"Niet in de loop van het centrum, maar de korte wandeling er naar toe absoluut waard is restaurant Sequenza. Al meer dan 2 decennia een vaste waarde op het Spui. In een intieme setting, zonder opsmuk, wordt op een zelfde wijze gekookt.

De chef van deze onontdekte parel kookt klassiek Frans, maar lichter dan je vermoedt. Er is geen menu, maar er wordt met het beste van die dag, met de seizoenen mee, gekookt. Uiteraard wordt met alle wensen van de gast rekening gehouden. Uit de kleine keuken van Sequenza komen grootse smaken, die keer op keer verrassen."

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

"Hier wil je eten met je geliefde, zodat je nergens over hoeft na te denken maar alle tijd hebt voor elkaar en voor wat er op tafel komt. Genieten in optima forma!"

Susan Aretz – Smulpaapje.nl

Over het restaurant Sequenza

Eerste in de rij

Sequenza is een klein en onopvallend restaurantje aan het Spui in Den Haag. De natuurlijke tinten, met veel planten en wit linnen op de tafels geven het geheel een kalme klasse. Alsof alles onder controle is, en ja, dat is zo! De Frans modern georiënteerde kaart is een pareltje en als het asperge or coquille seizoen start staat Sequenza vooraan. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Sequenza

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,5

Jouw recensie over het restaurant Sequenza

Nicole H.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Vriendelijke gastheren, uitstekend gegeten in de tuin. Klein menu maar niet teleurstellend in tegendeel, voor een leuke avond raad ik dit zeker aan!
Pepijn W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Opnieuw een prima avond! Heerlijk eten, bijzondere wijnen in een plezierige ambiance en met een hele prettige bediening. We komen hier graag weer terug!
Christina S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten, het was mogelijk buiten te zitten. Bediening erg vriendelijk
Jaap Pieter E.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Als vanouds... wij komen hier al jaren. Steeds op hoog niveau en elke weer verrassend
Rogier S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Fijne, rustige inrichting. Bediening erg prettig. Geen kaart, keuze uit 3 gerechten per gang. Hierdoor uitstekende kwaliteit. Keep it simple principe werkt goed.
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Je moet in Denhaag lang zoeken maar na een tip weer eens heerlijk gegeten , onder begeleiding van excelent gastheerschap !
Mireille B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het vegetarische hoofdgerecht kon wel wat meer op smaak gebracht worden, het gerecht was erg vlak van smaak. Erg jammer, want het idee was leuk en origineel.
Carlo H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten, goede sfeer, attente bediening, mooie wijnen. Een verademing, zo hoort een restaurant te zijn, Helemaal Top.
Maaike J.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Waanzinnig! Heerlijk gegeten, fijne ambiance en sfeer. Bediening goed. Wijnen goed. Echt een aanrader! Komen snel terug!
Milan P.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2018
Sfeervol restaurant met prima keuken en een bediening zoals het hoort. 3 uur gedineerd zonder één wanklank. Bravo. En als je geluk hebt, dat hadden we, kan je voor de deur parkeren.
Axel H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Geen muziek, dus kun je elkaar aan tafel beter verstaan en hoeven andere gasten ook niet luider te praten. Prima!
Goede keuken, plezierige bediening, smaakvolle inrichting, tafels niet vlak naast elkaar.
Imke F.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Zoals we de afgelopen jaren steeds weer hebben ervaren, was het ook nu geweldig! Persoonlijk, modern maar niet opgeklopt, intiem, heerlijke uitgesproken wijnen, ongelofelijk charmante bediening en de kok die op natuurlijke wijze zichtbaar is. Een geweldige ervaring!
Johannes L.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Verrassend goed. Alles klopte, Vriendelijke bediening. Een echte aanrader.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Onlangs voor de derde keer bij Sequenza gegeten, Het was wederom tóp qua eten en ambiance. Ik heb het al eerder vermeld: wat een genot dat er geen muziek is. Er was nog een tafel met 10 personen en nog één met twee personen, maar aangezien de akoestiek geweldig is en er géên muziek is hoef je elkaar niet te overschreeuwen en hoor je alleen het geroezemoes van stemmen en gelach, heerlijk! De prijs-kwaliteitverhouding van het eten is prima. Toch heb ik één opmerking. Er is geen wijnkaart, er wordt gevraagd waar je van houdt en dan krijg je iets te proeven waar je dan al of niet mee verder gaat. Helemaal prima en de wijnen zijn zonder meer goed, maar... ik vind ze érg aan de prijs, 6 à 7 euro per glas vind ik eigenlijk teveel. Wij zouden vaker terugkomen als de wijn de rekening niet zo zou doen oplopen... Maar los hiervan is Sequenza een absolute aanrader!
Els S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
In dit restaurant kom ik regelmatig omdat de klaargemaakte gerechten zeer origineel zijn en hoog op smaak gebracht. Men combineert ingrediènten en kruiden die misschien niet voor de hand liggen maar met elkaar een smaakexplosie op je bordje zijn.
Ik kan dit restaurant zeer aanbevelen.
De bediening is buitengewoon attent en heeft ons een heerlijke avond bezorgd. In het restaurant is geen muziek zodat wij met 4 personen onze stem niet hoefden te verheffen, niet naar voren hoefden te buigen omdat we elkaar anders niet kunnen verstaan, perfect!
We hebben genoten en ja ik kom zeker weer terug.
Salar S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Vriendelijke bedieningen en lekkere gerechten.
Kom je voor een klassieke keuken met smaken die je bij een gerecht verwacht, dan zit je goed. Kom je om verrast te worden, dan zijn er betere plekken in Den Haag.
Jessica V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Aardige gastheer en heerlijk eten in een leuke ambiance.
Rolande F.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heel erg goed gegeten, in een perfecte ambiance zonder achtergrondmuziek, met een geweldige wijze van bedienen!
Arianne N.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Heel vriendelijke ontvangst en prettige bediening. Veel kleine gerechten en deze zijn verfijnd van smaak. Zogoed als dat de gerechten zijn zou het veel drukker in deze zaak moeten zijn! Uitstekende kwaliteit voor de gevraagde prijs. Aanrader!!!
Elvira V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Heerlijk gegeten, perfecte sfeer en bijzonder vriednelijke kundige bediening. Een feest!