Seoul Garden

6,1
5,7
Conny N.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Nog een van mijn aanbevelingen. Schrik niet aan je binnenkomt van het interieur en verwacht niet veel van de gastheer. Ze zijn erg langzaam en vergeetachtig maar dat kan ook niet anders. Eten is echt top! Wij nemen altijd de bulgogi en die kan je dan zelf grillen. Heerlijk dun, mals en goed gemarineerd! Doe niet je mooiste kleren aan want ze hebben geen afzuigsysteem dus oppassen geblazen en een douche daarna is zeker aan te raden! Reserveer tijdig want ze zitten in het weekend altijd vol!
Eland .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
We hebben jaren in Korea gewoond en kunnen ons verheugen op het Koreaans eten. Voor het eerst dit restaurant geprobeerd.
Het eten was niet van een hoog niveau. De Tolsot bibambap bevatte zeker voor de prijs erg weinig ingrediënten en een gebakken ei in plaats van een rauw eiDe bulgogi was goed echter kalbi was niet erg lekker (slechte marinade en vlees had van betere kwaliteit mogen zijn)
De bediening was matig: vroegen twee maal om een schaar, maar die is nooit gekomen, er werden fouten bij het uitserveren gemaakt (andere tafel kreeg ons gerecht) . Kimchi en andere bijgerechten waren goed.

Je kunt net pinnen en alles loopt via een persoon die het proces nogal ophoudt.
De inrichting is extreem jaren 70
FJKooten .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Zonder meer de meest authentieke Koreaan in het land, met o.a. fantastische Bulgogi. Helaas moet je de semi-vriendelijke bediening en het verouderde interieur (terug naar de jaren tachtig?) er op de koop toe nemen. Ook de grootte van de porties zijn wat mij betreft karig.
Verfkwast .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Op aanraden van een Koreaanse kennis hier wezen eten. Heeft mijn verwachtingen overtroffen, superlekker die tofu stew, mmm! Leuke ervaring met al die side dishes erbij.

Vriendelijke bediening, de serveerster vroeg mij voor de zekerheid nog of ik vegetariër was, afgaande op mijn vleesloze bestelling, top! Hoewel het personeel geen goed Nederlands sprak, deden ze duidelijk hun best. Ik neem het ze niet kwalijk, en begrijp dat de gebrekkige communicatie voor sommigen als 'onvriendelijkheid' kan overkomen?

Decor was lekker huiselijk en gemoedelijk, stoorde me totaal niet aan het onafgewerkte ervan, was juist erg sfeervol! Tevens klein maar fijn. Restaurants hoeven van mij er niet per se uit te zien alsof ze door een interieur ontwerper zijn ingericht...

