Foto's van gerechten

Over het restaurant Senses Restaurant

Bij Senses by Lars Bertelsen worden onconventionele en creatieve gerechten bereid, gemaakt van dagelijks verse en waar mogelijk duurzame ingrediënten. Het keukenteam maakt jouw gerechten klaar in de open keuken binnen het moderne en stijlvolle restaurant. Laat je zintuigen prikkelen en ga voor het onverwachte. Maak een keuze uit het wekelijks wisselende 3 tot 6 gangen verrassingsmenu. Laat je leiden door de vijf zintuigen en ga op ontdekkingsreis. Chef Lars Bertelsen en zijn teams kijken ernaar uit jou van een tintelend en oogstrelend culinaire beleving te voorzien! Online kunt u tot 4 personen reserveren. Voor 5 tot 8 personen kunt u online een aanvraag sturen of telefonisch contact opnemen. Graag dieet- en/of allergiewensen doorgeven bij het reserveren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Senses Restaurant

Tram 16 - Halte Keizersgracht (Vijzelstraat)
  • : Betaald parkeren in de buurt, Reguliersdwarsstraat of de Stopera. Ook mogelijkheid op de gracht

Maandag t/m Zondag
- Lunch 12:00 - 15:00 (arrivé tot 14:00 uur)

Uitmuntend
9,4
9,1
julie B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een echte aanrader, voor iedereen die zicht graag culinair laat verassen. Super eten, super vriendelijk persooneel. Hier komen wij zeker terug.
TonVoss V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Werkelijk verrukkelijk gegeten, super kwaliteit en geweldige bediening . Was er voor mijn verjaardag en het was echt een feestje om hier te eten. Prachtige gerechten ,streling voor het oog en zeker de tong. Een hele dikke tien.
Giorgio P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Excellent service cuisine innovative et rapport qualité / imbattable
Onno H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben het 5-gangen verrassingsmenu genomen en elke gang was een feestje zowel qua smaak als presentatie. De service was erg vriendelijk en enthousiast. Aanrader
Cathy V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Eten was verrassend en voortreffelijk, voor onze smaak sommige gerechtjes net iets te zout. Bijpassende wijnen waren perfect gematched en heel erg lekker.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Culinair hoogstandje, uiterst verzorgd, zeer prettige bediening, aanrader!
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Mijn dochter en ik kozen voor het verrassingsmenu (6 gangen) met bijzonder gerechten mooi van structuur en textuur! Het geheel vergezeld van een wijnarrangement met prachtig combinerende wijnen! Vriendelijke en uiterst correcte bediening! We komen zeker een keer terug!
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was heerlijk. Ik heb een eiwit- en glutenallergie en hier hebben ze heel goed rekening mee gehouden. Ook mijn versie was super lekker. Het personeel was heel vriendelijk.
Jesper K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Perfekt
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wat een smaakbeleving en wat een plaatjes van gerechten.
Erg fijn personeel
En feestelijke bijpassende wijnen
Véronique M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het is echt de moeitewaarde om bij Senses te lunchen. De juiste porties voor een lunch, het ziet prachtig uit. Heerlijk en inspirerend.
Saskia L.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Het eten was heerlijk en de bediening goed. Het interieur is niet helemaal mijn smaak, met het paarse licht. Maar dat is een kwestie van smaak :)
Marjolein M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk, hip, innovatief en informeel. Rauwe makreel , de lardo cannelloni en de puzzel van eendenlever waren fantastisch. Lam en toetje vielen wat tegen. Hele gezellige, enthousiaste bediening die nog wat vakkennis en aansturing kan gebruiken.
Karine V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Zeer good , maar de wijn prijs te kostelijk , allen 1 fles van rose en 42 € . .
En français, restaurant excellent ,personnel super sympathique et professionnel ,mais seule chose seulement 1 seule référence en vin rosé et cher 42 €
Nous avons passé une excellente soirée !
Roger D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Zeer goede kwaliteit met dito bediening. Chapeau!
Jilles V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Op de website wordt een aangenaam eetavontuur met verrassende combinaties beloofd. Dit wordt volledig waargemaakt met een uitstekende keuze voor de wijnen.
Food L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Na alle hoge beoordeling op Iens toch eens uitgeprobeerd. Helaas was het iets minder dan verwacht. Alleen een surprise menu met te kiezen aantal gangen. Elke gang was mooi opgemaakt met veel kleur en verschillende smaken, maar soms ontbrak de chemie of gebeurde er te veel op het bord. Vooral de gnochi was minder. Het gerecht met kalfsvlees erna was wel goed. Een ruime voldoende, en vooral ook voor de vriendelijke service.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Senses biedt een originele en creatieve keuken. De formule met 3 gangen was voor ons voldoende om geheel bevredigd naar huis te gaan. De wijnen waren voortreffelijk. De bediening attent. De inrichting stijlvol.
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Ik kwam via Tripadvisor bij restaurant Senses. De recencies gelezen over het restaurant, en had er hoge verwachtingen van. We hebben genoten van een 6-gangen menu met heerlijke gerechten. De bediening was top, hadden van te voren aangegeven dat we "een jaar samen waren". Ook hier werd op een leuke manier aandacht aan gegeven met het dessert. In een zin samengevat zeker de moeite waard en een super avond gehad.
Michael Y.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Delicious and fabulous.

All the foods are make perfectly good