Sense Restaurant

Jeroen Boschplein 6, 5211 ML 5211 ML Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Sense Restaurant

Sense Restaurant is gevestigd aan het historische Jeroen Boschplein in Den Bosch, naast het Jheronimus Bosch Art Center. Sense Restaurant is sinds 2011 elk jaar bekroond met een Michelinster. We zien dat als een teken van waardering, maar zelfs duizend sterren veranderen niets aan onze ambities: liefdevol koken en aandacht schenken aan onze gasten. Een moderne, toegankelijke ambiance en uitstekende gastronomie zorgen voor een culinaire belevenis.

Onze gerechten worden allemaal volledig in eigen keuken bereid, uiteraard met dagverse ingrediënten. Je ervaart verrassende, seizoensgebonden smaakcombinaties en wijnen van hoog niveau. Laat je heerlijk verrassen met het menu van de chef; een verrassingsmenu waarbij je zelf het aantal gangen bepaalt en mooie, seizoensgebonden gerechtjes het menu vormen.

Wij verwelkomen je graag als gast!

Dennis Middeldorp, Patron Cuisinier

Meer informatie over restaurant Sense Restaurant

• : Baselaarsstraat (3min loopafstand), parkeergarage Sint Jan (5min loopafstand), parkeergarage Sint Josephstraat (6min loopafstand).

Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Aanvang lunch 1200 - 1400u.
Aanvang diner 1800 - 2130u.

