Sense Restaurant

Jeroen Boschplein 6, 5211 ML 5211 ML Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Sense Restaurant

Sense Restaurant is gevestigd aan het historische Jeroen Boschplein in Den Bosch, naast het Jheronimus Bosch Art Center. Sense Restaurant is sinds 2011 elk jaar bekroond met een Michelinster. We zien dat als een teken van waardering, maar zelfs duizend sterren veranderen niets aan onze ambities: liefdevol koken en aandacht schenken aan onze gasten. Een moderne, toegankelijke ambiance en uitstekende gastronomie zorgen voor een culinaire belevenis.

Onze gerechten worden allemaal volledig in eigen keuken bereid, uiteraard met dagverse ingrediënten. Je ervaart verrassende, seizoensgebonden smaakcombinaties en wijnen van hoog niveau. Laat je heerlijk verrassen met het menu van de chef; een verrassingsmenu waarbij je zelf het aantal gangen bepaalt en mooie, seizoensgebonden gerechtjes het menu vormen.

Wij verwelkomen je graag als gast!

Dennis Middeldorp, Patron Cuisinier

Meer informatie over restaurant Sense Restaurant

• : Baselaarsstraat (3min loopafstand), parkeergarage Sint Jan (5min loopafstand), parkeergarage Sint Josephstraat (6min loopafstand).

Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Aanvang lunch 1200 - 1400u.
Aanvang diner 1800 - 2130u.

Uitmuntend
9,6
9,5
9,3
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Wij hebben genoten van de lunch bij Sense! Vlotte bediening, heerlijk eten en mooie bijpassende wijnen! Als ik dan toch een aandachtspunt zou moeten meegeven dan is dat het mannentoilet, daar sta je te kijk, hoorde ik van mijn tafelgenoot. Voor de rest helemaal super!
Renée S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Het eten was echt verrukkelijk !
Wat de service betreft hechten wij wel aan het bedienen van de vrouwelijke gasten als eerste ! Grappig , maar ook opmerkelijk was de reactie, na een opmerking van mijn man hierover: ja, zo was dat vroeger ????
Compliment en dank voor het extra toetje op een vrolijk opgesierd dessertbord met een felicitatie !
Ilse E.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Maandagavond gegeten bij Sense. Een 4 gangen verrassingsmenu met kaas als extra gang.
Uitstekende gerechten. Goed op smaak, mooie nuances. Als hoofd Noord-Hollands lamsvlees, supermals, met een heerlijke jus erbij. Voorgerechten heerlijke bereidingen van vis.
Alles begeleid met mooie wijnen. Een uitstekende service.
Al met al een topavond!
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij hebben met 2 personen bij Sense gegeten, waarbij wij voor het verrassingsmenu met bijpassende wijnen gekozen hebben. De gerechten die wij op tafel kregen waren echt een zeer positieve verrassing, zowel qua smaak als qua compositie. Zeker aan te raden. De wijnen klopten ook perfect en werden vooraf goed geïntroduceerd. Zeker een aanrader.
p.verkuijlen .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Eten helemaal culinaire top, erg verfijnd. Mooie gedurfde keuzes van bijpassende wijnen.
Decor....alleen dat systeem plafond ........ in een prachtig oud pand in een van de mooiste straten van den Bosch.... Ach ja het gaat natuurlijk om het lekkere eten

