Senses Restaurant

Vijzelstraat 45 1017 HE Amsterdam Nederland Kaart
31-205306266

Foto's van gerechten

Over het restaurant Senses Restaurant

Bij Senses by Lars Bertelsen worden onconventionele en creatieve gerechten bereid, gemaakt van dagelijks verse en waar mogelijk duurzame ingrediënten. Het keukenteam maakt jouw gerechten klaar in de open keuken binnen het moderne en stijlvolle restaurant. Laat je zintuigen prikkelen en ga voor het onverwachte. Maak een keuze uit het wekelijks wisselende 3 tot 6 gangen verrassingsmenu. Laat je leiden door de vijf zintuigen en ga op ontdekkingsreis. Chef Lars Bertelsen en zijn teams kijken ernaar uit jou van een tintelend en oogstrelend culinaire beleving te voorzien! Online kunt u tot 4 personen reserveren. Voor 5 tot 8 personen kunt u online een aanvraag sturen of telefonisch contact opnemen. Graag dieet- en/of allergiewensen doorgeven bij het reserveren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Senses Restaurant

Tram 24 - Halte De Munt (Vijzelstraat)
  • : Betaald parkeren in de buurt, Reguliersdwarsstraat of de Stopera. Ook mogelijkheid op de gracht

Maandag t/m Zondag
- Lunch 12:00 - 15:00 (arrivé tot 14:00 uur)

