Over het restaurant Sequenza

Eerste in de rij

Sequenza is een klein en onopvallend restaurantje aan het Spui in Den Haag. De natuurlijke tinten, met veel planten en wit linnen op de tafels geven het geheel een kalme klasse. Alsof alles onder controle is, en ja, dat is zo! De Frans modern georiënteerde kaart is een pareltje en als het asperge or coquille seizoen start staat Sequenza vooraan. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Sequenza

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
9,3

Jouw recensie over het restaurant Sequenza

Angela V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gisteren met een club van 9 gegeten. Het was best spannend voor sommigen zonder kaart, want niet iedereen houdt van coquilles oid, maar we hebben allemaal heerlijk gegeten! Zelfs degene die normaal tomatensoep en spareribs bestelt. Sfeer was gemoedelijk en de gastheer/bediening wist echt waar hij mee bezig was.
lilian.lagerweij1 L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Zoals altijd vertrouwd en goed!
RM K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voor het eerst bij Sequenza gegeten en de verwachtingen waren hoog gespannen vanwege alle lovende recensies. Ontvangst zeer hartelijk in dit sfeervolle restaurant. Niets op aan te merken. Toen we gingen zitten roken we meteen dat er eend werd bereid in de keuken. Heerlijk, eend, maar de geur zou niet in het restaurant door moeten dringen. Iets met de afzuiging? De rest van de avond kwamen alle geuren uit de keuken voorbij. Een geschreven menukaart is er niet: prima, is ook niet nodig. Maar geen wijnkaart? En maar 8 of 9 rode wijnen om uit te kiezen? Niks uit Spanje, niks uit Zuid Afrika... beetje raar. Daarbij krijg je ook geen prijzen te horen bij het uitkiezen van de wijn. Ik ben niet bang uitgevallen maar je zou maar net die van 150 euro uitkiezen ;-)
Dan het eten. In een woord: heerlijk. O.a.: super malse ossenhaas, heerlijke kalfswang met zwezerik. En nu het lastigst te omschrijven: we misten een beetje een "wow". Of bezieling. Ook de opmaak van de gerechten was niet bijzonder. Excuus voor de lange duur tussen de gerechten was dat de kok in zijn eentje stond. Misschien hielp dat ook niet bij de presentatie van de gerechten. Echt heerlijk gegeten, redelijk goede prijs/kwaliteit verhouding maar er ontbrak wat aan de beleving van de gerechten.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een stabiele topper!
Liefde voor de producten en met vakmanschap bereid
Met zorg geselecteerde wijnen
Voorkomend gastheerschap
Iedere keer bij het afrekenen verzucht ik dat we er te lang niet geweest zijn
Rowdy B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Buitengewoon lekker gegeten, ideale sfeer voor een intiem diner en uitstekende ontvangst door de gastheren. Kom er graag nog eens terug!
Rei N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wat een leuk pittoresk restaurantje is dit! We hebben heel de avond in de gezellige tuin gezeten. De gerechten waren stuk voor stuk verrassende smaakcombinaties. Ook de wijnen waren verrassend en niet standaard. De gesproken menukaart en de uitstekende verzorging maken dit tot een bezoek dat voor herhaling vatbaar is!
Zef A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben perfect goed gegeten in een gezellige ambiance. De keuken toverde mooie gerechten op tafel. Jammer dat een gezelschap nogal luidruchtig zijn feestje vierde. Maar de schuld lag niet bij het restaurant.
Violier V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Wat een heerlijk eten was het weer bij Sequenza. Zalm met langoustines en gamba's vooraf (sausje van Champagne beurblanc) als vooraf, daarna een geweldig mooi stuk lamrack (met fingerbowl want ik kluif graag) en als nagerecht 4 geweldige kazen (3 Hollandse: oude, geiten en blauwe) en een mooie Franse Pierre Robert op basis van crème Fraiche). Normaal nemen wij een lekker flesje wijn. Dit keer gekozen voor een bijpassend wijn arrangement. Dan doen we volgende keer weer. Wat een feestje. Bij de thee kregen we heerlijke chocolade zodat we toch ook nog even een lekker portje namen om de avond mooi af te sluiten. Dit is een restaurant om veel vaker te bezoeken!!
Huibert J.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Een paar keer per jaar eten wij bij Sequenza. We kijken er altijd erg naar uit en onze verwachtingen zijn dus ook hoog. Zo ook afgelopen vrijdag. Heerlijke langoustines, het beste lamsvlees wat Nederland kent (Lindenhof) en een dessert zoals alleen chef Leo dat kan maken. Voortreffelijke service en wijntips. Wat is dit toch een heerlijk restaurant, fijne mensen, goede akoestiek en waar alles om draait.... geweldig eten!! Wij komen weer.
Else B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Heel goede service!
Mardi M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Alles klopt bij Sequenza. Heerlijke gerechten. Uitstekende wijn. Warme persoonlijke service. Prachtige inrichting. Elke keer weer een fantastische belevenis.
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Voorgerecht vis lekker - erwten niet te proeven -
Lamsvlees was grotendeels vet ipv vlees - flets - geen kruiden.
T. B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Misschien was de verwachting te hoog gesteld
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Mijn vrouw en ik hebben hier donderdag 27 gedineerd ja gedineerd is een zeer goed woord.
Een tien voor de het vriendelijke ontvangst en het geweldige diner, heerlijk.
Veel succes verder en tot ziens.

