Senza Pari

Erg duur
Erg rumoerig
RoelvdB .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Enige weken geleden gegeten bij Senza Pari. Eerlijk gezegd had ik er meer van verwacht.
De prijzen zijn erg hoog, past meer bij de Randstad dan bij een dorp in Brabant. Als voorgerecht de Carpaccio. De parmezaanse kaas overheerste nogal t.o.v. vlees, beter zou het zijn om de hoeveelheid kaas en vlees om te draaien. Als hoofdgerecht een pizza calzone genomen. Deze viel erg tegen. Het deeg was erg droog en de vulling zat opgepropt in het midden waardoor 3/4 van de pizza alleen uit erg droog brooddeeg bestond. Ook geen extra olie of kruiden erbij. Echt droog. De tiramisu als nagerecht was prima. Het restaurant zat erg vol en is heel erg rumoerig. Een normaal gesprek voeren is bijna niet mogelijk. Voor een gezellig etentje met z'n tweeën zou ik elders naartoe gaan. Echt slecht was Senza Pari niet maar gezien de nogal forse prijs had ik er veel meer van verwacht.
Vaart_en .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Afgelopen dinsdag hier heerlijk gegeten met ons gezin! Dit was de tweede keer dat we hier kwamen eten en wederom beviel het ons erg goed. We hadden allevier een pizza en we vonden ze allemaal heerlijk. Service was ook perfect, de bediening en eigenaar zijn erg klantvriendelijk en gastvrij. Naar onze mening een van de betere Italiaanse restaurants in de omgeving en dus zeker een aanrader.
Startaster .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Senza Pari ziet er op het eerste oog uit als een gemiddeld restaurant. Gezellig maar niet énorm knus. Dit komt vooral door de grote zaal achterin. Als het vol zit, valt dit echter nauwelijks op. Maar... wat een verrassing is het eten! Als je bij dit Italiaans restaurant een pizza durft te nemen dan heb je écht het lekkerste gemist. Dat de kok ook liever andere gerechten maakt, blijkt ook wel uit de pizza-kaart: deze is weinig creatief en spannend. Dit in tegenstelling tot de overige gerechten. Veel verse ingrediënten en vooral veel gebruik van groenten. Weinig koks weten groenten goed af te stemmen op het vlees- of visgerecht op je bord. Bij Senza Pari klopt alles: goede smaakbalansen tussen gerecht, sauzen, bijgerechten, etc. Er is weinig van deze kwaliteit te vinden (om regelmatig even uit eten te gaan) in de omgeving van Deurne. Het is me hier nog nooit tegengevallen en de bediening is vriendelijk, snel en alert. Ga zo door!
Linda W.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Afgelopen week hier heerlijk gegeten. Ik ben hier vaker geweest en kies als voorgerecht altijd graag de antipasta senza pari, een proeverij van voorgerechtjes. Veel verschillende smaken van het seizoen - ruime portie! Als hoofdgerecht had ik een pizza, mijn tafelgenoten kozen voor een pasta gerecht. Deze zijn nu beter geportioneerd, zodat er nog plek is voor een nagerecht. Prijs en kwaliteit prima in orde.
Anke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Het viergangen verrassingsmenu blijft echt een aanrader. Eet zelf veel vegetarische gerechten en ben erg tevreden met het menu dat Senza Pari samenstelt. Het eten is smaakvol, borden mooi opgemaakt en service is prima. Ook ruime keus in vlees- en visgerechten.
Mayke R.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Wij konden niet kiezen en hebben toen met ons viertjes gekozen voor een verrassingsmenu. Wij kregen eerst een voorgerechtje met vis, vlees, pasta vlees en vis en hoofdgerecht vis en vlees en nagerecht. Dit lijkt veel maar het waren iedere keer maar kleine porties. Alles met zorg bereid en opgediend. Alles was lekker en de bediening was top en ook een goede uitleg van de wijn. Het is ook fijn als je wijn gewoon per glas kunt bestellen en dat het een normale prijs is. Het is jammer dat je dit vanwege de prijs niet zo veel kunt doen, maar het is voor herhaling vatbaar. De prijs/kwaliteit is gewoon goed
Ralph D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Ondanks de drukte was alles perfect. Ik had zelf het verrassingsmenu (entrecote). Echt een aanrader. In oktober tot 22:00uur buiten kunnen zitten, heerlijk.