remkobies .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Super lekker gegeten en gedronken. 5 keer verrast 5 keer spot on. Mooie borden mooie combi's. Zeker ook de combi met een aantal spannende wijnen.
Anke B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Harte 's-Hertogenbosch een hele fijne avond met heerlijk eten ervaren. Alles klopte aan de avond, ontvangst, de service: met meerdere personen werd elke gang tegelijkertijd uitgeserveerd. De sommelier legde bij elke gang uit wat er bijzonder aan de bijbehorende wijn was en had en mooie verhalen over, de gerechten waren met passie en kennis samengesteld en waren telkens prachtige smaaksensaties, de inrichting is rustig, akoestiek klopt, tafellinnen en fijne stoelen. Vooruit een dingetje dat misschien nog is om eens te overwegen: kraanwater ipv flessen vind ik persoonlijk altijd prettig.
Badr-Eddine .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2016
Heerlijk verrassende gangenmenu gegeten met zeer bijpassende wijnarrangement. Vriendelijke en kundige bediening. Heerlijk genoten van ons avond.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Gezellig rustige ambiance. De gerechten bestaan uit verrassende combinaties en een lust voor het oog en smaakpapillen. Voor herhaling vatbaar.
marijnbogers .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hebben een heerlijke avond gehad bij Sense!
We kozen voor een zesgangenmenu. Elk gerecht was een feestje! Kunstwerkjes bovendien!
Het lekkerste vonden wij de lam met asperges, topper!
Puntje van kritiek, de zalm was wat aan de taaie kant.
Na het overheerlijke dessert werden we nog eens aangenaam verrast door een toegift van kleine zoete lekkernijtjes ter ere van onze trouwdag.
We komen zeker terug!
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Lekker in de tuin geluncht. Ontspannen sfeer met goede gerechten en fantastisch bijpassende wijn. Ze hielden goed rekening met de afgesproken tijd.
Freek ..
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat fijn om nog enigszins betaalbaar op zulk hoog niveau te kunnen eten! En wat leuk om je zonder zorgen te kunnen laten verrassen met fantastische gerechtjes die een ster zeker waarmaken. De toewijding van sommelier Ron moet apart genoemd. Met mijn specifieke wensen is het lastig "van alles maar open te trekken", maar mijn lastige smaakpapillen werden getrakteerd op een goede keuze met een beetje lef. Decor niet bijzonder om te noemen of het moet de minuscule keuken zijn waar dit fraais tot stand komt.
robert350 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Weer top gegeten bij Sence. Veel creativiteit en smaakvolle combinaties. Als nagerecht een fantastische kaasplank, aanrader!! De sommelier zou meer met een lach mogen werken. Tot snel
Winfried V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Afgelopen vrijdag 6 mei voor de 3e keer bij Sense gegeten met z'n 2-en.
Zoals gewoonlijk was het eten van uitstekende kwaliteit, heerlijk.
Tussen de gangen door is er wel wat tijd.
Omdat je al snel de wijn krijgt, is die op tegen de tijd dat de gang komt.
We waren wel wat onaangenaam verrast dat we bij het 7 gangen menu voor 4 en 1/2! glas wijn bij moesten betalen, dat maak ik andere ster(ren) restaurants niet mee.
Vincent M.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijk gegeten. Ondanks kleine kaart een prima gevarieerde keuze. Voortreffelijke huiswijn. Professionele, maar niet te formele bediening.
Niekol R.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Alles was uitstekend, behalve de aangepaste wijnen; de witte Bergerac en de Berenausleser waren goed maar de andere wijnen waren echt niet op niveau, en haalden de hele ervaring naar beneden. Het leek erop dat de selectie van minder bekende wijnen een manier was om de argeloze klant een wijntje te "verkopen" van lage kwaliteit (en zo de kosten te drukken). We zijn echte wijnliefhebbers en ontdekken graag nieuwe wijnen, maar dit was geen sukses.
Léon P.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
De 'challenge' is een prima concept: de door de chef geselecteerde gerechten op basis van het gekozen aantal gangen sluiten goed op elkaar aan. De combinaties van vlees of vis met een groente zorgt voor 'rust' op je bord en heel veel smaak!
Hendrik H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Prima restaurant, zeker de michelin ster waardig, aardige attente bediening die respondeert op opmerkingen van de gasten. Personeel weet wat gasten toekomt.
gerard551 .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Het was een heerlijke avond met heerlijke hapjes. De wijn was heerlijk. Ik wist alleen van tevoren niet wat de kosten waren voor de wijn die werden er niet bij verteld of aangegeven. Ik heb althans geen wijnkaart gezien of werd mij niet aangeboden. Ik ben op het advies in gegaan en dat was naar bleek een prima advies. Het was op zich verder geen probleem voor mij daar ik er vanuit ging wel wat geld te moeten uitgeven voor zo'n feest.
Het bier bij de kaas is volgens mij echt alleen lekker bij zachte kazen en voor de stevige kazen was de madeira heerlijk. Nogmaals hartelijk dank voor de heerlijke verzorgde avond.
Camille V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heerlijk gegeten, uitstekende service met goed advies over passende wijnen.
Wij zijn gegaan voor de Chef's Challenge - en konden de kazen als extra gang niet weerstaan!
Absolute aanrader.