Prijs-kwaliteit verhouding was top, en ik kom zeker weer terug voor die lekkere tofu stew. Goede kimchi trouwens ook! Lekkerder dan wat ik zelf maak :-)
Rose F.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Afgelopen vrijdag hadden we een verjaardag bij Seoul Garden gevierd omdat we echt autenthiek Koreaans wilden eten. Helaas was dat het enige dat positief was. Ik heb in meer dan 20 landen uitgegeten en dit restaurant verdient niet eens een 1 score voor hun verschrikkelijke service!!! Slechter kan haast niet mogelijk zijn! Om te beginnen, was de bediening behoorlijk slecht en erg onvriendelijk. Het eten smaakte gelukkig wel goed. Binnen is het erg rumoerig en je ruikt naar Koreaans keuken als je vertrekt. De ruimte is veels te klein voor al de tafels en zitplaatsen, je zit zo dicht op elkaar en de bediening heeft amper plek om zicht voort te bewegen. We vonden het eten desondanks alles, erg lekker en hadden veel dingen nabesteld omdat de porties erg klein waren en prijzig. Het personeel kwam meerder malen onze borden weghalen terwijl we nog aan het eten waren!!! Alsof het niet erger kon worden, moesten we bijna 30 minuten wachten op de rekening!!! Attentie: alleen contant betalen! Ze verkopen ook andere gerechten die NIET op de menukaart staan, en als je ernaar vraagt, krijgt je een zwaar geïrriteerde serveerster die gewoon wegloopt ipv je bestelling op te nemen!!!! Dit was echt geen leuke verjaardag. DUS: NIET gaan!!! De kwaliteit van het eten is het ECHT niet waard om al die narigheden mee te maken!
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Geweldig restaurant. Ik heb veel plekken gezien maar dit is er een om terug te komen wat we dan ook regelmatig doen. De bediening is jn handen van een gastvrije Koreaanse familie welk engels en uiteraard Koreaans als voertaal heeft. Ja natuurlijk gaat er wel eens wat mis, maar men lost dat praktisch op. Het eten is top zeker gezien wat wij na afloop op de rekening zien. Deze moet men trouwens contant voldoen. Pinnen kan niet. De inrichting is chaos. Tafels met plavuizen. Krap en druk. De afzuiging van de tafelgrill's is er niet. Maar of dat een reden is om niet te gaan ? Nee. Als je goedkoop en tafellinnen wilt stap dan bij vd Valk naar binnen. Wil je goed, goedkoop eten en hou je van een uitdaging, stap dan hier naar binnen. Feit dat je moet reserveren om niet teleurgesteld een kroket te moeten gaan halen zegt al genoeg.
Sannydejong .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Hier moet je zijn voor het eten. Bediening en decor is niet hun sterkste kant, maar het eten is altijd hetzelfde; zeer goede kwaliteit. Één van mijn favoriete restaurants in Den Haag!
Annemarie E.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2015
Dit is echt 1 van de meest komische restaurant ervaringen die ik ooit gehad heb. Het interieur komt regelrecht uit de klop klop Meubelfabriek Oisterwijk, daar middenin schuivelt een Koreaanse familie behoorlijk chaotisch tussen de dicht op elkaar staande tafeltjes door. Het eten wat we besteld hadden (rundvlees en garnalen) moest op een gasstelletje met plaat gegooid worden, binnen een minuut was het gaar, zodat het gegeten kon worden. Groot nadeel hiervan was wel dat je heel erg gaat stinken, niet handig om hier te gaan eten als je daarna nog uit moet. De kwaliteit van het eten was goed, het rundvlees was mooi gemarmerd en dieprood van kleur. Het alleen wel wat meer mogen wezen.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Dat Seoul Garden het niet van de bediening en inrichting moet hebben was al duidelijk uit andere recensies op Iens. Dat klopte ook. De bediening was op zijn best "zakelijk" te noemen. En als ik schrijf dat de inrichting "gedateerd" is, ben ik erg aardig. Dan het eten. Want daar gaat het om. Zeker bij spotgoedkoop restaurant zoals Seoul Garden, waar je naar toe gaat om te eten en niet voor een avond uit eten. Helaas viel het eten erg tegen. Het bestond in ons geval in een schotel met dungesneden rundvlees en eentje met garnalen. Beiden in een soort sojasaus. Dit vlees en garnalen bak je zelf op een soort grill die midden op tafel wordt gezet. Daarbij krijg je kleine bakjes met kool e.d. Kimchi, de gefermenteerde kool in een pittige saus vond ik niet lekker. Daarnaast wat witte rijst en bladeren sla. Het sprak mij niet aan. Het smaakte niet bijzonder.
Het allerergst is de enorme vette en alles overheersende vette baklucht die er hangt. Die stootte mij erg af. Verhalen op Iens dat je kleren meteen in de was moeten zijn totaal niet overdreven. En douchen en je haren wassen zijn na een bezoek aan Seoul Garden zeker nodig. Eigenlijk gewoon vies.
Het beste wat ik van Seoul Garden kan zeggen is dat het goedkoop is.
Victor J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Voor de eerste keer Koreaans gegeten, beviel ons zeer goed! Echt eens iets anders. Met een gasbrander op tafel lekker zelf kokkerellen, met heerlijke bijgerechten erbij. Prijs is zeer betaalbaar, vooral de drankjes! Wel reserveren vooraf en geen pin aanwezig!
Mario B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Heel lekker gegeten! Heel unieke ervaring.
De bediening is vrij chaotisch en ze vergeten nog wel eens wat! Maar heel aardige mensen!
Alleen je kleren kunnen gelijk de was in want er is niet echt een afzuig systeem geloof ik!
McGerrrit .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Op een zaterdagavond hier gegeten. Het was druk (te druk?). Het decor is behoorlijk gedateerd, maar uiteindelijk gaat het om het eten.
We hadden 3 verschillende gerechten (en bijgerechten) van de grill die gezellig op tafel wordt geplaatst, waardoor je zelf 'in-control' ben van de bereiding. Leuk concept (wat in Korea ook gebruikelijk is). Op het eten is niets aan te merken. Autenthiek koreaans, en daar moet je van houden. Echter liet de bediening wel behoorlijke steken vallen, zoals bijv. het niet serveren van bestelde dranken, dat was erg jammer. Uiteindelijk kwam zelfs het verzoek of we (voortijdig) de tafel wilde verlaten omdat ze een fout hadden gemaakt in hun reserveringen. Dit gaf een vervelende nasmaak na het lekkere eten. Jammer.
JVT007 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Ik kom niet vaak in Den Haag maar omdat ik hoorde dat ze daar een goed koreaans restaurant hadden ben ik een kijkje gaan nemen. Koreaans eten heeft een aparte smaak en je moet er van houden, maar mij ligt het wel. De kimchi is niet erg lekker maar dit is ook een koreaans bijgerecht waar ik dan niet al te dol op ben. De bimimbab daarentegen moet je echt eens geprobeerd hebben. Heerlijk was die! De dumplings zijn ook zeker een aanrader. Gewoon een leuk restaurant met een koreaanse sfeer voor de mensen die net weer even iets anders willen eten. Kom zeker nog een keer langs.
Foe T.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Hier moet je heen gaan voor het eten. Echt authentiek Koreaans eten. Qua decor en bediening niet veel over te zeggen, was namelijk niet veel. Toch raad ik mensen aan om het eens te ervaren.
Chriskortleven .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
We kwamen zonder reservering en hadden het geluk dat we konden zitten. De eigenaar is een heel vriendelijke man en de service was snel en vriendelijk. Het eten was heerlijk en het is niet de eerste keer dat wij Zuid-Koreaans hebben gegeten. We wisten wat we konden verwachtten en waren zeer tevreden. Zeker aan te raden, maar reserveer van te voren!
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Wat afgelegen en met ietwat afgeleefd decor, blijkt dit een bijzonder goede Koreaan te zijn. Koreaanse barbecue aan tafel, met diverse gerechten: rund, kip, garnalen... Allemaal keurig verzorgd, authentiek en goed van kwaliteit.

