"Niet in de loop van het centrum, maar de korte wandeling er naar toe absoluut waard is restaurant Sequenza. Al meer dan 2 decennia een vaste waarde op het Spui. In een intieme setting, zonder opsmuk, wordt op een zelfde wijze gekookt.

De chef van deze onontdekte parel kookt klassiek Frans, maar lichter dan je vermoedt. Er is geen menu, maar er wordt met het beste van die dag, met de seizoenen mee, gekookt. Uiteraard wordt met alle wensen van de gast rekening gehouden. Uit de kleine keuken van Sequenza komen grootse smaken, die keer op keer verrassen."

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

"Hier wil je eten met je geliefde, zodat je nergens over hoeft na te denken maar alle tijd hebt voor elkaar en voor wat er op tafel komt. Genieten in optima forma!"

Susan Aretz – Smulpaapje.nl

Over het restaurant Sequenza

Eerste in de rij

Sequenza is een klein en onopvallend restaurantje aan het Spui in Den Haag. De natuurlijke tinten, met veel planten en wit linnen op de tafels geven het geheel een kalme klasse. Alsof alles onder controle is, en ja, dat is zo! De Frans modern georiënteerde kaart is een pareltje en als het asperge or coquille seizoen start staat Sequenza vooraan. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Sequenza

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,6
9,5

Jouw recensie over het restaurant Sequenza

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gesproken menu met keuzes. Voldoende keuzes zowel vis,vlees en vegatarische gerechten. Vriendelijke ontvangst, goede bediening en voortreffelijke gerechten. Tien met een griffel.
Jim D.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Heerlijk gegeten, zeer welkom ontvangen, met kinderen. Heerlijk vers en goed persoonlijk advies. Schenken uit zichzelf kraanwater en herkennen mensen die eerder zijn geweest. Alles even lekker. Echt een avond helemaal weg en voortreffelijk gegeten!
Aarti L.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Het was weer heerlijk! Verse ingredienten, mooie gerechten en heerlijke wijnen. We gaan hier gauw weer eten, het is altijd een feestje.
Flos H.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk gegeten in een hele relaxte ambiance
joyce H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
eten bij Sequenza is een feestje. heerlijke op elkaar afgestemde gerechten, uitstekende kwaliteit, gevarieerd menu. gezellige ambiance.
Olivia P.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Voor een zakelijke lunch of gezellig met vrienden, het kan hier beide prima. bediening is meegaand en erg vriendelijk. het eten is bijzonder goed.
Mariëlle D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Heerlijk gegeten om onze trouwdag te vieren. Aan een drukke straat toch alle rust binnen, zowel qua geluid als qua inrichting. Verwend met heerlijk eten en bijpassende wijn.
Brigitte S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Altijd weer een feest om bij Sequenza te mogen dineren. Al jaren uitstekende kwaliteit. Er wordt goed geluisterd naar specifieke vragen. En fantastisch dat een wijnarrangement met een half glas per gang mogelijk is.
Denise F.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Het eten was heerlijk en verrassend! Mooie samenstelling van gerechten met veel aandacht voor presentatie. Wij gaan nog eens terug :-).
H D O.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Uitstekend prijs kwaliteit. Wij zijn regelmatig bij dit restaurant geweest. Voorgerecht zwezerik altijd aanwezig,
heel goed. Lamsvlees en andere hoofdgerecht asperges ook uitstekend. Nagerecht aardbei en sorbet heerlijk. Sterk aan te bevelen.
Kristof S.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Verborgen parel in Den Haag!
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Inmiddels ons meest favoriete restaurant geworden! Het is altijd goed: de bediening, het eten en de sfeer. Super! Omdat wij de gehele kaart willen proeven, kiezen we altijd een tweede voorgerecht als tussengerecht. De grietfilet met meiknol en ras-el-hanout saus heeft ons dit keer bijzonder verrast. Lekker!
Jaap T.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Super goed eten in een rustig, bijna verborgen plekje in Den Haag. Een absolute aanrader. Ook als je van "sterren" houdt.
Inge L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Wat een pareltje! Het heeft onze verwachting overtroffen. Een hele fijne ambiance, heerlijk eten en een super attente bediening. Een absolute aanrader!
Lucas P.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het was uitstekend, hier kom ik zeker weer als ik in Den Haag ben.
Nicoline V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Wat een geweldig restaurant. Wij wonen nu 3,5 jaar in Den Haag en hebben het nu pas ontdekt. Persoonlijke, uiterst vriendelijke bediening zonder opdringerig te zijn. Heerlijke wijnen/uitstekend wijnadvies. En de gerechten waren om je vingers bij af te likken! En last but not least: GEEN MUZIEK/GEBONK waardoor je elkaar niet kunt verstaan! De akoestiek is fantastisch dankzij gecapitonneerde muurpanelen en de tafels staan niet bovenop elkaar. Kortom een absolute aanrader. Wij komen graag terug!
Mischa V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijke gerechten, zeer vriendelijke en persoonlijke bediening.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
Top!
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Lekker gegeten bij Sequenza. Na een warm ontvangst en hele persoonlijke en goede service kregen we een 3-gangen menu met lekkere drankjes vooraf en aardige wijnen bij voor- en hoofdgerecht. Het is een kleine intieme zaak met warme aankleding, tafels goed uit elkaar. Het was rustig op woensdag, maar juist fijn. Prijzen niet verkeerd. Aanrader!
De tafel van Gerd-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Een geweldige eet en relax ervaring. Maak je tegenwoordig niet vaak meer mee dat je zo vriendelijk en belangstellend wordt geholpen. Wat een voortreffelijk eerlijk eten. Echt vers en heerlijk klaar gemaakt. Ik had zelf vis en mijn vrouw vlees als hoofd gerecht met verse groenten en heerlijke aardappeltjes. Als nagerecht was onze keus gevallen op 5 soorten kaas. Een geweldige keuze,allemaal even lekker van smaak en goed op elkaar afgestemd. bijpassende wijnen waren ook zeer goed en op de juiste temperatuur. Wij komen zeker weer snel langs.
Jeannek .
Super gedienstig personeel.