"Niet in de loop van het centrum, maar de korte wandeling er naar toe absoluut waard is restaurant Sequenza. Al meer dan 2 decennia een vaste waarde op het Spui. In een intieme setting, zonder opsmuk, wordt op een zelfde wijze gekookt.

De chef van deze onontdekte parel kookt klassiek Frans, maar lichter dan je vermoedt. Er is geen menu, maar er wordt met het beste van die dag, met de seizoenen mee, gekookt. Uiteraard wordt met alle wensen van de gast rekening gehouden. Uit de kleine keuken van Sequenza komen grootse smaken, die keer op keer verrassen."

Tekst: Susan Aretz – Smulpaapje.nl
Fotografie: Ashkan Mortezapour – Dishtales.com

INSIDER tip

"Hier wil je eten met je geliefde, zodat je nergens over hoeft na te denken maar alle tijd hebt voor elkaar en voor wat er op tafel komt. Genieten in optima forma!"

Susan Aretz – Smulpaapje.nl

Over het restaurant Sequenza

Eerste in de rij

Sequenza is een klein en onopvallend restaurantje aan het Spui in Den Haag. De natuurlijke tinten, met veel planten en wit linnen op de tafels geven het geheel een kalme klasse. Alsof alles onder controle is, en ja, dat is zo! De Frans modern georiënteerde kaart is een pareltje en als het asperge or coquille seizoen start staat Sequenza vooraan. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Sequenza

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,5
9,6

Jouw recensie over het restaurant Sequenza

Ineke Q.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Zeer attente gastheer en gaatvrouw. We hebben een fijne avond gehad.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Heerlijk gegeten in een huiselijke setting met zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader
Ph.M R.
Uitmuntend!!
Net zo goed als in de jaren negentig!!!
Pieter H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Al twintig jaar heerlijk eten en hartelijke ontvangst in een fijne sfeer. We hdden dit keer een mooie krokante zwezerik en mals Veluws hert. Prima prijs-kwaliteitverhouding.
Ewout L.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Leuk, kleinschalig restaurant. Zeer attente bediening en heerlijke gerechten. Er is geen menu-kaart, maar een keuzemenu die aan de tafel wordt toegelicht. Met alle (dieet)wensen wordt zonder problemen rekening gehouden.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten! Uitstekende bediening, attent maar niet opdringerig.
Niet zuinig met bijschenken van de glazen, en er wordt rekening gehouden met alle wensen en voirkeuren
Wanda W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Toen ik aankwam, werd ik allerhartelijkst begroet door een zeer charmante gastheer. Daarna kwam ik aan een prachtig gedekte tafel te zitten. Het geserveerde eten was overheerlijk. De zwezerik was krokant. De kazen exquis.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Een kwalitatief zeer goed restaurant en met een vriendelijke, vakbekwame en servicegerichte bediening, die snel door heeft wat de gast wil. Geeft passende adviezen.
Huibert J.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Vanavond was weer een geweldige avondje uit bij restaurant Sequenza. Knap dat Leo en Clinton na zoveel jaren de kwaliteit zo hoog en zo stabiel kunnen houden. Vooraf een combinatie van Franse coquille - tarbot en vongole met een champagne beurre blanc. Hoofd: crêpes van maïsmeel met mais, pompoen, geroosterde rode biet en cantharellen en eekhoorntjesbrood jus. Heerlijk en (vegetarisch). Volgende maand zijn we er weer!!!
Violier V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Bij Sequenza is het altijd feest! Een groot compliment voor de chef voor de bereidingswijze; klassiek Frans en vol van smaak.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Een goed klein restaurant waar met liefde wordt gekookt. Keuze uit 3 voorgerechten en hoofdgerechten. Attente bediening
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Fijnste plekje van Den Haag! Altijd een bijzondere ervaring. Dit keer een fantastisch voorgerecht met Vongole, coquille en tonijnsashimi. De tarbot als tussengerecht was ook heel smakelijk en de rib-eye maakte het af. We hebben voor de Kerstmaand met een groep vrienden gereserveerd. Iedereen zou er eens moeten komen proeven!
Emile M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Favoriet Haags restaurant met een onovertroffen keuken en meer dan uitstekend gastheerschap. Groot aantal lekkere wijnen per glas.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Gerechten waren wat flauw, misten inventiviteit. Hoewel producten an zich goed waren gebakken (vlees en vis), waren ze niet op smaak gebracht. Wel buitengewone vriendelijke bediening
Eddy V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Alles was goed bij dit restaurant. Zeer vriendelijke en professionele bediening. Een chef met hart voor de zaak. Mooie kaart met verrassingen. Ook vegetarisch prima.
ProeverNA B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De sfeer prettig en de bediening vriendelijk. Wijn keuze. Prima avond gehad. Eten hadden we gezien andere recensies net iets meer verwacht.
Gerda T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Het eten was weer geweldig. Clinton en Violier zijn top gastheer en -vrouw. We hebben genoten!
Javier M.
Super
Jelle I.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
We hebben samen onze trouwdag gevierd bij Sequenza. Heerlijke gerechten, geraffineerde smaken en bijpassende wijnen maakten onze avond tot een waar feest. Genoten!!

We zijn van begin af aan in de watten gelegd door de bediening wat het geheel tot een heerlijke ervaring maakt.

Fijne lieve mensen met passie voor hun vak.

Een warm welkom en overheerlijk eten.

Jelle en Faisal de Jong-Irzal
F K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Goed restaurant. Respectabel dat een een paar mensen toch een grote groep gasten met persoonlijke touch kan bedienen. Gelet op de zeer lovende kritieken viel het eten ons toch wat tegen. Mijn voorgerecht; schotse zalm met garnalen was goed, de steak tartare van mijn tafelgenoot miste wat spanning. Dit was ook bij het hoofdgerecht, de entrecote het geval. Lekker maar het miste een verassing; thuis lukt dat ons ook wel. Jammer dat de toetjes ook echt als een sluitstuk van het diner werden gezien waaraan niet veel originaliteit werd toegevoegd. De wijnen vond ik niet bijzonder soms niet op temperatuur en duur. Moeilijk om op dit restaurant kritiek te hebben vooral door de vriendelijke gastvrije bediening en rustgevende sfeer maar het eten is niet echt bijzonder.