo! De Italiaans georiënteerde kaart is een pareltje en als het asperge or coquille seizoen start staat Sequenza vooraan. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Sequenza

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

9,2
Chief S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
gisteravond met 2 vrienden in dit restaurant gegeten . Goede atmosfeer maar nog unieker het eten . Echt top je proeft hier dat alles vers gemaakt word . Voorgerecht gebakken zalm Hoofd Hertenbiefstuk (amsterdams hert ) met spruiten suprieur !
Complimenten
Catherine V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Delicious, delicate cuisine and excellent service.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Wij hebben hier buiten verwachting heelgped gegeten.;;
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Voor het eerst naar Sequenza. Prachtig en zeer smaakvol ingericht restaurant. Ontvangst en bediening waren professioneel en hartelijk tegelijk. Toiletvoorzieningen zijn zeer ruim en luxueus, op een wel erg klein fonteintje voor handen wassen na. Maar dat detail valt compleet weg uit je herinnering bij het eerste hapje. Zowel de coquilles met gambas, als de zwezerik met draadjesvlees, waren onaards goed. Zeer goede smaken in verrassende combinaties maakten het voorgerecht tot een werkelijk fantastische belevenis. Het hoofdgerecht van hert was zo mogelijk nog beter. Het riep bij ons zelfs vragen op inzake de burgerlijke staat en eventuele beschikbaarheid van de chef. De bediening antwoordde diplomatiek lachend dat die vraag vaker gesteld werd! Na het hert kwam er nog een bijzonder goed kaasplateau en daarna een verrukkelijk dessert van peer. Alles werd rijkelijk voorzien van wijn en water. Afgesloten met Chinese thee en chocolade hapjes. Dat alles kostte slechts 80 euro pp. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding!
Mir V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Na alle positieve reacties gelezen te hebben, gereserveerd. Alle verwachtingen werden waar gemaakt. Heerlijk eten waarbij aandacht voor smaak en presentatie vooraan staan. De gesproken menukaart maakte het plaatje compleet. Wij gaan zeker terug!
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Als je graag verrast wilt worden, desnoods met belachelijke gerechten of tierelantijnen, ga dan NIET nar Sequenza. Als je prijs stelt op heel erg goed klaargemaakt eten, stap dan eens naar binnen. De zwezerik met kalfssukade was top.
HANS G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Dinsdagavond met twee personen hier gegeten. De ontvangst was bijzonder vriendelijk en het restaurant ziet er prima uit. Het, gesproken, menu bevat aardige keuzes. Ik vraag me wel af wat een vegetarier voorgeschoteld krijgt. De wijnkeuze is ook beperkt maa wat ons betreft voldoende. Al met al een aanrader.
C.M. D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Eerste maal hier gegeten n.a.v. positieve beoordelingen op verschillende sites. Blijkt inderdaad uitstekend restaurant. Smaakvolle, knusse inrichting met zeer plezierige bediening. Voorgerecht met gamba's en Sint Jacobsschelpen was van een buitengewoon subtiele allure. Hoofdgerecht met eend was eveneens van hoog niveau en de daaropvolgende kaasschotel blonk uit in diversiteit en de juiste balans. De wijnen, welke we door het personeel lieten uitkiezen, waren overwegend goed, maar hier zou nog wel enige verbetering op zijn plaats zijn.
Maar al met al kan ik dit restaurantje een ieder aanraden.
KarelZ .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Weer eens bij Sequenza gedineerd.
Blijft veruit ons favoriete restaurant in Den Haag.
Heel goede attente bediening, rustige sfeer, mooie gevarieerde gerechten die niet op een standaard manier worden bereid.
De keus van de uitstekende bijpassende wijnen kan je gerust aan de bediening overlaten, altijd heerlijk gecombineerd en kunnen per glas worden geserveerd.
Een feetje om hier verwent te worden, een echte aanrader !
Erwin Reginald B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Ongelofelijk , 27 september en bij Sequenza in de tuin gegeten als voor gerecht gebakken zwezerik subliem gebakken waar kan je dit gerecht nog krijgen , als hoohd gerecht een stuk gebakken kabeljouw met langoustine .heerlijk gewoon een fantastisch glas witte wijn .echt super eten. sterren niveau voor een betaalbare prijs
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Afgelopen donderdag weer heerlijk gegeten. We hadden niet gereserveerd maar waren van harte welkom. Vooraf schol met bloemkool en een heerlijke saus. Als hoofdgerecht Black Angus met bietjes die op verrukkelijke wijze waren klaargemaakt. Toe een kaasplankje die uitgebreider was dan we durfden te hopen. Kortom een blije kok (Leo) en een geweldige bediening (Clinton). Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, verwen jezelf eens en reserveer hier zo snel mogelijk.
Paul1955 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Wij hebben een zeer fijne avond gehad. Door het mooie weer hebben we in de tuin gegeten. Je voelt je welkom en de bediening is erop gericht je te laten genieten.
Het voorgerecht van gamba's en langoustine is top. De andere gerechten waren uitstekend. Een pareltje aan het Spui.
Elisabeth I.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Het eten was subliem. Service, zoals altijd, top. Tussen voor en hoofdgerecht duurde wel lang maar dat was het wel waard. De persoonlijke touch geeft dat klein beetje extra.
We komen weer terug!
Yvo S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
In zeer informele sfeer, met een duidelijke persoonlijke tint van de eigenaar - onder andere het 'wijnkabinet'; een zeer originele manier om de wijn te presenteren - lekker gegeten. Mooi weer, dus iedereen kon in de tuin eten. Vriendelijke service, goed eten. De kaart in verbale vorm is origineel, maar een kaart voor je neus blijft toch ook wel fijn.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het geheim van Den Haag. Al twintig jaar. Topkeuken en topbediening. Geen kaart, wel heerlijke gerechten. Ga erheen voor het te laat is!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wat een verwennerij! Ruime keuze aan wijnen per glas, geen kaart. Geen amuses. Maar heel veel persoonlijke aandacht. En gewoon goed eten. Vast niet de laatste keer.
Wmpollmann .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Een gesproken menukaart met 3 voor- en hoofdgerechten. 1 zoet en kaas dessert. bediening super! Heel relaxed en aan te raden.
Arnold.esser .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Weer bijzonder lekker gegeten bij Leo en Quinten. Super verse topproducten, verrassende smaakcombinaties, mooie wijnen en gemoedelijke bediening. Alles op hoog culinair niveau voor een redelijke prijs. Bij mooi weer in de tuin. Van harte aanbevolen.
P.kiefte .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
hoog niveau gerechten. professionele en aardige bediening,
wat saai en strakke inrichting. Sobere tuinterras. Enige kunst of kleur
aanbrengen kan geen kwaad.
Henri G.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Een tijd niet meer buiten de deur gegeten. Sequenza met Leo en Clinton als gastheren en vrienden is dan echt thuiskomen. Het was echt top en als vanouds. Dezelfde hoge kwaliteit al zolang onafgebroken op tafel brengen is echt knap. Het zijn vaklui. Leo maakt de mooiste zwezerik van Den Haag, krokant en sappig, gecombineerd met kalfstong die echt smolt, hemels. Voorafgegaan door zelfgesneden kalfstartaar met kwarteldooiertje, ook al top. Het zoete dessert, alles zelf bereid, maakte alles compleet. Wijnen naar Clinton's advies gaven het geheel nog extra diepte. Het was dus genieten en ik ken weinig restaurants waar de value-for-money zo goed uitpakt.