Uitmuntend
9,5
9,2

Jouw recensie over het restaurant Senses Restaurant

Herman M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Lunch met vrienden 26/11 was hier geweldig. Namen 4x het 3 gangen menu met bijpassende (goede) wijnen.
Hele mooi opgemaakte en aparte gerechtjes, maar de originele amuses steeds, maakten het echt helemaal af.
Originele koffie aankleding met leuke en goede friandise, geweldig.
Dit is een schitterende formule van Senses en hopelijk zal deze lang voortgezet worden.
Een mini minimaal puntje: klein vers bloemetje en een waxine lichtje op de tafels zal de aankleding/sfeer goed doen.
Van ons zeker een ster! Succes! We komen absoluut terug!
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Toprestaurant, echt de moeite!
Gonny M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Geweldige gerechten . Heerlijk gegeten tussen de diverse gangen had het iets minder snel geserveerd mogen worden . De gerechten zagen er prachtig uit . Gaan zeker terugkomen om de nieuwe kaart te proeven .
Kim B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gisteravond samen met mijn vriend bij senses gegeten voor mijn verjaardag. We hadden het 4 gangen diner menu. We hebben beide onwijs genoten. Los van de 4 gangen kregen we vooraf en tussendoor ook nog wat amuses, heerlijk! Echt een aanrader! De bediening was bovenal super vriendelijk! We komen hier zeker terug!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prachtige, smakelijke gerechten!! Zeer vriendelijke bediening, maar de locatie en het interieur vielen wat tegen. Aanrader!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Een verrassende presentatie van de gerechten. Fijn is dat aangegeven kan worden of je liever iets niet eet. Heel aardige en zorgvuldige bediening.
Margo D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Fantastische avond gehad, waar gastheerschap (kennis, vrolijk, attent en erg goede uitleg over de minder bekende ingrediënten) en de gerechten stuk voor stuk smaaksensaties. Wij hadden wat te vieren en dat had ik bij de reservering aangegeven. Ontvangst met felicitaties en aan het eind van de avond bij vertrek kreeg degene om wie het ging een zakje met heerlijke bonbons. Met daar aan vastgehecht een kaart/foto van het team met een persoonlijke tekst. Erg leuk en verrassend! Een absolute aanrader!
Harold C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Prima restaurant, mooie gerechten en een verfijnde keuken absolute aanrader.
nette bediening alleen heb je het gevoel dat je bij een concept aan het eten bent en miste ik een persoonlijke sfeer.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooie gerechten, wijnen combineren mooi bij de gerechten.
Catja S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten; lunch. De amuse was erg lekker, leuk maar ook mooi. Voorgerecht een mousse van oester, prachtig opgediend met groente en bloemen. Hoofdgerecht rundvlees, zo mals heb ik het nog nooit gegeten en wederom prachtig opgediend. Nagerecht was, ijs gemaakt van pandanrijst en citroengras, verrukkelijk en heel verrassend. Daarna koffie op het terras met heerlijke en leuke zoete hapjes. Kortom aanrader. Het wijnarrangement was perfect. Een klein minpuntje, toen ik de 2 mensen, die in de open keuken stonden, bedankte liep de kok gewoon weg en kreeg ik het gevoel dat ik hen lastig viel. Geen response
Michelle F.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Fantastisch gegeten alleen bij de koffie wordt ongevraagd coffee/ tea surprise a 13 euro in rekening gebracht, dat had anders gekund. Verder perfect!
Trudy A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het was weer verrassend en heerlijk! Prachtige en tongstrelende schilderijtjes. Om hier te mogen eten is een feestje!
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Super lekker gegeten! verrassende smaken, zwaar genieten, mooie opmaak. Goed geprijst voor wat je krijgt. Echt een aanrader voor fijnproevers. Complimenten voor de kok!!!
Dominique H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Senses, het 6 gangenmenu met wijnarrangement. Echt een aanrader. In het begin werden de gerechten vrij vlug achter elkaar geserveerd (amuses en 3 gerechten in iets meer dan een uur), maar daarna werd het tempo gelukkig iets langzamer.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Fantastisch en verrassend gegeten vanavond! Met uitstekende service van het team (in ons geval Sami, Emad, Jose en Ivo). We hadden een viergangen menu, waarvan de smakelijke en mooi opgemaakte gerechten qua grootte en smaak perfect op elkaar waren afgestemd. De wijn was lekker, de ambiance was prettig.....kortom, wij komen zeker terug!
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prima service en creatief menu
hans E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Absoluut heerlijk gegeten. We hadden het 5-gangen dinner met het bob-wijnarrangement (5 halve glazen wijn).
Alle gerechten waren culinair en exact de juiste grootte. Na 5 gangen en de amuses vooraf hadden we heerlijk gegeten.
De verschillende wijnen pasten goed bij de gangen en waren erg lekker.
De bediening Is super. Attent en aardig, zonder amicaal of opdringerig te doen.
Een absolute aanrader om samen een avond van heerlijk eten en wijn te genieten.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Genoten van het diner bij Senses met zeer verrassende gerechten en amuses! Wij kozen voor 4 gangen en alles was super, explosie van smaken en prachtige opmaak.
Seunghan K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Very good!!!!!!!!!!!!!!
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een uitstekend diner. Wij kozen voor vier gangen en prefereerden om het verrassingsmenu met de ober door te spreken. Daarbij ruilden twee van ons het hoofdgerecht kip voor vis. En ruilde een van ons het tweede gerecht zwezerik voor vlees ravioli. De drie amuses bouches waren van uitmuntende en creatieve kwaliteit. Het eerste gerecht was een prachtig opgemaakte tartare van corvina vis, uitstekend van smaak. De zwezerik was zeer goed, mooi knapperig aan de buitenkant met een heerlijke koffiesaus. Zeer mooie opmaak. Hoofdgerecht kabeljauw was uitstekend gegaard. Op de huid gebakken, maar merkwaardigerwijze was de huid niet knapperig gebakken. Niettemin met bijbehorend knapperige aardappel canelloni creatief en van uitstekende smaak. Dessert zag er mooi uit, maar was een minder hoogstandje dan de vorige gerechten. Schitterende en zeer goede gourmandises. Koffie was goed, maar kon warmer. Wijnen per glas waren zeer goed en werden keurig aangeboden voor te proeven. Bediening zeer vriendelijk en efficient, gezellig.