Over het restaurant Sequenza

Eerste in de rij

Sequenza is een klein en onopvallend restaurantje aan het Spui in Den Haag. De natuurlijke tinten, met veel planten en wit linnen op de tafels geven het geheel een kalme klasse. Alsof alles onder controle is, en ja, dat is zo! De Frans modern georiënteerde kaart is een pareltje en als het asperge or coquille seizoen start staat Sequenza vooraan. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Sequenza

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,4
9,3
T. B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Misschien was de verwachting te hoog gesteld
Leendert V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Mijn vrouw en ik hebben hier donderdag 27 gedineerd ja gedineerd is een zeer goed woord.
Een tien voor de het vriendelijke ontvangst en het geweldige diner, heerlijk.
Veel succes verder en tot ziens.

Met vriendelijke groet.
Thea en Leen van Gorkum.
Lou's .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Wat een fijn restaurant! We hebben hier gegeten met een grotere groep ivm een verassing-etentje en konden lekker in de tuin genieten van het mooie weer en de prettige ambiance. Vantevoren fijn contact gehad met de eigenaar, die mooie gerechten voorstelde met passende wijnen. We hebben een heerlijke avond gehad; met zeer kundige en vriendelijke bediening (dank Clinton!) en fantastische gerechten uit de keuken (dank Leo!). Aanrader! We komen zeker een keertje met z'n tweetjes terug voor een intieme avond in een heerlijke sfeer met mooi eten en drinken.
Marjan X.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Gezellig restaurant met mooi tafellinnen. De muren zijn gedempt geluiddempende panelen zodat er geen kippenhok-effect ontstaat. Van buitenaf kun je niet zien hoe gezellig het binnen is, privacy gewaarborgd. Heerlijke gerechten en wijnen, we konden zelfs een half glas wijn bestellen, dit had ik nog niet eerder meegemaakt. Kraanwater kregen we zonder daar om te hoeven vragen. Het eten was heerlijk, de bediening supervriendelijk, wat een lieve mensen. Ze voldeden aan al onze wensen. Zeker een aanrader.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Er zijn restaurants waar je in het verleden hebt gegeten en toen dacht hier moeten we nog een keer naar terug. Dit restaurant is daar een van. Het mooie aan het concept is dat er geen kaart is. De bediening vertelt dit aan tafel. Keus uit 3 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Het voorgerecht met zalm was heerlijk, een goede verassende bereiding, goed van smaak. Het hoofdgerecht ossenhaas en Zeewolf waren ook erg lekker. Wat ons betreft een aanrader
Connie S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel. De gesproken kaart werd heel charmant verteld. Vijf uur lang getafeld en geen moment het gevoel gekregen dat we niet meer welkom waren. Sterker nog; een drankje aangeboden gekregen na de koffie omdat ze het leuk vonden dat we onze verjaardag daar vierden! Heerlijk passende wijnen bij elke gang. Eten sowieso heel smaakvol, bijzondere combinaties. Aanrader dus!
Kris V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
De chef kan zijn gerechten optimaal bereiden. De smaken zijn subliem. Zeer goede service en een gezellige plaats.
Joan P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het eten was heel erg lekker en ook erg leuk dat je enkel kan kiezen uit het menu van de chef. Was voldoende te kiezen en zelfs met een zwangerschap was er van alles mogelijk. Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening droeg ook bij aan een gezellige avond. Erg attent en vriendelijk. De inrichting is simpel maar past bij het algemene beeld van dit restaurant, vooral niet te veel afleiding! Echt een aanrader!
Mark W.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Tja... genot en genieten!!!!
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Een super leuk adresje voor een heel geslaagd diner ,voor herhaling vatbaar ????????????
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Het eten was erg lekker en werd ook mooi geserveerd. We zijn zeer vriendelijk ontvangen maar het was vol en daardoor vonden we dat we lang moesten wachten tussen de gerechten. Drie uur voor 3 gangenmenu vinden wij te lang.
Maar het eten en ambiance is zeker een aanrader.
Barbera D.
Super
Erik9999 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wat een geweldige zaak! De eigenaren zijn geweldige
Mensen. Mooiste zaak van den haag. Zowel sociaal als een rijkelijke eet ervaring. Ik zal snel terugkomen! Zet dit door en tot snel
Armanda L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
“Service zoals service moet zijn”

Een warm welkom, alles kan en alles mag, u vraagt wij draaien staat op het lijf geschreven van de chef en de gastheer. Heerlijk gegeten, fijne toelichtingen, lekker bijkomen in het centrum van de stad zonder de prikkels van buiten. Even wennen geen muziekje, geen menukaart gedimd licht en raambedekking maar als je je over geeft is het zeer ontspannend. Gerechten perfect op maat , gebruik van seizoensproducten en de kwaliteit is verrukkelijk. En de keuken blijft open zolang er gasten zijn, hoe speciaal is dat!!! Bedankt heren tot snel een volgende keer!

Bezocht Mei, 2017
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Klassiek huiskamer restaurant. Uiterst prettige bediening en relaxte sfeer. Zalm met asperges en langoustine erg goed. Prima zeeduivel met bieten uit de grond. Fijne kazen. Goede wijnen en port. Mooie avond voor als je klassiek en niet innovatief wilt eten.
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Drankjes zouden iets sneller geserveerd moeten worden. Lekker centraal gelegen, vlakbij het Filmhuis. Parkeren in spuiparkeergarage.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima eten, prima bediening, leuke gezellige inrichting en lekkere wijnen. Wat wil je nog meer? DIt is een goed restaurant. De lokatie (spui richting HS) is wellicht niet optimaal, maar de hele ervaring maakt alles goed. Ik zeg, gewoon gaan !!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede wijnen, aardige attente bediening
ondanks volle zaak en een keurige prijs voor dit alles.
Bedankt en tot gauw.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Laatst samen met mijn zusje heerlijk gegeten bij Sequenza. Het is een klein en intiem restaurant met een fijne persoonlijke sfeer. We konden kiezen tussen 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en zoet of kaas als dessert. Voor ons perfect, maar als je een moeilijke eter bent, is dit restaurant minder geschikt. Ik had vooraf zalm met asperge, boterzacht en smeltend op de tong. Als hoofdgerecht griet met spinazie, aardappel en knoflook saus/jus. Fantastische smaken en goede porties. Hierbij echt mooi passende wijnen. Mijn zusje had als hoofdgerecht entrecote met sukade en ik werd er bijna jaloers van. Enorm mooi bereid vlees, echt heerlijk. Als dessert namen we kaas. Wederom een goede portie en mooie smaken. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Enige kleine minpuntje vind ik zelf dat de avond lang duurt voor 3gangen met koffie. Ik snap dat dit komt omdat de chef alleen in de keuken staat en in zijn eentje deze hoge kwaliteit biedt, maar we hebben ruim 4 uur gedaan over 3gangen met koffie en dat vind ik iets te lang
H D O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Goede bediening, uitstekend maaltijden, prijs kwaliteit heel goed. Sterk aan te bevelen.