Uitmuntend
9,6
9,5
9,3
Jennie B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
We hebben heel erg genoten van ons etentje op de nieuwe locatie. We voelden ons op ons gemak en het personeel was werkelijk zeer attent. De gerechten waren zoals we van Dennis en zijn team gewend zijn, ronduit voortreffelijk. Kortom we hebben weer met volle teugen genoten.
Anton en Jennie
Anne-Mieke L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Fantastische schilderijtjes, die ook nog erg lekker zijn! De uitleg bij het wijnarrangement was duidelijk en onderhoudend. Een gezellige, geslaagde avond. Je voelt je welkom!
John V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Geweldige gerechten, steeds weer smaakverrassingen, geweldige ambiance, gewoon een toprestaurant op een toplocatie. Wij komen hier zeker nog een keer terug
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij Sense! We hadden een verrassingsmenu van 6 gangen. Het eten was goddelijk! We hebben de 6 gangen uitgebreid met een kaasgang voor het dessert en dat was meer dan de moeite waard. Mijn partner had het wijnarrangement, ik ging zelf bij de start van het diner voor een cocktail. Volgens mijn partner was de wijn zeer complementair aan de gerechten die we kregen. Ik kan hetzelfde zeggen voor de cocktails die ik kreeg bij de gerechten. Dat had ik nog nooit meegemaakt, dat ik als niet wijndrinker zo kon genieten van alcoholische drankjes in combinatie met het eten. Complimenten! De sfeer in het restaurant is prettig, de bediening correct zonder stijf te zijn en de tafels ver genoeg van elkaar af om rustig te kunnen eten. Al met al was het een perfecte avond.
William V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Echt een super avond gehad. Zowel het eten als de omgeving als de service zijn gewoon perfect. Alles klopt. Lekker vlotjes, niet te moeilijk. Klasse en comfort zijn hier duidelijk in harmonie. Ik ga er graag nog eens terug voor een lekker avondjel
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Wat een verrassing! Sense Verwerstraat, 1.0 was natuurlijk qua "keuken" al een begrip in de omgeving.
Sense 2.0 , de nieuwe locatie , Jeroen Boschplein, overtrof al onze verwachtingen. Zet de superlatieven maar
op een rijtje: Prachtig, Goddelijke plek, Heerlijke atmosfeer, Groots.
Wij hebben zeer genoten. Paul van Seeters en gasten.
Anfernee L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hebben heerlijk genoten van een 5-gangen chef's challenge menu met wine pairing. De gerechten waren meesterlijk bereid en smaakten heerlijk. De service was ook van topkwaliteit.
Walker A.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Restaurant was net verhuisd dus wij stonden op het verkeerde adres. De start was een beetje moeilijk maar daarna liep het op rolletjes. Erg vriendelijke brigade maar zeker niet opdringerig. Wij hebben gekozen voor de chef challenge met maar twee gangen, wij zijn geen grote eters. Daar hadden we een beetje een challange voor de chef van gemaakt door hem in de keuze te beperken. Buitengewoon smakelijk! Porties wat aan de kleine kant. Het voorgerecht leek meer op een amuse, het hoofdgerecht meer op een voorgerecht. Enige tegenvaller was de keuze die dit restaurant heeft gemaakt voor de rode huiswijn. Deze was erg goedkoop. Het zou dit sterrenrestaurant sieren hier een betere keuze te maken. Wij komen hier zéker terug.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Met 5 personen gegeten op de laatste avond op de oude locatie.
Toch maar een recensie plaatsen omdat wij ons totaal niet kunnen vinden in bijna alleen maar lovende recensies. Wellicht hebben we toevallig een slechte avond gehad maar er ging wat ons betreft teveel mis.
De chefkok is drukker met zijn telefoon dan met koken. Hij is amper in de keuken geweest. Dit had helaas zijn weerslag op de gerechten.
Bij 2 gangen van ons 5 gangen verassingsmenu was de bereiding niet juist. Als de chef de tijd had genomen om te controleren wat er de keuken uitging ipv op zijn telefoon te zitten was dit wellicht niet gebeurt. Echter toen er een een broodje op de grond viel in de keuken werd dit door dezelfde chef zo weer op de schaal gelegd om uitgeserveerd te worden! De sommelier had prima bijpassende wijnen maar vond het niet nodig om uitleg te geven over wat we dronken. Tot 2 keer toe heb ik moeten vragen wat voor wijn we dronken, om vervolgens als antwoord te krijgen wat denk je zelf! Ik zit niet in een restaurant beoordeeld met Michelinster om quizvragen van een sommelier te beantwoorden!
En bijschenken moest herhaaldelijk gevraagd worden. Meerdere keren 10 min met een leeg glas gezeten!
Als met al geen geslaagde avond en voor ons een reden om hier niet meer terug te komen.
Annemarie W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijke smaaksensaties in een sfeervolle setting vergezeld door heerlijke wijnen. Mensen met passie voor en kennis van hun vak!
Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Goede ontvangst, maar wachten op hoofdgerecht duurde iets te lang. Toch al met al erg genoten.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Fantastische lunch met hartelijke en vakkundige bediening die ons liet ervaren hoe wijn smaakte en hoe die smaak veranderde in combinatie met het eten. Een bijzondere ervaring!
18klets14 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fantastische avond gehad! Je wordt in de watten gelegd door het zeer vriendelijke personeel, je zit er super lekker en het gaat er rustig aan toe waardoor je echt geniet van je avondje uit. Erg leuk ook dat de chefkok vooraf en achteraf een heerlijke gerechtje komt brengen. We hebben gekozen voor het 7 gangen verassingsmenu wij hebben nog nooit zo lekker gegeten!
Liliane V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fantastisch gegeten, persoonlijke aandacht, enthousiaste zeer kundige sommelier! Zijn benieuwd naar de nieuwe locatie. Ongetwijfeld ook een aanrader.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke avond uit! Perfect! Kan ik iedereen aanbevelen! Eten is we fantastisch, bijpassend wijn arrangement heerlijk en de service en bediening is zoals iedereen dat graag zou willen.
Lé V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Fijne avond gehad , geweldig eten met super bediening in een perfect tempo. Toch wel een beetje trots op zo'n mooi zaak in Den Bosch te hebben. Verheug me op het bezoek in het nieuwe pand.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Jammer dat het hoofdgerecht te zout was. Deed afbreuk aan het gerecht zelf.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Op 7 januari ben ik samen met mijn zus en zwager bij Sense Restaurant geweest.
Wij hadden nog nooit in een Michelin restaurant gegeten. Wij hebben gekozen voor de 7 gangen verrassing menu met (halve glazen) wijnarrangement. De gerechten op ons bord zagen eruit als ware kunssttukjes, de smaak van ieder gerecht was voortreffelijk! Het personeel was vriendelijk en er was een ongedwongen sfeer. Mijn zus en zwager waren ook erg onder de indruk van dit alles en voor ons was deze avond een geweldige belevenis! Ik wens Dennis Middelkoop en zijn team heel veel succes op de nieuwe locatie!
Halil A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een onvergetelijke topavond gehad in een van de beste plek wat den bosch ons te bieden heeft. .
kadetbeschuit S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk genoten van het 5 gangen menu met soms te veel smaak combinaties op je bord. Wijnadviezen waren prima en o.a. erg genoten van de witte bourgogne van het huis Saint-Aubin ( een aanrader ).Overheerlijk kaasplankje als dessert.