Senses Restaurant

Vijzelstraat 45 1017 HE Amsterdam Nederland Kaart
31-205306266

Foto's van gerechten

Over het restaurant Senses Restaurant

Bij Senses by Lars Bertelsen worden onconventionele en creatieve gerechten bereid, gemaakt van dagelijks verse en waar mogelijk duurzame ingrediënten. Het keukenteam maakt jouw gerechten klaar in de open keuken binnen het moderne en stijlvolle restaurant. Laat je zintuigen prikkelen en ga voor het onverwachte. Maak een keuze uit het wekelijks wisselende 3 tot 6 gangen verrassingsmenu. Laat je leiden door de vijf zintuigen en ga op ontdekkingsreis. Chef Lars Bertelsen en zijn teams kijken ernaar uit jou van een tintelend en oogstrelend culinaire beleving te voorzien! Online kunt u tot 4 personen reserveren. Voor 5 tot 8 personen kunt u online een aanvraag sturen of telefonisch contact opnemen. Graag dieet- en/of allergiewensen doorgeven bij het reserveren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Senses Restaurant

Tram 24 - Halte De Munt (Vijzelstraat)
  • : Betaald parkeren in de buurt, Reguliersdwarsstraat of de Stopera. Ook mogelijkheid op de gracht

Maandag t/m Zondag
- Lunch 12:00 - 15:00 (arrivé tot 14:00 uur)

Maak uw reservering via www.sensesrestaurant.nl

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Senses Restaurant

Ina M.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Heerlijke avond gehad bij Senses, erg goed gegeten. We kozen voor het 7-gangenmenu met een halve-glazen wijnarrangement erbij en hebben genoten van dit avondvullende programma. Naast de 7 gangen werden er ook nog verschillende amuses geserveerd, alles even creatief als fraai geserveerd. Elk gerecht met erg lekkere en bijzondere combinaties, alles goed op smaak, over het algemeen niet te zout en ook aandacht voor zuur. Het viel ons op dat er vooral buitenlandse gasten in het restaurant (dat bij een hotel hoort) waren. Het personeel, dat kundig en professioneel maar vriendelijk is, spreekt dan ook uitmuntend Engels. Op een paar kleine puntjes na verliep de avond vlekkeloos. Verbeterpuntje is sowieso wel de ventilatie in de keuken, onze kleding rook na afloop erg sterk naar 'frituur'. Detail, vooral heel erg genoten en we komen graag nog eens terug. Aan het eind van de avond ontvingen we een leuk boekje met informatie over het restaurant en enkele recepten. Leuke geste.
Ook een fraaie cocktailkaart trouwens, met verschillende 'vernederlandste' klassiekers.
Nb zoals al vermeld eenvoudig online te reserveren via de website.
Taco V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Senses restaurant is gewoon te reserveren via de eigen website www.sensesrestaurant.nl.
Do you want to make a reservation for Senses restaurant. Please go to www.sensesrestaurant.nl/en
Monica S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Erg leuk en goed gegeten. Verrassend van smaak en presentatie. Echt het werk van een chef kok. En ondertussen doet iedereen heel normaal. Superfijn.
cees S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
uitstekende originele gerechten.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Gisteren gelunched. Het lunchmenu krijgt dezelfde culinaire toewijding als het avondeten: : heerlijke en bijzondere gerechten mooi gepresenteerd. Attente en vriendelijke bediening maken het af!
RobdeW R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
We werden positief verrast door de originaliteit en creativiteit van de gerechten in dit restaurant. Begonnen werd met 4 mooi gepresenteerde en fantasievolle amuses. Daarna kwam als voorgerecht een mooie presentatie van rauwe corvina-filets en apart een hoorntje met tartaar van corvina, een baarsachtige witvis. Als tussengerecht kalfszwezerik met een aparte en gedurfde saus van o.a. koffiebonen en met kleine stukjes rauwe bloemkool, een originele en mooie smaakcombinatie. Het hoofdgerecht was een hertenbiefstuk met een korstje van ontbijtkoek, heel apart en ook weer met mooie garnituren, waaronder een marbré van bloedworstsaus met knoflook. En hier noteerden we ook het enige minpuntje: het hertenvlees had tamelijk weinig smaak. De friandises bij de koffie waren wederom heel origineel en smaakten voortreffelijk. Als begeleidende wijnen een muscadet uit de Languedoc bij het voorgerecht en een Côte de Rhone bij het hoofdgerecht. Het prijsniveau is sympathiek in verhouding tot de mooie en bewerkelijke gerechten.
Oliver B.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Mijn vriendin en ik waren hier om ons jubileum te vieren.

