"Niet in de loop van het centrum, maar de korte wandeling er naar toe absoluut waard is restaurant Sequenza. Al meer dan 2 decennia een vaste waarde op het Spui. In een intieme setting, zonder opsmuk, wordt op een zelfde wijze gekookt.

De chef van deze onontdekte parel kookt klassiek Frans, maar lichter dan je vermoedt. Er is geen menu, maar er wordt met het beste van die dag, met de seizoenen mee, gekookt. Uiteraard wordt met alle wensen van de gast rekening gehouden. Uit de kleine keuken van Sequenza komen grootse smaken, die keer op keer verrassen."

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

"Hier wil je eten met je geliefde, zodat je nergens over hoeft na te denken maar alle tijd hebt voor elkaar en voor wat er op tafel komt. Genieten in optima forma!"

Susan Aretz – Smulpaapje.nl

Over het restaurant Sequenza

Eerste in de rij

Sequenza is een klein en onopvallend restaurantje aan het Spui in Den Haag. De natuurlijke tinten, met veel planten en wit linnen op de tafels geven het geheel een kalme klasse. Alsof alles onder controle is, en ja, dat is zo! De Frans modern georiënteerde kaart is een pareltje en als het asperge or coquille seizoen start staat Sequenza vooraan. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Sequenza

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,5
9,5

Jouw recensie over het restaurant Sequenza

ProeverNA B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De sfeer prettig en de bediening vriendelijk. Wijn keuze. Prima avond gehad. Eten hadden we gezien andere recensies net iets meer verwacht.
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het eten was weer geweldig. Clinton en Violier zijn top gastheer en -vrouw. We hebben genoten!
Javier M.
Super
Jelle I.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We hebben samen onze trouwdag gevierd bij Sequenza. Heerlijke gerechten, geraffineerde smaken en bijpassende wijnen maakten onze avond tot een waar feest. Genoten!!

We zijn van begin af aan in de watten gelegd door de bediening wat het geheel tot een heerlijke ervaring maakt.

Fijne lieve mensen met passie voor hun vak.

Een warm welkom en overheerlijk eten.

Jelle en Faisal de Jong-Irzal
F K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Goed restaurant. Respectabel dat een een paar mensen toch een grote groep gasten met persoonlijke touch kan bedienen. Gelet op de zeer lovende kritieken viel het eten ons toch wat tegen. Mijn voorgerecht; schotse zalm met garnalen was goed, de steak tartare van mijn tafelgenoot miste wat spanning. Dit was ook bij het hoofdgerecht, de entrecote het geval. Lekker maar het miste een verassing; thuis lukt dat ons ook wel. Jammer dat de toetjes ook echt als een sluitstuk van het diner werden gezien waaraan niet veel originaliteit werd toegevoegd. De wijnen vond ik niet bijzonder soms niet op temperatuur en duur. Moeilijk om op dit restaurant kritiek te hebben vooral door de vriendelijke gastvrije bediening en rustgevende sfeer maar het eten is niet echt bijzonder.
P.H. S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Goede ambiance,hartelijke ontvangst, vriendelijke en kundige bediening en prima prijs kwaliteit verhouding.
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Zoals altijd fantastisch! Mooie verfijnde smaken. Vrij neutraal qua peper en zout, gelukkig! Goede bijpassende wijnen. De Chardonnay is een topper! Leuk dat er dit keer een steak tartare was als voorgerecht. De tarbot als hoofdgerecht was subliem. De sfeer is huiselijk en fijn. Persoonlijke en gastvrije bediening. Kortom, een aanrader voor degene die nog twijfelt.
Vincent B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Kunnen de hype bij Iens niet helemaal waar maken. Maar het eten is er goed. De sfeer prettig en de bediening vriendelijk. Lekkere wijn keuze. De gerechten iets veilig en persoonlijk vond ik het vlees van binnen niet helemaal warm genoeg. De saus bij het vlees was zo dun dat het langs mijn mes liep op mijn handen, dat is toch wel jammer. Zoals als in andere reviews gemeld geen amuses, op zich geen probleem, sneetjes goed brood met room boter etc is niets verkeerd mee, de boter was wel nog erg hard. We hadden gereserveerd dus dan mag de boter er best op tijd uit zijn zodat ie smeerbaar is.
Nogmaals, prima. Redelijk passend bij de prijs maar iets meer zoeken naar originele smaken en de puntjes op de i mogen eigenlijk wel voor dat geld. De waardering op Iens vind ik wat te hoog, er zijn in deze prijsklasse zeker betere zaakjes te vinden. Maar wij eten dan weer niet zo vaak in Den Haag... dus daar weet ik het niet zo goed.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Fijne ontvangst, heerlijk eten, mooie bijpassende wijnen. Een gesproken kaart draagt ook bij aan sfeer.
naast elkaar zitten aan tafeltjes van twee i.p.v. tegenover elkaar geeft ook een mooi overzicht van de zaak en draagt bij aan ambiance. Echt een topervaring!
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk gegeten en geweldige service. Aanrader!
Dominique R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Uitstekend gegeten, mooie gerechten, goede porties. Heerlijke rustige achtertuin, een oase in de stad. En niet te vergeten een fantastische bediening.
Madeleine L.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Wij hebben gisteravond in 't koele tuintje werkelijk heerlijk gegeten. De keuzemogelijkheden in 't vaste driegangenmenu waren prima, de begeleidende wijnen heel goed gekozen, de bereiding van de gerechten uit de kunst en de gastvrijheid precies goed.
Dit onopvallende eethuis verdient meer aandacht!
Derk-Jan E.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Vriendelijke ontvangst. Het menu werd goed uitgelegd met een keuze uit “van ‘t land”, “uit de zee” en “vegetarisch” wat ons heel goed beviel. Een aanrader.
Iris H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Keuze uit drie voor- en hoofdgerechten, waaronder iets voor vegetarische personen. Goede bijpassende (jonge) wijnen uit diverse landen. Porties zijn prima van formaat en smakelijk maar niet verrassend. Wachttijden tussen gerechten zijn wel net wat te lang. Ze doen niet aan amuses, wel sneetjes brood met boter en olie. Er heerst een ontspannen sfeer zonder achtergrondmuziek. Prijzen zijn wel stevig.
Karen L.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten bij Sequenza, deze keer in de sfeervolle binnentuin tijdens een zwoele zomeravond. Je waant je echt even op een mooie zonnige vakantiebestemming. Absoluut een aanrader met perfecte bediening en overheerlijke wijnen.
Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Vriendelijke gastheren, uitstekend gegeten in de tuin. Klein menu maar niet teleurstellend in tegendeel, voor een leuke avond raad ik dit zeker aan!
Pepijn W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Opnieuw een prima avond! Heerlijk eten, bijzondere wijnen in een plezierige ambiance en met een hele prettige bediening. We komen hier graag weer terug!
Christina S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten, het was mogelijk buiten te zitten. Bediening erg vriendelijk
Jaap Pieter E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Als vanouds... wij komen hier al jaren. Steeds op hoog niveau en elke weer verrassend
Rogier S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Fijne, rustige inrichting. Bediening erg prettig. Geen kaart, keuze uit 3 gerechten per gang. Hierdoor uitstekende kwaliteit. Keep it simple principe werkt goed.