Duin422 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
De lekkerste vissoep ooit gegeten. Alleen die soep al is een compleet hoofdgerecht.
Ook de lasagnegerechten zijn top.
AANRADER!!!!
NellieL .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2014
Een heerlijk pastagerecht gegeten hier. Een saus van groenten, worst, tomaten en olijven die ruim was zodat je niet alleen maar pasta meet een beetje saus eet. Pittig en goed op smaak. Zeer royale portie, zoveel dat ik het bij lange na niet op kon. Personeel bood heel attent aan om wat over was in te pakken om mee te nemen. Lekker kopje koffie na, prima " snelle hap" in een goede amiance. Restaurant heeft uitgebreide kaart en is prima geschikt voor uitgebreid eten, niet alleen pasta-pizza
Keijzerbors .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Op een doordeweekse avond was het restaurant halfvol. De sfeer was prettig, gastvrij. De bediening was opvallend klantgericht. Het eten was naar verwachting: typisch Italiaans, zachte smaken in goede combinaties, royale porties. De wijnkaart toonde meerdere wijnen die per glas besteld konden worden, zowel wit als rood en vooral veel goede Italiaanse. Onze tafel van drie personen had heel diverse keuzes, zowel in gerechten als in dranken, maar er was geen enkele hapering in de service en een constante kwaliteit. De prijs/kwaliteit verhouding was dik in orde. We komen graag terug en zijn benieuwd of deze kwaliteit ook gehaald wordt als het restaurant vol is.
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Strak ingerichte zaak. Bediening was wat mij betreft matig. Moest telkens vragen om glas aan te vullen. Vroeg bij de rosé een glaasje water. Dit kon ik niet gewoon krijgen, moest een flesje mineraalwater zijn, dit voelt niet gastvrij. Voorgerecht voor twee personen anti-pasta senza Pari. Tonijntartaar was daarbij fikse tegenvaller, teveel kappertjes, te weinig vis. De kwarteleitjes waren te vol van truffelsaus en daardoor weinig subtiel. Verrassend lekkere salamikroket. Wat ontbrak was een schaaltje brood. Hoofdgerecht was oke, de aardappelgarnituur te vettig. Dessert: de Tiramisu was zeer oké, de Zabaglione (de ober wist niet eens wat dit was) was echt veel en veel te zoet. Er ws geen stoofpeersmaak meer te ontdekken. Kortom eten is er prima, maar niets exclusiefs wat je wel voor deze prijs mag verwachten.
Martijn B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Even binnengelopen voor een late lunch. Vooraf een tomatensoep en voor mijn vriendin een bospaddenstoelensoep. Ik was enthousiaster over de tomatensoep dan zij over haar soep. Daarna had ik een salade vitello tonato, en zij een salade met tonijn. De garing van beide hoofdingrediënten vonden we op t randje. De garnituren van de salades waren hetzelfde, dus dat had eventueel wel wat spannender gekund wat ons betreft.
De huiswijn smaakt echt prima, is niks van te zeggen en de prijs is ook gewoon heel netjes, maar we vonden het jammer dat ie zo gruwelijk koud geserveerd werd.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2013
Super goed Italiaans restaurant! Uitgebreide kaart met leuke gerechten. Erg goed klaargemaakt en veel... Dit is niet zomaar een Pizzeria maar echt heerlijk toprestaurant waar zelfs de pizza's nog speciaal zijn! Bediending erg vriendelijk en decor ook sfeervol.
Echt een aanrader
Flexitarier .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2013
Tja. Crostini was prima maar dat is niet moeilijk. Vervolgens bijna een uur wachten op het hoofdgerecht. Dat is heel vervelend met kind. De pasta met zalm en de hard geworden envelop met paddestoelen waren de moeite niet waard. Niet fijn.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2013
Dit restaurant is moi gelegen aan de markt, de inrichting is eveneens sfeervol met wat grote kroonluchters. Jammer dat de inrichting voor de rest voornamelijk allemaal harde oppervlakken bestaat waardoor het geheel nogal luidruchtig is.

