Senses Restaurant

Vijzelstraat 45 1017 HE Amsterdam Nederland Kaart
31-205306266

Over het restaurant Senses Restaurant

Bij Senses by Lars Bertelsen worden onconventionele en creatieve gerechten bereid, gemaakt van dagelijks verse en waar mogelijk duurzame ingrediënten. Het keukenteam maakt jouw gerechten klaar in de open keuken binnen het moderne en stijlvolle restaurant. Laat je zintuigen prikkelen en ga voor het onverwachte. Maak een keuze uit het wekelijks wisselende 3 tot 6 gangen verrassingsmenu. Laat je leiden door de vijf zintuigen en ga op ontdekkingsreis. Chef Lars Bertelsen en zijn teams kijken ernaar uit jou van een tintelend en oogstrelend culinaire beleving te voorzien! Online kunt u tot 4 personen reserveren. Voor 5 tot 8 personen kunt u online een aanvraag sturen of telefonisch contact opnemen. Graag dieet- en/of allergiewensen doorgeven bij het reserveren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Senses Restaurant

Tram 16 - Halte Keizersgracht (Vijzelstraat)
  • : Betaald parkeren in de buurt, Reguliersdwarsstraat of de Stopera. Ook mogelijkheid op de gracht

Maandag t/m Zondag
- Lunch 12:00 - 15:00 (arrivé tot 14:00 uur)

Uitmuntend
9,3
Jilles V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Food L.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Senses biedt een originele en creatieve keuken. De formule met 3 gangen was voor ons voldoende om geheel bevredigd naar huis te gaan. De wijnen waren voortreffelijk. De bediening attent. De inrichting stijlvol.
Stijn V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Ik kwam via Tripadvisor bij restaurant Senses. De recencies gelezen over het restaurant, en had er hoge verwachtingen van. We hebben genoten van een 6-gangen menu met heerlijke gerechten. De bediening was top, hadden van te voren aangegeven dat we "een jaar samen waren". Ook hier werd op een leuke manier aandacht aan gegeven met het dessert. In een zin samengevat zeker de moeite waard en een super avond gehad.
Michael Y.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Noëlle H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten met fantastische smaken en goede vriendelijke service. De setting heeft iets vreemds en past eigenlijk niet bij het niveau van het eten.
Niklas S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Häftigt, gott och prisvärt. Vi tog 6 rätter med vinpaket.
Silke H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Great ideas - extremely tasteful combinations! Chapeau!
Daphne E.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Heel lekker gegeten!
Leuke ervaring met aparte smaken in de gerechten.
Bediening was zeer vriendelijk en oplettend.
Kortom hebben wij een leuke avond gehad en wij komen zeker terug!
Cisca G.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Uitstekend restaurant met een prima verrassingsmenu en nog allerlei extra's. Bediening is vriendelijk en competent. Uitbreiding van 3 naar 4 gangen was geen enkel probleem.
Veyis K.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Hier weer een keer met mijn vrouw maar nu ook met vrienden gegeten, wat een geweldige ervaring weer. Waarbij al onze zintuigen zijn geprikkeld. Zelfs onze reisende vrienden hebben het diner nog nergens zo goed ervaren als hier en vroegen zich af wanneer de michelin ster zou komen! Oh ja of ze de chef misschien mee naar huis kunnen nemen als prive kok? Bedankt voor deze geweldige ervaring weer!!!!
Claudia E.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
De gerechten zagen er prachtig uit en waren smaakten goed. De medewerkers waren zeer vriendelijk en hadden kennis van zaken. Helaas rook 1 medewerker naar transpiratie. Wij hebben een geslaagd diner gehad.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Bij Senses eet je het menu van de chef (3, 4, 5 of 6 gangen). Bij ontvangst werd ons uitgelegd hoe dit werkt en hoe de chef zijn ingrediënten selecteert. Verder is het mogelijk bijpassende wijnen te laten selecteren. Wij kozen voor een 4-gangenmenu waarbij we zelf een fles wijn kozen. De gerechten passen goed in het seizoen, zijn delicaat en prachtig opgemaakt. Naast de 4 "hoofdgangen" serveert Senses diverse amuses, alsmede verschillende kleine stukjes brood tussendoor. Bij de thee kregen we nog een selectie aan zoetigheden. Alle gerechtjes waren heerlijk. De bediening is wel wat formeel, wat voor ons (als jong stel) niet nodig was geweest. Maar dat zal een bewuste keuze van het restaurant zijn en past verder ook goed in de sfeer.
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Helemaal oké echt een avond genieten
Tina V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Fantastische ervaring. Het eten was ongelooflijk lekker. Ik ben zwanger en meldde dat op voorhand en daar werd ongelooflijk hard rekening mee gehouden, zelf zo hard dat ik bij één gerecht iets totaal anders kreeg. Ik voelde me echt verwend, het is de eerste keer dat dit ons overkomt. Ook de service was heel aangenaam, los en vlot en alles met een glimlach. Prijs-kwaliteit voor ons één van onze allerbeste ervaringen.
Kimberly B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Afgelopen zaterdag heerlijk samen gegeten bij Senses. Het personeel is zeer vriendelijk en de service is top!
De verschillende smaken van de gerechten zorgen voor een echte smaaksensatie. Goede variatie en het bord ziet er uit als een feestje. Zeker gaan wij hier nog een keer eten!
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Prachtige gerechten. Bijna zonde om op te eten. Heerlijke wijnen.

De bediening was prima maar moet niet familiairder worden.

Ik vond de uitstraling van het interieur een tikje beduimeld. Toilet niet heel schoon..vingerafdrukken op spiegel oid boven onze tafel in het restaurant. Het interieur had voor mij niet het wow-effect.
Ruurd V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Prima restaurant waar wij kwer op keer terugkomen. Al vanaf het moment dat dit restaurant opende komen wij hier. Constante kwaliteit, verfijnde en zeer smakelijke gerechten. Prijzen zijn redelijk te noemen. Alleen €6 voor een fles water is wat absurd. Bediening is uitstekend. Wij komenzeker weer terug.
Marc C.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2017
Twee Vlamingen tijdens een midweek Amsterdam en gereserveerd bij Senses op basis van andere recensies.
In Vlaanderen/België/Frankrijk ... zou dit restaurant prijken tussen de Michelin- en andere sterren.
Is het de ligging of het contrast met het hotel waar het deel van uitmaakt waardoor er weinig van terug te vinden is in culinaire gidsen? Alleszins ten onrechte want het 5-gangen verrassingsmenu was echt subliem lekker. Hetzelfde geldt voor de aangepaste wijnen die met gulheid werden geschonken (wat meestal niet zo is met wijnarrangementen). Voor ons een topper! Wat we ook benadrukt hebben in het American Hotel waar we verbleven en de conciërge Senses niet kende.
Brian B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Voor het Concertgebouw hier gegeten. Héérlijk!!! De winepairing bij het hoofdgerecht (hert) was fénominaal!
Complimenten