Aanrader!
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Het is even zoeken, maar in een verborgen steegje zit dit kleine, gezellige, door echte koreanen gerunde restaurantje.
Voor een goedkoop prijsje, kan je hier authentiek Koreaans eten. De (ik denk) eigenaar is een aardige man, die nauwelijks Nederlands spreekt. Hij probeert het je helemaal naar je zin te maken.
Heerlijk om alles te proeven. Je krijgt bij een menu allerlei groentes, rijst, een pannenkoekje en soep.
Na afloop kan je wel je kleren en haren goed wassen, want de bbq lucht zit er goed in.
Hier komen we zeker terug!
Jg R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2014
Een perfecte zaak. Niet al te groot - gezellige inrichting - gewoon lekker simpel. Het eten was meer dan lekker. De service was sneller dan snel. De eigenaar demonstreerde hoffelijk hoe je het vlees kon behandelen. Hij gaf zo nu en dan adviezen en maakte speelse opmerkingen over de sterkte van de kruiden. Alles in een ongedwongen sfeer.
Joepie2 .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Ik ben hier vandaag voor het eerst geweest en het is echt een heel goed restaurant. Ik ga graag naar authentieke Aziatische resto's en deze staat nu zeker bij mijn favorieten. Ik had bulgogi besteld en nog wat andere vlees gerechten. Je kunt zelf koreaans bbq'en en ik raad aan de duurde versie te nemen want dan krijg je allemaal hapjes, soep en rijst erbij. De bediening is ook heel aardig, een oudere man en vrouw die alles goed uitleggen. Voor twee personen was het 33 euro, dat is dus echt niks! Ik zou het restaurant iedereen aanraden die van heerlijk gemarineerd kwaliteitsvlees houdt. Oja de groene thee is heel lekker (met rijst gemaakt :)).
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
De eerste keer kwam ik hier meer dan 10 jaar geleden met een groep collega´s, inclusief een Koreaanse. Zij bestelde, was mijn eerste ervaring met deze keuken, heel bijzonder. Daarna was ik nog een of twee keer Koreaans eten maar niet hier. Toen ik met vriendinnen op de Plaats had afgesproken herinnerde ik me dit restaurantje, mijn vriendinnen aten vroeger in het buitenland vaker Koreaans maar niet hier. Wij wilden vooral gezellig zitten, eten en praten en houden allemaal van kleinere en wat rustigere restaurants.

Binnenkomen was wel een probleem omdat iemand per ongeluk de buitenste deur per ongeluk had dichtgedaan en deze klem zat. Naar wat gebaarden voor het raam werd opengedaan en excuses aangeboden. Gelukkig was er een tafel voor ons en wij bestelden verschillende soorten vlees om aan tafel te bakken (met pannenkoekje, verschillende germarineerde kleine groentes, rijst, slablaadjes en soup).

Het eten stond binnen no time op tafel, qua hoeveelheid precies goed. Geen reuze porties maar als je voor 3 hoofdgerechten, 1 grote fles water en 4 glazen wijn 58 Euro betaalt mag je echt niet klagen. Goed, decor is echt verouderd, maar wij vonden het erg leuk en hebben goed gegeten. Authentiek en fijne sfeer, sympathieke eigenaar. Je ruikt echt erg naar eten als je vertrekt maar ja, dat weet je dan voor de volgende keer. Wij komen wel zeker terug.