Senses Restaurant

Vijzelstraat 45 1017 HE Amsterdam Nederland Kaart
31-205306266

Foto's van gerechten

Over het restaurant Senses Restaurant

Bij Senses by Lars Bertelsen worden onconventionele en creatieve gerechten bereid, gemaakt van dagelijks verse en waar mogelijk duurzame ingrediënten. Het keukenteam maakt jouw gerechten klaar in de open keuken binnen het moderne en stijlvolle restaurant. Laat je zintuigen prikkelen en ga voor het onverwachte. Maak een keuze uit het wekelijks wisselende 3 tot 6 gangen verrassingsmenu. Laat je leiden door de vijf zintuigen en ga op ontdekkingsreis. Chef Lars Bertelsen en zijn teams kijken ernaar uit jou van een tintelend en oogstrelend culinaire beleving te voorzien! Online kunt u tot 4 personen reserveren. Voor 5 tot 8 personen kunt u online een aanvraag sturen of telefonisch contact opnemen. Graag dieet- en/of allergiewensen doorgeven bij het reserveren.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Senses Restaurant

Tram 24 - Halte De Munt (Vijzelstraat)
  • : Betaald parkeren in de buurt, Reguliersdwarsstraat of de Stopera. Ook mogelijkheid op de gracht

Maandag t/m Zondag
- Lunch 12:00 - 15:00 (arrivé tot 14:00 uur)

Uitmuntend
9,4
9,2

Jouw recensie over het restaurant Senses Restaurant

Erik H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Super lekker gegeten! verrassende smaken, zwaar genieten, mooie opmaak. Goed geprijst voor wat je krijgt. Echt een aanrader voor fijnproevers. Complimenten voor de kok!!!
Dominique H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Senses, het 6 gangenmenu met wijnarrangement. Echt een aanrader. In het begin werden de gerechten vrij vlug achter elkaar geserveerd (amuses en 3 gerechten in iets meer dan een uur), maar daarna werd het tempo gelukkig iets langzamer.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Fantastisch en verrassend gegeten vanavond! Met uitstekende service van het team (in ons geval Sami, Emad, Jose en Ivo). We hadden een viergangen menu, waarvan de smakelijke en mooi opgemaakte gerechten qua grootte en smaak perfect op elkaar waren afgestemd. De wijn was lekker, de ambiance was prettig.....kortom, wij komen zeker terug!
Herman R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prima service en creatief menu
hans E.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Absoluut heerlijk gegeten. We hadden het 5-gangen dinner met het bob-wijnarrangement (5 halve glazen wijn).
Alle gerechten waren culinair en exact de juiste grootte. Na 5 gangen en de amuses vooraf hadden we heerlijk gegeten.
De verschillende wijnen pasten goed bij de gangen en waren erg lekker.
De bediening Is super. Attent en aardig, zonder amicaal of opdringerig te doen.
Een absolute aanrader om samen een avond van heerlijk eten en wijn te genieten.
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Genoten van het diner bij Senses met zeer verrassende gerechten en amuses! Wij kozen voor 4 gangen en alles was super, explosie van smaken en prachtige opmaak.
Seunghan K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Very good!!!!!!!!!!!!!!
Louk D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een uitstekend diner. Wij kozen voor vier gangen en prefereerden om het verrassingsmenu met de ober door te spreken. Daarbij ruilden twee van ons het hoofdgerecht kip voor vis. En ruilde een van ons het tweede gerecht zwezerik voor vlees ravioli. De drie amuses bouches waren van uitmuntende en creatieve kwaliteit. Het eerste gerecht was een prachtig opgemaakte tartare van corvina vis, uitstekend van smaak. De zwezerik was zeer goed, mooi knapperig aan de buitenkant met een heerlijke koffiesaus. Zeer mooie opmaak. Hoofdgerecht kabeljauw was uitstekend gegaard. Op de huid gebakken, maar merkwaardigerwijze was de huid niet knapperig gebakken. Niettemin met bijbehorend knapperige aardappel canelloni creatief en van uitstekende smaak. Dessert zag er mooi uit, maar was een minder hoogstandje dan de vorige gerechten. Schitterende en zeer goede gourmandises. Koffie was goed, maar kon warmer. Wijnen per glas waren zeer goed en werden keurig aangeboden voor te proeven. Bediening zeer vriendelijk en efficient, gezellig.
Ernst K.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Erg genoten van de bijzondere gerechten bij Senses. Wij hadden gekozen voor het 4 gangen menu, met wijnarrangement. Stuk voor stuk heerlijke en prachtig opgemaakte gerechten. Ook de amuses en broodjes waren erg lekker. Leuk dat ze naast een wijn arrangement ook een alcoholvrij arrangement hebben! Minpuntje vonden wij het hoge tempo waarin wijnen en gerechten elkaar opvolgden. Liever hadden wij na elke gang nog wat tijd gehad om rustig ons wijntje op te drinken, maar met nog een flinke laag van de vorige wijn in ons glas diende de volgende wijn en het volgende gerecht zich alweer aan. Gevolg was dat wij ons toch wel wat opgejaagd voelde, jammer want verder was het een zeer geslaagde avond.
Rogier H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Prachtige smaakbeleving met bijpassend wijnarrangement. De non-alcoholische wijnkeuze is ook écht leuk en unieke toevoeging! Stoelen zitten niet fijn voor lang dineren.
julie B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Een echte aanrader, voor iedereen die zicht graag culinair laat verassen. Super eten, super vriendelijk persooneel. Hier komen wij zeker terug.
TonVoss V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Werkelijk verrukkelijk gegeten, super kwaliteit en geweldige bediening . Was er voor mijn verjaardag en het was echt een feestje om hier te eten. Prachtige gerechten ,streling voor het oog en zeker de tong. Een hele dikke tien.
Giorgio P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Excellent service cuisine innovative et rapport qualité / imbattable
Onno H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hebben het 5-gangen verrassingsmenu genomen en elke gang was een feestje zowel qua smaak als presentatie. De service was erg vriendelijk en enthousiast. Aanrader
Cathy V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Eten was verrassend en voortreffelijk, voor onze smaak sommige gerechtjes net iets te zout. Bijpassende wijnen waren perfect gematched en heel erg lekker.
Michel R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Culinair hoogstandje, uiterst verzorgd, zeer prettige bediening, aanrader!
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Mijn dochter en ik kozen voor het verrassingsmenu (6 gangen) met bijzonder gerechten mooi van structuur en textuur! Het geheel vergezeld van een wijnarrangement met prachtig combinerende wijnen! Vriendelijke en uiterst correcte bediening! We komen zeker een keer terug!
Kelly V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het eten was heerlijk. Ik heb een eiwit- en glutenallergie en hier hebben ze heel goed rekening mee gehouden. Ook mijn versie was super lekker. Het personeel was heel vriendelijk.
Jesper K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Perfekt
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Wat een smaakbeleving en wat een plaatjes van gerechten.
Erg fijn personeel
En feestelijke bijpassende wijnen