Sense Restaurant

Jeroen Boschplein 6, 5211 ML 5211 ML Den Bosch Nederland Kaart

Over het restaurant Sense Restaurant

Sense Restaurant is gevestigd aan het historische Jeroen Boschplein in Den Bosch, naast het Jheronimus Bosch Art Center. Sense Restaurant is sinds 2011 elk jaar bekroond met een Michelinster. We zien dat als een teken van waardering, maar zelfs duizend sterren veranderen niets aan onze ambities: liefdevol koken en aandacht schenken aan onze gasten. Een moderne, toegankelijke ambiance en uitstekende gastronomie zorgen voor een culinaire belevenis.

Onze gerechten worden allemaal volledig in eigen keuken bereid, uiteraard met dagverse ingrediënten. Je ervaart verrassende, seizoensgebonden smaakcombinaties en wijnen van hoog niveau. Laat je heerlijk verrassen met het menu van de chef; een verrassingsmenu waarbij je zelf het aantal gangen bepaalt en mooie, seizoensgebonden gerechtjes het menu vormen.

Wij verwelkomen je graag als gast!

Dennis Middeldorp, Patron Cuisinier

Meer informatie over restaurant Sense Restaurant

• : Baselaarsstraat (3min loopafstand), parkeergarage Sint Jan (5min loopafstand), parkeergarage Sint Josephstraat (6min loopafstand).

Wij zijn geopend van dinsdag t/m zaterdag.
Aanvang lunch 1200 - 1400u.
Aanvang diner 1800 - 2130u.

Uitmuntend
9,6
9,3
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heerlijke smaaksensaties in een sfeervolle setting vergezeld door heerlijke wijnen. Mensen met passie voor en kennis van hun vak!
Jeroen C.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Goede ontvangst, maar wachten op hoofdgerecht duurde iets te lang. Toch al met al erg genoten.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Fantastische lunch met hartelijke en vakkundige bediening die ons liet ervaren hoe wijn smaakte en hoe die smaak veranderde in combinatie met het eten. Een bijzondere ervaring!
18klets14 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fantastische avond gehad! Je wordt in de watten gelegd door het zeer vriendelijke personeel, je zit er super lekker en het gaat er rustig aan toe waardoor je echt geniet van je avondje uit. Erg leuk ook dat de chefkok vooraf en achteraf een heerlijke gerechtje komt brengen. We hebben gekozen voor het 7 gangen verassingsmenu wij hebben nog nooit zo lekker gegeten!
Liliane V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Fantastisch gegeten, persoonlijke aandacht, enthousiaste zeer kundige sommelier! Zijn benieuwd naar de nieuwe locatie. Ongetwijfeld ook een aanrader.
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijke avond uit! Perfect! Kan ik iedereen aanbevelen! Eten is we fantastisch, bijpassend wijn arrangement heerlijk en de service en bediening is zoals iedereen dat graag zou willen.
Lé V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Fijne avond gehad , geweldig eten met super bediening in een perfect tempo. Toch wel een beetje trots op zo'n mooi zaak in Den Bosch te hebben. Verheug me op het bezoek in het nieuwe pand.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Jammer dat het hoofdgerecht te zout was. Deed afbreuk aan het gerecht zelf.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Op 7 januari ben ik samen met mijn zus en zwager bij Sense Restaurant geweest.
Wij hadden nog nooit in een Michelin restaurant gegeten. Wij hebben gekozen voor de 7 gangen verrassing menu met (halve glazen) wijnarrangement. De gerechten op ons bord zagen eruit als ware kunssttukjes, de smaak van ieder gerecht was voortreffelijk! Het personeel was vriendelijk en er was een ongedwongen sfeer. Mijn zus en zwager waren ook erg onder de indruk van dit alles en voor ons was deze avond een geweldige belevenis! Ik wens Dennis Middelkoop en zijn team heel veel succes op de nieuwe locatie!
Halil A.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Een onvergetelijke topavond gehad in een van de beste plek wat den bosch ons te bieden heeft. .
kadetbeschuit S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk genoten van het 5 gangen menu met soms te veel smaak combinaties op je bord. Wijnadviezen waren prima en o.a. erg genoten van de witte bourgogne van het huis Saint-Aubin ( een aanrader ).Overheerlijk kaasplankje als dessert.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Op 20 december had ik een eerste date, en wilde dus indruk maken. Nou, dat is goed gelukt. Eerst twee heerlijke amuses vooraf, en toen 4 speciale gerechtjes naar idee van de chef geserveerd gekregen. Overheerlijk, met bijpassende wijn. Goede sommelier, die uitgebreid uitlegde waarom hij een bepaalde wijn koos bij het gerecht. De chef kwam ook nog uitgebreid langs om wat uitleg te geven. En mijn date wilde graag nog eens afspreken. Kortom, een zeer geslaagde avond, mede vanwege dit geweldige restaurant.
Wil F.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Duidelijk een topper in deze stad. Alles klopt, warme inrichting en prettige bediening. De gerechten kunnen wellicht iets spannender, maar dat is een minor detail. Zeker van hoge kwaliteit
Goede en originele wijnkeuze en gedoseerde uitleg. Ook de patron liet zich zien en toonde oprechte belangstelling. Wij wensen hem en het team veel succes op de nieuwe lokatie.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Ons favoriete testaurant in Nederland. Ongedwongen, maar fantastisch eten. Heerlijke wijnen, perfect gerechten en steeds weer een verrassing. Toprestaurant. Op de nieuwe locatie zijn we weer present. Dennis en zijn brigade maken van ieder diner iets spannends en verrassends. Enne.....niet vergeten te genieten van de kazen!
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Vanavond gegeten bij Sense. We hebben genoten vanavond. Heerlijk gegeten, mooie bijpassende wijnen. Erg verrassend!! Kaasassortiment is erg mooi.
Nancy D.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Erg lekker gegeten met goede bijpassende wijn. Het verrassingsmenu was een goede combi van vis en vlees. Prachtig opgemaakt met bijzondere smaakcombinaties. Erg vriendelijke bediening met een goed getimede doorloop in de gerechten.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Het was een heerlijke avond, super lekker en vooral ook erg mooie gerechtjes, rustige sfeer, zeer vriendelijk personeel, betaalbaar, kortom: fantastisch! De ster is wat ons betreft zeer verdiend!
axvisser .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Bij Sense dineren is een heerlijke beleving met trendy gerechten in een ontspannen sfeer met een attente en vriendelijke bediening. Goede uitleg van wijnen en gerechten. Neem een meergangen verrassingsmenu met een gevarieerd aanbod van smaken!
RiesHam .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Van ontvangst tot vertrek een grote verwennerij.
Ongekend wat de keukenbrigade presteert in de beperkte ruimte,
ons 6-gangen (incl. kaas plankje) verrassings menu was perfect van smaak en hoeveelheid.
Prijs/kwaliteits verhouding is goed in balans.
De bediening was in alle opzichte vakkundig, op een niveau wat wij nog maar zelden tegenkomen.

clementine .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De bediening liet in het begin even op zich wachten maar verder erg vriendelijk. Het wijnarrangement sluit goed aan bij de gerechten, al vonden we het wijnarrangement wel echt overprijsd. We zaten aan het laatste tafeltje richting de keuken en daar zit je echt op de loop en hele wisselende temperaturen, zelfs koud op moment. We hebben verder lekker gedineerd.