Over het restaurant Sequenza

Eerste in de rij

Sequenza is een klein en onopvallend restaurantje aan het Spui in Den Haag. De natuurlijke tinten, met veel planten en wit linnen op de tafels geven het geheel een kalme klasse. Alsof alles onder controle is, en ja, dat is zo! De Frans modern georiënteerde kaart is een pareltje en als het asperge or coquille seizoen start staat Sequenza vooraan. Geniet ervan!

Meer informatie over restaurant Sequenza

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 18:00
Zondag Gesloten

Uitmuntend
9,5
9,3

Jouw recensie over het restaurant Sequenza

dennis B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Fantastisch gegeten en erg goed geholpen!
Reynout V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Plezierige ruimte, vriendelijke bediening, goed eten, maar niet heel bijzonder.
Jan Jecob K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Heerlijke kaart, we komend niet kiezen. Twee voorgerechten en een hoofdgerecht leidde tot een heerlijk 3 gangen menu. Als je op de straat parkeert kan dat maar voor 2 uur. Dus eerst met een kaartje uit de automaat en na 2 uur je parkeer app gebruiken
Nicolette W.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Sequenza. Het is een rustig restaurant, wat een verademing is vergeleken met een aantal andere restaurants in Den Haag, en de service is erg persoonlijk. De gerechten zijn verfijnd en de smaken zijn goed uitgebalanceerd. Het is een prettig concept: Keuze uit 3 voorgerechten, 3 hoofdgerechten en 2 desserts voor een vaste prijs. Zou er veel vaker moeten eten!
Karlijn G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten voor een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening, echt een aanrader!
danielle V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Zeer tevreden met een gezellige ambiance en zeer gastvrij personeel. En uitstekende maaltijd met bijzondere gesproken kaart.
Ties V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Eten was er goed, de wijn die erbij zat ook. Bijzondere gerechten. Opmaak kan mogelijk iets meer aandacht aan besteed worden. Bediening erg netjes en correct.
jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
28/10 met familie Sequenza bezocht. Ik had sequenza eerder zakelijk bezocht.
Bezoek is door ieder als zeer goed ervaren. Goede gerechten, prima service, goede omgeving al met al een top avond gehad. Dank Sequens!!!
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Heerlijk gegeten, goede service in rustige omgeving.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Gisteren met een club van 9 gegeten. Het was best spannend voor sommigen zonder kaart, want niet iedereen houdt van coquilles oid, maar we hebben allemaal heerlijk gegeten! Zelfs degene die normaal tomatensoep en spareribs bestelt. Sfeer was gemoedelijk en de gastheer/bediening wist echt waar hij mee bezig was.
lilian.lagerweij1 L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Zoals altijd vertrouwd en goed!
RM K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Voor het eerst bij Sequenza gegeten en de verwachtingen waren hoog gespannen vanwege alle lovende recensies. Ontvangst zeer hartelijk in dit sfeervolle restaurant. Niets op aan te merken. Toen we gingen zitten roken we meteen dat er eend werd bereid in de keuken. Heerlijk, eend, maar de geur zou niet in het restaurant door moeten dringen. Iets met de afzuiging? De rest van de avond kwamen alle geuren uit de keuken voorbij. Een geschreven menukaart is er niet: prima, is ook niet nodig. Maar geen wijnkaart? En maar 8 of 9 rode wijnen om uit te kiezen? Niks uit Spanje, niks uit Zuid Afrika... beetje raar. Daarbij krijg je ook geen prijzen te horen bij het uitkiezen van de wijn. Ik ben niet bang uitgevallen maar je zou maar net die van 150 euro uitkiezen ;-)
Dan het eten. In een woord: heerlijk. O.a.: super malse ossenhaas, heerlijke kalfswang met zwezerik. En nu het lastigst te omschrijven: we misten een beetje een "wow". Of bezieling. Ook de opmaak van de gerechten was niet bijzonder. Excuus voor de lange duur tussen de gerechten was dat de kok in zijn eentje stond. Misschien hielp dat ook niet bij de presentatie van de gerechten. Echt heerlijk gegeten, redelijk goede prijs/kwaliteit verhouding maar er ontbrak wat aan de beleving van de gerechten.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Een stabiele topper!
Liefde voor de producten en met vakmanschap bereid
Met zorg geselecteerde wijnen
Voorkomend gastheerschap
Iedere keer bij het afrekenen verzucht ik dat we er te lang niet geweest zijn
Rowdy B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Buitengewoon lekker gegeten, ideale sfeer voor een intiem diner en uitstekende ontvangst door de gastheren. Kom er graag nog eens terug!
Rei N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wat een leuk pittoresk restaurantje is dit! We hebben heel de avond in de gezellige tuin gezeten. De gerechten waren stuk voor stuk verrassende smaakcombinaties. Ook de wijnen waren verrassend en niet standaard. De gesproken menukaart en de uitstekende verzorging maken dit tot een bezoek dat voor herhaling vatbaar is!
Zef A.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
We hebben perfect goed gegeten in een gezellige ambiance. De keuken toverde mooie gerechten op tafel. Jammer dat een gezelschap nogal luidruchtig zijn feestje vierde. Maar de schuld lag niet bij het restaurant.
Violier V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Wat een heerlijk eten was het weer bij Sequenza. Zalm met langoustines en gamba's vooraf (sausje van Champagne beurblanc) als vooraf, daarna een geweldig mooi stuk lamrack (met fingerbowl want ik kluif graag) en als nagerecht 4 geweldige kazen (3 Hollandse: oude, geiten en blauwe) en een mooie Franse Pierre Robert op basis van crème Fraiche). Normaal nemen wij een lekker flesje wijn. Dit keer gekozen voor een bijpassend wijn arrangement. Dan doen we volgende keer weer. Wat een feestje. Bij de thee kregen we heerlijke chocolade zodat we toch ook nog even een lekker portje namen om de avond mooi af te sluiten. Dit is een restaurant om veel vaker te bezoeken!!
Huibert J.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Een paar keer per jaar eten wij bij Sequenza. We kijken er altijd erg naar uit en onze verwachtingen zijn dus ook hoog. Zo ook afgelopen vrijdag. Heerlijke langoustines, het beste lamsvlees wat Nederland kent (Lindenhof) en een dessert zoals alleen chef Leo dat kan maken. Voortreffelijke service en wijntips. Wat is dit toch een heerlijk restaurant, fijne mensen, goede akoestiek en waar alles om draait.... geweldig eten!! Wij komen weer.
Else B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk gegeten! Heel goede service!
Mardi M.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Alles klopt bij Sequenza. Heerlijke gerechten. Uitstekende wijn. Warme persoonlijke service. Prachtige inrichting. Elke keer weer een fantastische belevenis.