Sequenza

Spui 224 2511 BX Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Sequenza

Eerste in de rij

Sequenza is een klein en onopvallend restaurantje aan het Spui in Den Haag. De natuurlijke tinten, met veel planten en wit linnen op de tafels geven het geheel een kalme klasse. Alsof alles onder controle is, en ja, dat is zo! De Frans modern georiënteerde kaart is een pareltje en als het asperge or coquille seizoen start staat Sequenza vooraan. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Sequenza

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,3
9,1
Erik9999 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Wat een geweldige zaak! De eigenaren zijn geweldige
Mensen. Mooiste zaak van den haag. Zowel sociaal als een rijkelijke eet ervaring. Ik zal snel terugkomen! Zet dit door en tot snel
Armanda L.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
“Service zoals service moet zijn”

Een warm welkom, alles kan en alles mag, u vraagt wij draaien staat op het lijf geschreven van de chef en de gastheer. Heerlijk gegeten, fijne toelichtingen, lekker bijkomen in het centrum van de stad zonder de prikkels van buiten. Even wennen geen muziekje, geen menukaart gedimd licht en raambedekking maar als je je over geeft is het zeer ontspannend. Gerechten perfect op maat , gebruik van seizoensproducten en de kwaliteit is verrukkelijk. En de keuken blijft open zolang er gasten zijn, hoe speciaal is dat!!! Bedankt heren tot snel een volgende keer!

Bezocht Mei, 2017
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Klassiek huiskamer restaurant. Uiterst prettige bediening en relaxte sfeer. Zalm met asperges en langoustine erg goed. Prima zeeduivel met bieten uit de grond. Fijne kazen. Goede wijnen en port. Mooie avond voor als je klassiek en niet innovatief wilt eten.
GerardWilder .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Drankjes zouden iets sneller geserveerd moeten worden. Lekker centraal gelegen, vlakbij het Filmhuis. Parkeren in spuiparkeergarage.
Eric K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Prima eten, prima bediening, leuke gezellige inrichting en lekkere wijnen. Wat wil je nog meer? DIt is een goed restaurant. De lokatie (spui richting HS) is wellicht niet optimaal, maar de hele ervaring maakt alles goed. Ik zeg, gewoon gaan !!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede wijnen, aardige attente bediening
ondanks volle zaak en een keurige prijs voor dit alles.
Bedankt en tot gauw.
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Laatst samen met mijn zusje heerlijk gegeten bij Sequenza. Het is een klein en intiem restaurant met een fijne persoonlijke sfeer. We konden kiezen tussen 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en zoet of kaas als dessert. Voor ons perfect, maar als je een moeilijke eter bent, is dit restaurant minder geschikt. Ik had vooraf zalm met asperge, boterzacht en smeltend op de tong. Als hoofdgerecht griet met spinazie, aardappel en knoflook saus/jus. Fantastische smaken en goede porties. Hierbij echt mooi passende wijnen. Mijn zusje had als hoofdgerecht entrecote met sukade en ik werd er bijna jaloers van. Enorm mooi bereid vlees, echt heerlijk. Als dessert namen we kaas. Wederom een goede portie en mooie smaken. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Enige kleine minpuntje vind ik zelf dat de avond lang duurt voor 3gangen met koffie. Ik snap dat dit komt omdat de chef alleen in de keuken staat en in zijn eentje deze hoge kwaliteit biedt, maar we hebben ruim 4 uur gedaan over 3gangen met koffie en dat vind ik iets te lang
H D O.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Goede bediening, uitstekend maaltijden, prijs kwaliteit heel goed. Sterk aan te bevelen.
o.marschal M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Vriendelijke en gemoedelijke sfeer. De gerechten waren met zorg klaar gemaakt. Je voelt je thuis en tegelijkertijd ben je een gewardeerde gast.
Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Heerlijk eten! Verse smaken die goed op elkaar zijn afgestemd. Gezellige huiskamersfeer en goede bediening met kennis van wijnen. Wij komen hier terug. Dank voor de fijne avond.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Verrassende formule, beperkte, maar klassieke keuze, mooie gerechten goede prijs-kwaliteit verhouding
Huibert J.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Eten bij Leo en Clinton van Sequenza is altijd een feest. Persoonlijke aandacht, zeer hoge kwaliteit ingrediënten, rustige omgeving (ook als het druk is), dan is het samen genieten!!! Hier MOET je gaan eten :-))
karin S.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
We dachten iets speciaals te hebben gevonden. Maar als er een plek is waar de bediening je niet aardig vind, maar andere (vaste) gasten wel, dan is het hier. Eten was okay, maar bediening niet. Dus helaas 'weg' gevoel van speciaal avondje uit.
Karen L.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Wederom in een woord geweldig! Heerlijke gerechten, mooie bijpassende wijnen, fantastische ambiance en top service!! We komen snel weer terug...
Bianca M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Wederom heerlijk gegeten. Pure seizoensgerechten. Hele fijne bediening in een rustgevende omgeving. Top!
Hanneke S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Heerlijk gegeten met bijzondere combinaties, die worden aangepast als er iets bij zit dat je niet lekker vindt. Wijn was voortreffelijk. Als je nog moet rijden, wordt de hoeveelheid desgewenst aangepast naar halve glazen. Vond je iets heel lekker en smaakt 't naar meer, dan is een "toegift" ook mogelijk. Heel vriendelijke en gastvrije bediening. Voor 't eerst geweest, maar zal dit restaurant zeker toevoegen aan m'n lijstje van "favorieten"!
Andries V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad bij Sequenza! Het eten was heerlijk, zeker gezien de prijs.
Anton C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Een prachtige zachte Italiaanse sfeer in dit restaurant waar men een mooie witte vis serveert en een heerlijke bijpassende wijn. Vroeger, toen ik nog in Den Haag woonde, ruim 13 jaar geleden kwam ik hier regelmatig als ik naar de Anton Philipszaal ging. Het is beter geworden hier.
Anton C.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Klein gezellig restaurant, met een mooie zacht Italiaanse sfeer, met een keuken waaruit we heerlijke vis geserveerd kregen en bediening die ons een hele mooie witte wijn bracht. Vroeger kwam ik hier regelmatig toen ik nog in Den Haag woonde. Nu vond ik het leuk om het weer eens terug te zijn.
Stef S.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
heel erg verzorgd eten, uiterlijk, smaak en presentatie, enige klein puntje van kritiek, als menu alleen mondeling toegelicht wordt, is het wel belangrijk om heel duidelijk te spreken. Verder zeer aan te bevelen, vooral de kleine, huiselijke en rustige sfeer.