Met vriendelijke groet.
Thea en Leen van Gorkum.
Lou's .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wat een fijn restaurant! We hebben hier gegeten met een grotere groep ivm een verassing-etentje en konden lekker in de tuin genieten van het mooie weer en de prettige ambiance. Vantevoren fijn contact gehad met de eigenaar, die mooie gerechten voorstelde met passende wijnen. We hebben een heerlijke avond gehad; met zeer kundige en vriendelijke bediening (dank Clinton!) en fantastische gerechten uit de keuken (dank Leo!). Aanrader! We komen zeker een keertje met z'n tweetjes terug voor een intieme avond in een heerlijke sfeer met mooi eten en drinken.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gezellig restaurant met mooi tafellinnen. De muren zijn gedempt geluiddempende panelen zodat er geen kippenhok-effect ontstaat. Van buitenaf kun je niet zien hoe gezellig het binnen is, privacy gewaarborgd. Heerlijke gerechten en wijnen, we konden zelfs een half glas wijn bestellen, dit had ik nog niet eerder meegemaakt. Kraanwater kregen we zonder daar om te hoeven vragen. Het eten was heerlijk, de bediening supervriendelijk, wat een lieve mensen. Ze voldeden aan al onze wensen. Zeker een aanrader.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Er zijn restaurants waar je in het verleden hebt gegeten en toen dacht hier moeten we nog een keer naar terug. Dit restaurant is daar een van. Het mooie aan het concept is dat er geen kaart is. De bediening vertelt dit aan tafel. Keus uit 3 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Het voorgerecht met zalm was heerlijk, een goede verassende bereiding, goed van smaak. Het hoofdgerecht ossenhaas en Zeewolf waren ook erg lekker. Wat ons betreft een aanrader
Connie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel. De gesproken kaart werd heel charmant verteld. Vijf uur lang getafeld en geen moment het gevoel gekregen dat we niet meer welkom waren. Sterker nog; een drankje aangeboden gekregen na de koffie omdat ze het leuk vonden dat we onze verjaardag daar vierden! Heerlijk passende wijnen bij elke gang. Eten sowieso heel smaakvol, bijzondere combinaties. Aanrader dus!
Kris V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De chef kan zijn gerechten optimaal bereiden. De smaken zijn subliem. Zeer goede service en een gezellige plaats.
Joan P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het eten was heel erg lekker en ook erg leuk dat je enkel kan kiezen uit het menu van de chef. Was voldoende te kiezen en zelfs met een zwangerschap was er van alles mogelijk. Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening droeg ook bij aan een gezellige avond. Erg attent en vriendelijk. De inrichting is simpel maar past bij het algemene beeld van dit restaurant, vooral niet te veel afleiding! Echt een aanrader!