Sequenza

Spui 224 2511 BX Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Sequenza

Eerste in de rij

Sequenza is een klein en onopvallend restaurantje aan het Spui in Den Haag. De natuurlijke tinten, met veel planten en wit linnen op de tafels geven het geheel een kalme klasse. Alsof alles onder controle is, en ja, dat is zo! De Frans modern georiënteerde kaart is een pareltje en als het asperge or coquille seizoen start staat Sequenza vooraan. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Sequenza

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,2
9,3
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Laatst samen met mijn zusje heerlijk gegeten bij Sequenza. Het is een klein en intiem restaurant met een fijne persoonlijke sfeer. We konden kiezen tussen 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en zoet of kaas als dessert. Voor ons perfect, maar als je een moeilijke eter bent, is dit restaurant minder geschikt. Ik had vooraf zalm met asperge, boterzacht en smeltend op de tong. Als hoofdgerecht griet met spinazie, aardappel en knoflook saus/jus. Fantastische smaken en goede porties. Hierbij echt mooi passende wijnen. Mijn zusje had als hoofdgerecht entrecote met sukade en ik werd er bijna jaloers van. Enorm mooi bereid vlees, echt heerlijk. Als dessert namen we kaas. Wederom een goede portie en mooie smaken. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Enige kleine minpuntje vind ik zelf dat de avond lang duurt voor 3gangen met koffie. Ik snap dat dit komt omdat de chef alleen in de keuken staat en in zijn eentje deze hoge kwaliteit biedt, maar we hebben ruim 4 uur gedaan over 3gangen met koffie en dat vind ik iets te lang
H D O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Goede bediening, uitstekend maaltijden, prijs kwaliteit heel goed. Sterk aan te bevelen.
o.marschal M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Vriendelijke en gemoedelijke sfeer. De gerechten waren met zorg klaar gemaakt. Je voelt je thuis en tegelijkertijd ben je een gewardeerde gast.
Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk eten! Verse smaken die goed op elkaar zijn afgestemd. Gezellige huiskamersfeer en goede bediening met kennis van wijnen. Wij komen hier terug. Dank voor de fijne avond.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Verrassende formule, beperkte, maar klassieke keuze, mooie gerechten goede prijs-kwaliteit verhouding
Huibert J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Eten bij Leo en Clinton van Sequenza is altijd een feest. Persoonlijke aandacht, zeer hoge kwaliteit ingrediënten, rustige omgeving (ook als het druk is), dan is het samen genieten!!! Hier MOET je gaan eten :-))
karin S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We dachten iets speciaals te hebben gevonden. Maar als er een plek is waar de bediening je niet aardig vind, maar andere (vaste) gasten wel, dan is het hier. Eten was okay, maar bediening niet. Dus helaas 'weg' gevoel van speciaal avondje uit.
Karen L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wederom in een woord geweldig! Heerlijke gerechten, mooie bijpassende wijnen, fantastische ambiance en top service!! We komen snel weer terug...
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Pure seizoensgerechten. Hele fijne bediening in een rustgevende omgeving. Top!
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijk gegeten met bijzondere combinaties, die worden aangepast als er iets bij zit dat je niet lekker vindt. Wijn was voortreffelijk. Als je nog moet rijden, wordt de hoeveelheid desgewenst aangepast naar halve glazen. Vond je iets heel lekker en smaakt 't naar meer, dan is een "toegift" ook mogelijk. Heel vriendelijke en gastvrije bediening. Voor 't eerst geweest, maar zal dit restaurant zeker toevoegen aan m'n lijstje van "favorieten"!
Andries V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij Sequenza! Het eten was heerlijk, zeker gezien de prijs.
Anton C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een prachtige zachte Italiaanse sfeer in dit restaurant waar men een mooie witte vis serveert en een heerlijke bijpassende wijn. Vroeger, toen ik nog in Den Haag woonde, ruim 13 jaar geleden kwam ik hier regelmatig als ik naar de Anton Philipszaal ging. Het is beter geworden hier.
Anton C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Klein gezellig restaurant, met een mooie zacht Italiaanse sfeer, met een keuken waaruit we heerlijke vis geserveerd kregen en bediening die ons een hele mooie witte wijn bracht. Vroeger kwam ik hier regelmatig toen ik nog in Den Haag woonde. Nu vond ik het leuk om het weer eens terug te zijn.
Stef S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
heel erg verzorgd eten, uiterlijk, smaak en presentatie, enige klein puntje van kritiek, als menu alleen mondeling toegelicht wordt, is het wel belangrijk om heel duidelijk te spreken. Verder zeer aan te bevelen, vooral de kleine, huiselijke en rustige sfeer.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
zeer goed restaurant om heerlijk te eten.
1 puntje, maar dat is misschien persoonlijk de gerechten zouden iets groter mogen zijn of een extra gang.
margarita V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Het was niet de eerste keer dat wij bij Sequenza aten en het was opnieuw heel goed en gezellig.
danielle V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
goede prijs kwaliteit verhouding met aangename gesproken kaart en uitleg prima.
Frits I.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een fijne ambiance , doordat het allemaal wel erg traag gaat, drink je eigenlijk teveel, verder prima place to be.
Wel beter gezien de lange wachttijd met z'n vieren te gaan.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Fantastische avond, heerlijk gegeten, uitstekende service. Komen zeker terug
chief S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
gisteravond met 2 vrienden in dit restaurant gegeten . Goede atmosfeer maar nog unieker het eten . Echt top je proeft hier dat alles vers gemaakt word . Voorgerecht gebakken zalm Hoofd Hertenbiefstuk (amsterdams hert ) met spruiten suprieur !
Complimenten