September

Meer informatie over restaurant September

Maandag t/m Zondag

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant September

Ismael G.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Zeer goed eten, vriendelijke bediening en de sfeer is goed. Je voelt je direct welkom! Een echte aanrader. De kaart veranderd regelmatig maar het is elke keer weer een feest.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Yes, een geweldige menu kaart voor vega's. Ruim keus en goed van smaak. Ik word echt heel blij van de portobello-sushi burger met avocado en heerlijke dip. Origineel en goed van smaak!

Al vier keer gehad, yam!
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Op de eerste dag van Crossing Border zijn we gaan eten bij September. We kozen voor de dagschotel vlees met frambozentaart toe. De bediening was informeel, hartelijk en attent. Het eten was uitstekend van kwaliteit. Dit is een van de beste eetcafé's die ik tot nu toe bezocht heb.
HS H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Onlangs hier met ons gezin gegeten. Eten niet onaardig. De eet gelegenheid ziet er best aardig uit en weet door het bord 'self service' dat je geen bediening hoeft te verwachten. Toch kan de bediening iets meer moeite doen voor een prettiger uitstraling en wat meer klantvriendelijk. Het leek een beetje of ze alleen even op de tent moesten passen.
Cheryl_ .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Menukaart klinkt luxe, maar is eigenlijk heel simpel. Is een uitstekende tent voor een snelle hap. Restaurant boven is schattig ingedeeld en aangekleed en het personeel is vriendelijk.
Joan P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Terwijl we dit schrijven zitten we alweer ruim 30 minuten te wachten op ons hoofdgerecht. Het voorgerecht deed er ook al 39 minuten over (charcuterie). Dat gezegd hebben was het wel erg smakelijk.
In de tijd dat wij op het terras hebben gezeten hebben we tot 4 verschillende groepen mensen zien komen en gaan omdat er absoluut NUL aandacht is voor de klant. Al het oogcontact wordt genegeerd en als je eens iemand te spreken krijgt krijg je een excuus zoals "ja maar ik ben van de bar"... Daar heeft de klant niets aan.

Dus graag aandacht voor het management: instueer je personeel om op z'n minst vriendelijk contact te maken met de klant die geld uit komt geven en een plezierige beleving wil hebben. Als jullie echt zo exclusief onderscheid willen blijven maken met wel en niet gedekte tafels (wat voor een klant erg onduidelijk is), stel ik voor dat er minimaal 1 personeelslid buiten rond loopt om de boel een beetje in de gaten te houden en de klanten die zoekend om zich heen kijken even te woord staan en uitleg geven over wat de bedoeling hier is. Wat er namelijk uiteindelijk op het bord ligt is een feestmaal maar het is zonde dat de bittere nasmaak van de bediening zo blijft hangen.
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
voor een snelle hap geweldig.. voor een avond mensen kijken op de Grote Markt geweldig, voor een avond lekker lang kletsen met je vrienden geweldig. je voelt je welkom.. jammer dat ik er niet was op vrijdag met alle Verse Vis producten.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
vr 27-3-'15 hier 'even' geweest in de middag. Wilden een drankje doen en wat kroketjes. Ik heb het altijd al raar gevonden dat je 'service'-prijzen betaalt terwijl je wel zelf je drank moet halen. Misschien is de Grote Markt van Den Haag wel een van de laatste terrassen in Nederland wat deze manier van werken hanteert?
Enfin, drankjes gehaald, kroketjes besteld. Vlaggetje meegekregen om herkenbaar te zijn voor de bediening. Zo'n klein half uur later maar polshoogte genomen, want het duurde erg lang.
Mijn vriendin komt binnen en meldt netjes aan de wat oudere donkerblonde dame dat we hadden besteld, maar nooit de kroketjes hebben gekregen..... en nu komt het en daarom ook de 1 als beoordeling:

"Where is the f*cking flag?" etc/etc/etc

Dat krijgt mijn vriendin te horen.
Terwijl de vlag gewoon de hele tijd midden op tafel heeft gestaan. Misschien zaten we ongelukkig achter wat lange mensen/obstakels, misschien heeft de runner een lange dag gehad, misschien hebben ze gewoon niet eens geprobeerd te kijken, hoe dan ook...

NOOIT gaat er zomaar gescholden worden op gasten/klanten zonder aanleiding.
De andere mishaps hoeven we niet eens op te noemen. Het was toen al klaar.

J B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2015
Vandaag voor de lunch neergestreken in het voorjaarszonnetje op het terras van September aan de Grote Markt. De locatie is absoluut top!
Maar dan... Na 15 minuten wachten komen we er achter dat op de -druk ogende- menukaart staat dat we binnen aan de bar moeten bestellen. Wat ons betreft had dit duidelijker aangegeven kunnen worden. En sowieso vind ik het een groot minpunt dat er buiten geen bediening is. Al kan ik me natuurlijk ook verstellen dat de personeelsbezetting niet was berekend op een vol terras op deze lentedag.
Binnen kon ik aansluiten in de rij van mensen die wilden bestellen. Eén persoon was bezig alle klanten te helpen en tussentijd ook direct te voorzien van koffie of thee. Dat schoot dus niet echt op... Terwijl haar collega ook bezig was achter de bar... Maar met wat? In ieder geval niet met zijn gasten.
Toen de bestelling eenmaal was opgenomen bleek er ook direct betaald te moeten worden. Was ook handig geweest als vermeld had gestaan, dan had ik mijn portemonnee mee naar binnen genomen. Buitengewoon vriendelijk was de bediening ook niet. En bestek in je kontzak meenemen naar het terras? Dat vind ik niet echt netjes.

De menukaart biedt ruime keuze al vond ik er geen hele spannende gerechten tussen staan. Het eten en de verse muntthee smaakte verder prima. Niet heel bijzonder maar gewoon voldoende.

Qua prijs vond ik het erg redelijk. Leuk voor een snelle hap zou ik zeggen... Al gaat dat 'snelle' met de service van deze zaak waarschijnlijk niet lukken. Of ik hier nog eens terugkom? Mwha... misschien als alle andere terrassen vol zitten.
Marloes G.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Heb hier een heel lekkere vegetarische 'kip'saté gegeten. Huisgemaakte frietjes waren ook top. Je bestelling wordt niet op het terras opgenomen, maar je moet bestellen bij de bar. Bediening was niet de beste die ik heb meegemaakt, maar alles bij elkaar erg prima en niet duur.
Lies D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2012
na hier eerder met vrienden te hebben gegeten, wat zwaar tegen viel: blijkbaar kunnen ze grote groepen niet aan, hebben we september nog een kans gegeven. Dat hadden we niet moeten doen. Je moet even door ogen zien dat je, ook al ga je er eten, alles aan de bar moet bestellen. Na 60 min te hebben gewacht op ons eten (druk was het er niet, er zaten 5 tafels te eten). Was de friet koud. Vervolgens gevraagd om warme friet. Met als gevolg 20 minuten zonder eten te hebben gezeten. Mijn tafelgenoot had zijn bord al leeg toen mijn bord eindelijk arriveerde. Met warme friet! En helaas met een koude hamburger. Mijn tafelgenoten wilden niet langer wachten en adviseerde me om het maar naar binnen te werken, omdat we de aandacht van de bediening niet konden trekken, omdat ze meer oog voor elkaar hadden. 10 minuten aan de bar gestaan om te Mogen betalen. Nooit meer