Maar ok, de bediening is prettig en vlot en de gerechten zijn redelijk van kwaliteit. Misschien wanneer de keurig verzorgde menukaart iets beknopter zou zijn, zou zich men wat meer kunnen toeleggen op de verfijning.

De prijs/kwaliteitsverhouding is maar net in orde, maar dat hebben meer Italiaanse restaurants
Smulpaap4ever .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Enkele jaren geleden hebben we hier gegeten. Toen was het eten en de wijn goed, maar we moesten toen heel lang op het eten wachten. Daardoor zijn we toen niet terug gegaan.

Vandaag gaan we toch weer eens kijken of het eten nog steeds oke is en ik hoop se snelheid wat beter.

Bij binnenkomst rond een uur of 1900 was de zaak voor 90 % vol. De zaak ziet er nog steeds netjes uit. Modern interieur met warme uitstraling. Prima voor ons.

Van de wijnkaart hebben we een fles pasqua rosato 2011 besteld. Dat is de enige rose op de kaart, dus die moet dan wel goed zijn. dat was ook zo. Lekkere frisse niet te zoete rose wijn. We kregen er ook gratis een grote fles water bij. Dat wisten we niet maar was welkom zo bij de wijn en hier hebben we meer dan voldoende te drinken aan gehad voor de hele avond.

We krijgen na 5 a 10 minuten een schaaltje met brood met 1 bakje tapenade en 1 bakje met gekruide olijfolie om te dippen. Brood lekker en zacht en de tapenade en olijfolie waren oke.

Als voorgerecht hadden we een 2 persoonsgerecht antipasto senzi pari. Wat we zouden krijgen wisten we niet van tevoren. Toen het werd uitgeserveerd viel ons op dat het heel veel was. oa hele reuzengarnalen, zalm, 3 soorten koud vlees, 1 hele bak met varkenshaas, taartje van krab, salade

Na het brood en het voorgerecht hadden we al bijna genoeg gegeten, maar we hadden ook nog 2 pizza's besteld. 1 pizza met parmaham en 1 pizza quatro senza pari met diverse ingredienten.
De pizza was lekker, maar wel iets te droog naar mijn mening. De vorige keer heb ik dezelfde pizza gegeten en die was echt een stuk beter.

een nagerecht hebben we niet meer besteld, want dat kregen we niet meer op.

Het eten is alles bij elkaar goed, maar ik vind de prijzen aan de dure kant. 21 euro voor een fles rose, 27,50 euro voor 2 persoons voorgerecht en met de pizza's erbij waren we net geen 80 euro kwijt. Daar was de kwaliteit niet uizonderlijk voor. Dit meenemende geen 8 maar 7 voor het eten. Ik zal niet vaak terugkomen omdat er gewoon andere restaurants zijn in dit dorp waar je net zo lekker eet voor veel minder geld, alleen geen italiaans.

Bediening is netjes, maar wel van het niveau cafe restaurant. We hoefden ditmaal geen uur te wachten op het ten. Dit ging zoals het hoort.
Adrie2day .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Gewoon te duur,zeker voor Deurne. Soms heb je geluk en dan is het eten goed maar het blijft een gok. De laatste keer was het vlees veel te droog en vlak van smaak, de pasta was wel ok.
Marianneke85 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Ben hier een tijdje geleden wezen eten met mijn familie. Nadat we al een half uur aan een tafel zaten kregen we pas de menukaart en de vraag of we wat wilde drinken. Na nog een half uur werd pas de bestelling opgenomen. We hadden toen al spijt dat we bij dit restaurant hadden gereserveerd en dat heeft het eten ook niet meer goed kunnen maken. Alles smaakte hetzelfde.We hebben onze beklag gedaan over het lange wachten en het slechte eten, maar daar werd niet zo heel veel mee gedaan. Wij zullen hier nooit meer komen.