Het was een geweldige ervaring!

Het menu was ons onbekend, je kon alleen kiezen tussen het aantal cursussen.

We hebben gekozen voor het 4-gangen menu.

Voor en tussen de gangen waren er kleine, maar uiterst creatieve intermezzo's die qua compositie even smaakvol waren als visueel van topklasse.

En deze beschrijving kan worden aangepast aan de feitelijke gangpaden.

Bovendien was het personeel zeer hoffelijk, altijd zeer vriendelijk, maar niet opdringerig - rang 1.

Al met al hoger geprijsd, maar zeker aan te bevelen!

De volgende keer dat we naar Amsterdam komen, zullen we waarschijnlijk weer langskomen.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator
Manja R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Zalig eten, elke gang weer een mooie en lekkere verrassing. Fijne en attente bediening. We komen zeker terug.
Maria S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Een feestje om hier te eten
We hadden een grappig toetje "net nieuw", om het verrassingseffect niet te ondermijnen, vertel ik maar niet wat het was !!
Marcus H.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten!! Super gerechten die je niet snel zou verwachten. Neem het wijnarrangement erbij voor echt een complete avond!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Eten was goed maar niet fantastisch. We hadden het 6 gangen menu met de wine paring. De enthourage was niet zo goed, erg klein en de lucht uit de keuken gaat door de hele zaak heen. Bedoening goed.
Ivar V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Mooie, smakelijke gerechten, een lust voor oog en tong. Goede spijs/wijncombinaties, super bediening, redelijk geprijsd voor de kwaliteit die je krijgt voorgeschoteld en natuurlijk onze Amsterdamse favo-kok Faziel Jubithana in de keuken.
Maaike W.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Wat een feestje om hier te eten. Heerlijke wijn en verzorgde gerechten. Op ons verzoek hoog tempo en dat werd perfect geregeld.
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Mooie gerechten in goede porties en verrassende ingredienten en smaakcombinaties. Goede spijs-wijn combi, heerlijke wijnen. Aardige en deskundige bediening. Enige minpuntje vonden wij de muziek - zowel de keuze als het volume. Als er achtergrond muziek moet zijn, kies dan iets verrassends.
Herman M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lunch met vrienden 26/11 was hier geweldig. Namen 4x het 3 gangen menu met bijpassende (goede) wijnen.
Hele mooi opgemaakte en aparte gerechtjes, maar de originele amuses steeds, maakten het echt helemaal af.
Originele koffie aankleding met leuke en goede friandise, geweldig.
Dit is een schitterende formule van Senses en hopelijk zal deze lang voortgezet worden.
Een mini minimaal puntje: klein vers bloemetje en een waxine lichtje op de tafels zal de aankleding/sfeer goed doen.
Van ons zeker een ster! Succes! We komen absoluut terug!
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Toprestaurant, echt de moeite!
Gonny M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Geweldige gerechten . Heerlijk gegeten tussen de diverse gangen had het iets minder snel geserveerd mogen worden . De gerechten zagen er prachtig uit . Gaan zeker terugkomen om de nieuwe kaart te proeven .
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gisteravond samen met mijn vriend bij senses gegeten voor mijn verjaardag. We hadden het 4 gangen diner menu. We hebben beide onwijs genoten. Los van de 4 gangen kregen we vooraf en tussendoor ook nog wat amuses, heerlijk! Echt een aanrader! De bediening was bovenal super vriendelijk! We komen hier zeker terug!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prachtige, smakelijke gerechten!! Zeer vriendelijke bediening, maar de locatie en het interieur vielen wat tegen. Aanrader!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Een verrassende presentatie van de gerechten. Fijn is dat aangegeven kan worden of je liever iets niet eet. Heel aardige en zorgvuldige bediening.