Over het restaurant Senses Restaurant

Bij Senses by Lars Bertelsen worden onconventionele en creatieve gerechten bereid, gemaakt van dagelijks verse en waar mogelijk duurzame ingrediënten. Het keukenteam maakt jouw gerechten klaar in de open keuken binnen het moderne en stijlvolle restaurant. Laat je zintuigen prikkelen en ga voor het onverwachte. Maak een keuze uit het wekelijks wisselende 3 tot 6 gangen verrassingsmenu. Laat je leiden door de vijf zintuigen en ga op ontdekkingsreis.

Chef Lars Bertelsen, maître Natasja van Praag en hun teams kijken ernaar uit jou van een tintelend en oogstrelend culinaire beleving te voorzien!

Online kunt u tot 4 personen reserveren. Voor 5 tot 8 personen kunt u online een aanvraag sturen of telefonisch contact opnemen. Graag dieet- en/of allergiewensen doorgeven bij het reserveren.

You can book online up to 4 persons. In order to make a booking for 5-8 persons you can either request this online or contact us by phone. Please inform us in advance about any diets or allergies.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Senses Restaurant

Tram 16 - Halte Keizersgracht (Vijzelstraat)
  • : Betaald parkeren in de buurt, Reguliersdwarsstraat of de Stopera. Ook mogelijkheid op de gracht

Maandag t/m Zondag
- Lunch 12:00 - 15:00 (arrivé tot 14:00 uur)

9,2
Demina .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We hebben hier ontzettend lekker gegeten, met een heel goed wijn arrangement erbij. De bediening was heel leuk en wist veel te vertellen over de gerechten en de bijpassende wijnen. We hebben er echt van genoten!
Roland H.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben zeer genoten van de buitengewone, mooie gerechten. Pure en zeer verfijnde smaken en mooi opgediend en goede wijnadvies. Een restaurant voor fijnproevers en voor een redelijke prijs. De bediening is zeer kundig en vriendelijk. Een echte aanrader.
Stientje L.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Onverwacht verrast door het restaurant. Nergens wordt actief reclame gemaakt. Kwalitatief goed en vriendelijke bediening. Wij hadden een 4 gangen lunch, produkten waren vers en van het seizoen. Goede wijnkaart en kennis ervan door personeel.
Huseyin T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Prima service. Uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding! Zeker voor herhaling vatbaar.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Niet alleen zagen de gerechten er prachtig uit, het was een waar genot om er te eten. Personeel zeer vriendelijk en Natasja een echte wijn kenner die veel informatie gaf over de wijnen die we bij de gerechten hadden genomen. De chef kok Lars en zijn crew weten prachtige en smaakvolle gerechten te maken. Een aanrader.
Angela D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Alles was goed, we werden netjes ontvangen en begonnen met een mooie amuse van top kok Lars Bertelsen. We hadden een wijn arrangement en kregen zeer veel informatie over de wijnen van Natasja. Elke gerecht was een feestje om te zien en om te proeven. Een echte aanrader om je eens lekker te laten verwennen. De bediening was erg goed en attent. Mijn partner en ik hadden een heerlijk avondje uit.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Verrassend goed en niet te duur! Was hier voor een zakenlui en kozen beiden het 2-gangen menu. Na 2 of 3 amuses (waarvan de laatste het betaalde voorgerecht leek) was dat ook meer dan genoeg. Met wat meer tijd hadden we zeker de 3 gangen met dessert gekozen. Komen zeker terug!
Stefan T.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Zeer smaakvolle en verrassende combinaties. Fantastische bediening in een gezellige stijlvolle sfeer. We komen zeker terug!
fam-linschooten L.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Goed gegeten, verrassende gerechten .
Vriendelijk, attent en deskundig personeel.
jennifer J.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Fantastisch gegeten, creatieve gerechten. Bij de 6 gangen werden heerlijke wijnen geschonken. Alles paste perfect bij elkaar. 3 bereidingen van zalm en 3 bereidingen met pompoen waren mijn favoriet, heerlijk. Mijn tafelgenoot vond de boerderij kip het lekkerst. Bediening uiterst vriendelijk en zorgde ervoor dat het ons aan niets ontbrak. Hier gaan we zeker nog een keer naar toe.
Marc C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Toffe en goede bediening. Zeer lekkere en prachtig uitziende gerechten begeleidt met zeer goede wijnen. Een echte IENS topper.
L. V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Opnieuw hier weer eens aangeschoven. Gekozen voor de 3 gangen lunch. En ja hoor wederom FANTASTISCH. Wat een buitengewoon heerlijk adresje is dit toch. De smaken de opmaak, bediening alles is buitengewoon plezierig. Nog een extra woord van waardering voor de bij de gerechten geschonken wijnen (arrangement beschikbaar) en de verassingen (amuses) met zelfs een dessert amuse en een bijzonder aangeklede koffie. Natuurlijk het kost wat - maar dan krijg je ook wat !!! Rest slechts 1 vraag: wanneer krijgt men nu eindelijk eens die verdiende ster? Maar in ieder geval bedankt en tot (snel) ziens.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
De eerste maar niet de laatste keer. Werkelijk,een mooie avond gehad. Lars is terecht een shooting star. Niet alleen mooie gerechten die fancy om te zien zijn maar vooral delicaat en met veel aandacht bijzonder gekookt. Maakt het uit of het qua bediening voldoet aan de blah blah regels; je wordt goed en sympathiek ontvangen. Bedankt! Jan en Marco.
Elise O.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Heerlijk gegeten, zeer verrassende gerechten, perfecte wijnadviezen. Zeer gedreven medewerkers. Echt een aanrader in Amsterdam.
Marese G.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij hebben genoten van een voortreffelijke lunch! Wat een verrassing. Mooi opgemaakte borden met kwalitatief goede en verrassende producten. Wij gaan zeker terug.
Tony W.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Helemaal top!
Ferry T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Geweldig! Mooie wijnen, heerlijke gerechten, service was uitstekend! Kyra gaf als advies om de kaas ook te nemen en ik ben blij dat ik haar advies heb opgevolgd, zowel qua presentatie als smaak had ik dit gerecht niet willen missen! Bedankt voor de goede service
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Mooie gerechten en goede bijpassende wijnen hebben voor een top avond gezorgd. Jammer dat de buitendeur zoveel kou geeft bij binnenkomst en dat mijn binnenkomst toch onopgemerkt bleef. De bediening heeft het daarna meer dan goed gemaakt!
Seab D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Zeer verrassende verfijnde gerechten die met eer alle zintuigen prikkelen. Professionele bediening en complimenten naar de Chef met zijn keuken. Wijnassortiment zeer de moeite waard ( vooral de witte wijnen )
Keep on the good work. With the kindest regards, S
Martina D.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Het eten en de aangepaste wijnen waren zeer lekker.
De locatie vind ik minder geslaagd. Een klein restaurant maakt het nogal rumoerig en druk.